تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۲۰
کد مطلب : ۴۰۹۴۸۸
بر اساس شنیده‌های انتخاباتی:

سوت قطار انتخابات مجلس در بهمئی به صدا درآمد / رقابت تنگاتنگ هم ایلی‌ها

۷
۱
سوت قطار انتخابات مجلس در بهمئی به صدا درآمد / رقابت تنگاتنگ هم ایلی‌ها
کبنا ؛سوت قطار انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صدا در آمده است و زمزمه‌های زیادی مبنی بر حضور چهره‌های مختلف در انتخابات آینده وجود دارد.
انتخابات مجلس دوم اسفند ماه 98 برگزار می‌شد و اسامی متعددی برای کاندیدا شدن در این مارتن بزرگ سیاسی مطرح شده است. در سه حوزه کهگیلویه، بویراحمد و گچساران نام افرادی برای کاندیدا شدن بر سر زبان‌ها هست، اما در شهرستان بهمئی کاندیداها زودتر از سایر شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته‌اند.
علی عالی‌پور مدیرکل سابق بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد و رئیس شورای هماهنگی تبلغات اسلامی از شهرستان بهمئی تصمیم جدی بر حضور در انتخابات آینده مجلس دارد. علی کامرانی نیز قبل از اینها برای حضور در صحنه انتخابات اعلام آمادگی کرده بود. رضا خلیلی معاون کنونی وزارت نفت و رضا دهبانی پور مدیرکل فعلی فرهنگ و ارشاد اسلامی که با «علی عالی پور» و علی کامرانی هم ایلی هستند، قصد دارد در انتخابات آینده شرکت کنند.
با آغاز اعلام روند اجرایی انتخابات مجلس در اسفند 98 کم کم از چهره‌هایی که قصد ورود به این ماراتن را دارند، رونمایی می‌شود. در این بین تاکنون دو گزینه از سیاسیون شهرستان بهمئی حضورشان در انتخابات را بنابر اظهارات و فعالیت‌هایشان قطعی کرده‌اند. رضا دهبانی‌پور و علی کامرانی از دو طیف معروف اصلاح طلب کهگیلویه به نظر می‌آید در انتخابات اسفند حضور خواهند داشت اما در این بین خبرها از حضور یکی دیگر از سیاسیون این شهرستان البته از طیف اصولگرایان حکایت دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرام.
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت دوستان.از هم استانی های عزیز بخصوص فرزندان بهمئی عزیز تقاضا دارم به عنوان یک هم استانی اجازه بدهید تو این شرایط سخت و پیچیده کشور کسانی در راس ومجلس قرار بگیرند که بتوانند با حداقل ها ،حداکثر مطالبات رو به انجام برسانند.آقای هاشمی پور خداییش خیلی برای چهار شهرستان تلاش میکنه بیایید بازهم مثل دوره گذشته تمام وکمال همایتش بکنیم .تو این شرایط کسی بهتر از اون نمیتونه برای شهرستانها بودجه بگیره .
گووی بهمیی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و درود
همانگونه که به راحتی مرکزیت استان را واگذار نمودید از شما به خاطر سبقه درخشان سیاسی درخواست میکنم چرامی جماعت دور سیاست رو خط بکشه و همه میدانند آرای بهمیی تعیین کننده است که چه کسی به مجلس برود/عزت زیاد
Iran, Islamic Republic of
رضا خلیلی کاندیدای انتخابات بهبهان هستن
معاون وزارت نفت هم نیست، معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور عملیات غیر صنعتی هستن
عالی پور هم رای نداره و شرکت نمیکنه
بین کامرانی و دهبانی در صورتی که بین اصلاح طلبها اجماع صورت بگیره یک نفر شرکت خواهد کرد
11
Iran, Islamic Republic of
عالی پور جواب تلفن مردم بهمیی و خانواده شهدا را نمی دهد با کدام رو می خواهد از بهمیی رای بگیرد فقظ خودشه و 6نفر که به انها خدمت می کند که بیرون از شهرستان می باشد .
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
عالی پور حمایت می شود
Romania
بهترین گزینه موحد باید پذیرفت
بهمئی
Romania
سلام هیچ کدام از این افرادی که قراره کاندیدا بشن از بهمئی تا الان کدوم حرکت مثبت را انجام دادن برا فرزندان این منطقه که قصد شرکت در انتخابات را دارن...هر کس اول بیاد عملکرد خودش را طی این مدت تشریح بکنه بعد پا بزاره به کارزار انتخابات
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1