تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۵
کد مطلب : ۴۴۶۳۷۴
یادداشتی از داریوش جهانبخش؛

احمدزاده استانداری در تراز انقلاب

۱۲
۵
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
احمدزاده استانداری در تراز انقلاب
کبنا ؛
یادداشتی از داریوش جهانبخش؛ با انتخاب سید علی احمدزاده به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد امیدهایی در دل مردم استان زنده شد. احمدزاده یکی از معدود استانداران بومی ادوار مختلف است که چنین ظرفیتی از روابط را در دولت دارد. احمدزاده از نزدیکان ابراهیم رئیسی رئیس جمهور وقت است.
در حالی که استانداران قبلی با خودروهای لوکس و شاسی بلند در سطح شهر تردد می‌کردند، احمدزاده با ساده‌زیستی خاصی که دارد از خودروهای معمولی همچون پژو برای رفت و آمد استفاده می‌کند. در این وضعیت ناگوار اقتصادی، این سبک از زندگی که احمدزاده در پیش گرفته بسیار ستودنی است. حداقل درد اقتصادی مردم با این رفتار تسکین داده می‌شود. مردم احمدزاده را مردی از جنس خود می‌دانند. اگر همه مسئولین ارشد استانی چنین رویه‌ای را در پیش بگیرند، قطعاً شکافی که بین مردم و برخی از مسئولین وجود دارد تا حد زیادی از بین می‌رود.
از دیگر ویژگی‌های ارزنده احمدزاده توجه ویژه‌ای است که او به مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد دارد. سیلاب و کولوار، زیلایی، عروه، چرام را به صورت میدانی بازدید کرده است. حتی وقتی به دیشموک سفر کرد و عمق محرومیت آنجا را دید، طاقت نیاورد و بی‌اختیار اشک‌هایش جاری شد. همین رفتار نشان داد که او فراتر از اصول معمول سیاسی، چگونه صادقانه احساسات خود را ابراز می‌کند.
یکی دیگر از اصولی که احمدزاده به آن پایبند است، اجرای عدالت در همه مناطق استان است. استاندار فعلی، همه مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد را به یک دید نگاه می‌کند و فراتر از نگاه‌های منطقه‌ای، شهرستانی، طایفه‌ای و گرمسیری و سردسیری عمل می‌کند. همین عدالت را در انتصاب‌هایش نیز می‌توان دید.
احمدزاده یکی از اصول توسعه را در جذب اعتبارات و بکارگیری صحیح آن می‌داند. بارها در جلسات مختلف بر جذب اعتبارات تأکید کرده و از مدیران مختلف استانی خواسته است در جذب اعتبارات کوشش کنند. اگر همه مدیران ارشد استانی همراه و همسوی او باشند، قطعاً با این اعتبارات می‌توان تحولی عظیم در استان کهگیلویه و بویراحمد به وجود آورد.
احمدزاده استانداری است که توجه ویژه‌ای به مردم دارد. تکریم مردم در نظر او از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. صادقانه و متواضعانه با مردم برخورد می‌کند. ضمن اینکه در کلامش با مدیران قاطعیت دارد، در برخورد با مردم بسیار متواضع است. این رفتار او بارها در دوره‌های مختلف مشاهده شده است.
کهگیلویه و بویراحمد که یکی از استان‌های بااستعداد در حوزه ورزش است، متأسفانه تاکنون اقدام خاصی در این زمینه از سوی استانداران قبلی صورت نگرفته بود. اما احمدزاده نشان داد که به جد ورزش استان را پیگیری می‌کند و بارها نیز قول مساعد در این زمینه را به ورزشکاران و مسئولین ورزشی در استان داده است. امیدواریم با حضور جدی او در این زمینه شاهد پیشرفت‌های بیشتری در ورزش استان باشیم.
احمدزاده حتی نشان داد که در ایام تعطیل نیز پیگیر مشکلات مردم است. او در ایام عید نوروز هم به چرام سفر داشت و هم به لنده. در حالی که می‌توانست از تعطیلات نوروز استفاده کند و این بازدیدها را موکول به بعد از تعطیلات کند.
رفتار جهادی و غیرتی که احمدزاده روی منطقه دارد بسیار ستودنی است. این غیرت را به وضوح می‌توان در فرمان جلوگیری از خروج بوکسیت از استان و اخذ مجوز سد آبریز مشاهده کرد.
یقینا اگر سیاسیون دست از حواشی بردارند، با حضور احمدزاده می‌توان در میان مدت شاهد تحولات چشمگیری در استان کهگیلویه و بویراحمد بود. البته تحقق این امر زمانی ممکن است که تیم‌های عمرانی، سیاسی و اقتصادی استانداری فعال‌تر شوند و همسو با احمدزاده گام بردارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مارگون
Iran, Islamic Republic of
کاملا معلومه دنبال پست مقامی اقای جهانبش
حقگو
Romania
درود خدا بر مهندس جهانبخش که به واقعیت ها پرداختند علیرغم ان همه تلاشی که برای موفقیت روشنفکر داشتند هیچ توجه ای نسبت به مسئولیت در ادارات به ایشان نداشتند
موضوعی که برای همه تعجب اور است ایا اقای روشنفکر در اینده نیازی به اقای جهانبخش ندارد یا اینکه ایشان را همچون گذشته بنابخاطر عرق فامیلگرایی حامی خود میداند
جالب اینجاست روشنفکر نماینده مرکز استان هست ولی در انتخاب استاندار و تقسیم معاونین ایشان سهیم نبود تنها شعار انتخاب جناب اقای جهانبخش بعنوان گزینه معاونت عمرانی سهم وی بود
این بی توجهی استاندار به نماینده مرکز استان عدم توان وی در وزارتخانه ها را به مردم استان ثابت کرد
علی از لوداب
Iran, Islamic Republic of
آقای جهانبخش ، یه مدیرکلی بهت میده...
خودت و نمایندت ۱۸ ماه دیگه باید کاسه کوزتون رو جمع کنید...
Iran, Islamic Republic of
تراز انقلاب !!؟؟؟ معنی انقلابی چیه !! در زمان کلانتری هم بودجه آوری خوب بود هم تعامل. و لی دولت جدید چی . !! ! جهانبخش به شما هم توجهی خواهد شد نگران نباش همانطور که به دیگران توجه شد!! ما منتظریم موقع ارزیابی عملکردچه میشود ! آیا حزبی برخورد کردن ملاک انقلابی هست . یا انتصابات شهری و طائفه ای کلا مفاهیم را عوض کردید ! آیا فقط اصولگرا انقلابی است . آیا انقلاب فقط در اصولگرا ها خلاصه شده؟؟!! قطعا نه . انقلابی یعنی تعهد به آرمان امام خمینی ره آیا امام خمینی ره گفت فقط اصولگرا انقلابی هست . انقلابی یعنی به تمامیت ارضی کشور و دفاع از ناموس و خدمت به خلق خدا به دور از رانت و اختلاس باشد .
هر کسی در راه خدا به مردم خدمت کرد با تخصص تعهد انقلابی هست . که جناب استاندار با انتصاباتی داشته و بعضا شهری و فامیلی اصلا انقلابی نیست و نخواهد بود لزوما اصولگرا انقلابی نیست انقلابی کلانتری بود که بی حاشیه فقط خدمت میکرد و شبانه روزی
باران
Iran, Islamic Republic of
سی پست چطور داری تعریف ایدی
با انصاف
Iran, Islamic Republic of
لطفا در کامت نویسی کمی جانب انصاف نگه داریم. در بیان کارنامه مهندس جهانبخش به یک نکته بسنده می کنم: ایشان از یک حلبی اباد ، شهری با نام مادوان ساختند. وسلام
مادون
Iran, Islamic Republic of
سی یه پستی خته ذلیل مکن جهانبخش عزیز
سعید از مارگون
Iran, Islamic Republic of
کاسه ی داغتر از آش

آری که صحنه از وجود مردان لایق و ارزشمند و ارزنده خالی شده است و نا اهلان و بی صفتان دارند دست و پا می زنند
ندای وحدت
Iran, Islamic Republic of
آقای جهانبخش برای پست و مقام هر کاری میکنی،واقعأ متأسفم برات.
دیدبان طبیعت
Iran, Islamic Republic of
عجب
Iran, Islamic Republic of
اگه استاندار محترم بخواد با چنین اشخاصی کارکنه. چه شود
20
Iran, Islamic Republic of
چقد پاچه خواری
به عصر «دیکتاتورهای چرخشی» خوش آمدید!

به عصر «دیکتاتورهای چرخشی» خوش آمدید!

دیکتاتورها همیشه دروغ گفته‌اند، براین اساس، ادعاهای اخیر کرملین محلی از اعراب ندارند....
نسخه «معمار تحریم‌های ایران» برای محاصره روسیه

نسخه «معمار تحریم‌های ایران» برای محاصره روسیه

ریچارد نفیو، نویسنده کتاب «هنر تحریم‌ها» در مقاله‌ای برای نشریه فارن‌افرز، نسخه خود برای ...
فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

سایت قرن نو نوشت: فائزه هاشمی انتقاد جدی به دولت ابراهیم رئیسی دارد و نگرانی‌اش در سال ...
1