تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۱
کد مطلب : ۴۳۰۳۰۸
یادداشت ارسالی؛

لزوم عذرخواهی از مردم

قاسم کریمی‌زاده
۱
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
لزوم عذرخواهی از مردم
کبنا ؛در پایان سالی که رنگ و بوی عید ندارد و تنها سرمای سخت و سراپا مشکلاتش را به زحمت تحمل می‌کنیم و روزهایی که به اصطلاح برخی قانون‌گذاران در قامت نقض حقوق شهروندی از پرخاشگران سر چهارراه‌ها سبقت گرفته‌اند، دلنوشته‌‌ای خطاب به همشهریانم در حوزه کهگیلویه بزرگ تقدیم می‌کنم.

هنوز سرخی و کبودی سیلی از سر غرور نماینده سبزوار آقای «عنابستانی» در هوای سرد به صورت سرباز وظیفه مجری قانون نگذشته بود، که شاهد دسته گل دیگری در حوزه کهگیلویه بزرگ و بزم دیداری حضرت «حجت الاسلام سید محمد موحد» در نقض آشکار حقوق مردمان حوزه انتخابیه در منطقه محروم دیشموک چه تلخ، تاسف‌بار و نگران نشستیم. هم‌تباران مهمان‌نواز و باصداقت و غیرتمندم که برای نامه‌های کذایی عزتشان را در دیدار مردمی با نماینده قدیمی لگدمال کردند؛ چه چیزی برای ایشان کم گذاشتند که این‌گونه تحقیرشان کردند‌ و تصاویر بی‌حرمتی‌شان را گرفته و کار به رسانه‌های فرااستانی کشیده و این‌بار دیشموک و عزت مردم را در قاب رسانه به ریشخند گرفتند؛ مگر نه این است که این سیستم معیوب اداری آویزان به نمایندگان بعد از چهل سال از انقلاب پابرهنگان باید بتواند پاسخگوی مردم باشد یا می‌خواهید کلاهی از نمد پوسیده برای دولت بعد رفو کنید؟ مگر نه این است که رنگ رخسار این ارباب رجوع‌ها خبر می دهد از سر درونشان و با امیدی بدرگاه نماینده مجلس که سطح زندگی و رفاه آشیانه‌اش فاصله دهدشت تا تهران است، آمده‌اند!؟

     

مردم بارها نطق‌های آتشین بازگشت عزت! را گوش داده‌اند.
به قول ما بهمئی‌ها مرگ یک‌بار شیون یک‌بار! اگر از درد خود و این مردم نگویم و ننویسم آنچه را که باید گفت، احساس شرم و حقارت می‌کنم در کسوت عضوی از یک جریان دانشجویی، کوتاهی کرده و وظیفه خود را انجام نداده‌ام.
رجال فرهنگی و سیاسی که مردم را به گذشته رجعت داده‌اید! چرا در بوران زمستان سر به زیر برف برده‌اید و تیغ قلم و زبان شما به غلیان نمی‌آید و واکنشی از شما دیده نمی‌شود؟
جریانات روشنگری و دانشجویی چرا در فصل بودجه و کنون تلفیق بودجه یکبار عملکرد نماینده‌ را مطالبه نکرده‌اید؟
چرا صدا و سیمای استانی در برنامه‌های رو در رو مطالبه مردمی که جلد شناسنامه‌هایشان درد می‌کند و هزار و یک حرف برای گفتن را به جای طنزهای بی‌مفهوم مطرح نمی‌کنند!؟
یا ایها الذین آمنو چرا فرد و افرادی که سالیان سال با دوقطبی‌سازی ثلاث و بویراحمد به هر آنچه خواست دست یافت و کنون دور از دسترس عوام الناس است را به سزاوار نقد و گلایه خود نمی‌دانید؟!
بعنوان یک جوان بیست و چند ساله از حقوق خود و مردمان مظلوم آن دیار کوتاه نمی‌آییم، بیائید و در ساحت مردمی که حقوق خود را نمی‌دانند، زانوی ادب بزنید و عذرخواهی کنید.

=============
قاسم کریمی‌زاده
فعال سیاسی
نام شما

آدرس ايميل شما

دهدشت
Iran, Islamic Republic of
فعال سیاسی فعلا آتیش بگیر
بزرگواری: کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد متخصص برنامه و بودجه‌ریزی لازم است

بزرگواری: کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد متخصص برنامه و بودجه‌ریزی لازم است

نماینده اسبق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: «کمیسیون بودجه و تلفیق فاقد ...
رئیسی: قبل از نگرانی برای مشارکت مردم باید نگران کارآمدی نظام بود

رئیسی: قبل از نگرانی برای مشارکت مردم باید نگران کارآمدی نظام بود

سید ابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه، در آیین تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار کبیر جمهوری ...
دبیر در کهگیلویه و بویراحمد ( + تصاویر )

دبیر در کهگیلویه و بویراحمد ( + تصاویر )

علیرضا دبیر رئیس فدارسیون کشتی ایران به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر، که ...
1