تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۰۳
کد مطلب : ۴۱۹۹۲۲
کبنا بررسی کرد

آقای موحد؛ شایستگان کهگیلویه را حمایت کنید

۲۷
۳
آقای موحد؛ شایستگان کهگیلویه را حمایت کنید
کبنا ؛سید محمد موحد با سابقه چندین دوره نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی همواره از سوی مخالفانش متهم به عدم کادرسازی و حمایت‌های لازم جهت رشد نیروهای انسانی و کادر متخصص برای آینده شهرستان بوده است. اما حقیقت امر و نگاهی مختصر به کارنامه حضور وی در مجلس موحد چیزی خلاف این ادعا را نشان می‌دهد. موحد در دوران نمایندگی خود هم به رشد نیروی انسانی شهرستان در سطح استان و هم از مهمترین عوامل رشد نیروهای استان در سطح کشور بوده است. بی گمان در رشد و ترقی هر نیروی استانی توانمندی و شایسته بودن فرد معیار اول و اصلی است ولی چه بسیار نیروهای شایسته و توانمند دیگری که در شهرستان استان بوده است که به دلیل حمایت نشدن نتوانسته‌اند به چیزی که شایستگی‌اش را داشته‌اند برسند.
علی مژدهی پور، دانش، صدرالله دولت، عدل هاشمی پور و ... نیروهایی بودند که در دوران نمایندگی موحد با حمایت و همراهی موحد به مسئولیت‌های بالا در سطح ملی دست یافتند. یکی از ویژگی‌های شاخص موحد نگاه فراجناحی و فرا منطقه‌ای وی بوده است که بدون از در نظر گرفتن محدودیت و تنگی نظری از نیروهای شایسته حمایت لازم را بعمل آورده است. این خصوصیت نیز در این دوره سبب شد بخش عظیمی از گروه‌های مختلف جامعه با سلایق مختلف از وی حمایت نمایند و رأی بسیار بالایی به نام‌موحد در انتخابات به ثبت برسد.
نداشتن نیرو در وزارت خانه‌ها و سازمان‌های کشور یکی از مشکلات بزرگ چهار حوزه انتخابیه بوده است، همین موضوع آسیب زیادی به شهرستان و جوانان استان وارد آورده است.
در کهگیلویه از گذشته تا به اکنون نیروهای شایسته و توانمندی در اکثر بخش‌ها و در گروه‌های سیاسی مختلف حضور داشته‌اند که در هر جایگاه و منصبی به کار گرفته شده‌اند عامل خیر و برکت برای مردم و کشور بوده‌اند. این نیروها در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری نیازمند حمایت و همراهی مردم و نمایندگان مجلس هستند و نکته دیگر اینکه با توجه به تجربه چند دوره گذشته و شناختی که از حجه الاسلام موحد وجود دارد بسیاری از نیروهای شایسته استان در این دوره در کنار محمد موحد به بازگشت عزت به کهگیلویه کمک کردند. حالا نیز انتظار می‌رود که با انتخاب دوباره موحد رشد و ارتقا این نیروها را در سطح استان و کشور شاهد باشیم.
شاید نیازی به نام بردن و معرفی این نیروها و مدیران نباشد اما چند مورد از این مدیران و کارنامه خوب آنها در بخش‌ها و وزارتخانه‌های محل خدمت آنان برای معرفی و شناخت بیشتر اشاره می‌شود. امید که خیلی زود شاهد رشد و ارتقا این عزیزان و از سوی دیگر حمایت این نیروها به توسعه شهرستان و حمایت از سایر سرمایه‌های اجتماعی در استان باشیم. ناگفته پیداست که ظرفیت شهرستان بسیار بیشتر از تعداد نیروهایی است که در ادامه خواهد آمد و این چند مورد نیز صرفاً جهت معرفی بیشتر و به عنوان نمونه آورده می‌شود.
قادر آشنا نیازی به معرفی ندارد چرا که حاج آشنا در حال حاضر از شایسته‌ترین نیروهای فرهنگی در سطح ملی است. در کارنامه آشنا سوابق درخشانی وجود دارد که تنها جای وی در پست وزارت و یا یکی از معاونت‌های اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خالی است. یکی از بارزترین ویژگی‌های آشنا حضور در سطوح بالای مدیریتی در هر دو دولت است که این موضوع تنها به سبب توانمندی وی است؛ آشنا و آشناهای بسیاری در حوزه فرهنگ و هنر استان حضور دارند که هر کدام با کوچکترین حمایت توانایی حضور در بالاترین سطوح مدیریتی فرهنگی و هنری از کشور را دارند.
 رضا چمن یکی دیگر از مدیران ملی کهگیلویه‌ای است که سوابق خوبی در حوزه علوم پزشکی کشور دارد. وی سابقه ریاست چندین دانشگاه علوم پزشکی در کشور را در کارنامه خود دارد و یک مهره مستعد برای حضور در بالاترین سطح وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است. حضور چمن و هر نیروی دیگری در سطح ملی در حمایت و تخصیص بودجه و امکانات به استان می‌تواند مؤثر باشد. نگاهی به عملکرد سید کامل تقوی نژاد در وزارت بهداشت نژاد کمک خوبی به استان بوده است و بخشی از توان و رایزنی موحد نیز باید بر حفظ امثال تقوی نژاد در وزارت بهداشت متمرکز باشد. علاوه بر تقوی نژاد در حال حاضر نیروهای دیگری از کهگیلویه در برخی از وزارت خانه‌ها و سازمان‌های دیگر نیز وجود دارد که نه تنها باید با رایزنی و حمایت حفظ شوند که با حمایت از این نیروهای شایسته به ارتقا آنها نیز کمک گردد.
در حوزه وزارت جهاد کشاورزی نیز نیروهای شایسته‌ای از شهرستان در حال حاضر در سطوح مختلف وزارت خانه حضور دارند؛ علی محقق از جمله این نیروها است. محقق با سن کم در یکی از بالاترین سطوح وزراتخانه یعنی ریاست روابط عمومی وزارت بزرگ جهاد کشاورزی حضور داشت.
 گرشاسب جمشید نژاد یکی دیگر از نیروهای مستعد کهگیلویه است که از همان سال‌های ابتدایی خدمت خود در دولت اصلاحات تاکنون سوابق مدیریتی بالایی را در وزارت پست، تلگراف و تلفن سابق و پس از آن در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تجربه کرده است و هم اکنون نیز در وزارت خانه جایگاه خوبی دارد. نگاهی به کارنامه جمشید نژاد نشان می‌دهد وی یک نیروی فعال و مدیر است که حمایت خوبی از جوانان شایسته شهرستان و حتی استان داشته است. جمشید نژاد نیز مانند سایر نیروهای هم استانی این کارنامه و توان را دارد که در سطوح بالاتری در وزارت خانه قرار گیرد.
جهانگیر حبیبی یکی دیگر از این مدیران دارای رزومه و شناخته شده‌ی کهیگلویه است که در سطوح میانی و بالای وزارت نیرو مسئولیت‌های قابل قبولی داشته است که ارتقا وی در یک وزارت خانه مهم بی تأثیر در روند رشد و توسعه شهرستان در کوتاه مدت و میان مدت نخواهد بود.
حسین فیاض بخش نیز یکی از نزدیکترین نیروها به موحد محسوب می‌شود فیاض بخش نیز ظرفیت خوبی برای حمایت و قرار گرفتن در سمت‌های مدیریتی بالا در سطح استان و کشور را دارا می‌باشد.
شهرستان‌های حوزه انتخابیه آقای موحد و استان کهگیلویه و بویراحمد لبریز از نیروی استانی توانمند است که در سال‌ها است مورد بی مهری قرار گرفته است و حالا با انتخاب مجدد و حضور موحد و با توجه به اعتبار و نفوذ سیاسی وی این امیدواری وجود دارد وی در این حوزه نیز فعال باشد و متعاقب آن نیروهای ملی نیز به شهرستان توجه ویژه‌ای داشته باشند.
توصیه به حمایت از این دست نیروها نباید یک موضوع مهم‌تر را به حاشیه ببرد و آن هم حمایت از جوانان و رشد آنان به عنوان موتور محرکه جامعه است. جوانانی که در انتخابات اکثراً در کنار موحد بودند ولی سال‌هاست هیچ حمایت کننده‌ای در شهرستان و استان ندارند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
با سلام
همه عزیزان را خوب گفتید بجز یک نفر را
....
خواهشا از این شخص حمایت نکنید چون ابرو و حیثیت موحد و مردم خوب کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
احسنت
United Kingdom
هدف تبلیغ و بزرگ نمایی فرد خاصی بود وگرنه کسانی بودن حتی معاون وزیر شدن اسمی ازشون نام برده نشده بر حسب شایستگی نه بر حسب سفارش جالب از نیروهای اقای موحد بودن
دکتر نصیری زاده
United Arab Emirates
همه شون از نیروهای شایسته استانند
ولی من از نزدیک آقای دکتر چمن را سالها می شناسم و الحق شایسته وزارت است.
باید همه پشتیبان نیروهای خوب و شایسته و خودساخته باشیم
Iran, Islamic Republic of
باسلام واحترام
ضمن احترام به همه عزیزان ومدیران منطقه از سطح شهرستان واستان وکشور
دوستان عزت دسپ پا کردن چند پست مدیریتی برای افراد خاصی نیست. عزت را صرف چند نفر مرفه نشین بی درد ننمائید
عزت در کهکیلویه ایجاد وتوسعه زیر ساختها است
عزت توجه به نخبگان درون شهرستان است که دستشان به جایی نمی رسد
عزت دور کردن کاسبان کلمه وواژه وزین عزت از دست درازی به منافع
ملی ومنطقه ای وافرادی است که مردم را فقط سکوی پرتاب خود میدانند. منظور آنانی است که امروز کت وشلوارهای نو خریده تا از قبل
راه یابی منتخب مردم پست ومقامی برای خود دست وپا کنند
بی خبر وبیکس ومطلومانه تر ار کلمه عرت جایی نیافتم
چرا که این عزیزان که روزی از اردوگاه جناه اصلاح طلب با لارفته
ونون ونوایی دست وپا کردن وهم اکنون که سهم این جناح را درمجلس آینده کم فروغ تلقی می کنند درپشت واژه عزت ودرجناح مقابل به صف ایستاده تا شاید بتوانند باز از مسیر و شرایط ایجاد شده سهم خود را
دریافت کنند
نه برادر عزت را در توسعه پتروشیمی دهدشت جستجو کنید
عزت را در تامین آب شرب دهدشت
عزت را در ایجاد وتکمیل فسفات چرام
عزت را در ایجاد سد ابریز
عزت را در ایجاد وتوسعه جاده پاتاوه ودهدشت
عزت را در بردن گاز به منطقه دیشموک ومورخانی
البته تعدای از این افراد که اینجا نام برده شده انسانهای
بسیار پاک دست و محترمی هستند وخدا میداند حقشان
کمتر از وزارت نیست از جمله جناب آقای دکتر چمن
که بسیاری از ماها از دوران دبیرسنان این عزیز بزرگوار را می شناسیم
او سخنوری کم نظیر وپرفسور در رشته خودش می باشد.استاد تمام
در دانشگاه علوم پزشکی واصلاح طلب واقعی ونه اصلاح طلب کاسبی
است .
خدا وگیلی نخبه ملی و تاثیر گزار افرادی مثل سید رضا رضاتوفیقی است که عمرش را.جوانیش را.آرمانهایش را درکف دست گذاشت
وهرچه داشت هزینه نمود و حتی ذره ای مال ومنال از این رهگذر
نصیبش نشد . اما کاسبی نکرد وامروز نیز پشت کلمه
عزت تحریف شده به صف نیست
دوستان شرمتان باد گذشت دوران مصادره رای مردم
اگر فکر می کنید که در مجلس انقلابی آینده می توانید
به همراه پیمانکاران پیدا وپنهان با گرفتن موقعیت اداری
یا پستهایی افراد شریک خود را تغذیه کنید گذشت
مردم درس خیلی از شما هارا خوندند
جهان مجیدی پویا
United Kingdom
موحد نگاه جناحی نداشت ، اما نگاه قومیتی همیشه داشته و این دوره هم خواهد داشت ، بعضی از این افراد هم کلا بازنشسته هستند و قابلیت سرمایه گذاری مدیریتی روی این افراد وجود نداره ، چه نویسنده بی اطلاعی بوده .
Iran, Islamic Republic of
هرچه دیدیم از سال پیش. خوب مهره چینی شد.پس جوانان ودیگر نخبگان چی؟همه اش عده خاص؟
صادقی نیا
Iran, Islamic Republic of
درود برقلم نویسنده کاش نماینده ها دنبال باج خواهی نباشن و از نیروهای شایسته حتی اگر هم باندشون نباشن حمایت کنن.
باید قدر شخصیت های علمی بزرگی مثل دکتر چمن بدونیم که جامعه از توان تخصصی و مدیریتی این اشخاص استفاده کنه و اینقدر توی کشور گفته نشه که شایسته سالاری نیست.
ما متاسفانه همش دنبال باندبازی و سیاسی کاری هستیم و نماینده ها هم بیشتر دنبال خودخواهی و فرصت طلبی و هرچه مدیری ضعیفتر باشه بیشتر ازش حمایت می کنن چون مدیر تسلیم میخوان.
Iran, Islamic Republic of
والله بنظرم که اگر نماینده ها جلوی رشد این نیروهای با استعداد را نگیرن خیلی هنر کردن گذشتیم که بخواهند حمایتشون کنن.
همه مون دیدیم که وقتی یه نیروی شاخص جلوی زیاده خواهیشون بایسته شمشیر براش می کشن.
باید بگیم نماینده ها شما را به خدا نیروهای شایسته را تخریب نکنید.
مردم
Iran, Islamic Republic of
هر کدام از فرزندان استان که از استان فرار کردند نباید مورد حمایت قرار گیرند چون استان هیچ خیری از آنها ندید نمونه عملی آن آقای کامل تقوی نژاد است که نتوانست کمک کند تا آزمایشگاه ویروس شناسی در استان راه اندازی شود بلکه با پیگیر جناب دکتر یزدان پناه صدمین آزمایشگاه کشور بود که راه اندازی شد در صورتی که باید حداکثر سی امین می بود!!!!در ضمن بقیه هم هیچ کاری برای استان نکردند و مردم استان از آنها متنفرند نمایندگان استان باید فرزندان استان که در استان ماندند و با سختی ها دست و پنجه نرم کردند را تقویت کنند و بالا کشند افراد که در تهران هستند و گاهی جلسه عزاداری تشکیل می دهند حق ندارند که به اسم استان پستی را اشغال کنند که حرام آنها است چون مشکلات استان را تحمل نکردند و فرار کردند از استان.
Iran, Islamic Republic of
درود
جوانان
Iran, Islamic Republic of
این نیروها همه بازنشسته اند باید در کنج خانه های مخفی شوند و جوانان توانمند و با انگیزه مسئولیت ها را بگیرند
Iran, Islamic Republic of
افرین
هموطن
Iran, Islamic Republic of
جناب کبنا
لطفا رسالت رسانه رو بجا بیارید
این اخبار آبکی جایی ندارند و توهین به شعور و فهم مردم است
هر مدیری هر جایی هر کلر مثبتی کرده باشد در حافظه مردم به یادگار ثبت شده است
متاسفانه بعضی افراد فقط از موقعیت مدیریتی خود سواستفاده کرده و میکنند
Iran, Islamic Republic of
افرین
Iran, Islamic Republic of
از کبنا حالم بهم میخوره لطفا این رفتارت را اصلاح کن
Iran, Islamic Republic of
تاسف از کبنا که رسالتش را فراموش کرده کبنای عزیزتو صدای همه مردم هستی خوی معلومه فقط هدفت اینه که افراد خاصی را بزرگ کنی بابا این نمیشه بزرگی به این چیزا نیست نخبه واستعداد زیاد داریم
احمدزاده
Iran, Islamic Republic of
من فکر می کنم که
نه کبنا نیاز به حمایت از این نیروها داره
نه این نیروها نیاز به حمایت کسی دارن
بنظر من مملکت ما نیاز به استفاده از نیروهای شاخص داره مخصوصا نیروهایی که از دل روستاهای محروم کهگلویه برخاستن و به بالاترین جایگاه علمی رسیدن
حمید- چرامی
Iran, Islamic Republic of
درود بر قلم خوب تهیه کننده این یادداشت که انتظارات از نماینده ها و حمایت از نخبگان را یادآوری کرده مخصوصا چهره های شاخص کهگیلویه که مورد کم لطفی سیاست بازا قرار گرفتن.
البته متاسفانه هر نماینده دنبال باند بازی خودشه و یکی را خراب می کنه تا جا برای یک نوچه خودش باز کنه.
حیف که چی من ای گپل نی ککا، ختونه خسه نکنین!
سحر
Iran, Islamic Republic of
البته دسترسی به فرصت های ارتقایی باید عادلانه باشد دلیلی ندارد که ادمهایی که 8 سال و بیشتر رییس و مدیر کل بودند الان هم باشند . فرصت ها را در اختیار همه بگذارید
مه قلی
Iran, Islamic Republic of
از نویسنده محترم خواهشمندم شماره کارت ملی خود را بفرسته و اسم منو هم به لیست نخبگان بالا اضافه کنه.
جوک سال ۱۳۹۹
امیر
Italy
مطلب خوبی بود
امبدوارم اقای موحد به این نوشته دقت کند
محمد
Italy
امیدوارم جناب موحد مد نظر قرار دهد
محمد
Italy
امیدوارم جناب موحد مد نظر قرار دهد
سیار
Iran, Islamic Republic of
یکی از دوستان نامبرده مفسده های زیادی دارد حتی زبانزده فقط چون از کهکیلویه هستند باید حمایت بشه؟کبنا جان فردا باید پاسخگوی مردم و خدای مردم باشی نیتونید از همکاران این نامبردگان تحقیق میدانی کنید ببینید اگر شایسته هستند جاشون روی چشم مردم اگر بد نام و بد کردارند باید حذف شوند حتی اگر برادر یا دست راست جناب موحد عزیز باشد.
کبنا جان بدون نامبردن از خاطی نوشتم که معذور نباشی برای درج نظر
کهکیلویه
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز لطفا به این افراد بسنده نکن کهکیلویه استعدادهای پنهانی دارد که فراموش شدند واهل خودستایی نیستند تازه اینا که شما اسمشان اوردی همه شون سهم خودشون از مدیریت گرفتن ودیگه حقی ندارند
۹۹
Iran, Islamic Republic of
جوک گفته
به دل نگیرید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1