تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۴۵۰۴۶۴
یادداشت ارسالی؛

واکنش‌ها به تغییر و تحولات در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد

سید عبدالمناف محسنی
۶
۳
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
واکنش‌ها به تغییر و تحولات در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
یادداشت ارسالی - بعد از هشت سال دوران ریاست جمهوری شیخ حسن روحانی و عبور جان سخت از گردنه‌های روزهای زمستانی، دولت و مجلس جدید با شعارهای «انقلابی، تعهد و تخصص» موفق به گرفتن رأی قبولی از مردم شده و بر صندلی‌های سبز «ریاست جمهوری و مجلس» قرار گرفتند، قاطبه‌ی مردم امیدوار بودند که وزرا و مدیرانی لایق و شایسته  با داشتن برنامه معرفی شوند و بکار گرفته شوند تا اینکه بتوانند با برنامه ریزی و کار شبانه روزی، امید و اعتماد از دست رفته را برگردانند، متأسفانه با وجود گذشت بیش از یک سال از عمر دولت و مجلس، هنوز بیشتر مدیران قبلی در رأس امور هستند و با سنگ اندازی، حرکت لاک پشتی دولت را کندتر از همیشه کردند. همچنین حواشی‌های دولت و مجلس مانند لباس‌هایی با مارک آمریکایی، ساعت‌های «مچی» میلیاردی نمایندگان، خریدهای سیسمونی خارج از کشور، عدم توفیق در سامان دهی بازار خودرو و  واردات خودروی با کیفیت و ارزان خارجی، به نتیجه نرسیدن مذاکرات هسته‌ای، گرانی و تورم افسار گسیخته که باعث روسفیدی دولت گذشته شد، نداشتن طرح و برنامه برای ساماندهی امور، مشکلات لاینحل و ساختاری آموزش و پرورش و لایحه‌ی «رتبه‌بندی فرهنگیان» متأسفانه در صورت ادامه این روند، سبب دلسردی  و ناامیدی بیش  از پیش جامعه می‌شود.
دولت و مجلس انقلابی در نطق‌ها و شعارهای انتخاباتی خود، اصل مهم و اساسی در انتخاب مدیران را «شایسته سالاری» عنوان کردند و متأسفانه امروز بخصوص در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر گچساران شاهدیم که: توزیع صندلی‌های قدرت و مسئولیت  بر اساس قدرت چانه‌زنی قوم و طایفه و فامیل و دوست بازی و سیاسی هست، بعضی افرادی که  کوچک‌ترین تعلق خاطری به  گروه و جناح حاکم ندارند و فقط و فقط بر اساس مسائل قومی و قبیله‌ای و بدون داشتن تخصص و تعهد لازم به پست و مسئولیت‌های حساس می‌رسند.
«بیا تا بگرییم چون ابر در بهاران»
هر کسی که در مسیر طایفه‌گرایی و قوم‌گرایی قرار گرفت، متوجه شده است که سخت نباشد گرفتن جایگاه غیر تخصصی نزد مدیران.
امید است که نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی در توزیع صندلی‌های قدرت بین فامیل و وابستگان مدیران و مسئولین تأمل و دقت بیشتری کنند و به تخصص افراد و رزومه کاری آنها نگاه مختصری کنند.
من الله التوفیق
...............................
سید عبدالمناف محسنی
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تا بود چنین بوده .تا هست چنین نبادا
یاسوج
Sweden
استاندار محرم لطفا معاون عمرانی.سازمان مدیریت وهواشناسی را تعیین تکلیف فرما
بهمنی
Iran, Islamic Republic of
درود به دکتر محسنی عزیز. مثل همیشه عالی. ان شاءالله که مسولین محترم مد نظر داشته باشند که پست ها بر اساس شایسته سالاری صورت گیرد.
Iran, Islamic Republic of
هز که طایفه بزرگتری داشته باشه
حامی قوی تری داشته باشه

بهش پست
میدن
Iran, Islamic Republic of
واقعا گند زدن

مو نونم سی ناصر دلش و چه
خوشه😀😀😀
ک ب
Iran, Islamic Republic of
نمایندگان استان ک. ب ابرو برا این استان نگذاشتند واقعا اینا سواد لازمو دارند یا دکور ی هستند برا بقیه حداقل از نمایندگان اصفهان و تبریز و بقیه یه کم یاد بگیرید
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1