کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی:

ضرورت اجماع بزرگان کهگیلویه و بویراحمد برای حفظ حقوق وکالت مردم گچساران

23 خرداد 1399 ساعت 1:56

لازم است دست از نگاه‌های سیاسی برداشته و دل از کینه‌های انتخاباتی شسته و یک صدا معقول و منطقی بر محور قانون و تدبیر از حق وکالت مردم شریف این حوزه انتخابیه دفاع مشروع و منطبق بر قانون داشته باشیم.


آریا محمدی زاده از فعالین سیاسی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با ارسال متنی با اشاره به اعتبار نامه تاجگردون خواستار ضرورت اجماع بزرگان کهگیلویه و بویراحمد برای حفظ حقوق وکالت مردم گچساران شد و نوشت:
مردم شریف استان و خاصه حوزه انتخابیه گچساران و باشت.
سلام علیکم
همانگونه که مستحضرید نیروی انسانی بزرگترین سرمایه هر دیاری است و از نفت و گاز و آب و منابع طبیعی و غیره مهمتر و زیربنایی‌تر بوده ...
رمز توسعه پایدار هر شهر و دیاری نیروی انسانی توسعه و رشد یافته می‌باشد و همانگونه که ما و نسل‌های حاضر و آینده در برابر صیانت از منابع ملی و طبیعی در برابر تاریخ و جامعه مسئول هستیم در برابر صیانت و نگهداری از فرزندان خطه دلاورخیز و نخبه پرور زاگرس مسئولیت دینی، ملی و تاریخی داریم.
فارغ از هر گونه گرایشات و مناقشات سیاسی و اجتماعی حق الناس و رأی اکثریت مردم حجت شرعی و تکلیف عرفی جامعه می‌باشد.
امروز در شرایطی که چرخ توسعه استان با وحدت رویه و اجماع نسبی همه مسئولین و کارگزاران انقلاب اسلامی ائم از کشوری و لشکری و نظامی و اداری و پارلمانی بر مدار توسعه متوازن و پایدار دیار چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد می‌چرخد.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد در پرتو تلاش و مشارکت و زحمات مجموعه‌ای عوامل زحمت کش شورای نگهبان، وزارت کشور و بخصوص مردم شریف و بصیر استان سه کرسی وکالت را برای این مردمان در مهمترین رکن تصمی گیری و تصمیم سازی جمهوری اسلامی تدارک دیده است.
مجموعه حواشی و شرایط پیش آمده برای اعتبار نامه جناب آقای دکتر غلامرضا تاجگردون و احتمال حذف یکی از این کرسی‌های وکالت مردم قبل از آنکه آسیبی به شخصیت حقیقی و حقوقی ایشان باشد ضرر و آسیب جبران ناپذیری به مجموعه کلی استان کهگیلویه و بویراحمد و الخصوص مردم شهیر پرور و انقلابی حوزه انتخابیه گچساران و باشت می‌باشد.
لازم است دست از نگاه‌های سیاسی برداشته و دل از کینه‌های انتخاباتی شسته و یک صدا معقول و منطقی بر محور قانون و تدبیر از حق وکالت مردم شریف این حوزه انتخابیه دفاع مشروع و منطبق بر قانون داشته باشیم.
در فرایند بررسی اعتراضات موجود به اعتبارنامه آقای دکتر غلامرصا تاجگردون منتخب مردم که از حقوق قانونی نظام پارلمانی می‌باشد ابراز احساسات مثبت و منفی و ارائه مطالب و مقالات و همچنین نشر تصاویر و کلیپ‌های احساسی و دور از منطق و عرف دینی و منطقی جامعه قطعاً منجر به آسیب به حقوق مردم و منتخب گچساران و باشت خواهد بود.
لذا آنچه مهم است حفظ سرمایه انسانی این دیار می‌باشد لذا از مجموعه دوستداران منتخب مذکور و همچنین مدافعان حقوق مردم و آزادی خواهان استان در هر لباس و مقام و جایگاهی انتطار می‌رود دور از هیجانات و احساسات بر محور قانون و مدار تعقل رفتار نموده تا انشالله هیچ گونه بهانه‌ای دست مخالفان و منتقدان این منتخب بزرگوار که خود از جانبازان دفاع مقدس، برادر شهید والامقام پاسدار رشید اسلام احمد رضا تاجگردون (رحمت الله علیه) و همچنین از مدیران باسابقه در نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند وارد نگردد.
از آنجا که شورای محترم نگهبان در چهار دوره پیاپی صلاحیت ایشان را برای انتخابات مجلس تأیید نموده‌اند و در همین روزها طی دو پاسخ شفاف به درخواست قانونی نمایندگان محترم مجلس اتهامات وارده به ایشان را رد نموده‌اند لذا به حرمت همین اعتماد و تأیید صلاحیت این منتخب مردم توسط شورای محترم نگهبان بر همه دوستداران و حامیان ایشان واجب است برای آسیب نرسانیدن به شخصیت حقیقی و جایگاه حقوقی این برادر ارجمند در فضای مجازی استان و شهرستان معقولانه و برپایه قانون رفتار و حرکت نمایند و حتی پاسخ برخی تند روی‌ها و بی انصافی‌های هم استانی‌ها - که تصور می‌کنند با حذف منتخب مردم و هم استانی‌شان سودی به آن‌ها می‌رسد - را با منطق و رفتار معقولانه برخورد نمایند.
اینجا یک بزنگاه تاریخی است که ما امروزیان و فرزندان نسل‌های آینده رفتار مخالفان اعتبار نامه دکتر تاجگردون (بخصوص برخی هم استانی‌هایمان) را قضاوت خواهند کرد.
که با رد احتمالی اعتبارنامه منتخب مردم چه آثار زیانبار و آسیب عمیقی بر روند توسعه و رشد استان و علی الخصوص حوزه انتخابیه گچساران و باشت بجای خواهد گذاشت.
لذا لازم است با پا درمیانی و تلاش بزرگان، مسئولین و نخبگان استان منجمله حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری، حضرت آیت الله سید نصیر حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان، جناب آقای دکتر حسین کلانتری استاندار محترم، جناب آقای حجه الاسلام سید حاجی محمد موحد نماینده محترم مردم شریف کهگیلویه، چرام، بهمیی و لنده، جناب آقای دکتر مهدی روشنفکر نماینده محترم مردم شریف بویراحمد، دنا و مارگون و سایر بزرگان دانشگاهیان، فرهیختگان، هنرمندان و اصحاب رسانه و مطبوعات استان فارع از گرایشات سیاسی و اجتماعی صرفاً بخاطر رأی مردم که به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی): «حق الناس» است و همچنین حق وکالت و مطالبات عمومی مردم شریف حوزه انتخابیه گچساران و باشت، یک صدا و جوانمردانه، بحث اعتبارنامه جناب آقای غلامرصا تاجگردون پیگیری و رفع مشکل شود.


کد مطلب: 421974

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/421974/ضرورت-اجماع-بزرگان-کهگیلویه-بویراحمد-حفظ-حقوق-وکالت-مردم-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1