تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۵
کد مطلب : ۴۵۲۵۶۵
یادداشتی از مریم افشون؛

موسوی فرماندار مردمی کهگیلویه

۹
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
موسوی فرماندار مردمی کهگیلویه
کبنا ؛
یادداشتی از مریم افشون؛ اجرای سیاست عمومي دولت در داخل شهرستان از طريق هماهنگ ساختن فعاليت‌هاي مختلف مؤسسات دولتي و محلي در شهرستان، بخش‌ها و روستاها و همچنين برقراري و حفظ نظم و امنيت داخلي از جمله وظایف فرمانداری است. سیدعبدالعزیز موسوی فرماندار کهگیلویه در این مدت نشان داده است که این سیاست‌ها را به درستی اجرایی کرده است.
بیش از همه وجهه مردمی موسوی است که برجسته است. نقطه اوج آن حضور موسوی در کنار مردم در قضیه تجمع کشاورزان در دفاع از سد آبریز بود. او با درک شرایط و فهم خواسته مردم، نه تنها تقابلی احساس نکرد و موضوع را امنیتی ندید که خود به مردم گفت؛ آبریز حق شماست. او کنار مردم ایستاد و فاصله‌ای ندید و حصاری نکشید. موسوی بر خلاف برخی از مدیران، موضوع را نه تنها امنیتی و حساس نکرد که امنیتی‌ها را همراه خود و مردم کرد و به واقع فارغ از اینکه نتیجه کار و مطالبه‌گری چه میشود نمره قابل قبولی گرفت. موسوی حرف دل مردم کهگیلویه را زد و صراحتاً از کارشکنی ها و ممانعت‌های غیرکارشناسی برای سد آبریز گفت و عنوان کرد: احداث سد در شهرستان برای توسعه و کاهش نرخ بیکاری موثر است و معضلات و آسیب های اجتماعی را کاهش می‌دهد.
اما صراحت لهجه موسوی نیز امیدی در دل مردم کهگیلویه به وجود آورده است؛ در جلسات شورای اداری به صراحت از حق و حقوق مردم کهگیلویه دفاع کرده است؛ حتی در یکی از این جلسات، با صراحت از کمبود و کاستی‌ها در حوزه تجهیزات لازم برای پیشگیری و مقابله با بحران گفت. در بحران اخیر ناشی از سیل نیز خود به صورت میدانی در کنار مردم حضور داشت.
از سوی دیگر، هر چند برخی از مسئولین در کهگیلویه و بویراحمد همسو با دولت سیزدهم نیستند، اما موسوی علاوه بر اینکه بارها همراهی خود را در عمل و نظر با دولت حاضر نشان داده بلکه در یکی از نشست‌های شورای اداری کهگیلویه، تمام قد به دفاع از خدمات یکساله دولت پرداخت.
او به درستی این موضوع را درک کرده که یکی از راه‌های کنونی برای توسعه کهگیلویه احداث سد آبریز است که در نهایت علاوه بر بالا بردن سطح زندگی و تأمین رفاه و آسایش عمومی، باعث کاهش سطح آسیب‌های اجتماعی نیز می‌شود.  
هماهنگي بين ادارات و سازمان‌ها برای نظارت بر انجام طرح‌هاي عمراني محلي یکی از وظایفی است که موسوی به درستی از عهده آن برآمده است. فرماندار کهگیلویه چندی پیش با حضور وزیر کشور، پروژه آبرسانی به 17 روستای کهگیلویه را افتتاح کردند.  
از سوی دیگر موسوی در زمان کمبود مایحتاج عمومی همچون مرغ و روغن نیز نشان داد که به درستی بر امر تأمین خوار و بار و مایحتاج عمومي نظارت دارد.
تمامی این موارد در کنار همسویی موسوی با دولت، جایگاهی به او داده است که اگر سایر مدیران نیز با او همکاری کنند، امید می‌رود که کهگیلویه در آینده نه چندان دور و البته با احداث سد آبریز، رویی از توسعه را به خود ببیند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
100متر کانال تو یکی از کوچه های شهر سوق بدون داشتن هیچ نوع معارزی
کم کاری شهرداری شهرسوق چندین ساله هیچ گونه کاری براش انجام نداده اند
مهدی
Iran, Islamic Republic of
چرت نگو
کهگیلو
Iran, Islamic Republic of
مثلا چکار کرده
از ایل نرمابی
Romania
درودبر فرماندارکهگیلویه جناب آقای موسوی، مرد عمل، شجاعت، شهامت، مردم داری از اصول اصلی کارکنان جمهوری اسلامی هستش که دروجود جنابعالی هستش ونشان دادی که شیفته خدمت هستی نه تشنه قدرت به راستی سدآبریز حق ماست
Iran, Islamic Republic of
همینکه فامیل و منتسب به موحد .هست ،خود جای ابهام دارد .
موحد با این نحوه نیروکاشتن در این دوره، اصل شایسته سالاری را زیر سوال برد .فقط چسبید به حوزه ثلاثش وفامیلهای خود،
Romania
چغلی ممنوع
Iran, Islamic Republic of
مردمی
هههههههههههههههههههه
Iran, Islamic Republic of
پاچه خواری
Iran, Islamic Republic of
درود بر مریم خانم
روزنه‌های احیای برجام

روزنه‌های احیای برجام

دلايل متعددي وجود دارند که نشان مي‌دهند بهتر است امريکا به دنبال احياي برجام باشد و به ...
بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

انتشار صورت‌های مالی بانک‌ها دولتی در سال گذشته، حاکی از زیان انباشته قابل توجه آن‌ها ...
اوین؛ از گاف لندنی تا بحران روایت

اوین؛ از گاف لندنی تا بحران روایت

اغتشاش در اوین، به‌واقع یک گاف بزرگ انگلیسی بود. اول از جهت آنکه تصور کردند اوین را می‌توانند ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1