تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب : ۴۴۳۸۳۵
یادداشت ارسالی؛

رطب خورده منع رطب کی کند!

۲
۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
رطب خورده منع رطب کی کند!
کبنا ؛مطلب ارسالی؛ در روزهای گذشته مطلبی به قلم فریبا حسینی [کلیک کنید] معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در پایگاه‌های خبری کبنا نیوز درج شده بود که تا حدود زیادی شبیه به داستان‌های طنز بود تا درخواستی از دولت برای شکوفا نمودن غنچه‌های به کما رفته عدالت و شایسته سالاری!
نویسنده مطلب که گفته می‌شود با مدرک غیر مرتبط تحصیلی دوره کارشناسی در آموزش و پرورش استخدام و سپس با استفاده از مناسبت‌ها و بهره‌گیری سیاسی و در روی رابطه به یکی از معاونت‌های مهم آموزش و پرورش استان صعود کرده و این حوزه را به مراحل سقوط رسانده است حال امروز در مطلبی سخیف از دولت انقلابی برای درمان عطش جامعه برای عدالت مدیحه سرایی نموده است.
نویسنده که خود در دولت روحانی که خفقان نخبگان و چوب حراج زدن به شایسته سالاری را شاهد بوده‌ایم به صندلی معاونت رسیده و این پست خود نمود بارزی از عدم توجه به شایسته سالاری بوده‌است.
علاوه بر شبهات زیاد در دادن صندلی معاونت یک سازمان مهم نظیر آموزش و پرورش به نویسنده مطلب، شروه خوانی وی بر پیکر نیمه جان عدالت و توسعه و خودشیرینی برای دولت انقلابی نیز قابل توجه است، دولتی که رفقا و هم کیشان خانم حسینی اهلش را تا دیروز غیر متخصص، جاهل به مملکت داری، ناکارآمد وووو می‌نامیدند امروز بر اساس کدام شاخص تحول را به انتظار نسته‌اند؟!
در مطلب ارسالی خانم حسینی چنان با آب و تاب از دولت انقلابی استمداد شده است که هر کس نشناسد و نداند، خیال می‌کند که وی برای تحقق دولت انقلابی سر از پا نمی‌شناخته و برای پیروزی جریان انقلابی نذر روزه داشته‌اند.
از ضرورت تغییر مدیران سخن به میان آورده‌اند در صورتی که خود از جرگه مدیران ناکارآمد در دولت قبل است و خلق حماسه ملت ایران در انتخابات خرداد امسال چیزی جز دست زد زدن بر سینه مدیران ناکارآمدی چون خانم حسینی نبوده و نیست.
خانم حسینی دست پیش را گرفته که پس نیفتد، بجای اینکه جوانان طرد شده و زجرکشیده از خفقان دولت روحانی مطالبه تغییر مدیران ناکارآمد را داشته باشند این مدیران ناکارآمد دولت روحانی هستند که تمایل به رها کردن صندلی خود را ندارند و در قالب مجیزسرایی و پاچه‌خواری به سبک مجازی درصدد ابقا خود در صندلی هستند.
جایگاهی که خانم حسینی برای تغییر مدیریت آن دست به قلم شده‌است و شروه‌ای با اشک تمساح گونه بر عدالت سروده است، سازمانی است که خود وی نیز از جایگاه داران آن در سال‌های گذشته بوده‌است و اینک یک سئوال مطرح است که می‌طلبد خانم حسینی به آن پاسخ شفاف و واضح بدهد.
خانم حسینی خود بر اساس کدام شاخص و معیار عضو هیات والیبال استان است؟
دلیل اعتراض خانم حسینی و تقاضای تغییر مدیریت اداره ورزش و جوانان استان چیست؟
مخاطبان عزیز بدانند که شروه خوانی خانم حسینی بر اداره ورزش و جوانان به دلیل دست رد این اداره بر سینه افراد غیر متخصص بوده است و در واقع به خانم حسینی گفت: «اول یک سوزن بخود بزنید و بعد یک جوال دوز به دیگران»
-----------------------------------------------------
مجیدبیکران
مدیرباشگاه فرهنگی ورزشی والیبال
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
احسنت
محمد نصیری
Iran, Islamic Republic of
احسن و درود بر نگارنده مطلب،از جناب استاندار میخواهیم که جناب جهانبخش رو که هم انقلابی است و از بدنه ورزش هست رو حمایت کنن
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

به گفته ابراهیم رئیسی بخشی از کالاها از سبد 4200 حذف و در مقابل کارت اعتباری توزیع می‌شود....
‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

بعد از دولت آقای هاشمی انحراف از دولت آقای خاتمی و با ورود به کنوانسیون رفع تبعیض علیه ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1