تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب : ۴۲۹۴۶۹
یادداشت ارسالی |کریم سبزی پور

تیم هندبال فرازبام الگویی برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد / مسئولان الوعده وفا

۳
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
تیم هندبال فرازبام الگویی برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد / مسئولان الوعده وفا
کبنا ؛ این روزها در میان انبوه خبرهای ناگوار کرونا و دیگر اخبار ناخوشایند و ناهنجار در استان کهگیلویه و بویراحمد؛ یک خبرخوب و خوشایند در رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد خودنمایی می‌کند که موجب غرور و عزت کهگیلویه و دهدشت است و آن هم پیروزهای تیم شایسته و قابل تحسین هندبال فراز بام خائیز دهدشت است.
 خائیز در تابستان گذشته روزگار تلخی را گذراند و اخبار آتش سوزی آن جهانی شد اما در کنار همه نامهربانی‌ها وتلخی ها مجموعه هندبال فراز بام دهدشت با صلابت واستوار در لیگ برتر خوش درخشید تا به معنی واقعی شعار «مامی توانیم» را در زمین ورزش و در مقابله با تیم‌های مطرح هندبال کشور عملی کنند.
روند رو به رشد تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت می‌تواند الگویی در همه زمینه‌ها برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد و حتی ورزش کشور باشد.
تیم لیگ برتری هندبال فرازبام دهدشت با هدایت مجید پارسایی و با دستان خالی اما دلی به وسعت دریا واراده ای به صلابت خائیز بعداز قرن‌ها که بلادشاپور در کشور صاحب نام و مورد توجه بود این بار با یک رشته ورزشی و تیم هندبال توانست نام دهدشت را در ایران مطرح کند.
 در جلسات اداری استانداری کهگیلویه و بویراحمد که بحث آسیب‌های اجتماعی مطرح هست دو مطلب قابل توجه هست یکی بحث خروجی اخبار ناخوشایند خودکشی‌ها ودرگیری ها از سایت‌های استانی که در کشور به آن توجه می‌شود و دیگری راه مقابله با این آسیب‌های اجتماعی که باید اذعان کرد اگر استاندار محترم ومسئولان به وعده‌های خود در قبال تیم هندبال فرازبام دهدشت عمل کنند با درخشش فرازبام دهدشت می‌توان خروجی اخبار مثبت استان را در سطح کشور بیشتر کرد و چهره مثبتی از کهگیلویه وبویراحمد به ایران مخابره کرد. 
کافی است مقایسه‌ای داشته باشیم امکانات و سازمان دهی تیم‌های هندبال کشور را با فراز بام دهدشت تامتوجه شویم که مجید پارسایی و تیم یکدل و همدلش چه کار خارق العاده ای کرده‌اند.
 بازی بسیار خوب چندروز پیش تیم هندبال فراز بام دهدشت و سپاهان اصفهان که همگان می‌دانند وقتی نام سپاهان می‌آید چه مجموعه عظیمی از این تیم حمایت می‌کند؛ و صعود فراز بام به مرحله بعدی لیگ برتر هندبال کشور نشان از صلابت جوانان دهدشت دارد که اگر در هر زمینه‌ای از آنها حمایت می‌شود می‌توانند نه در ایران بلکه در دنیا قدرت نمایی کنند.
 استعداد و علاقه مندی جوانان دهدشت و بلادشاپور در رشته ورزشی هندبال اینک دهدشت را به عنوان قطب ورزش هندبال کشور معرفی کرده است.
 اما در کنار همه این‌ها با توجه به اینکه تیم هندبال فرازبام دهدشت به صورت خصوصی اداره می‌شود و باتوجه به مشکلات مالی و شرایط اقتصادی کشور؛ هزینه‌های سنگین حضور در لیگ برتر ورفت وآمدهای این تیم به شهرهای مختلف کشور وبحث قرارداد بازیکنان و مربیان؛ این تیم نیازمند دستان پر مهر و نگاه ویژه مسئولان سیاسی و ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد؛ نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و سایر مدیران ملی هم استانی دارد تا بتواند به افتخارآفرینی خود ادامه دهد.
 توجه به تیم‌های پایه و جوانان هندبالیست دهدشت سرمایه و ذخیره‌ای عظیم برای رونق هندبال فرازبام دهدشت در کشور است.
 فرازبام دهدشت رویاهای تمام نشدنی دارد اگر مسئولان استان این تیم را حمایت کنند می‌توانند در آسیا و جهان حرف‌های بسیاری داشته باشند.
 امیدواریم بذری که مجید پارسایی کاشت و هم اینک جوانه زده و در حال رشد است و بوی خوش آن در دهدشت واستان و ایران پیچیده است با حمایت و مراقبت بتواند نهال تنومندی شود که سالها جوانان این دیار از میوه و سایه آن استفاده کنند.
 تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت ذخیرگاه استراتژیک تیم ملی هندبال کشور خواهد بود.
 ای که دستت می‌رسد کاری بکن.
 --------------------------------------------------------------------------
کریم سبزی پور، فعال رسانه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

جلیلی
Iran, Islamic Republic of
سلام.این تیترهای عجیب و غریب از شما بعید است.این نوشتار هم کار سبزی پور نیست.ایشان فقط مسئولیتش را بر عهده گرفته.کار هندبالیستهای استان قابل ستایش است اما بخشی از درخشش ما بخاطر این است که بقیه استانها در این ورزش سرمایه گذاری زیادی نگردند و کلا هندبال یک ورزش کم طرفدار است در مقایسه با ورزشهائی مثل فوتبال و والیبال و کشتی....تیم فرازبام هم حقیقتا مورد حمایت همه هست.هم استاندار و هم بقیه مسئولین.به نظر میرسد این کارزار رسانه ای یک هدف خاصی ار از طرف آقای پارسائی دنبال میکند.نوشتارهای سفارشی و تیترهای عجیب... جهانی کردن...
جهانتاب
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب پارسایی و مجموعه فراز بام....به وجودتان افتخار می کنیم
Iran, Islamic Republic of
قدر این مرد یعنی جناب پارسایی رو باید دونست
آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

دوره حضور دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا در قدرت، با این کشور کاری کرده که دیگر ...
ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

 در صورتي که جنگي در منطقه رخ دهد همه توجه‌ها به اين جنگ منعطف خواهد شد و بالطبع توجه ...
پیشنهاد زیباکلام مبنی بر اعدام سلطانِ واکسن کرونا!

پیشنهاد زیباکلام مبنی بر اعدام سلطانِ واکسن کرونا!

صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی پیشنهاد اعدام سلطانِ واکسن کرونا را مطرح ...
1