تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۴۱۴۰۷۱
بعد از سخنان «غلامرضا تاجگردن» در روستای آرو:

پاسخ «غلامرضا پاکدل» به سخنان تاجگردون در آرو؛ خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل!!

غلامرضا پاکدل
۳۴
۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
پاسخ «غلامرضا پاکدل» به سخنان تاجگردون در آرو؛ کاش نماینده محترم فقط پاسخگو باشند، راست گفتن پیشکششان
کبنا ؛کسی که پیشنهاد مناظره را نمی‌پذیرد، نقدها، راهکارها را هم ترتیب اثر نمی‌دهد و حتی منتقدین مطلع و منطقی خود را بلاک می‌کند، چگونه ادعا می‌کند که هر کس نقد و راهکاری دارد، بیاید رودرو بگوید؟!!
 متاسفانه این روزها عارضه‌ای که فراگیر شده و تقریباً اپیدمی شده است اینستکه که کسانی که عملکرد ضعیف دارند وقتی پشت تریبون قرار می‌گیرند، چشم بسته و زبان می‌گشایند و هرچه می‌خواهند می گویند، برایشان هم مهم نیست که عملکردشان چه بوده وچیزی را که می گویند با واقعیت تطابق دارد یا نه! فقط برایشان خوب شعار دادن مهم است و گویا مخاطبین را هیچ می‌انگارند.
بسیاری می گویند صحبتهای نماینده محترم مردم گچساران و باشت در جمع مردم شریف آرو بسیار عجیب و دور از انتظار بود، آخر ایشان با چه کارنامه‌ای رو در روی مردم اینگونه سخن می گویند؟ گویی که فکر می‌کنند مردم دور از جانشان از نعمت بینایی، شنوایی و تفکر محرومند! و از رسانه، فضای مجازی و اصلاً از دور و برشان بی خبرند و نمی‌دانند دور و برشان چه می‌گذرد!!
بنده فقط به سه جمله از فرمایشات نماینده محترم می‌پردازم:
اول اینکه گفته‌اند: "نماینده نباید به مردم دروغ بگوید". باید پرسید جناب نمایند، کجا به مردم راست و واقعیت گفته‌اید؟
آیا وقتی هشت سال است در خصوص ضوابط جذب و لیستهای مختلف از شما سؤال می‌شود، به مردم راستش را گفته‌اید یا به امروز و فردا حواله اشان داده‌اید؟
وقتی راجع به وامها و امتیازات آنچنانی سؤال می‌شود راستش را گفته‌اید یا در جمع دانشجویان گفته‌اید شما بروید لیست وام گیرندگان را در اورید؟
وقتی راجع به نحوه انتصابات، حمایت از نخبگان و موارد مشابه سؤال می شودد، به مردم راستش را گفته‌اید یا اصلاً جواب داده‌اید؟ یادتان می‌آید در جشن نخبگان جای نخبگان اصلی خالی بود و هیچ پاسخی هم به اعتراضات و نقدها ندادید؟
چرا حاضر نبودید جواب دهید که هزینه میتینگهای تبلیغاتی/ انتخاباتی آنچنانی از جمله مشک و ملار از کجا تأمین می‌شود؟ تا اینکه از یکسو صدای هیاتهای ورزشی درآمد و بدتر از آن مشخص شد شرکت مشک و ملار ثبت کرده‌اید و خود شما و رئیس منصوبتان عضو هیات مدیره آن هستید!! و خلاصه خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل!!
وقتی راجع به مدرکتان سؤال شد راستش را گفتید یا گفتید: در کَفَش بمانید؟
اصلاً راست گفتن پیشکشتان، شما پاسخگو نیستید و تمام سؤالات، ابهامات، نقدها و حتی خواسته‌های موکلینتان در جلسات را هم بی پاسخ گذاشته‌اید.
دوم اینکه گفته‌اند: من چه خیانتی کرده‌ام؟ کسی نگفته است خیانت کرده‌اید، شما خودتان این عبارت را انتخاب کرده‌اید ولی جناب نمایند:
مگر شما شایسته سالاری را از بین نبردید و به جایش فامیل سالاری را بنا نهادید؟
مگر ضوابط را در جذب نیرو، امتیازات، فرصت‌ها و سایر موارد نابود نکردید؟
مگر نخبه کشی به راه نیانداختید و نوچه پروری و بله قربان گویی را جایگزین آن کردید، تا جائیکه از ضعف مدیران و روسای منصوبتان صدای خودتان هم در آمد؟
مگر حکومت خانوادگی و ارباب و رعیتی را در حوزه‌تان حکمفرما نکرده‌اید؟
مگر اصل تفکیک قوا را به معنای واقعی زیر پا نگذاشته‌اید تا جائیکه گویا اصلاً قوه مجریه‌ای در حوزه‌تان وجود ندارد؟
مگر تبعیض، بی عدالتی و پارتی بازی که البته کسی نمی‌تواند ادعا کند که اصلاً وجود نداشته، را به حد اعلا و صد در صدی نرساندید؟
مگر در زمینه ترویج خشونت کاری نکردید که علناً موکلتان گفت: باید چاقوکشی کنم تا مشغول بکارشوم؟؟؟
مگر بعضی ادارات، سازمان‌ها و شرکتها را از وجود ایثارگران و یادگاران دوران دفاع مقدس پاکسازی نکردید؟
مگر با سیاسی کردن ورزش، باعث نابودی آن و تقلیل سطح جایگاه شهرستان نشدید و تقریباً تنها دلخوشی جوانان را هم از آنها گرفتید؟
مگر شما بر خلاف اخلاق کارهای دیگران را به نام خودتان مصادره نکردید، بارها فرودگاه، زیرگذر، بیمارستان بی بی حکیمه و .... را به نام خودتان مصادره کردید و همینطور در همین جلسه در خصوص اتوبان بابا میدان / بهبهان که خدمات دیگران را نادیده گرفته‌اید.
مگر بجای خدمت بی منت، منت بی خدمت راه نیانداختید و برای یک سنگفرش خیابان یا یک پارک، آنقدر منت گذاشتید و چنان تار و تمبکی راه انداختید که برای افتتاح فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و فازهای پارس جنوبی هم چنین کاری نکردند؟
مگر نمی‌گویید پول غیر قابل مقایسه با قبل به گچساران و باشت سرازیر کرده‌اید ولی براساس نقد سوم مستند و مستدل بنده، کارهای عمرانی هشت ساله شما از هشت سال گذشته بسیار کمترند؟ چرا حاضر به مقایسه عملکردها نیستید؟؟
و دهها مگر و مگر دیگر. این‌ها را خودتان خیانت نامیده‌اید، حال بگذارید مردم هرچه بنامند.
و سوم اینکه گفته‌اند: منتقدین بیایند روبروی من بنشیند و نقاط ضعفم را با راهکارها بدهند! عجبا! مگر بارها منتقدین شما را به مناظره دعوت نکردند؟ چرا نپذیرفتید؟ مگر نقدها را ننوشتند و راهکار هم دادند، چرا توجهی نکردید؟ مگر شما نبودید که حتی منتقدین خود را بدلیل اعلام نظرات محترمانه‌شان مسدود (بلاک) کردید؟ خودتان میدانید تعداد منتقدین مطلع و منطقی بلاک شده بسیار زیادند که حتی حاضر نشدید نظرشان را بشنوید.
در یک کلام طرح این جملات نشان می‌دهد که نه تنها حاضر به پاسخگویی و راست گفتن و حاضر به نشستن و شنیدن نظرات نیستید بلکه متاسفانه آنچه تا کنون گفته شده را از این گوش شنیده و از آن گوش به در کرده‌اید. شما از رویارویی فراری هستید و فقط دنبال یک تریبون و دادن شعارهای تکراری هستید که بدلیل کسوت نمایندگی این فرصت هم برایتان فراهم است و متاسفانه تا کنون به هیچ وجه حاضر به شفاف سازی و پاسخگویی نبوده‌اید.
کاش وقتی حرف می‌زنید کمی فکر کنید و به شعور مخاطبین خود احترام بگذارید.
 -------------------------------------------------
غلامرضا پاکدل
۲۹ مهرماه ۹۸
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دلسوز
Iran, Islamic Republic of
احسنت به این صراحت و شفافیت. البته این نماینده ای که من میشناسن فردا هم میگه بگید من چه اشکال داشتم؟؟خخخخ. یعنی کلا مثل اینکه به دیوار این نقدها میشه
حسن
Iran, Islamic Republic of
مرحبا مهندس پاکدل. نماینده محترم فکر میکنه از دماغ فیل افتاده. نمیدونه به برکت همین مردم شده اینی که هست
نادر
Iran, Islamic Republic of
درود بر این روشنگری. مرد فقط پاکدل
هم شهری
Iran, Islamic Republic of
غلامرضا پاکدل منتقد درجه یک تاج‌گردون به سخنان او در آرو واکنش نشان داده و نوشته : کاش نماینده محترم فقط پاسخگو باشند، راست گفتن پیشکششان کسی که پیشنهاد مناظره را نمی پذیرد، نقدها، راهکارها را هم ترتیب اثر نمیدهد و حتی منتقدین مطلع و منطقی خود را بلاک می کند، چگونه ادعا می کند […]

غلامرضا پاکدل منتقد درجه یک تاج‌گردون به سخنان او در آرو واکنش نشان داده و نوشته : کاش نماینده محترم فقط پاسخگو باشند، راست گفتن پیشکششان
کسی که پیشنهاد مناظره را نمی پذیرد، نقدها، راهکارها را هم ترتیب اثر نمیدهد و حتی منتقدین مطلع و منطقی خود را بلاک می کند، چگونه ادعا می کند که هر کس نقد و راهکاری دارد، بیاید رودرو بگوید؟!!

متاسفانه این روزها عارضه ای که فراگیر شده و تقریبا اپیدمی شده است اینستکه که کسانی که عملکرد ضعیف دارند وقتی پشت تریبون قرار می گیرند، چشم بسته و زبان می گشایند و هرچه میخواهند می گویند، برایشان هم مهم نیست که عملکردشان چه بوده وچیزی را که می گویند با واقعیت تطابق دارد یا نه! فقط برایشان خوب شعار دادن مهم است و گویا مخاطبین را هیچ می انگارند.
بسیاری ‌می گویند صحبتهای نماینده محترم مردم گچساران و باشت در جمع مردم شریف آرو بسیار عجیب و دور از انتظار بود، آخر ایشان با چه کارنامه ای رو در روی مردم اینگونه سخن می گویند؟ گویی که فکر می کنند مردم دور از جانشان از نعمت بینایی، شنوایی و تفکر محرومند! و از رسانه، فضای مجازی و اصلا از دور و برشان بی خبرند و نمی دانند دور و برشان چه می گذرد!!
بنده فقط به سه جمله از فرمایشات نماینده محترم می پردازم:
اول اینکه گفته اند: “نماینده نباید به مردم دروغ بگوید”. باید پرسید جناب نمایند، کجا به مردم راست و واقعیت گفته اید؟
آیا وقتی هشت سال است در خصوص ضوابط جذب و لیستهای مختلف از شما سوال می شود، به مردم راستش را گفته اید یا به امروز و فردا حواله اشان داده اید؟
وقتی راجع به وامها و امتیازات آنچنانی سوال می شود راستش را گفته اید یا در جمع دانشجویان گفته اید شما بروید لیست وام گیرندگان را در اورید؟
وقتی راجع به نحوه انتصابات، حمایت از نخبگان و موارد مشابه سوال می شودد، به مردم راستش را گفته اید یا اصلا جواب داده اید؟ یادتان می آید در جشن نخبگان جای نخبگان اصلی خالی بود و هیچ پاسخی هم به اعتراضات و نقدها ندادید؟
چرا حاضر نبودید جواب دهید که هزینه میتینگهای تبلیغاتی/ انتخاباتی آنچنانی از جمله مشک و ملار از کجا تامین می شود؟ تا اینکه از یکسو صدای هیاتهای ورزشی درآمد و بدتر از آن مشخص شد شرکت مشک و ملار ثبت کرده اید و خود شما و رئیس منصوبتان عضو هیات مدیره آن هستید!! و خلاصه خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل!!
وقتی راجع به مدرکتان سوال شد راستش را گفتید یا گفتید: در کَفَش بمانید؟
اصلا راست گفتن پیشکشتان، شما پاسخگو نیستید و تمام سوالات، ابهامات، نقدها و حتی خواسته های موکلینتان در جلسات را هم بی پاسخ گذاشته اید.
دوم اینکه گفته اند: من چه خیانتی کرده ام؟ کسی نگفته است خیانت کرده اید، شما خودتان این عبارت را انتخاب کرده اید ولی جناب نمایند:
مگر شما شایسته سالاری را از بین نبردید و به جایش فامیل سالاری را بنا نهادید؟
مگر ضوابط را در جذب نیرو، امتیازات، فرصتها و سایر موارد نابود نکردید؟
مگر نخبه کشی به راه نیانداختید و نوچه پروری و بله قربان گویی را جایگزین آن کردید، تا جائیکه از ضعف مدیران و روسای منصوبتان صدای خودتان هم در آمد؟
مگر حکومت خانوادگی و ارباب و رعیتی را در حوزه تان حکمفرما نکرده اید؟
مگر اصل تفکیک قوا را به معنای واقعی زیر پا نگذاشته اید تا جائیکه گویا اصلا قوه مجریه ای در حوزه تان وجود ندارد؟
مگر تبعیض، بی عدالتی و پارتی بازی که البته کسی نمی تواند ادعا کند که اصلا وجود نداشته، را به حد اعلا و صد در صدی نرساندید؟
مگر در زمینه ترویج خشونت کاری نکردید که علناً موکلتان گفت: باید چاقوکشی کنم تا مشغول بکارشوم؟؟؟
مگر بعضی ادارات، سازمانها و شرکتها را از وجود ایثارگران و یادگاران دوران دفاع مقدس پاکسازی نکردید؟
مگر با سیاسی کردن ورزش، باعث نابودی آن و تقلیل سطح جایگاه شهرستان نشدید و تقریبا تنها دلخوشی جوانان را هم از آنها گرفتید؟
مگر شما بر خلاف اخلاق کارهای دیگران را به نام خودتان مصادره نکردید، بارها فرودگاه، زیرگذر، بیمارستان بی بی حکیمه و ….را به نام خودتان مصادره کردید و همینطور در همین جلسه در خصوص اتوبان بابا میدان / بهبهان که خدمات دیگران را نادیده گرفته اید.
مگر بجای خدمت بی منت، منت بی خدمت راه نیانداختید و برای یک سنگفرش خیابان یا یک پارک، آنقدر منت گذاشتید و چنان تار و تمبکی راه انداختید که برای افتتاح فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) و فازهای پارس جنوبی هم چنین کاری نکردند؟
مگر نمی گویید پول غیر قابل مقایسه با قبل به گچساران و باشت سرازیر کرده اید ولی براساس نقد سوم مستند و مستدل بنده، کارهای عمرانی هشت ساله شما از هشت سال گذشته بسیار کمترند؟ چرا حاضر به مقایسه عملکردها نیستید؟؟
و دهها مگر و مگر دیگر. اینها را خودتان خیانت نامیده اید، حال بگذارید مردم هرچه بنامند.
و سوم اینکه گفته اند: منتقدین بیایند روبروی من بنشیند و نقاط ضعفم را با راهکارها بدهند! عجبا! مگر بارها منتقدین شما را به مناظره دعوت نکردند؟ چرا نپذیرفتید؟ مگر نقدها را ننوشتند و راهکار هم دادند، چرا توجهی نکردید؟ مگر شما نبودید که حتی منتقدین خود را بدلیل اعلام نظرات محترمانه شان مسدود ( بلاک ) کردید؟ خودتان میدانید تعداد منتقدین مطلع و منطقی بلاک شده بسیار زیادند که حتی حاضر نشدید نظرشان را بشنوید.
در یک کلام طرح این جملات نشان می دهد که نه تنها حاضر به پاسخگویی و راست گفتن و حاضر به نشستن و شنیدن نظرات نیستید بلکه متاسفانه آنچه تا کنون گفته شده را از این گوش شنیده و از آن گوش به در کرده اید. شما از رویارویی فراری هستید و فقط دنبال یک تریبون و دادن شعارهای تکراری هستید که بدلیل کسوت نمایندگی این فرصت هم برایتان فراهم است و متاسفانه تا کنون به هیچ وجه حاضر به شفاف سازی و پاسخگویی نبوده اید.
کاش وقتی حرف می زنید کمی فکر کنید و به شعور مخاطبین خود احترام بگذارید.

غلامرضا پاکدل
۲۹ مهرماه ۹۸
توپ
Romania
اولا تو وامثال تو که در موقع قدرت غیر از پارتی بازی واستخدام های فله ای فامیلی وحلق به گوش بودن کفن پوشان جایگاه وعددی. که دکتر تاجگردون مناظره بنشیند دوم تاجگردون از لیاقت ودرایت مرحوم پدرشان در ان شرایط گفت سوم پدر خیلی از نو کیسه ها وعقده ایها در ان موقع . حال به یمن بلبشو حاکم همه مبارز وعدالت خواه شدند چهارم یک تذکر دوستانه به امثال پاکدل دارم خودته بیش از این سبک وخوار نکن دنبال نان برو خربزه اب است
Iran, Islamic Republic of
نقد هفتم رو بخونید. اون موقع ضابطه و آزمون بود ولی حالا چی. بعدش هم جواب سوالها را اگه تاج داره بده اگه نداره هم بهتره همتون ساکت بشید
همشهری شما
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای مهندس پاکدل، باورنکردنی هست این صحبتها را شما بزنید. آخه طبل تو خالی ....تفاوتهای بسیاری مابین شما و اقای تاجگردون هست که اولا اصلا قابل قیاس نیست. آقای تاجگردون مثل شما کل طایفه اش رو سر کار نبرد اگر هم برد لر، ترک ، عرب و از تمام طوایف به خاطر انتظاراتی که کل مردم شهرستان از ایشان داشتند. دوما تاجگردون ترسو نیست که نخبه کشی کردید و تمام نخبه ها رو زیر پا له کردید چه بسا از خانواده ی و ... فردی رو جایگزین نخبه ها کنید چه بسا صندلی خودتان محکمتر شود و دوران خدمتتان بیشتر شود. من هیچ ملکی در این شهر ندارم ولی بسیار خرسندم از اینکه مردم شهرم با افتخار از املاکشان در بین سایر شهرستانهای همجوار سخن میگویند. بله اینها تمام کارهایی است که نماینده محترم انجام داده است . همین یک کار همه را میارزد. آبادی شهر و محلات قدیمی شهر . و مردمی که با افتخار رودرروی جوانان بیکار خود از قیمت ملکشان میگویند و از معاوضه ان با ملک در شهر های دیگر در جستجوی کار به امید زندگی بهتر.
جوانان بسیار روشنتر از آن خواهند بود که چنین سخنان ناعادلانه ای را باور کنند.
Iran, Islamic Republic of
درود برشما، حرف دل مردمی را گفته اید که صدایشان به جایی نمی رسد
Romania
عملکرد تاجگردون طی چند سال گذشت در کشور بی نظیر بوده و ایشان به چهره ای ملی تبدیل شده متاسفانه بر خلاف فرهنگ بعضی کشورها که اگر کسی به زمین افتاد حتی از منافع خود میگذرند تا بلندش کنند اگر در دیار ما کسی رشد کرد و سرافراز شد تلاش میکنیم تا به زمینش بزنیم وضعیت عمرانی و زیر ساختی گچساران را با ۱۰ سال پیش مقایسه کنید متوجه میشوید که چه پیشرفتی نموده و تا دو سه سال آینده که همه پروژه به سرانجام برسد گچساران کم و کسری نخواهد داشت من ‌نه اهل آنجا هستم و نه ساکن آنجا ولی اکثر نقاط استان را بارها سرکشی کرده ام و تا حدودی در جریان پی گیری و تامین منابع و پیشرفت پروژها و جایگاه و نقش تاجگردون در استان و کشور هستم .حیف است که قدر این سرمایه ها را ندانیم
Iran, Islamic Republic of
شما معلومه که از همه جا بیخبرید و مانند بعضی ها فریب تبلیغات و دروغها را خورده اید. نقد سوم پاکدل را تحت عنوان کارها و پروژه های عمرانی مطالعه کنید تا روشن شوی و قضاوت آبکی نکنید.
نفتی
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون دارای ابهت،اصالت و دانش است.
ما برای او جان میدهیم.
تاج گردون دیارمان را آباد کرد و نشان داد مرد عمل است.
استاد
Iran, Islamic Republic of
شما میتوانید برای ایشان جان دهید ولی بخاطر بهره ای که برده اید وگرنه در هشت سال ایشون یک دهم هشت سال قبل کار نشده. نقد سوم پاکدل در همین سایت هست مطالعه کنید. شعار توخالی ممنوع، مردم آگاهند
Romania
يعني خودت به اين كه گفتي باور داري بابا اگه كاري شده اقاي تاجگردون زحمتش رو كشيدن
احمدرضا
Iran, Islamic Republic of
برو نقد سوم پاکدل رو بخون تا متوجه بشی یه عده مثل شما فقط کور کورانه دفاع میکنید وگرنه تاج خیلی ضعیفتر از این حرفاست. اگه چیزی داشت جواب سوالا رو میداد
Romania
يعني خودت به اين كه گفتي باور داري بابا اگه كاري شده اقاي تاجگردون زحمتش رو كشيدن
هم شهری
Iran, Islamic Republic of
بنده طرفدار آقای تاجگردون هستم.
اما برخی انتقادات بر ایشان وارد است از جمله رعایت نکردن شایسته سالاری. علی الخصوص گماشتن مدیران ضعیف در شهرستان،که بارها و بارها گوشزد گردیده. اما کوچکترین اقدامی صورت نگرفته است.و همین مدیران باعث پسرفت شهر شده اند.
بعنوان نمونه اداره ای همچون برق که بیش از ده سال یک نفر رییس باشد و به محض جابجایی طایفه و ایل خود را وارد میدان کند
یا جهاد کشاورزی سابق و غیره...
دکتر تاجگردون باید مدیران خود را تغییر دهد تا سیل انتقادات به ایشان کمتر گردد
عیسی
سلام جناب پاکدل من ی گچسارانی بی طرف هستم خدایی زمان خودت وسی فدرت چ حرکتی برای شهر کردین ی عملکردی بگین تا ما ببینیم اول که خود شما شرکت نفت رو /فرمانده نیرو انتظامی وقت خودیگه ماشالا هر روز تو شهر/بابا بس کن بزار ی قدمی داغره برمیداره براشهر
ستار
Iran, Islamic Republic of
اقای تاج گردون دقیق بر عکس شهرتش عمل کرد شو های تبلیغاتی . بها دادن به ..ن و.... از بین بردن قانون مزایده و مناقصه . دادن وام های میلیاردی با تنفس چند ساله به نزدیکان . بکارگیری نیرو بدون ازمون . دادن پیمان های متعدد به دوستان حامی مالی خود در زمان تبلیغات و چندین مورد دیگر . خدایش نماینده به این قانون گریزی در جمهوری اسلامی به یاد ندارم که قانون را برای خود تعریف کرده
نفت و گاز
Iran, Islamic Republic of
هم انتصابات و هم جذب در زمان پاکدل بر اساس شایسته سالاری و ضابطه بود. در نقد دوم و هفتم دقیق آمده است. بخوانید تا متوجه شوید. البته این کامنت نشون میده که قبول دارید زمان تاج نه شایسته سالاری هست و نه ضابطه
Iran, Islamic Republic of
آقای پاکدل چنان گرفتار ودچار خود برتربینی شده ای که غیر از خود را نخبه وشایسته نمی بینی انصافا مدیری مثل آقای صیدالی شاید در سطح کشور نباشد اگر هم باشد بسیار کم است هم از لحاظ تقوا وهم از لحاظ مدیریتی این حس خود برتربینی باعث شد تا از دیده وهم از دل بیفتی شما غوغا سالاری را به جای شایسته سالاری اشتباه گرفتی حضرتعالی با غوغا سالاری میخواهی خودت راتحمیل کنید ما منکر این نبستیم که الحمد الله گچساران دارای نیروهای بسیار توانمند وبسیار خوب هست ولی دال بر این نیست که نیروها ومسولین حال شهرستان شایسته نیستند شایستگی و توان مدیریت آنها باعث پرخاشگری حضرتعالی گردیده چون مو لای درز کارهاشون نمیره حضرتعالی را عصبانی کرده چون کارها را روتینگ و سیستماتیک انجام میدهند اجازه عرض اندام به منفعت طلبانی چون حضرتعالی را نمیدن ناراحت میشی
نفتی
Iran, Islamic Republic of
صیدالی کارمند و دست پرورده پاکدل بوده و خودش هم قبول دارد که به گرد پای پاکدل نمی رسد ولی منظور پاکدل اصلا صیدالی نیست بلکه مدیران و روسایی هستند که ملاک انتخابشان فقط برادر یا برادر خانم این و آن بوده است. لطفا خودتون را به خواب یا به کوچه علی چپ نزنید.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
/ تاجگردون گذاشتن و حمایت از کسانی بود که واقعا خودشون هم فکرش رو نمی کردن که مدیر کل یا مدی//که شرکت رو قهقهرا برده و فقط بله قربان آقای تاجگردون میباشد و هیچی از خودش نداره .
قشقایی
Romania
مرد فقط پاکدل
Iran, Islamic Republic of
جای شفافیت و پاسخگویی واقعا خالیه چرا ما نباید فعالیتها و کارهایی که انجام دادیم را مستند و مستدل با قبل از خود قیاس کنیم تجزیه و تحلیل نماییم و برونداد آنرا مردم ببینند از طرفی چرا اصل شایسته سالاری حلقه مفقوده باشد چرا اصل تفکیک قوا رعایت نمیشه چرا قوه مقننه در امورات و وظایف قوه مجریه بالاخص چینش مدیریتها دخالت میکنه عقل هم میگه مدیری که مدیریتش انتسابی باشه نه اکتسابی این مدیر مدیر بله قربان گو هست فقط به صرف اینکه مدیرم کار میکنه که در روزمه کاریش این عنوان باشه بیایید عاقلانه بیندیشیم به والله باید پاسخگوی نسل آینده باشیم در چینش مدیریتها حداقل تجربه،تعهد،تخصص،را ملاک قرار دهیم نه آزمایشی قرار دادن شخص را در پست مدیریت
باشتی
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود بر مهندس پاک دل .بسیار تاثیر گذار و دلچسب انتقاد کردین.تشکر فراوان
گچساران
Iran, Islamic Republic of
افرین برجناب پاکدل
دیل
Iran, Islamic Republic of
آخه پاکدل تو در حد تاج گردون نیستی از قدیم گفتند جواب بچه را نباید داد .تو فشار مدیر عاملی که بهت نداد داری
قشقائی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون غیر از وعده به ما قشقائی ها چیزی ویا کاری نکرده در تعجبم جرا این همه.........اما کارهای عمرانیش قابل تقدیره
جناب تاج ترائل 20هزار تایی رای قشقائی پرید !
لیشتر
جان خودت حرفه مفت نزن
بلادیان
Iran, Islamic Republic of
تاجگردن بلایی برای اهالی خیابان بلادیان اورد که خیبان ارواح شبیه هست اقای تاجگردون ان هلهله ای که برای یک خیابان راه انداختی ولا برای افتتاح یک پالایشگاه هم اینکار را نمی کردند.ساکن خیابان ارواح بلادیان
شهروند اگاه
Iran, Islamic Republic of
چرا تاجگردون به خانواده های اصیل باوی و گچساران جایگاه و مدیریتی نمی دهد چرا با این قدرتی که دارد ده تا از بچه های باوی و گچساران را در مدیریریت کشوری همانند غریب پور و وکیلی برای بویراحمدی ها .بکار نمی گیرد و فقط ساسان تاجگردون و اقوام درجهی یکش را در مدیریت کلان بکار میگیرد .؟؟؟؟؟؟؟؟
آرویی
Iran, Islamic Republic of
واقعاکه تمام حرفهات درسته
محمد
Iran, Islamic Republic of
آقای پاکدل :در زمان ریاست شما چند نفر از بچه های لیشتر رو بردی سر کار ؟ اگر این کار که پارتی بازی اسمش هست رو انجام نداده بودی ، میتونستی حرفی از پارتی بازی نزنی!!!!!
پری
Iran, Islamic Republic of
دست مریزاد جناب پاکدل وقتی جملات را میخواندم اینقد حرف دل همه بود که دوست نداشتم تمام شود
نماینده همه را از خود رانده اینقد در این هشت سال ناعدالتی دیده ایم که اشک اژ چشمانمان جاری و گفتارمان برایمان گنگ و مبهوم شده
خدا هم میخواهد این دوره جای لین تعویض شود
به امید روزی که تبعیض و بی عدالتی در این شهر پایان یابد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1