تاریخ انتشار
جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۹
کد مطلب : ۴۴۵۳۹۰
یادداشت ارسالی؛

موحد سیاستمداری مظلوم اما سربلند

۲۳
۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
موحد سیاستمداری مظلوم اما سربلند
کبنا ؛در پی انتشار کلیپی از سخنان سید محمد موحد نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی و در واکنش به غرض ورزان پُرادعا: 
" موحد سیاستمداری مظلوم اما سربلند
اخیرا در استان مقدس قم نشستی صمیمانه برگزار گردید و کلیپی کوتاه از سخنان نماینده کهگیلویه بزرگ در فضای مجازی پخش شد که هر چند طبق معمول، غرض ورزان پُرادعا با انگیزه‌های خرابکارانه سعی بر برهم زدن آرامش استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان کهگیلویه داشته و دارند...
 اما فارغ از هر چیزی، آن سخنان باصلابت و واقع‌بینانه آقای موحد، مظلومیتش را بر همگان روشن ساخت.
پُرواضح است، ذهن‌های بیمار که خود را به خواب زده و در مسیر توسعه و موفقیت کهگیلویه سنگ اندازی می‌کنند، مسببان سیاه نمایی وضع کنونی و باعث مظلومیت نماینده خدوم کهگیلویه اند اما چنانچه شاخص‌ها و رویکردهایی که در زیر می آیند، در کنار مظلومیت وی قرار داده شود، چیزی جز سربلندی و عزت معنا نخواهد شد و این همان چیزی است که وجدان ‌‌های بیدار بر آن آگاهند ولو اینکه عده ای قلیل و منفعت طلب بر طبل ناآگاهی خود بکوبند که صد البته این تخریب‌های بی‌‌اساس باوجود چنین شاخص ها و رویکردهایی آب در هاون کوفتن است. 
شاخص‌ها
۱) پروژه‌هایی که با پیگیری شبانه روزی نماینده در جای جای شهرستانهای چهارگانه فعال هستند.
 کافی است گذرتان به بهمئی، لنده، سوق، دیشموک، قلعه رئیسی و چرام بیفتد و پروژه هایی را در حال کار ببینید که تا قبل از نمایندگی موحد علیرغم وعده‌ها و آماده باش‌ها هرگز به سرانجام نرسیدند ولی اکنون با اخذ ردیف اعتباری و جان گرفتن آنها، مردم نیز امیدوار شده‌اند.
پروژه‌هایی چون جاده پاتاوه دهدشت، آب شرب بهمئی، گازرسانی به نقاط کور قلعه رئیسی و دیشموک، جاده چاسخار، جاده طسوج چرام، پتروشیمی دهدشت، پتروشیمی دشت مازه و ..... 
۲ ) کمک نماینده به رشد و شکوفایی نخبگان بومی و استعدادهای برتر از کهگیلویه بزرگ در استان و بعضا مدیریت های کلان کشوری.
 در این مورد گرچه از استاندار انتظار می‌رود، حق نخبگان شایسته کهگیلویه بزرگ را به گونه ای عادلانه تر ادا کند و در اینباره نقد جدی بر کم توجهی به ظرفیت ها و پتانسیل های کهگیلویه بر استاندار وارد است ولی هنگامیکه بررسی دقیقی داشته باشیم، در می یابیم: با حمایت معنوی نماینده کهگیلویه بزرگ که ارتباطات گسترده کشوری دارد و به لحاظ سیاسی شخصیتی کاریزما بحساب می آید، تعدادی از نخبگان شهرستان‌های چهارگانه در خارج از استان و البته براساس شایستگی و لیاقت رشد پیدا کرده و بر اساس توانمندی منحصر به فرد خویش، به جایگاه رسیده اند که در آینده به این مرز و بوم خدمت خواهند کرد. 
بی‌شک اینان خدمت بی منت خود به استان و کشور را مدیون حاج موحد خواهند دانست که زمینه را برای شکوفایی استعداد ناب نخبگان بومی فراهم نموده است.
۳) موحد رکورد دار بیشترین ارباب رجوع.  
در میان نمایندگان مجلس شورای اسلامی و به اذعان مردم و همکاران نماینده در مجلس، تاکنون وکیلی چون موحد پیدا نشده که اینقدر برای موکلینش وقت بگذارد و پای مصائب و درد دلهای آنان بنشیند. 
در روزهایی که بر اساس برنامه، دفتر نماینده کهگیلویه بزرگ در تهران و در دهدشت به روی مخالف و موافق باز است، کافیست گذرتان به آن دو دفتر بیفتد تا از نزدیک شاهد پیگیری و حتی المقدور حل مشکلات مردم باشید.
 به کرات، صحنه هایی زیبا از سعه صدر نماینده و رئیس دفترشان در برخورد با مردم و تکریم ارباب رجوع پس از ساعتها ملاقات مردمی، اتفاق افتاده که الحق و الانصاف جای آن دارد در کتاب رکوردهای گینس ثبت شود‌.
گفتنی است، این شاخص مهم از جمله عوامل تاثیرگذاری بوده که سبب شده مردم با رای قاطع و کم نظیر خود شش دور او را به عنوان وکیل خود بر کرسی بهارستان بنشانند.
رویکردها
۱) همه نگر بودن بودن نماینده و در پی آن برقراری عدالت اجتماعی به عنوان یکی از عوامل زمینه ساز توسعه متوازن. 
 
در این باره، اگر منصب هایی که در کهگیلویه بزرگ و مرکز استان از برای فرزندان کهگیلویه در نظر گرفته شده را ارزیابی کنیم، به نتیجه خواهیم رسید که عدالت اجتماعی تا حد بسیار زیادی رعایت شده است. 
به عنوان نمونه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل کار و تعاون، رئیس دانشگاه یاسوج، رئیس دانشگاه آزاد، رئیس پیشنهادی اداره کل منابع طبیعی، مدیر کل آبفای استان و بقیه مناصبی که در راهند، به لحاظ طایفه ای هیچگونه ارتباطی با نماینده کهگیلویه ندارند، چه آنکه بر اساس عدالت و توانمندی به آنچه لیاقت داشته، رسیده اند و در ادامه مسیر برای توسعه همه جانبه این مرز و بوم و با عنایت به اصل لیاقت و نخبه بودن، مورد حمایت معنوی نماینده خواهند بود. 
۲) توجه به مخالف.
عنایت نماینده کهگیلویه بزرگ به نیروهایی که با ایشان همسو نبوده، نقطه عطفی در تاریخ این سرزمین بحساب می آید که در این دو سال اخیر نگاه خاص و عام را به خود جلب کرده و بر محبوبیت وی افزوده است. 
در این راستا، کلیپ کوتاهی که در یک نشست صمیمانه در استان مقدس قم به بیرون درج کرد، خود گویای مطلب مذکور است.
در کلیپ انتشار یافته، آقای موحد با شجاعت و صراحت مثال زدنی از فرماندار بهمئی، لنده و چرام و حتی یکی از مدیران کل نام می برد که شایسته یادآوری است، افراد نامبرده در انتخابات مجلس شورای اسلامی، مخالف ایشان بودند و یا دست کم کوچکترین گامی برای وی برنداشتند اما با داشتن روحیه انقلابی و همچنین رزومه علمی سیاسی قوی و نیز شایستگی های لازم، سکاندار جاهایی بسیار حساس و تاثیر گذار شدند که در آینده از نقش آنان در توسعه و پیشرفت استان و شهرستان های چارگانه بیشتر خواهیم شنید.
 بدیهی است، این رویکرد خداپسندانه نماینده که بر اساس منویات مقام معظم رهبری است، به عنوان برگ زرینی در تاریخ کهگیلویه ثبت خواهد شد. 
جان سخن اینکه مجموعه این شاخص ها و رویکردهای کم نظیر همراه با روحیه انقلابی و خستگی ناپذیر حاج موحد سبب شده ایشان در عین مظلومیت و قضاوت های سطحی و ناعادلانه برخی سودجویان و منفعت طلبان، در نظر مردم سربلند جلوه کند و فارغ از هیاهوهای سیاسی کج اندیشان، هر روز بر ایام مشروعیت، مقبولیت و محبوبیت او افزوده شود.
والسلام.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جوک سال 1400
اگر موحد مظلومه که خخخخخخخ
جعفر س
Iran, Islamic Republic of
خودتم معلوم‌ نیست چی میگی برا خودت ، من خودم بش رای دادم اما ای کاش قلمم میشکست ما رو چی فرض کردی ؟ مردی فامیلتو بگو حتما برات کاری کرده ، جم کن بساطتت رو‌ فقط ردیف بودجه مشخص کرد رو بلدی کدوم کارش ، من تو تمام دوران انتخابات پشت سرش بودم کو کجاست اون وعده هایی ک بهم داد؟ چن بار رفتم تهران برا کار اصلا محلی نزاشت . تو داری میگی جا خواب تو تهران مردم دارن تا موحد هست ؟؟ تمام اقوام خودش رو پست داد بهشون گذاشتشون سرکار چرا منی ک اینقد تلاش کردم براش کاری نکرد برام البته مث من خیلیا هستن ، قوربون همون عدل ک صدشرف بهتر از این کلک باز بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اگه برات کار شخصی میکرد خوب بود؟ به نیت کار شخصی ۵ دوره رای دادی که نتیجه شد این.بخور نوش جونت‌
بویر احمد گرمسیر گچساران
Iran, Islamic Republic of
اگر ماها نبودیه موحد به اینجا نمیرسید حالا که در طول این چندین سال به نمایندهای رسید بزرگترین ضربه را به ماها زد تمیدانیم با چه روحی نگاه به اقای جعفری و بچهای مرحوم نبی زاده وغیره میکند ایشان از روزی که بعد از هشت سال نماینده گچساران به دهدشت رفت همیشه ضربه زده است همین انتخابات قبلی و000
چرام
Iran, Islamic Republic of
حمایت ویژه چرام را در این دور انتخابات فراموش کن که دور بعد با نه بزرگ مردم چرام مواجه می شوی
اهل چرام
Iran, Islamic Republic of
بازهم مردم چرام برای موحد سنگ تمام خواهند گذاشت چون با پیگیری های موحد کارهای عام المنفعه زیادی در چرام در حال انجام است
قربان
Iran, Islamic Republic of
قلم زدن از روی نیاز یا غرض خواه حمایتی خواه تخریبی به هیچ نمی ارزد...لطفا بجز بیشترین ارباب رجوع برای بقیه موارد مثال بیارید..
فرزام
Iran, Islamic Republic of
موحد:
قاطع
شفاف
جسور

یاد بگیر جناب روشنفکر
شهروند دلسوز
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این قلم شیوا‌. واقعیت ها را گفتین. مردم باید قدر موحد را بیشتر از اینها بدانند
گشتاسب جنت مکان
Iran, Islamic Republic of
موحد بی شک بهترین نماینده کهگیلویه💙💙
تراب
Iran, Islamic Republic of
باسلام.
موحد طبق منویات مقام معظم رهبری حرکت می کند. در دفترش بر روی همه مظلومان باز است. به همین خاطر محبوب مردم است و همه ما او را قبول داریم
یاسین بهشتفر
Iran, Islamic Republic of
اگر موحد نبود کهگیلویه نابود میشد
مارگون
Iran, Islamic Republic of
شانس آوردید گرفتار روشنفکر نشدید..بروید خدا را شکر کنید
پرستار
Iran, Islamic Republic of
ای واااااای ، واقعا جوک سال ۱۴۰۰ بود ای مطلب ، همه رای دهندگان به ایشون از رای خودشون پشیمونن
Iran, Islamic Republic of
خخخخ
امید
Iran, Islamic Republic of
به نماینده محترم بگو زیاد خودت را خسته نکن و استراحت کند...آخ چقدر مظلوم هست...
Iran, Islamic Republic of
مظلوم!
علی
Iran, Islamic Republic of
حضرت عباسی!!! خودت موقع نوشتن این تیتر خنده‌ت نگرفت!!؟؟
شکارچی
Iran, Islamic Republic of
نماینده ی موکلینشه نه بقیه مردم
Iran, Islamic Republic of
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
Iran, Islamic Republic of
نویسنده معلوم نیست چه خصومتی با استاندار محترم دارد که درباره ایشان غرض ورزانه حرف زد
خديجه
Iran, Islamic Republic of
ب خداوندی خدا قسم موحد کهگیلویه و مردم کهگیلویه رو نابود و بدبخت کرد ، بابا تو کی هستی دیگه موحد مظلومه؟؟؟؟؟؟!!!!!!! این کارایی ک تو ردیف کردی ک همش کارای آقای هاشمی است !!/سایت درست کردی این اراجیف می نویسی نظر دیگرانم تایید نمیکنی ، موحد کاری کرده ک کهگیلویه داره به سمت خالی از‌سکنه شدن پیش میره ، همه نخبه های استان مال دهدشتن همه هم آواره جاهای دیگه ،بقران قسم چهار دوره خانواده من سر میشکوندن واسه این ، بدبختم جوونای کهگیلویه ک آینده شون یک عمر افتاده دست ،چ گناهی کردیم ما ،اینکه رایی نداشت این دوره دیگه ،تازه با اومدن آقای هاشمی ی‌روزنه امیدی واسه این شهرستان مظلوم باز شده یود،/ . تایید کن نظرمو اگه مردی
خرزی لر اصیل،،زنگوا و اولادمیزاعلی
Iran, Islamic Republic of
سلام
بخدا آقای موحد خیلی دلسوز مردمه دهدشته،،من خودم زنگوایی هستم،،،سعی در حل مشکلات مردم داره،،کدوم نژاد و قبیله براش مهم نیست،فقط دردی از مردم دردمند کم کنه،/ما تا همیشه موحد خواهد ماند،،سپاس از دلسوزی و کمکهاش
چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

اگر اسرائیل و حامیان‌اش می‌خواهند که این کشور به دریافت کلان آمریکا ادامه دهد باید روایت ...
آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری ...
روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

سیاستگذاری‌های ارزی که در خلال نوسانات نیمه دوم سال انجام شد، به تشدید نوسانات ارز منجر ...
1