کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت؛

بازگشت بانیان وضع موجود / پوست موز زیر پای جاودان‌سیرت

29 بهمن 1401 ساعت 2:41

گویی ناف دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را با حاشیه و مدیران ضعیف بریده‌اند که حداقل سه مدیر آخر این دانشگاه بدون حاشیه بارشان بار نشد و یکی بعد از دیگری زیر فشار و با پرونده‌ای از ناکارآمدی و حاشیه عزل شدند.


گویی ناف دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را با حاشیه و مدیران ضعیف بریده‌اند که حداقل سه مدیر آخر این دانشگاه بدون حاشیه بارشان بار نشد و یکی بعد از دیگری زیر فشار و با پرونده‌ای از ناکارآمدی و حاشیه عزل شدند.
جایگاه و امکانات دانشگاه که عامل وسوسه سیاسیون و بویژه نمایندگان مجلس است نیز مزید بر علت بوده و می‌باشد تا نه کسی بی‌خیال این خوان پر نعمت شود و نه هم اشتهای سیری ناپذیر بسیاری‌ها را نهایتی باشد.
محمد غلام نژاد کارش به یک سال هم نرسید و چنان عذرش خواسته شد که بعید است حالاحالا‌ها خود نیز متوجه شود چه به روزش رفته است.
هر چه بود و هر چه شد حالا قرعه فال بنام سعید جاودان سیرت افتاده است که در فایل صوتی لو رفته از غلام‌نژاد، جاودان سیرت را مناسب مدیریت نداست و حواشی بعد از آن فایل صوتی قصه دراز دارد. اما چرخ روزگار برای جاودان سیرت خوب چرخید و برای غلام نژاد خیلی بد. دمل‌های چرکین دانشگاه در دوران مدیریت پرویز یزدان پناه چنان عفونت کرده بودند که با آمدن یک متخصص عفونی‌ امید به عفونت‌زدایی می‌رفت اما نه تنها کاری از پیش برده نشد که حالا دانشگاهِ بیمار به یک متخصص عفونی دیگر سپرده شده است تا کار از کار نگذشته است، چاره‌ای‌اندیشیده شود.
ما هم‌ امیدوار به بهبود و درمان مشکلات هستیم اما جاودان سیرت باید مراقب باشد. حتی بیشتر از آن که ممکن است از دل این مطلب احتیاط بیرون آید. قطعاً حواشی و دخالت‌ها همچون همیشه در دانشگاه خواهد بود و بویژه که یک سال آینده سال تقلای انتخاباتی خواهد بود و از نگاه سیاسیون دانشگاه لقمه چربی در منازعات انتخاباتی در کنار آموزش و پرورش می‌باشد.
جاودان سیرت پزشک خوش نامی است و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد هرگز فداکاری و مجاهدت وی در دوران اوج ورود و وحشت‌زای کرونا را فراموش نمی‌کنند. او آخرین‌ امید بومی استان برای درمان زخم‌های دانسگاه علوم پزشکی یاسوج است. ما‌ امیدوار می‌مانیم. و‌ امیدواریم بخشی از کسانی که در روز اول کاری‌اش همراه با او به زیارت قبور شهدا رفته بودند بر حسب عادت خودشان که در پی پست و مقام هستند، خودشان را رسانده باشند و بی‌هیچ دعوتی خود آمده باشند و جاودان سیرت نیز از حضورشان ناراضی باشد. افرادی که اتفاقاً خود از عوامل اصلی مشکلات و نارضایتی در دوران پرویز یزدان پناه بودند و حالا فکر می‌کنند با آمدن جاودان سیرت فرصت بازگشت به قسمت‌هایی از خوان گستره دانشگاه را دارند.
در ترکیب حاضر در عکس حضور جاودان سیرت در قبور شهدای گمنام بطور نمونه رئیس یکی از شبکه‌های بهداشت شهرستانی حضور دارد که مدیریت پر مسأله و پر حاشیه وی از عوامل اصلی نارضایتی از علوم پزشکی بوده است و چنان پرونده عملکردش ضعیف بود که حتی وقتی غلام نژاد در زیر فشار سیاسیون در پی صدور حکم برای وی بود زورش نرسید.
این مدیر و چند چهره دیگر که چپ و راست و یا دقیقاً پشت سر جاودان سیرت خود را به داخل عکس هل داده‌اند و به جاودان سیرت چسبیده‌اند نه تنها جایی در مدیریت دانشگاه نباید داشته باشند که بابت عملکردشان باید مؤاخذه شوند‌.
حضور این افراد و خوابی که آن‌ها برای جاودان سیرت دیده‌اند همان پوست موزی است که جاودان سیرت باید مراقب آن باشد.
جاودان سیرت سرد و گرم چشیده‌تر از آن است که گول کت و شلوار‌های اتوکشیده و تبریک گویندگان در فضای مجازی را بخورد و بار دیگر دانشگاه را به دست افراد ضعیف و چسبیده به نمایندگان و سیاسیون دهد که اگر این گونه شد شاید این بار حتی کارش به شورای انقلاب فرهنگی نیز نرسد.







کد مطلب: 458608

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/458608/بازگشت-بانیان-وضع-موجود-پوست-موز-زیر-پای-جاودان-سیرت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1