تاریخ انتشار
جمعه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۸
کد مطلب : ۴۴۷۲۴۱
یادداشتی از حمید محمدی‌زاده؛

تناقضات آقای قالیباف! نه به ایتالیا بله به آنتالیا

۲
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
تناقضات آقای قالیباف! نه به ایتالیا بله به آنتالیا
کبنا ؛حمید محمدی‌زاده - امروز چه در سطح عامه مردم یعنی فرهنگ عمومی و چه در سطح نخبگان و مدیران جامعه، گاهی به صورت پر رنگی فاصله گیری میان گفتار و رفتار را می‌بینیم، که آزاردهنده است.
 آدم‌ها چیزی را میگویند اما در عمل چیز دیگری از آنها صادر می‌شود، در حالی که یکی از مهمترین آموزه‌های اسلام در این باره است که مسلمانان حقیقی نباید در تضاد گفتارورفتار قرار گیرند.
 اینکه فاصله میان گفتار و کردار چگونه و از کجا نشأت می‌گیرد، دلایل مختلف و متنوعی دارد که انسان به این سمت گرایش پیدا می‌کند. یکی از دلایل اصلی ضعف باور می‌باشد؛ ضعف باور باعث می‌شود بین آنچه انسان می‌گوید و در حرف‌ها و ادعاهایی که مطرح می‌کند، باانچه در عمل از او سر می زند فاصله بیفتد. قر آن مجید ازاین خطمشی انتقاد کرده و به شدت خود فراموشی و تناقض در گفتار و عمل را تقبیح نموده می‌فرماید:" به خوبی دعوت می‌کنید در حالی که خود را فراموش کرده‌اید. "آقای دکتر قالیباف دردوران تبلیغات ریاست جمهوری خطاب به مردم گفت. مردم عزیز، وقتی که به این مشکلات اشاره می‌کنم و می‌گویم دولت ۴ درصدی‌ها، ویژه خواری‌ها، و اینکه دختر وزیر از کشور ایتالیا لباس بچه وارد می‌کند؛ ضربه به اقتصاد می‌زند و علت این که اقتصاد ما مشکل پیدا می‌کند همین است. دران زمان دختر وزیر از طریق قانونی و مقررات صادرات و واردات و تجارت بین کشوری، یک محموله لباس به قیمت ۲۰۰ میلیون تومان وارد می‌کند که بفروشد و از این راه کسب درآمد داشته باشد. آقای قالیباف با این محموله ۲۰۰ میلیونی دختر وزیر آسمان زمین را به هم دوخت.
خانواده محترم آقای قالیباف در وسط ماه مبارک رمضان برای خرید وسایل لوکس مثل کالسکه بچه، وسایل خواب و یکبار سیسمونی، به ترکیه سفر می‌کنند که شاید قیمت کنونی این کالسکه برابر با تمام محموله دختر وزیر باشد.
واکنش‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی راجع به سفر خانواده قالیباف به ترکیه برای خرید سیسمونی نوه‌ای که در راه است؛ با شعارهای آقای قالیباف تناقض آشکار دارد. الیاس قالیباف گفته: خانواده اوبرای خرید به ترکیه نرفتند بلکه برای هواخوری سفر کردند. این تناقضات و ماله کشی‌ها تا کی ادامه دارد؟؟. چه خوب است اقای قالیباف درخصوص مسافران پرواز ۴۸۰۸ شرکت معراج همانند پتروشیمی میانکاله که مالکان عبدالله عبدی بادو کد ملی و هویت متفاوت مبادرت به انجام امور بازرگانی و تجاری کرده دفاع می‌کردوواقعیت را می‌گفت. آقای قالیباف باور کنید نمی‌شود آن بالا نشست و با چفیه که محرم راز بسیجیان است برای مردم از تولید ملی، اشتغال و ممنوعیت ورود لوازم خانگی و خودروی ملی سخنرانی کرد و خانواده را برای خرید سیسمونی بدرقه ترکیه نمود این کار باشعارسال، تولید دانش بنیان اشتغال آفرین هم‌خوانی ندارد.
 و در پایان از همه عزیزان می‌خواهم این عبارات را مرور کنند و قضاوت نمایند. حمایت از تولید ملی، اقتصاد مقاومتی، انتشار لیست اموال، مدیریت جهادی، ما می‌توانیم، املاک نجومی، هلدینگ یاس و عیسی شریفی.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
از خودت د وگانگی متناقض زیاد دیدم
بابا کسی باید بگوید که خودش دوگانه نباشد
منتقد
Iran, Islamic Republic of
به نظر اگه به واسطه رابطه سببیش نبود ایقد هر طور دوست داشت عمل نمیکرد.
عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران وضعیت رعایت قانون در شهرداری ...
قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

در چند روزی که از تعطیلات عید نوروز می‌گذرد جنجالی پیرامون حضور مهاجران افغانستانی در ...
بیداد اجاره‌ها

بیداد اجاره‌ها

تهران بنا بر اعلام مرکز آمار ایران، مستأجرنشین‌ترین استان ایران است و گزارش سازمان مدیریت ...
1