کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نامه‌ای به کبنانیوز مطرح شد

در خصوص عملکرد بیمه ایران کهگیلویه و بویراحمد و چگونگی اعطای نمایندگی‌های اخیر

17 فروردين 1398 ساعت 1:21

چرا لیست اسامی افرادی که به زعم خودشان شایسته این مجوزها هستند را به همراه نمره آزمون سراسری بیمه ایران و تاریخ قبولی آنها در یکی از آزمون‌های مقرر و تعیین شده را انتشار نمی‌دهند؟


متن ارسالی:
باسلام و عرض ادب خدمت عوامل و دست اندرکاران سایت محترم کبنانیوز
احتراماً اخیراً مطلبی[کلیک کنید] در مورد چگونگی اعطای مجوز نمایندگی‌های بیمه ایران در استان در این سایت انعکاس داده شد که موجب امید و نشاط برای شفاف سازی و مبارزه با تبعیض شد. سازکار و چگونگی اعطای این مجوزها و میزان سهمیه‌ها و چگونگی فرآیند اعلامی از سوی بیمه سراسری ایران در سایت‌های مربوطه و چگونگی عملیاتی شدن این فرآیند در مدیریت بیمه ایران در استان باید بررسی شود. بر اساس فرآیند اعلامی در سایت سراسری بیمه ایران بنده دریکی از آزمون‌های مقرر شرکت کردم و قبول شدم ولی در ادامه متاسفانه ....
انتظار داریم که سایت محترم کبنانیوز انعکاس خبری مسائل مربوط به اعطای نمایندگی‌های بیمه ایران را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری نماید و با مسئولان مربوطه مصاحبه نماید و از مقامات استانی و نظارتی با ترتیب مصاحبه، خواستار شفاف سازی شود تا اگر از کسی حقی تضییع شده باشد، اعاده شود.
پرسش‌های بسیاری برای دواطلبان وجود دارد که باید پاسخ داده شوند و انتظار داریم که از مقامات استانی پاسخ آنها را مطالبه کنید. از جمله:
سهمیه استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت کلی و تفکیکی چگونه است؟
به چه کسانی و بر چه اساسی این مجوزها اعطا شده است؟
چرا برای برخی قبول شدگان در آزمون سراسری بیمه ایران برای اعطای مجوز بیمه توجه نشده و تشکیل پرونده داده نشد و کسانی که هنوز در آزمون قبول نشده بودند در اولویت قرار گرفته‌اند؟
چرا لیست اسامی افرادی که به زعم خودشان شایسته این مجوزها هستند را به همراه نمره آزمون سراسری بیمه ایران و تاریخ قبولی آنها در یکی از آزمون‌های مقرر و تعیین شده را انتشار نمی‌دهند؟
و سوالاتی دیگر....
خداوند یاورتان که با اطلاع رسانی و آگاهی به جامعه یاریگر بی یاورانید.
نام محفوظ

 


کد مطلب: 408409

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/408409/خصوص-عملکرد-بیمه-ایران-کهگیلویه-بویراحمد-چگونگی-اعطای-نمایندگی-های-اخیر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1