تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۴
کد مطلب : ۴۲۷۴۷۳
یادداشت؛

هیچ کس نباید خودش را تجسم اصلاحات ببیند؛ اصلاحات مردمی است

حمید محمدی زاده
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
هیچ کس نباید خودش را تجسم اصلاحات ببیند؛ اصلاحات مردمی است
کبنا ؛ این تفکرکه اصلاح طلبی باید مدتی به تعطیلات برود صحیح نیست. امروز اصلاح طلبی به شرطی می‌تواند سرمایه اجتماعی خودش را تقویت کند و در ساختار حقیقی و حقوقی اثر گذار باشد که با نامزدهای اصلی خودش وارد عرصه میدان شود و به هیچ وجه از ابتدای طرح موضوع انتخابات به دنبال کاندیدای غیر اصلاح طلب نرود و از دیگرسو، کنش اصلاح طلبان باید به گونه‌ای باشد که بتواند مطالبات همه اقشار و گروههای جامعه را نمایندگی کند و همراهی با مطالبات مردم را داشته باشد.
البته باید توجه داشته باشیم و مراقب تن ندادن به رفتارهای غیردموکراتیک و ناقض حق شهروندی باشیم. بنابراین کانون اصلی توجه ما اصلاح طلبان منافع ملی کشور، امنیت ملی و تحقق خواست مطالبات مردم است.
اصلاحات باید با قدرت در صحنه باشد و به شدت تقویت شود. هیچ کس نباید خودش را تجسم اصلاحات ببیند. اصلاحات مردمی است و باید با مردم همراه مردم و در کنار مردم باشد.
اصلاحات زنده اصلاحاتی است که مرتب خودش را درحال اصلاح و بازسازی ببیند و هرجا که احساس می‌کند کاستی و نقصی وجود دارد به جبرانش بپردازد. ما اصلاح طلبان در کشور و خاصه در استان باید دیدگاه‌ها و اظهارنظرها را شکل دهیم تا با یک نگاه و خرد جمعی درباره روند اصلاحات به جمع بندی برسیم.
لذا اینجانب راه اقتدار و پیشرفت اصلاحات را نقد درون گفتمانی می دانم و بر همین اساس هر زمان اصلاح طلبان درون نگری و اسیب شناسی کردند توانسته اند رضایت عمومی را جلب کنند.
لذا در حد توان و بضاعت خودم می‌خواهم در جلسات بعد بازخوانی و نقد اصلاحات را داشته باشم. انتظار دارم عزیزان با در نظرگرفتن همه جوانب مرا یاری کنند.

حمید محمدی زاده
 
نام شما

آدرس ايميل شما

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای دریای خزر نامی بود که ماموران سازمان سیا بر هواپیمای دوزیست عظیم الجثه ساخت روسیه ...
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
1