تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۳
کد مطلب : ۴۳۰۲۷۵
با ارسال متنی مطرح شد

پاسخ شبکه بهداشت کهگیلویه به «کاظمی جو»؛ پراکنده‌گویی نکنید، حوزه فرهنگ ربطی به دانشگاه ندارد!

۲
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
پاسخ شبکه بهداشت کهگیلویه به «کاظمی جو»؛ پراکنده‌گویی نکنید، حوزه فرهنگ ربطی به دانشگاه ندارد!
کبنا ؛بعد از انتشار اعتراض رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه به تبعیض‌های دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، در این پایگاه خبری، روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه به آن واکنش داد که در زیر می‌خوانید:
به گزارش کبنا متن پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی، در پاسخ به مطلب درج شده بر روی پایگاه خبری کبنا نیوز، مبنی بر انتقاد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه از دانشگاه علوم پزشکی استان با این عنوان که " دانشگاه علوم پزشکی در بحث کمک به حوزه فرهنگی فقط حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی را می‌بیند و کمکی به شهرستان‌ها نمی‌کند" لازم است توجه همگان را به نکات ذیل جلب نماییم:
۱- دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد متولی حوزه سلامت استان، می‌باشد و اصولاً مقوله فرهنگ و رسیدگی به آن در حوزه اختیارات سازمان‌های مرتبط می‌باشد، لذا در بحث اعتبارات فرهنگی نیز تلاش خود را در زمینه ساماندهی امور فرهنگی حوزه دانشجویی و کارکنان خود در تمامی استان معطوف کرده و در این راستا نیز گامهای بزرگی برداشته است.
که از آن جمله می‌توان به کسب رتبه‌های برتر اساتید، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه در جشنواره‌های برگزار شده از سوی وزارت متبوع و سایر جشنواره‌های کشوری و نظایر آن اشاره کرد.
2- دانشگاه علوم پزشکی استان در صورت نیاز به مشارکت برخی دستگاههای فرهنگی جهت تبیین و آموزش برخی نکات مرتبط با سلامت آحاد مردم، نسبت به عقد تفاهم نامه با مدیران کل استانی مربوطه اقدام خواهد کرد و در سطح شهرستان هیجگونه اقدامی در این راستا صورت نمی‌گیرد.
لذا تاکید می‌گردد که لازم است مدیران محترم دستگاههای اجرایی در این برهه زمانی که حوزه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد تمامی تلاش خود را صرف مقابله با همه گیری کووید ۱۹ کرده است، از پراکنده گویی و بیان مطالبی ک ربطی به حوزه سلامت ندارد جدا اجتناب نمایند.
------------------------------------------------------------------
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آریا
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه اداره کل فرهنگ هم هیچ کاری برای هنرمندان این استان نمی‌کند. امیدوارم هرچه زودتر استعفا بدهند و برگردند به اداره‌هایی که تخصصی در آن دارند. گزارش کاملی همراه با امضای هنرمندان شاخص استان به زودی به دست دیگر مسولین خواهد رسید تا افراد لایقی مثل دکتر کاظمی به اداره کل راه پیدا کنند.
بزبزقندی
Iran, Islamic Republic of
نگو
برو کشکتو بساب
(تصاویر ) حضور در مرقد مطهر امام راحل و گلزار شهدای بهشت زهرا

(تصاویر ) حضور در مرقد مطهر امام راحل و گلزار شهدای بهشت زهرا

همزمان با آغاز ایام‌الله دهه‌فجر و در آستانه چهل‌ودومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب ...
تغییر شاکله بودجه را نمی‌پذیریم

تغییر شاکله بودجه را نمی‌پذیریم

در سال‌های اخیر درآمدهای ارزی دولت به‌واسطه محدودیت‌های تحریم و همچنین شیوع کرونا افت ...
بازی مجلس با «معیشت» مردم

بازی مجلس با «معیشت» مردم

«معیشت مردم»؛ این اسم رمز اختلافات این روزهای پاستور و بهارستان بر سر لایحه بودجه 1400 ...
1