تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۰۹
کد مطلب : ۴۴۳۵۸۶
یادداشت ارسالی؛

خطاب به وزیر ورزش و جوانان: تغییر سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد یک ضرورت است

سیده فریبا حسینی
۵۸
۳
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
خطاب به وزیر ورزش و جوانان: تغییر سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد یک ضرورت است
کبنا ؛سیده فریبا حسینی: با وجود گذشت چند ماه از سکانداری سرپرستی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد توسط بهروز جهانبخش، علی رغم مخالفت و اعتراض اکثریت کارکنان، ورزشکاران، مربیان، و سیاسیون ایشان همچنان بر مسند ریاست این اداره باقیست.
در طی ماه‌های گذشته، تغییرات در این اداره حتی به سطوح رؤسای هیئت‌های شهرستانی هم کشیده شده است اما در سطح کلان با وجود تغییرات در دولت و رأی مردم به دولت سیزدهم، هنوز تغییر محسوسی حاصل نشده است.
نحوه مدیریت این اداره بر پایه گرایش‌های طایفه‌ای و در عین حال حذف بسیاری از نیروهای شایسته رقیب از این عرصه‌های مدیریتی، ناشی از همان فرهنگ ایلی به‌جای‌مانده از رژیم‌های گذشته بوده و انتصاب‌های خانوادگی و استفاده از بستگان در مجموعه‌های تحت مدیریت خود با توجیهاتی مثل استفاده از افراد مورد اعتماد، بسیاری از افراد فاقد تخصص‌های لازم در مناصب به‌کار گماشته شده‌اند. چنانچه دولت سیزدهم جلوی این انتصاب‌های تکراری و بی روح را نگیرد در آینده با چالش جدی مواجه خواهد شد.
با وجود توافق اکثریت زیرمجموعه‌های این اداره بر تغییر سرپرست و تعیین مدیرکل این اداره که در انتخابات خرداد ۱۴۰۰، به موجی از امید برای جوانان، ورزشکاران، هیئت‌های ورزشی و کارکنان اداری بدل شده، ایجاد شد اما انگار قرار نیست پس از گذشت چند ماه اتفاقی از نوع انگیزشی و یا جوان گرایی، شایسته سالاری و تخصصی بودن بر سیستم اداره کل ورزش و جوانان استان حاکم شود.
هرچند با پیروزی آیت ا... رئیسی موجی از خوشحالی را برای مجموعه ورزشکاران، امیدی دوباره را جهت همگرایی برای اعمال تغییرات در این اداره ایجاد کرد اما متاسفانه هنوز هم شاهد تغییرات ویژه‌ای در سطح مدیریت کلان این اداره‌ی پر از حاشیه نیستیم.
بارها برخی در محافل رسمی، مخالفت خود را با سیاست‌هایی که در این اداره دنبال می‌شود به ویژه در حوزه فرهنگی، نحوه برگزاری مجامع هیئت‌های استانی، نظارت بر اماکن ورزشی، کمبود تجهیزات و فضاهای ورزشی، کیفیت نامناسب ورزشگاه‌ها و خوابگاه و بکارگیری نیروهای غیرتخصصی و سفارشی بدون رعایت عدالت و قانونی در برگزاری مجمع‌ها و... اعلام شده است، اما هنوز تغییری حاصل نشده و هر روز شاهد نارضایتی‌های زیادتری در این اداره هستیم.
 فرآیند بررسی تخلفات صورت گرفته این اداره در خصوص آگهی، ثبت نام و برگزاری مجامع بدون سیر مراحل قانونی در این اداره جای بحث دارد و بهتر است سازمانهای نظارتی به این مسئله ورود جدی پیدا کنند.
اعتقاد بر این است مدیران غیرتخصصی در دولت سیزدهم باید از گردونه خارج شوند، چون تغییر سرپرست اداره کل ورزش و جوانان در سطح استان یک مطالبه مردمی و عمومی است.
در صحبت‌های رئیس جمهور نیز به وضوح مشاهده شده که افرادی که از لحاظ عملکرد با دولت عدالت و کرامت همراه نیستند بهتر است بروند؛ چرا که نه به نفع مردم است و نه سیستم مدیریتی.
 تغییر سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بحث برانگیز شده است، بعضی از نمایندگان افکار عمومی پیرو درخواست مردم، کارکنان،  ورزشکاران، مربیان، داوران و باشگاه داران مبنی بر تغییر ریاست این اداره، خواستار تغییرات اساسی در سیستم مدیریتی این اداره کل هستند.
 ماندگاری این سرپرست در اداره کل ورزش و جوانان این استان، دلیل حمایت‌های چه کسانی از ایشان است؟؟؟!!! اگر وزیر محترم اقدام به تغییر کند، قطعاً شاهد تغییراتی مؤثر در جهت رعایت عدالت و سطح سلامت جامعه ورزشکاران خواهیم بود.
امید است وزیر محترم در این زمینه اقدام عاجل به عمل آورند تا شاهد پویایی و رشد همه جانبه و افزایش روح نشاط و سرزندگی و امید جوانان استان باشیم.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

بهمنی بهرام‌بیگی
Iran, Islamic Republic of
بد کاری کردیم‌ از شما جانانه حمایت می کنیم
برقعلی
Iran, Islamic Republic of
بهتره به فکر خودت وزندگی خودت باشی تا وارد مسایل سیاسی بشی.فایده ای نداره تا صبح هم بگی ترب ومنش نیسی.
فکری وحال خوت کن که چهارروز دیگه باید بری پیش دلشاد ابلاغ بگیری برا حلیل وبابکان وکاکون وسپیدار
آخ وبختخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
فقط یک چیز به جنابعالی شما که رای به آقای رئیسی ندادید ببینم اونجایی که کار می کنی چند نفر ازجنابعالی راضی هستند
Iran, Islamic Republic of
خت زیتر جمع کن بره
Iran, Islamic Republic of
سرپیازی یا ته پیاز ؟؟
میلادی
Iran, Islamic Republic of
کار های مدیریتی ب ی معلم تو ی سازمان د ربطی نداره.
Iran, Islamic Republic of
بسوز
گل اقا
Iran, Islamic Republic of
فریبا حسینی در هر دولت و اداره ای که مسوولیت نگرفت باید عرش به فرش بیارن....سرکارخانم خود حضرتعالی اول اجازه بده یکبار هم بدون مسوولین باشین
کارمند تامین اجتماعی
Iran, Islamic Republic of
جناب نماینده گان
جناب استاندار محترم
تامین اجتماعی وضعیت خوبی ندارد و نیاز به اقدام فوری دارد. اختلاف و تفرقه و چند دستگی در این سازمان تامین اجتماعی استان زیاد شده است وهمه چیز بهم ریخته شده است و وضعیت فعلی خوب نیست
آگاه
Iran, Islamic Republic of
تو هم از نیروهای اتوبوسی دولت قبل هستی که با زدوبند مدیر شدی چقدر زود رنگ عوض کردی
خان قلی
Iran, Islamic Republic of
منتظر اجازه شما بودن
United States
بانو خودت هم باید در سریع ترین فرصت ترک صندلی کنی که دو دستی گرفتی و این روزها چندین سال چه عملکرد و تحول در ورزش دانش آموزی کردی که معلمان تربیت بدنی راضی باشند.. این دوره و کارگاه. سمینار. لایو در این دوران کرونا افتخار نمیشه و تمام مدارس ما معلیمن تمام مقاطع تسلط کامل برا این گونه برنامه ها دارند عملکرد این نیست. طرح های ورزش که در این دوره از اجرا میشن از طریق بازرشین کشوری بیاید چندین مدرسه مشخص کنید و مستند سازی کنی
همکار
Iran, Islamic Republic of
چقدر جالب ، جلو می اندازه که طلبکار نشه . .
سرکار خانم بهتر نیست اینقدر که سرک به زندگی دیگران می کنی ، به زندگی و اوضاع و احوال خود برسی .
علی
Romania
نه اینکه باوجود سرکار علیه در تربیت بدنی آموزش وپرورش شاهد شکوفایی وبالندگی عجیبی در حوزه کاریتون هستیم!!!!
Iran, Islamic Republic of
😂😂😂😂😂
حسین
Iran, Islamic Republic of
احسنت براین گفتار در تمامی ادارات این شکل کار داره لطمه به استان میزند خواهشمنداست هرچه سریعتر مدیران قبل عزل شود ...
محسن
Iran, Islamic Republic of
از کسی که معلم حق التدریس بود و اساس تحصیلاتش کشاورزی بوده و با رانت وارد آموزش و پرورش شده و سپس با رانت معاون تربیت بدنی شده و الان دنبال رانت است که عضو روئسای هیات های ورزشی شود و چون بهش رانت داده نمیشود بیش از این انتظار نمیرود. خانم فریبا حسینی تاریخ مصرف شما و عملکرد نامناسبتان برای همگان آشکار شده است و 8 سال یک صندلی خدمت (معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش) را بیهوده اشغال کرده ای و بذار افراد دیگر جامعه به غیر از شما اظهار نظر کنند نه شما که با عملکرد بد و نامناسب 8 ساله دولت اعتدال لیبرال همراه بوده اید و تاریخ مصرفتان به پایان رسیده و جامعه به اظهار نظرتون نیازی ندارد و از یک معلم که به عنوان الگو است بعید است که چنین کند و بدنبال حاشیه های نامتعارف شخصیتی باشد و افراد در راس جناح اعتدال شما را ابزاری قرار داده اند برای سوء استفاده و قبلا هم همینطور بوده و خودتان هم آگاه نیستید و بنابراین جامعه ما به اظهار نظر افرادی مثل شما که بازیچه سیاسیون هستید نیازی ندارد و بروید خودتان را جمع کنید که بزودی معاونت را از دست می دهید و اینجا آمده اید مطلب بی اساس و بیهوده می زنید تا بسا که درد دلتان را مرحم ببخشید. خواهشا به خودتون بیایید و خودتونو جمع کنید.
امین
Iran, Islamic Republic of
کی از شما نظر خواسته ؟؟ تو چه کاره هستی که بخواهی برای ورزش تعیین تکلیف بکنی ؟؟؟ اگر توانستی یک مورد خویشاوندی یا هم طایفه ای در چینش نیروها در عزل و نصب ها پیدا کنی هر چه گفته ای راست بوده و در غیر اینصورت باید عذر خواهی بکنی . در ضمن سعی کن در کار دیگران دخالت نکنی چون به ضررت تمام خواهد شد .......
حسین
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه برای مدیرکل ورزش وجوانان استان خودآقای جهانبخش می باشند
نجاتیان
Iran, Islamic Republic of
ایشون ظاهراچندسال مسولیت داشته دیروزحکمش لغوشده.ای دادبیداد
نجاتیان
Iran, Islamic Republic of
ایشون ظاهراچندسال مسولیت داشته دیروزحکمش لغوشده.ای دادبیداد
Iran, Islamic Republic of
درود
کارکنان ورزش
Iran, Islamic Republic of
سرکار خانم حسینی
در خصوص مطلب جنابعالی چند نکته لازم و ضروری است
1- جنابعالی فرموده اید که مدیریت جناب جهانبخش مورد اعتراض جامعه است، به کدام دلیل و منطق همچنین حرفی را زده اید. شما یک فرهنگی هستید و خوب می دانید که فرهنگی برای هراظهار نظری که می نمایند باید دلیل منطقی و قطعی داشته باشند.چونکه اساس آموزش از آموزش و پر.ورش است.
2- شما نظرات شخصی خود و همقطاران اعتدالی و اصلاحاتی ات را بسط عمومی داده اید . با توجه به اینکه با رانت وارد آموزش و پرورش شده اید و با توجه به رشته تحصیلیتان بدون هیچ ضابطه ای فقط به دلیل رانت و رابطه به میزی چسپیده اید که حق الناس بوده و حق تمام دانش آموزان را ضایع نموده اید آخه دانش آموخته کشاورزی چه به معاونت ورزش.
3- شماها هستید که هر انتصابی در دولت جناب ریسی و دوران نماینده را طایفه ای فامیلی و ... جلوه داده و به خیال خود با این ترفند باعث تخلخل در روند امور دولت مردمی جناب ریسی می شوید. شماها خوب میدانید که دوران مصرفتان تمام شده و از اریکه قدرت پایین خواهید آمد.
4- جناب تان فرموده اید که وضعیت و حال روز ورزش استان خوب نیست. این شما و دولت اعتدالی تان است که باید پاسخگوی مشکلات عدیده ای باشید که جامعه بوجود آوردید و دست پیش میگیرید که پس نیفتید. بس کنید خانم محترم، احترام خودتان را بیش از این از دست ندهید. عملکرد 6 ماهه جناب جهانبخش در همین مدت 6 ماهه گویای همه چیز می باشد که با وجود همه ناملایمات و کمبودهای ناشی از مدیریت دولت مطبوعتان، مورد توجه و تحسین مسولین وزارتی و استانی قرار گرفته است.
5- سرکار خانم حسینی جنابعالی از بکارگماری و بکارگیری افراد غیر تخصصی و ... نام برده اید. فکر کنیم این وصله های ناجور فقط مربوط به همقطاران جنابعالی می چسبد. اگه یک مورد فقط یک مورد بکار گیری افراد غیر تخصصی یا فامیلی یا خانوادگی از مدیریت ورزش استان توانستید نام ببرید ، مدیریت ورزش را دو دستی تقدیم جناب تان خواهیم نمود. خواهر محترم خوابتان شب نما شده است.
6 - دوران شاموتی بازی و بر موج سوار شدن گذشته. خودتان را وصله به دولت مردمی جناب ریسی نمایید که وصله تان ناجور است.
7 - جهت استحضار افکار عمومی ، لینک عملکرد 6 ماهه جناب جهانبخش در ذیل میاید.
https://www.kebnanews.ir/gallery/443358
Iran, Islamic Republic of
اویزان شدن ب این اون برای حفظ ی معاونت بی اهمیت..
محمد حسینی
Iran, Islamic Republic of
خانم فریبا حسینی شما بخاطر اینکه رئیس هیات ورزشی والیبال استان بودید و از پستتون برکنار شدید این مطلب را بر علیه سرپرست تربیت بدنی نوشته اید و شما که معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش را هم در دست دارید مگه پست و منصب و مقام موروثی شماست که از هر جا نخوردید باید مطلب عوام فریبانه بزنید مطمئن باشید که مردم استان از مهندس بهروز جهانبخش خواستند که شما را برکنار کنند و برکناری شما از مطالبات مردم بود که بایستی پاسخ داده میشد و حالا منتظر برکناری از پست مهمترتون (معاونت تربیت بدنی آموزش پرورش) باشید که بخوربخور هم واستون هست.
پروین
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم برای فریبا حسینی
چیه چی شده
مگه شما باید رئیس هیات والیبال باشید مگه یکی دیگه به غیر از شما نباید رئیس باشه یعنی از شما بالاتر کسی نبود
حتما بود که برکنار شدی آری هر جا میسوزی شروع به زدن مطلب بیهوده در سایت های خبری می کنی
بسوز بسوز و بسوززززززززز
Iran, Islamic Republic of
هیئت والیبال حکمت را لغو کرده چه ربطی به سرپرست اداره داره .... اگر کسی خزانه دار هیئتی را لغو کرد باید بگی مدیر کل عوض بشه ... یاد یه ضرب المثلی افتادم که : موری افتاد توی آب . گفت دنیا را آب برد ... حکایت شما و خیلیهای دیگر همینه ... مگر هیئت ارث پدری کسی است . امروز شما . فردا کسی دگر . پس فردا کسان دگر . اگر قرار بر تغییر نبود که به شما و امثال شما نمی رسید . دنیا به نوبت . معاونی آموزش و پرورش کمته . بیا معاون اداره ورزش شو . اگر کمت بود برو معاون وزیر .
مطلع
Iran, Islamic Republic of
طبق بررسی های صورت گرفته، مطلب سرکار عالیه، به دلیل عزل ایشان از هیات والیبال بوده که در 8 سال گذشته با رانت و معامله به این جایگاه رسیده است. در ضمن هیئت مدیره والیبال( نه مدیریت ورزش استان) به این نتیجه رسیده که سرکارعالیه دیگه تاریخ مصرفش تمام شده و کارایی لازم را در دولت مردمی جناب ریسی ندارند باید همراه با اسلاف خویش از اریکه قدرت پایین کشیده شوند. لذا دست به قلم شده و خود را نماینده افکارعمومی جا زده و افاضه نموده که مردم از مدیریت ناراضی اند. این افراد تا بر اریکه قدرت اند مردمی وجود نداره وقتی میزشان به لرزه افتاد و احساس سقوط نموده اند دم از مردم می زنند.
سرکار عالیه میشه بگوی در این مدت مدیریت رانتی ات چقدر در جهت رشد و تعالی جوانان و فرهنگ ورزش و ... تلاش نموده اید لطفا شمه ای از عملکرد خود و دستگاه متبوع ات ارائه بده تا همین مردمی که دم از آنها زده ای به قضاوت بنشینند تا آنوقت سیه روی شود هر آنکس که در او غش باشد.
پرتوی
Iran, Islamic Republic of
سلام ایشون داوطلب ریاست هیئت والیبال بودند که باتوجه به قوانین آئین نامه جدید وزارت ورزش در خصوص مجامع هیئت ها ,ابن خانم شرایط لازمه رو نداشتن
دلیل نمیشه هرکی رزومه و مدرک و شرایط کافی برای جایی رو نداشته باشه مدیرکل رو مقصر کنه
خانم حسینی اتفاقا یکی از کسانی که باید صندلیش ازش گرفته بشه خود شما هستید ک میراث دولت قبل هستید و هیچگونه کارآمدی نداشتین
مهندس جهانبخش در طول تاریخ تنها مدیرکل از جنس ورزش هستند و لیاقتش بیشتر از ایناس
علی مردان
Iran, Islamic Republic of
احسن درسته حقیقت بیان کردی
ورزش
Iran, Islamic Republic of
ببینید توی این مدت چه بلایی بر سر هیبت ها اوردن،به تمام هیبت ها فشار و تهدید آوردن برای انتصاب نیروهای/ وابسته به آقایان جهانبخش و روایی و نصرت زاده،
آرایشی
Iran, Islamic Republic of
چرت بود برو غذاتو بپز
بویراحمد
Romania
درود بر این قلم
مهرداذ
Romania
شخصیت شما با همه ی انچه غرض شخصی نسبت به مدیران جریان ندای وحدت میباشد بر همگان آشکار است، وگرنه شما کجای این ورزش هستید که مطلب مینویسید؟
والیبالی
Iran, Islamic Republic of
آقای جهانبخش ضعیف ترین و غیر تخصصی ترین مدیر ورزش و جوانان بودن
مطلع
Iran, Islamic Republic of
چرا که دست در لانه زنبور کرده و جمع رانت خواران را از هم پاشیده است. جرم افراد پاک سیرت و دست پاک و سالمی همچون جناب جهانبخش این است که وارد جمع رانت خواری مثل شما ها نمی شود.و به درخواست های غیرقانونی و غیر شرعی شما ها باج نمی‌دهد.
Iran, Islamic Republic of
سرکارخانم حسینی گرچه صدایت راکسی نمیشنود وحرف زدنت مهم نیست اما لازم است جوابت را داد گرچه خودت درحوزه ورزش هستی این کم کارها ونا کارامدیها درزمان مدیران نامرتبط به ورزش ازجمله خاضع ووبوداداره ورزش باهیچ کس موافق نیستن اما باآمدن جهانبخش روزانه شاهد درخشش ورزشکاران وشروع طرح های نو هستیم حقیقت رانمیشود کتمان کرد
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
حالا خانم حسینی این چرخش ۱۸۰ درجه ای از دولت قبل ب دولت جدید چی بود؟
Iran, Islamic Republic of
چقدربااراده نوشته این خانم تادیروز باگروه حسن برکت الله بود حالاچی شد که یه مرتبه خودشه چسباندبه دولت جناب رئیسی به فکر خودت باش که تاچندروز دیگه باید صندلی راتحویل بدی وبرای همیشه روزگاربروفق مرادت رخت می بنددازهمین حالا به فکرباش که به چه گروهی میخواهی بچسبی مردم نیازبه خواندن انشاء تو وامثال توندارن وبخوبی تورامی شناسند
حیات الله خدیر
Iran, Islamic Republic of
باسلام و احترام
شما فکر میکنید که مردم و دولت متوجه نیستند که شماها و افراطی هابا هم برنامه ریزی مکنیدبا کبنا نیوز تا نیروهای انقلابی و مظلوم و دلسوز مردم را پیش استاندار و دولت ناتوان معرفی کنید، اما شما سخت در اشتباه هستین چون مهندس جهانبخش توانایی بیشتر از یک مدیرکلی را در خودش نشان خواهد داد
خیال میکنید که میتوانید که نیرویی دکتر روشنفکر معرفی کند به استانداری ومدیریت غیر انقلابی و ناتوان اعلان نمایید
خدا را چه دیدین انشالا به حق فاطمه زهرا حق این مردان با صداقت را در چشم دشمنان بیرون خواهیم کشید
معلم
Iran, Islamic Republic of
خانم دکتر حسینی یکی از توانمند ترین نیروهای مدیریتی هستن
معلم ۲
Iran, Islamic Republic of
خدمات خانم حسینی در مبحث معاونت تربیت بدنی بی نظیر بوده
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
یقین دارم که خانم دکتر با درایتی که دارن به مناصب بالای مدیریتی میرسن
ورزشکار
Iran, Islamic Republic of
عملکرد آقای جهانبخش بسیار ضعیف و آماتوری بوده حق با خانم دکتره
ورزشی
Iran, Islamic Republic of
آقای جهانبخش ورزش رو به نابودی کشونده
بویراحمد
India
هر چه هسه معلومه ی ضربه ای خردیه که ایطور دلت پره خاله
شهروند
Iran, Islamic Republic of
بعد از عزل از هیات والیبال دست به قلم شدی خانمی.

به زودی از اریکه قدرت معاونت آموزش و پرورش هم پرت میشوی به داخل یه مرکز آموزشی تا ادب یاد بگیری.
خواست
Iran, Islamic Republic of
بعد از این همه قدرت
Iran, Islamic Republic of
فریبا حسینی تو خودت باید اونجا عزل بشی تو تربیت بدنی آموزش و پرورش رو نابود کردی خودت رو بگو آموزش و پرورش خیلی مهم‌تر از تربیت بدنی است
دروغگو نباشید
Romania
باید پرسید چرا آقای جهانبخش توی این مدت تنها کمک به افرادی کرد که از طایفه هستن،۳۰میلیون ریخته شد به حساب هیبت/ که قانونا مشکل حسابرسی و شناسه داشته و سرپرست این هیبت جدیدا از فامیلها شده
برادر
Romania
آقای جهانبخش تو‌که ابلاغ فریبا حسینی را لغو کردی بهتر از ب/ نبود اوردیش توی یه هیبت دیگه بعد بگی اطلاع ندارم،مگه میشه!
دنا
Iran, Islamic Republic of
نظر معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش را تأیید می کنم. مدیر کل ورزش و جوانان و بقیه مدیران ضعیف همه باید تغییر کنند.
ورزشکار
Iran, Islamic Republic of
حاشا به غیرتت خانم دکتر
قضاته من سر مردل چاپلوس و ادبار
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
حق با شماست
جهانبخش ورزش رو نابود کرده
کوه بی ستون
Iran, Islamic Republic of
جهانبخش ک مدیرت ندارد ولی بهتر از تا موحد /بیاره بگه پاکدست و انقلابی هست بذارید فعلا خودش باشه بهتر انتصابات سادات طولیونه
Iran, Islamic Republic of
درود بر خانم حسینی واقعیت را گفته اند بیایید ببینید این همه بودجه برا ورزش بالاخص ورزش همگانی نیاد کجا می ره وتوسط چه کسی حیف و میل میشه
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
واقعیت را خانم حسینی کفته اند
مارگون
Iran, Islamic Republic of
جهانبخش تو این چند مدت سرپرستی متاسفانه تمام زیرساخت های ورزش استان رو از بین برده و ضمن این که ۲۳ دی ماه مهلت سرپرستی ایشان نیز تمام شده و دیگر حق امضا ندارد و الکی دارد دست و پا می‌زند
حراج جان

حراج جان

روزنامه شهروند در گزارشی آورد: ١٠ نفس، ١٠ زندگی تسلیم مرگ شدند. دوباره برف و کولاک قربانی ...
‌تجمعات آزاد می‌شود؟

‌تجمعات آزاد می‌شود؟

تا زمانی که تجمعات در شرایط عادی باشد و مردم مطالبات خود را مطرح کنند، برخوردی صورت نمی‌گیرد....
ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

«من همیشه از اکبر می‌ترسیدم. وحشت داشتم که با او مخالفت کنم. برای همین مجبور بودم که ...
1