تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۵
کد مطلب : ۴۱۵۸۰۹
متن ارسالی؛

کهگیلویه زیر سراب وعده ها، گچساران زیر یمن تاجگردون / این کجا و آن کجا؟!

محمد حسین جمشیدی
۲۰
۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کهگیلویه زیر سراب وعده ها، گچساران زیر یمن تاجگردون / این کجا و آن کجا؟!
کبنا ؛
محمد حسین جمشیدی، عضو شورای شهر دهدشت با ارسال متنی به این پایگاه خبری به شرح کهنه دردهای دهدشت می‌پردازد و هرچند در ابتدا مخاطب خاصی برای خود نمی‌بیند ولی در پایان از مسوولان می‌خواهد که پاسخگو باشند چرا که مردم از آنها عملکرد می‌خواهند نه وعده.
متن ارسالی؛
به نام خدا
سلام، نمی‌دانم چرا نه مقدمه‌ای جفت و جور می‌شود و نه مخاطب خاصی اما هرچه هست شرحی باید نوشت بر دردهای کهنه‌ی شهری دهدشت یا شاید هم دهی در دشت.
و این نام گذاری‌ها بعضاً چه غلط انداز می‌شود برای بعضی‌ها و شاید هم خیلی‌ها.
«دهدشت»، «ده دشت» همان کهگیلویه اخیراً بزرگ است که روزی روزگاری شهری در دشتی بی بدیل بوده است یعنی اکنون هم هست، اما آن شهر بی بدیل در دشت، بدل دهی شده رها شده در دشت.
شهری، ببخشید دهی,، یا هم دهدشتی یا هم ده دشتی لم داده بر متکای وعده‌های مزمن فرجام ناپذیر.
نوشته آمد که این نوشته دل و دماغ مورد خطاب قرار دادن کسی را ندارد ابداً.
به دلایل مدلول و آن دلایل به آینده‌ی آموزنده موکول.
به خاطر مسئولیتی که از طرف مردم و اعتمادی که به انتخاب اینجانب داشته‌اند، بنا دارم از هزاران بار گران آوار شده بر اندام دهدشت ببخشید ده دشت به یک دو مورد مختصر اشاره‌ای داشته باشم شاید دلی در سینه‌ی مسئولی مرتعش شود و به دهدشت التفاتی گردد.
مسئولین محترم: قریب ۲۰ سال است ورودی‌های دهدشت که اخیراً به پاس وعده‌های کهنه ده دشت شده رها شده است. با تلاش شورا و شهرداری شهر از طریق اعتبارات استانی سال ۹۸ اداره کل راه و شهرسازی ۶ میلیارد تومان اعتبار گذاشته شد، سال ۹۸ به ایستگاه آخر نزدیک شده اما دهدشت رها شده بر دشت همچنان منتظر انجام و اجرای این پروژه است.
بازسازی و مرمت بافت فرسوده دهدشت در حالی فراموش شده که شهر مجاور ما گچساران به یمن نماینده هوشمندش جناب دکتر تاج گردون ۵ سال است که به بازسازی بافت فرسوده پرداخته ودر خیلی از پروژه‌ها مثل خیابان بلادیان پیشرفت صد درصدی داشته است.
با تلاش مجموعه شورا و شهرداری و فرماندار وقت جناب دکتر نیکبخت از اعتبارات بازآفرینی بافت فرسوده در سال ۹۷ حدوداً ۷ میلیارد تومان به شهر دهدشت تخصیص داده شده با وجود اینکه ۴ پروژه‌ی تعریف شده در محدوده بافت فرسوده، یعنی ساماندهی بازار روز، احداث سرویس بهداشتی میدان مرکزی، احداث سیل بند و هدایت آبهای سطحی میدان مرکزی، روکش آسفالت خیابانهای محدوده بافت فرسوده، مناقصه‌ی آنها برگزار شده و پیمانکارها مشخص شده‌اند ولی هنوز خبری از کلنگ زنی‌های مرسوم نیست.
مسئولین محترم لطفاً پاسخ بفرمائید. مردم از ما عملکرد می‌خواهند نه وعده.

-----------------------------------------------------------------------------------
محمدحسین جمشیدی
عضو شورا شهر دهدشت
98/10/1
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ازبی خودتون بوده.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت جناب جمشیدی
این سوال را باید از شما و امثال شما شود مثل معروف میگه دست پیش میاندازی که مس نیفتید
برادر این آش خودتان شورای شهر هست که فقط برای نام و هزار حرف دیگه شدید شورای هر چند شورای وجود ندارد فقط اسم
حرفت بوی سیاسی جناح دارد
تاجگردون که شما میگوید ایشون ۲درصد مستقیم بودجه بدست ایشون می رسه و خیابانی که نام بردی مدت ۶سال طول کشید شما هم بگویند ما چه کردی نه دیگران را به معرکه خود دعوت کنی فلانی چه کار کرد
فقط یادتان باشد که روز قیامت جوابگوی شهدا و مردم باشید حرف تا عمل یک وجب هست
مرد عمل باشید تا حرف و به رخ کشیدن
خبر کبنا بچاب که جناب جمشیدی بخواند و منتظر جواب
والسلام
Iran, Islamic Republic of
آقای مهندس یه سوزن به خودت یه جوالدوز به دیگران بزنید. جنابعالی از این قاعده مستثنا نیستی بعله درست بیام کردید. شما که عضو شورای شهر هستی با کدام عملکرد مثبت داری دیگران نقد میکنی...? جز این که ضعیف ترین شهردار انتخاب کردین اون نه به انتخاب خودتان بلکه بدستور پرچم دار اصلاحات کهگیلویه آقای منطقیان
دود این انتخاب بد هم بچشم مردم شهر رفته و دارد میرود.
روح الله
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شما جناب مهندس جمشیدی که چنین جسارتی داشتید تا حرف دل همه را به گوش مسئولین خفته بی لیاقتی برسانید که تکیه بر خون شهیدانی زده اند که شعار آنها خدمت رسانی به مردم بود نه ویرانی و به فکر جیب خود بودن .
Romania
درود بر جمشیدی عزیر.حرف دل مردم را گفتین
همشهری
Iran, Islamic Republic of
عضو شوارای ببخشید ده دشت ، تازه از این دردها خبردار شدی یا لازم بود تو موقعی که تاج زیر فشار شدیدترین انتقادها است و تبدیل "شده، دست به قلم ببری. مرغ همسایه غاز نیست.
Iran, Islamic Republic of
شورا و شهرداری نهادهای مستقلی هستند شما اگه عرضه دارید خودتون بودجه بگیرید،شورا و شهرداری درامد زدایی کنه
آرخلو
Iran, Islamic Republic of
ما گچسارانی ها خودمان قدر دکتر تاجگردون رو نمیدانیم،...
گچساران
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر تاجگردون سرمایه استان هستند
دولیاری
Iran, Islamic Republic of
میرشکال افتخار ما مردم گچساران اند
خورشیدی
Iran, Islamic Republic of
اینگونه مقایسه کردن صحیح نمی باشد جایگاه شهری گچساران با دهدشت فرق دارد . گچساران شهر نفت خیز میباشد و راه ارتباطی بین دواستان فارس و خوزستان از گچساران میگذرد . سطح کیفیت زندگی در گچساران با دهدشت فرق دارد . خلاصه بگم فقط میخواهید کارهای تاجگردون را در بوق و کرنا کنید.
Iran, Islamic Republic of
. آنقدر پارتی بازی کرده و آنقدر برای اطرافیانش از این پروژهایی که نام بردید ساخته که همه مردم گچساران ازش خسته شدن از جوانی بگویید که بخاطر تاجگردونی نبودن در بیمارستان بی بی حکیمه تمدید طرح نشد در صورتی که تمدید طرح از جانب وزیر محترم برای کل کشور اجباری شده بود.....به تاجگردون رای دادن . ....لطفا بخاطر منافع کوتاه مدت مردم را بدبخت نکنید ....در مملکت چو غرش شیران گذشت و رفت.... این عو عو سگان شما نیز بگذرد ..........گرد سم خران شما نیز بگذرد.
جمال
Iran, Islamic Republic of
سلام ابوعطا خداوکیلی خودت فهمیدی چی نوشتی ؟؟این همه . نماینده گچساران به کدام کمنافع تو ختم میشود؟؟اول از خودت شروع لطفا
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
جناب جمشیدی.شما خودتان امسال خیابانها را آسفالت کردید اما با چه نظارتی.چهار راه جلو ازمایشگاه مهر جنب بلوار چاه حفر شده ناظر پروژه چطوری متوجه نشده.
قلی محمد
Iran, Islamic Republic of
شورایی که تو باشی و شهرداری که ایشون باشند.همینه.
شهردار کاردانی بهداشت داره. و نمیدونه جریان چیه.
Iran, Islamic Republic of
شما انتخاب شدید که کار کنید نه کت و شلوار بپوشید و مقاله بنویسید.حالا وقت پاسخگویی شما هست نه طلب کاری
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
مثلا شما باید جواب بدی

حالا چه شده که خودتون سوال می کنید

تاجگردون هزاران میلیارد دلار زیر دستش بود
مثقالی اورد گچساران اینکه هنر نیست
وانگهی
تا دلش خواست فک و فامیلیشو

اینم بگو
جاوری
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب آقای جمشیدی که الحق دغدغه ی شهر و مردم را دارند.اگر همه مسئولین مثل شما خوشفکر و باوجدان باشند خیلی از مشکلات حل خواهند شد...‌
Iran, Islamic Republic of
با سلام.در مورد عدم پرداخت حقوق نیروهای حق التدریس جدید شهرستان گچساران و اینکه حقوق اکثر نیروهای مناطق استان پرداخت شده است. در شهرستان گچساران نیز با تاخیر سه ماهه در آذرماه حقوق تعدادی از نیروها پرداخت شد ولی با پیگیریها مشخص شد که پرداخت حقوق چهار ماهه این نیروها که حدود 40 نفر می باشند همچنان در هاله ای از ابهام وجود دارد. به گفته مسئولان اداری اداره آموزش و پرورش گچساران این مهم به علت ثبت نشدن کد ملی می باشد که این قضیه را برخی از کارمندان اداره تکذیب کرده اند این درحالیست که برگ ابلاغ اداری نیروهای حق التدریس صادر شده. خواهشمند است در این خصوص پیگیریهای لازم را به عمل آورید.

با تشکر
جمعی از نیروهای حق التدریس شهرستان گچساران
Iran, Islamic Republic of
شورای شهری که شماها باشین بایدم به این روز بیفته. میدونی چیه اینکه ما همه حرف های خودمون را خوب و درست و شکیل میدونیم و همیشه انتقاد میکنیم ولی کاش از خودمون شروع کنیم. بله جانم همه هم علامه دهریم و متخصص
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1