تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۹
کد مطلب : ۴۲۳۴۵۶
یادداشتی از سید حسین رهی؛

هیاهو برای هیچ/ وقتی یک تماس تصویری تیتر یک رسانه‌ها می‌شود

سید حسین رهی
۹
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
هیاهو برای هیچ/ وقتی یک تماس تصویری تیتر یک رسانه‌ها می‌شود
کبنا ؛ در روز اخیر تیتری با عنوان «سناتور استان ناجی ارتباطات بهمئی» تیتر یک برخی از وبلاگ‌های استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت که طبق محتوای سایت‌های منتشر کننده‌ی خبر که متن همه‌ی آنها یکی  (کپی پیست) و قطعاً منبع آنها نیز یکی است نه خبر از عملیات اجرایی جدیدی شده، نه اعتباری تخصیص داده شده و نه پروژه‌ای افتتاح و به بهره برداری رسیده پس شاید این واژه ناجی، معنای جدیدی دارد و ما نمی‌دانیم.
واژه‌ی دنیای شیشه‌ای و لزوم وجود ارتباطات مجازی آنگونه که سید محمد موحد در نشست منعقده در شهرستان بهمئی عنوان کرده: جزء لاینفک زندگی مردم بوده و در همین راستا مسئولان مخابراتی و ارتباطی را به تلاش در جهت تحقق شعار شرکت مخابرات (ارتباط فراگیر) دعوت نموده است.
بی شک، هر مسئولی که برای رفاه مردم بویژه جوانان تلاش و برنامه ریزی نماید مردم بخصوص مردم قدردان بهمئی قدردان خواهند بود اما اینکه یک نشست معمولی آنهم در چارچوب انجام وظیفه که همه‌ی مصوباتش البته بدون اشاره به منابع تأمین منابع اعتباری، به افعال: تحقق خواهد یافت، خواهد شد، تلاش کنند، ان شاءالله خواهد شد، و در دستور کار قرار خواهد گرفت ختم شده است (عین افعال ذکر شده‌اند) اینگونه با تیتر غوغاسالارانه‌ی (سناتور استان ناجی ارتباطات بهمئی) در بوق و کرنای رسانه‌ای قرار بگیرد اجحاف در حق مردم شریف بهمئی و خروج از رسالت خبری است.
طبق محتوای سایت‌های منتشر کننده‌ی خبر که متن همه‌ی آنها یکی  (کپی پیست) و قطعاً منبع آنها نیز یکی است نه خبر از عملیات اجرایی جدیدی شده، نه اعتباری تخصیص داده شده و نه پروژه‌ای افتتاح و به بهره برداری رسیده پس شاید این واژه ناجی، معنای جدیدی دارد و ما نمی‌دانیم.
خروج از رسالت حرفه‌ای خبری از این جهت عنوان شد که اولاً باید خروجی جلسات به مردم گفته شوند نه اینکه سایت‌ها با دامن زدن اینچنینی به مسائل هم سطح مطالبات، توقعات و انتظارات مردم از مسئولان را پایین آورده و هم در حقیقت آنان را به اقناع کاذب سوق دهند  که در اینصورت گناهی نابخشودنی مرتکب شده‌اند اگرچه مردم خصوصاً جوانان هوشیار هستند و مسائل را به خوبی رصد و تجزیه و تحلیل می‌نمایند.
اجحاف در حق مردم از این نظر که حق مردم این نیست اگرچه مردم شریف به حداقل‌ها هم قانع هستند و سایت‌ها می‌بایست در جهت تسهیل و وصول نیازمندی‌های آنان تلاش کنند نه خوشایند و جلب رضایت مسئولان.
باشد که جلب رضایت مردم که جلب رضایت خدا را به دنبال دارد سرمشق و سرلوحه همگان به ویژه مسئولان قرار گیرد. ان شاء الله.
-----------------------------------
سید حسین رهی
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بیراهی
Iran, Islamic Republic of
/ مگه تو کار و زندگی نداری فقط منتظری که موحد یه کاری کنه یه مطلبی بنویسی . جون خت چقدر پول گیرت ایا . بابا برو بورس برو جای دیگه کار پیدا کن ول کن تو را خدا خودت مسخره سایتها کردی
ایل بزرگ بهمئی
Iran, Islamic Republic of
مسئول محترم کبنا نیوز. واقعا مریض است و شما نباید نشر دهید.
Iran, Islamic Republic of
درود آقای رهی عالی بود
پرستار
Iran, Islamic Republic of
خدمت جناب اقای رهی عرض شود که انتخاب شدن مجدد اقای سید محمد موحد توسط مردم نه به علت عملکرد ادوار گذشته ایشان بوده بلکه تیم رسانه ای قوی با شانتاژهای خبری و غوغاسالاری اینچنینی و ضعف رسانه ای اردوگاه عدل هاشمی پور بوده چرا که عملکرد اقای سناتور در ۲۰ سال نمایندگی این شهرستان تقریبا هیچ بوده و ایشان در سنین جوانی نمایندگی جز سیاسی کاری در عزل و نصب ها و به کار گماردن عده ای خاص از طوایف خاص و منصوب به خود، هیچ عملکردی نداشته اند ، حال که از نظر سنی با صغر سنی که جهت ایجاد شرایط ثبت نام در انتخابات انجام داده اند پیری در چهره و حتی فعالیت ایشان مشهود است و انتظار عملکرد دندان گیر در حوزه های اقتصادی و سیاسی شهرستان و استان انتظار به واقع اشتباهی است.
کهگلو
Iran, Islamic Republic of
اوففففففف وی تماس تصویری
سپنتا
Iran, Islamic Republic of
ما کجا و بقول شما سناتور کجا.؟؟ برادر محترم سنتاتور نتونست جایگاه دوره اول حضورش در مجلس رو بدست بیاره اونوقت ما انتظار داریم استان رو گل و بلبل کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ایشون سی خوش نیتره کاری کنه بعد ایخی سی ایما کار کنه !!!!!!!!!!!!!!
بویراحمد عزتمند
Iran, Islamic Republic of
سلام... فلسفه ماسک زدن آقایان در این تصویر چیست؟ هم آقای موحد و هم آن 2 آقای دیگر که من نمی شناسم
Iran, Islamic Republic of
فقط کافیه یه مطلب تخریبی برای موحد و روشنفکر باشه تا کبنا چشم بسته کارش میکنه
کبنا چند میگیری ؟؟
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
کو ای بیکاره نونه چه کنه ایوریسه چرت اینویسه همی چهار تا مث رهی آخش و تباری سعادت پیشه عدل بدبخت کردن نهان من او گود
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1