تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۸
کد مطلب : ۴۰۵۷۸۶
کبنا گزارش می‌دهد

جوانان یاسوج شب‌ها را سالن شهر پاک چگونه می‌گذرانند / تماشاگران مقدم، آشنا، خوبانی، اکبری‌تبار و نگین‌تاجی را ایستاده تشویق کردند / از گلایه‌ی جوانان تا استقبال بی‌نظیر (+تصاویر)

۱
۰
جوانان یاسوج شب‌ها را سالن شهر پاک چگونه می‌گذرانند / تماشاگران مقدم، آشنا، خوبانی، اکبری‌تبار و نگین‌تاجی را ایستاده تشویق کردند / از گلایه‌ی جوانان تا استقبال بی‌نظیر (+تصاویر)
کبنا ؛گل گل گل، ماشالله، برگرد، ماشالله، ماشالله، دست، سوت، تشویق های ممتد، احمد دوست داریم، فرشاد بیست، توپ را بزن، هورا، حمله حمله هی هی، شادی و هیجان، شور و نشاط جوانان در سالن ورزشی شهر پاک به اوج خود رسیده است.
یکی از هواداران تیم پدیده یاسوج که تیمش در دقایق اولیه بازی یک گل جلو افتاده بود، در گفت و گو با کبنا می‌گوید: این چند روز که از مسابقات جام بزرگ شهر پاک می گذرد، اوقات فراغتم را با دوستان در این سالن ورزشی می گذرانم، اینجا با دوستانم تیم مورد نظرمان را به شدت تشویق می کنم.
مسوولان کهگیلویه و بویراحمد فوتبال نیمه جان بویراحمد را رونق دهند
وی با قدردانی از شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج که این جام بزرگ را تدارک دیده اند، افزود: جوانان به شادی و نشاط و سرگرمی نیاز دارند و یکی از مقولاتی که می تواند جوانان را به خود جذب کند، ورزش پرطرفدار فوتبال است.
یکی از جوانان ورزشکار حاضر در سالن ورزشی شهر پاک با گلایه ی از مسوولان، اظهار کرد: مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد باید به فکر ورزش فوتبال مرده و بی رونق شهر یاسوج باشند، چرا باید تمام استان های کشور و حتی بعضی از شهرها دارای تیم فوتبال باشند، اما شهر یاسوج با وجود این همه جوان با استعداد از این مسئله محروم باشند.
با ورود اکبری‌تبار، آشنا و مقدم، خوبانی و نگین تاجی به سالن ورزشی تماشاگران ایستاده آنها را تشویق کردند
در ادامه مسابقات وقتی که علی اکبری تبار رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر یاسوج کیوان آشنا رئیس شورای شهر یاسوج و نسهتن مقدم شهردار یاسوج و همچنین فرشاد نگین تاجی و مسعود خوبانی از اعضای شورای اسلامی وارد سالن ورزشی شدند، تماشاگران ایستاده و با شعارهای؛ «اکبری‌تبار دوست داریم»، «مقدم تشکر تشکر» و «آشنا متشکریم متشکریم» «خوبانی، نگین تاجی ممنون ممنون» مسوولان شهرداری را مورد تشویق قرار دادند.
نستهن مقدم شهردار یاسوج در گفت وگوی کوتاهی با خبرنگار کبنا حاضر در سالن ورزشی شهر پاک، اظهار کرد: استقبال جوانان از این مسابقات بنده و سایر اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج را راغب کرده است که بیش از گذشته مقوله ورزش و فرهنگ را مورد توجه قرار دهیم.
استقبال بی‌نظیر جوانان از مسابقات جام شهر پاک
فرشید بابایی دبیر اجرایی جام بزرگ شهر پاک نیز در حاشیه مسابقات به خبرنگار کبنا، گفت:  الان در شب پنجم مسابقات هستیم که بیش از 26 مسابقه تاکنون انجام گرفته است.
وی کیفیت مسابقات را خوب ارزیابی کرد و افزود: برای اولین بار است که مسابقاتی با چنین کیفیت و نظمی برگزار می شود و همین کیفیت بالا سبب شده تا جوانان از این مسابقات استقبال خوبی داشته باشند.
  علی اکبری تبار رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر یاسوج نیز در ادامه با بیان اینکه 10 تیم خارج از شهر یاسوج به این مسابقات آمده اند، اضافه کرد: که از این تیم ها از شهرهای گچساران، دهدشت، نورآباد، بهمئی، دیشموک و استان همدان به این مسابقات اعزام شده اند.
اکبری تبار افزود: به طور کلی 56 تیم در این مسابقات حضور دارند که 46 تیم آن از شهرستان های بویراحمد و دنا می باشد.
 حضور داوران جوان بومی و نیروهای انتظامات و همچنین کادر باتجربه اجرایی نظم خاصی به مسابقات داده است.
20 داور مسابقات را داوری می‌کنند
 آرمان حاتمی داور ملی لیگ برتر و ناظر داوری فدارسیون نیز در گفت و گو با خبرنگار با کبنا، اظهار کرد: حدود 20 داور که عمدتاً داوران جوان شهرستان های بویراحمد هستند، این مسابقات را داوری می کنند.
حاتمی گفت: داوران حاضر در این مسابقات مورد تائید هیئت فوتبال و فدارسیون نیز هستند که از لحاظ علمی و تجربه دانش کافی را دارند.
 
سومین شب مسابقات فتسال شهر پاک
چهارمین شب مسابقات

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تیم فوتبال شهرداری چی شد؟ این جام که میتونه برگزارش کنه
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1