تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۳
کد مطلب : ۴۱۵۶۳۴
یادداشت ارسالی؛

نامه‌ی یک جوان به فیاض‌بخش

صمد امیری طیبی
۲۲
۱۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
نامه‌ی یک جوان به فیاض‌بخش
کبنا ؛جناب آقای دکتر فیاض بخش با عرض سلام و ادب:
جناب آقای فیاض‌بخش بخاطر سال‌ها استفاده از اعتماد و صداقت ایل بزرگ طیبی در راستای تأمین منافع فردی لازم دیدم چند نکته‌ی را مختصر در این مرقومه خدمت شما عارض شوم:
جناب فیاض‌بخش بر همه ایل طیبی این نکته مبرهن و واضح است که شما در عالم سیاست حرفه‌ای و زیرک هستین و مواضع و جهت گیری‌های شما در ادوار مختلف نشان دهنده این حقیقت است، لازم است بدانید در شرایطی که ایل طیبی همیشه همراه و همگام با جناب موحد بوده و در این میان شما در حمایت و جلب نظر مردم سنگ تمام گذاشتین اما متأسفانه در دوره‌ای که شما برای کاندیداتوری مجلس اقدام کردید آقای موحد بجای قدردانی و پاسداشت حمایت‌های بی دریغ شما و ایل طیبی از کاندیداتوری جناب آقای حبیبی حمایت نموده که این بی احترامی بزرگی به ایل طیبی و شخص شما بود.
جناب آقای فیاض بخش در دوره‌ای که دکتر مژدهی پور از نخبگان ایل طیبی کاندیدای مجلس بود جنابعالی با پشت کردن به ایل طیبی از جناب آقای بزرگواری حمایت نمودی البته لازم به ذکر است که نگاه ما جوانان طیبی قومیتی نیست اما این کمترین انتظار مردمی بود که تمام قد از شما حمایت نمودند.
جناب فیاض‌بخش متاسفانه اگر به حوزه خوزستان برویم و نگاهی به عملکرد شما داشته باشیم باید گفت عدم حمایت شما بعنوان مشاور آقای موحد از مهندس ضرغامی بعنوان یکی از فرزندان نخبه ایل طیبی چگونه توجیه پذیر است!!!!
جناب فیاض‌بخش با این تفاسیر انتظار می‌رفت به حرمت ایل طیبی و اعتماد و همراهی که با شما در زمان کاندیداتوری داشتن صف خود را از جناب موحد جدا کرده و از هرگونه همراهی با او برائت می‌جستی اما مع اسف برای نیل به اهداف فردی در ادوار مختلف موحد را همراهی و یاری نمودی.
جناب فیاض‌بخش در سالهایی که در عرصه سیاست حضور داری فقط و فقط به خود و منافعت اندیشیده‌ای و در هر جا که کم آوردی از اعتماد مردم طیبی هزینه کردی.
جناب فیاض‌بخش ایل طیبی خوب می‌بینند، خوب می‌فهمند و تیزبینانه رصد می‌کنند و تصمیم می‌گیرند.
جناب فیاض‌بخش آگاه باش خط مردم شریف طیبی و نگاه آنها با نگاه شما متفاوت است و دوران هزینه کردن از این ایل بزرگ برای تداوم منافع شخصی افراد به سرآمده.
در پایان لازم می‌دانم خدمت جنابتان عرض کنم سمت و سوی ایل بزرگ طیبی در انتخابات دوم اسفندماه ۹۸ برپایه عقلانیت، شایسته سالاری، اصلح گزینی و به سمت افرادی است که منافع عمومی و توجه به توسعه زیرساخت‌ها برایشان اهمیت دارد نه افراد فرصت طلب و آزمون پس داده‌ای که منافع افراد و اشخاصی خاص را در نظر می‌گیرند.


--------------------------
صمد امیری طیبی
-------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

چرام
Iran, Islamic Republic of
اصلح ترین گزینه موحد است.
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای این استان و شهرستان با این نخبگان واین نوشتارها که جز نگاه قومی و قبیله ای حرفی نداریم خداوند به همه ما توفیق خدمت بدون خیانت بدهد
مونه
Iran, Islamic Republic of
جهت گیری این نوشته کاملا مشخصه وهدفتون حمایت ازایل طیبی نیست بلکه قلمتان جهت حمایت از فردی غیراز ایل طیبی است.چگونه دکتر فیاضبخش را بخاطرعدم حمایت از ایل طیبی تقبیح میکنید اما مجددا بخاطر حمایت از موحد که ازایل طیبی است مورد حمله قرار میدید؟ بالاخره اگه هدفتون حمایت از ایله که باید بخاطر حمایتشون لز موحد ازش تشکر کنید ولی معلومه که هدف چیز دیگری است نه طرفداری از ایل طیبی... دم خروس یا قسم حضرت عباس؟؟؟؟
زینب
Iran, Islamic Republic of
با سلام.همین فیاص بخش و همچنین آقای مژدهی پور توفیقاتشان مرهون لطف آقای موحد است.مگر آقای مژدهی پور در کمیته دهدشت با نامه آقای موحد مشغول به کار نشده بودن.چطور سر از قضاوت در تهران دراوردن.همین معرفی نامه آقای موحد بود که به ایشان شایستگی امر قضا را داد.نه تنها این دو نفر بلکه هزاران فرد در این منطقه چه طیبی که بویراحمد که به واسطه ی اقای موحد به نون و نوایی رسیدن و واقعا چقدر هم قدر میدانند!!!!!!!!
پ.ا
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما اقا صمد
Romania
هزاربار نوشتی جناب فیاض بخش . فیاض بخش برند ایل طیبی بوده و هست
Iran, Islamic Republic of
اخی اخی نمیخاد سنگ ایل طیبی رو به سینه بزنی معلومه داری از رو غرض مینویسی برادر فیاض هم خودش میدونه از چه کسی حمایت کنه اتفاقا بهترین کار حمایت از موحد هست و ما هم از رو علاقه و کاری بودن و همون امتهان پس دادن میخایم رای بدیم دونفر بعد از موحد اومدن چکار کردن تمام خدمات مال دوران موحد هست و انشاالله امسال موحد نماینده کهگلویه هست و ایل طیبی بقول اقای هاشمی گول پول رو نمیخوره
شهروند
Iran, Islamic Republic of
موحد ما را بیچاره کرد تا شما را بالا کشید 30 سال پیش ایل طیبی و الانش را با بویر احمد مقایسه کنید، حوزه ثلاث اول با استعداد و تلاش خود و بعد با حمایت بی دریغ موحد به اینجا رسید، موحد تربیت معلم را تربیت طیبی کرد و زمینه حضور 80-90 جذب طیبی ها به آموزش و پرورش و دیگر ارگانها را فراهم کرد الان به نسبت حساب کنید در 30 سال گذشته تا دو دور قبل چقدر بویراحمدی ها به خدمت گماشته شدن چقدر حوزه ثلاث که هر کدام را تونست در شرکت نفت و آموزش و پرورش استخدام کرد هر کدام را هم نتوانست حداقل به حوزه و نیروی انتظامی برد، موحد الن بدهکار ما طلبکار شماست اما انگار با حرفهای..... کنونی خود را طلبکار موحد و ما را رانت خوار و بدهکار موحد میبینیت
!!!!!!!
Romania
ای چرخ گردون
ببو
Iran, Islamic Republic of
امیری طیبی خیلی مطالب کم جنبه ای ایراد فرمودی برو مطالعه کن حرف با منطق بیان کن خیلی قوم گرایی نوشتی جرت با موحد چنه
علی
Iran, Islamic Republic of
این آقایی که دکتر فیاض بخش را مورد خطاب قرار دادند علیرغم اعلام برائت از طایفه یا قبیله گرایی، همه اش دم از ایل طیبی می زند. چرا موحد از تو که طیبی بودی حمایت نکرد؛ چرا شما از مژدهی پور که طیبی هست حمایت نکردی؛ چرا از ضرغامی که از ایل طیبی است حمایتت ننموده ای. این واژه ها ما را به شک می اندازد که نکند واقعاً نویسنده مطلب فوق معنی طایفه گرایی را نمی داند و الاّ سبک قلمت اینگونه نبود. در ثانی از این برادر عزیز سئوال می کنم از بین نامزدهایی که ثبت نام کرده اند به جز جناب موحّد کدام یک دارای شرایطی هستند که شما در مطلع و پایان کلامتان ذکر کرده اید. لذا اختلاف های شخصی و یا طایفه ای را با نام انتخابات ترکیب نکنید و نتیجه عکس از ذهن مشوه خود در باب جناب آقای موحّد نگیرید.
در ضمن من هم مثل شما از ایل پُر افتخار طیبی هستم..
Iran, Islamic Republic of
خوووب آخرش؟ الان ما که نفهمیدیم چی رو میخای به مخاطبت برسونی.اون که متنو برات نوشت نویسنده خوبی نیست ما که نفهمیدیم منظورتو
Iran, Islamic Republic of
تو اگه عدل نمیگذاشتت سرکارمعلوم نبودچه به روزت میومد
Iran, Islamic Republic of
فکرکنم هرکسی رای و نظری داره و
نسبت به انتخاب آزاد باشه
و یک شخص نماینده یک ایل نباشد
امیدوارم شایسته سالاری انتخاب شما باشه مهندس امیری
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
باید قلم را زیر خروارها خاک دفن کرد ، ، تاسف از دیدگاه قرون وسطی ات
مصیب حکمتی
Iran, Islamic Republic of
بسیار مطالب خوبی برادرعزیزم درودبرشما
فهلیانی
Iran, Islamic Republic of
سالهاست کبنا را می خوانم، سوگند می خورممقاله ای به این شیوایی و زیبایی ندیدم. مرحبا بر این جوان سلحشور ... افرین بر این شور انقلابی....
ایقد طیبی طیبی نکن
Iran, Islamic Republic of
ایقد طیبی طیبی نکن
قيطروس
Iran, Islamic Republic of
جونم من نفست تئوريسين ايل طيبي
نوشتي نگاه قوميتي نداري
ولي مقاله ت غير از نژاد پرستي عاميانه هيچ بار معنايي ديگري ندارد.
در ضمن همه بفكر منافع شخصي خودشون هستند
Iran, Islamic Republic of
ايل طيبي بزرگتر از آنست كه نيازى به گلايه از فياض بخش داشته باشد
جوات
Iran, Islamic Republic of
احسنت که واقعیت را عنوان کردید
جوات
Iran, Islamic Republic of
احسنت که واقعیت را عنوان کردید
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1