تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب : ۴۱۲۲۲۸
یادداشت ارسالی| سید علی عباس محدث

جناب مزارعی، حق یاورتان، ما را چه به عدالت؟

سید علی عباس محدث
۷۹
۸
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
جناب مزارعی، حق یاورتان، ما را چه به عدالت؟
کبنا ؛متن ارسالی- سید علی عباس محدث: روز وداع رئیس کل دادگستری استان، حضرت حجت الاسلام مزارعی، مثل هر مدیر دیگری فرا رسید. البته فقط زمان وداع با ایشان، مثل هر مدیر دیگری!!!
خسته نباشی، دست گلت درد نکنه، قلم حق نویس و عدالت گوی شما پر جوهر و نَفَسِ برحقتان برای خدمت به انسانیت، اسلامیت و جمهوریت این نظام، خوش دَم و مستدام باد.
چه خوب آمدی به دیاری که سالهای دوران ستم شاهی را، در بین این کوههای استوار و خشن و قهرآمیز، مقهور و مظلوم بودند و عدالت را ندیدند و جهل به حق طلبی را اجباراً، تا مغز استخوانشان تحمل کردند.
چه عالی قامت برافراشتی در استانی که تماماً شیعه بوده و شریعت را ولو به سنتِ اجدادشان، به جان داشتند و جانشان را فدای دینشان کردند. مرور خاطرات جنگ و آمار ایثارگران انقلاب به نسبت جمعیتشان، تنها چون تویی را سزاوار داشتند که دیر آمدی ولی حقا که چون شیر آمدی.
مردانگی و جوانمردی را می‌توان در تک تک سلولهای این مردم یافت و آنگاه که در سخت‌ترین بحرانهای اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، مرد و مردانه هیچ زبانی و هیچ ناجی را قابل‌تر از امام و رهبرشان نشناختند و ولایت مداریشان را به منصهٔ ظهور گذاشتند، قانونمداری چون شما را لایق بودند.
و چرا این وداع، برعکس قاطبه مردم استان، برای اندک خواصِ منفعت طلب، خوشایند است؛
- اینکه پس از تقدیم دو برادر و جسمی مجروع از دوران جهاد و شهادت، با فکری برگرفته از ولایت پذیری، حق گویی و فسادستیز به این خطه از میهن آمدی و در کمینِ احوالات نامراد و طبایع منفعت جو، باز هم زخمی بر تن را تحمل کردی، معرفت مسئولانمان را شرمنده کردی!
- اینکه بر نفس اماره‌ات غالب شدی و در تور حلقه‌های مردم گریز و مروت سوز شریک نشدی، بلکه چادر از رخسار فساد، چپاول و غارت برداشتی، انسانیتشان را شرمنده کردی!
- اینکه قدرتِ میز و مسند قاضی القضاتی استانمان نتوانست بر حقیقت ولایت مداریتان غالب آید و در بذل و بخشش مالیاتهای کلان به نفع سودجویان، امضاء نکردید و دامن از ناپاکیهای مدیران، پاک نگه داشتید، انصافشان را شرمنده کردی!
- اینکه در زنجیرهٔ فسادِ قدرتمندان و قدرتِ سرمایه داران، از خودِ واقعی‌ات غافل نشدی و مظلومان استان را برتر دانستی و زنجیر عدالت و قانون را بر دست و پای مدیرانِ مسئله دار استان بستی، شرافتشان را شرمنده کردی!
- اینکه در تفکر مردم، عامل به عدل بودی و در اذهان خواص، مانع سودجویی بیشتر، دافع قانون گریزی حداکثر و ضامن نظم و قانون محوری اکمل بودی، فهمشان را شرمنده کردی!
- اینکه مدیریتِ جامعه را به سمتی برده‌اند که نگذاشتند شاهدی چون تو را پاسدار حرمت خون شهدا داشته باشیم و نخواستند که عادلانه در مسند قاضی القضات، اکبار الفساد را به شلاق عدالت متنبه کنی، ایمانشان را شرمنده کردی!
- اینکه نمی‌گذارند، خود حق ستان باشیم و کانون فساد و جرثومه‌هایش را می‌شناسیم و دوباره و چند باره بر انتخاباشان مُهر انتخاب می‌زنیم و به اعتدال بودنِ عادل و عدالت، اعتنا نمی‌شود، بی درایتی و ناکارامدیشان را تحقیر نمودی و وجدانشان را سرافکنده کردی.
در تاریخ چهاردهم خرداد ۱۳۹۶، رهبر معظم انقلاب فرمودند که برخورداری از روحیه، ذهن و عمل انقلابی، یکی از مهم‌ترین درس‌های امام راحل برای مدیریت جامعه است. و امروز یکی پس از دیگری، چه در وان و چه بر تخت و چه در صندوق ذخیره ارزی کشور، دُم خروسِ اصلاحات- اعتدال، از اندیشه‌های مخربشان هویدا گشت و سکوت مع الرضایت اصولگرایان، به عنوان قطب دیگر اشرافیت و طالبانِ منفعت، همراهی‌شان نمود تا انقلابیونِ جان باخته و منادیان شعور و شرف و شهادت، به تیرِ کینِ علقه های فساد، فرصتِ مجاهدتش را مانع شدند و همبستگی سرشاخه‌های لیبرالسیم، ترن خدمتش را متوقف نمایند. و این پایان راه نیست، همانطور که برای جرثومه‌های فساد هم راه بی پایان نیست.
در این وضعیت، که متاسفانه منتخبین مردم، برای خاموش کردن نوای عدالتخواهی، همنوا می‌شوند، هم حقمان است و هم نیست. حقمان است چون خوب‌ها را پس زدیم و به بدترینها و تعصبات قومی، گردن نهادیم، پس تاوانش هم همین است. و حقمان نیست، چون سرمایه‌های گرانقدری برای دسترسی به عدالت را هزینه دادیم، پس سزاوار حمایت بودیم. حکم قانون را می‌بینیم و موانعِ اجرایش را می‌شناسیم، پس گُرده شل می‌کنیم تا بر پشتمان سوار شوند و البته که این حقمان نیست. شاهد رشد قارچ گونهٔ شوالیه‌های اندیشهٔ مارکسیسم هستیم و سجاده حق طلبی رها می‌کنیم تا بر پیشگاهشان سجدهٔ مذلت کنیم و این هم حقمان نیست.
و بالاخره این پایان سیه روزی و تیره بختی‌شان است و بعد از شما، قلم‌ها را آنقدر پُر جوهر نگه می‌داریم و بر صفحاتِ مفسده انگیزشان خطِ "فَلَما نَسُوا مَا ذُکِروا بِهِ اَنجَینَا الَذِینَ یَنهَونَ عَنِ السُوءِ وَ اخَذنَا الَذِینَ ظَلَمُو بِعَذَابِ بِئِیس بِمَا کَانُوا یَفسُقون" خواهیم کشید.
حضرت آقا؛
بدرقه شما، دعای خیر این مردمی است که آبروی خود را ارزانی‌شان داشتی و تیرِ قهر و بی شرمیِ ظالمین را برای حق طلبی‌شان به جان خریدی و چه تهمت‌ها و نامهربانیها را در جهت سلامت دین و زندگیشان پس زدی و انشاءالله که مأجور، منصور و همواره مشمول دعای عاقبت بخیریِ جدهٔ سادات برای فرزندانش باشید.
اگر عدالت یعنی درک مردم و جامعه، اگر عدالت تفسیر زندگی بی طبقه است، اگر عدالت یعنی هموار نمودن رشد همه جانبه زندگی اجتماعی- اقتصادی ضعفا و نیازمندان، اگر عدالت یعنی کنترل فساد و مبارزه با مفسد و شبکه‌های زر و زور و زیور، و بالاخره اگر عدالت یعنی آگاهی به لایه‌های تو در توی منابع و مراکز گستردهٔ ثروت و قدرت، پس ما را چه به عدالت!
اگر فساد یعنی تزویرگرایی و زراندوزی و زیورآرایی، اگر فساد یعنی تجمل پرستی و اشرافی گری و با منفعت طلبان دم خور بودن، اگر فساد یعنی استخدام فله‌ای و چپاول بیت المال و هزینه نمودن خدمات و منابع مالی برای خود و خانواده و منسوبین خانوادگی و فکری، اگر فساد یعنی دروغ گفتن به مردم و ارتشاء و ابهام در مدیریتها و انفصال از مردم که ما را چه به قاضی عادل!
اگر مفسد کسی است که محکوم می‌شود ولی هنوز حاکم است، اگر مفسد کسی است که لب بر خون مردم گذاشته و زالوگونه فربه می‌شود، اگر مفسد کسی است که در عین بی کفایتی پله‌های ترقی مدیریتی را در می‌نوردد، اگر مفسد کسی است که پول و سکه و کادوهای آنچنانی می‌دهد تا پُستی بگیرد و سپس خود و پُست و دستگاهش را به نهایت پَست می‌کند ولی برایشان هورا می‌کشند، پس ما را چه به نظارت عادل!
اگر حامیان مفسدین، صدایشان بر مردم بلند شده است و طلبکار امت هستند، اگر حامیان مفسدین، بر سفره‌های رنگین اغنیا خوشند و مردم بر سبد خالی خانواده ناله‌شان از فساد بلند است، اگر حامیان مفسدین، جلوی مردم مستمند و محتاج، از میلیارد سخن می گویند و اختلاس‌ها را در مرز ۱۰۰۰ میلیارد فرض می‌کنند، اگر حامیان مفسدین، در حالیکه از مرکز فسادشان معاینه محل می‌کنی، شبههٔ عدالتخواهی می‌کنند و اگر حامیان مفسدین، مانع اجرای احکام شده و از مراکز بالادستی تقاضای تخفیف و تعدیل و ابهام در احکام شده‌اند، پس ما را چه به عدالتخواه!
این‌ها را گفتم که مردم بدانند اگر صدای عدالت گستر شهرمان را قطع کردند، خود آگاهیم به آنچه بر سرمان آورده‌اند. فراموش نمی‌کنیم که چه کسانی بود که از جایگاه حقوقی‌اش سوء استفاده کرد و مردم را فدای عده‌ای مفسد کرد. فراموش نمی‌کنیم که چگونه از موقعیتشان علیه موفقیت مردم بهره گرفتند. به مردم می گوئیم که چه مکاتبه‌ها و تماس‌ها و رایزنیها صورت دادند تا اینگونه مردم را فدای مطامعشان کنند. چه رسانه‌هایی را که مسخ کردند تا قلمی که باید امین و سخنگوی مردم باشد، به پلشت‌ترین وجه ممکن، سخن ناعادلانه‌شان را به شبههٔ حق طلبی بیارایند و بر فریب افکار عمومی و وارونه جلوه دادن آنچه مردم می‌بینند، موج سازی بکنند و فاسد و مفسد و مفسده را لباس خادم و خدوم و خدمتگزار بپوشانند. و اکنون که ابراهیم زمان و با اقتدار ولی خود، تبر اهریمن ستیز را برداشته است، انشاءالله به زودی چهرهٔ تزویر از رخشان بر می‌داریم و مستندات فسقشان را در تاریخ استان ثبت می‌کنیم.
علیهذا خاطرات زرین خدمت جنابعالی را بر قلبمان می‌نویسیم و با اعتقاد عمیق به راه شهدا و امام، و ایمان به رهبری حکیمانهٔ پیر ولایت و مریدِ با کفایت حضرت حجت (عج)، همچنان شاهد رسوایی قانون گریزان و معاندین و متجاوزین به خون پاک شهدای گرانقدرمان خواهیم بود.
از خداوند منان، عزت، سلامت و آبرومندی شما را در مسیر ولایت و انقلاب اسلامی مسئلت دارم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
احسنت الحق والانصاف وداع باشكوهي از جانب محرومان استان به حاج اق بود خدا از حاميان زر وزور وتزوير نگذره كه با سوء استفاده از قدرتشون نذاشتن فاسد استان به سزاي اعمالشون برسند وزمينه را دچار فتنه كردند تا به خواسته هاشون برسند ولي به قول جنابعالي كور خوانده اند ديگه دستشون رو شده و رسوايي شون بر هر برزني به گوش ميرسه....تا ببينم اقايان مخالف حاج اقا ومدعي مبارزه با فساد طوري ميخوان به مطالبه عمومي مردم جرابگو باشند.....
حسن
Iran, Islamic Republic of
کل کارش گیر داد به ... شما بگید دیگه چکار کرد چقدر تو این استان فساد شد و پارتی بازی شد این آقا کاری کرد؟من بی اطلاع و متعصب شما چندتا مثال بزنید
Iran, Islamic Republic of
خیلی ثناگویش بودی چیزی برات کرد یا نه
کامیاراحسن
Iran, Islamic Republic of
درودبرعدالت وعدالت محوران خدایی.ماازفسادمتنفریم خدامفسدانرادردنیاواخرت ذلیل کند
Iran, Islamic Republic of
کجا بود فقط من میدونم که چه رخ داد در زمان مزارعی و موندم از محدث که چطور روش شده این مقاله رو بنویسه البته .......
مظلوم
Iran, Islamic Republic of
جناب حاج مزارعی چه خوب گفته دوستمان .چه افرادی به شلاق محکوم شدن والان در بدنه ا هستن و کدام مدیران ضعیف شلاقی برداشته شدن و چرا با اینا برخورد نشده .باید شورای تامین سریع تر تصمیم بگیرد و را ار این دیار خارج کنن و به سزای اعمالشان برسونن .از خداوند میخواهیم هرچه رود تر و یارانش نابود شوند .انشالله .باید حکم شلاق ها رو شود و حیف و میل های این فرد در پیکرا و صندوق های مختلف محرز شود .سرمایه و شرکت هایی در فارس و چهار محال و جاههای مختلف دارند
Iran, Islamic Republic of
درود برآقای محدث که عین واقعیت را نوشته ای
در رابطه با آخر متن ؛ با اجازه شما اضافه می کنم:
ما زیاران چشم یاری داشتیم خود غلط بود آنچه می پنداشتیم
هرچه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک
اما آقای مزارعی یاد شما به خوبی برای همیشه در این استان ماندگار شد هرجا می روید وهرجا هستید خداوند یار ویاور شما باشد.
Iran, Islamic Republic of
آخی و این نظر واقعیت 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡عدالت دددددددددددد
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر قلم حق طلب و شیوایتان. استان ما که .. سابقه محکومیت کیفری دارد و مورد حمایت متنفذین دیارمان قرار دارد فرسنگها از عدالت فاصله دارد. همانهایی که در ظاهر دم از حق مردم می زنند و در خفا از اجرای حکم مدیران شلاقی جلوگیری کرده اند نخواستند مزارعی بماند چرا که با اجرای عدالت منافعشان به خطر می افتد.
Romania
اتفاقا در دوران ايشان بيشترين در پرونده هاي حقوقي و كيفري وجود داشت خيلي حق وناحق ميشد ويه سري قضات غير بومي در دادگستري وجود دارند. شما كه اينقد ترانه سرايي ميكني احتمالا ريشه در فكر سياسي بين شما ومزارعي هست والا هر فرد بومي از مزارعي برا مردم استان دلسوزتر بود
Iran, Islamic Republic of
انشالله همه چیز را مردم فهیم میدانند وبه موقع جواب خواهند داد.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
عیب نداره.. را ببر اما خدا روزی تورا هم رسوا خواهد کرد کما فی شمشیر را از رو بستی. را نابود کنی اما کور خواندی
Slovenia
بعضی کارمندای سالم دادگستری استان فرار کردن به استان های دیگه..
زورشون نمیرسید ..
..
Iran, Islamic Republic of
غریبه پرست که فقط حرف میزنی
Iran, Islamic Republic of
عجیبه آقای محدث این مقاله رو نوشتی که چی چی بهت می رسه والا مزاعی نمیتونه تورو مدیر کل بکنه
Iran, Islamic Republic of
آخه مزارعی کجا
Iran, Islamic Republic of
محدث دست تو به هیچ جا نمیرسه کم
حمیده سعیدی یاسوجی لر تبار
Iran, Islamic Republic of
خدمت نویسند ه این مقاله جناب محدث نمیدانم از چه رو این مطلب را نوشته ای آخر آقای مزارعی آنجایی که باید به عنوان مدعی العموم وارد عمل میشد و نشد!!!و آنجایی که باید جلوی اتهامات ناروا را به یک شخصیت والا و وارسته را می گرفت نگرفت آنموقع کجا بودی آقای سید علی عباس محدث .....آنجایی که به دفاع از یک که آبروی مردم کهگیلویه و بویر احمد بود برنخواست .نمیدانم این قلم عدالت تو فقط برای یک شخص خاص هست!!!!یا نه گاهی هم برای شخصیت های وارسته هم قلم میزنی آیا؟!پس آقای سید علی عباس محدث که دم از عدالت میزنی پس به قلمت عدالت بده ودر راستای دیگر هم قلم بزن درغیره اینصورت شک خواهیم کرد به آن عدالتی که شما از آن سخن به میان آورده ای ...
ارادتمند مردم باغیرت کهگیلویه و بویراحمد
حمیده سعیدی یاسوجی لر تبار
سیده راضیه فقهی
Iran, Islamic Republic of
سرکار خانم از موع ادبیاتتون مشخص هست که سواد چندانی نداری. شما از یه درد شخصی می سوزی و ما مردم از دردی که این جماعت سیاسی باز بر ما وارد کردند. اتفاقاً جناب آقای مزارعی به گفتمان امام و رهبری عینیت بخشیدند. شما باید مشکلتان را در جای دیگری جستجو کنید. شما هنوز فرق مقاله و یه مطلب معمولی را نمی دانی. این متن گفته های بسیاری دارد. فکر نکنید که با رفتن مزارعی به همه خواسته های ناحق تان می رسید. نه خیر، از این خبرا نیست. امروز جناب آقای رئیسی مو به مو مسائل بر جای مانده را دنبال می کند. خیلی پر از کینه حرف زدی.
حمیده سعیدی یاسوجی لر تبار
Iran, Islamic Republic of
خدمت شما خانم سیده راضیه فقهی که احتمالا اسم مستعار هست بنده حمیده سعیدی یاسوجی لر تبار عرض بکنم که شخص جنابعالی هم بیسواد تشریف داری وهم بی اطلاع از مسائل پس درست نظر بده بنده حرفی را که میزنم به آن ایمان دارم واطلاع
جشانی زاده
Iran, Islamic Republic of
خانم سعیدی تو پسوندی که برای خودت نوشتی, منطقه گرایی و قوم محوری فریاد می زند. واقعا متاسف بر این ادبیات ضعیفی که مثلا نقد کردی. می خواستی بگی به تو چیزی گیر نیومده یا از بستگانت را در دادگاه عدالت محور استان.
Iran, Islamic Republic of
جشانی اسم مستعار بنده حمیده سعیدی یاسوجی لر تبار به لُر بودنم افتخار میکنم وهرجای جهان میگم لُر هستم و بنده تحت هیچ شرائطی قلم نمی زنم مگر آنجا که دفاع از حق و حقانیت بوده و شما از ادبیات چه میدانی و از کلمه چه اطلاع داری امثال شما غیرت روی منطقه خود نداری و لی بنده نسبت به خاک خود غیرت دارم و دقیقا از همه مسائل بی اطلاعی
جشانی زاده
Iran, Islamic Republic of
همه اسم مستعارن به غیر خودت که / فقط خودت لر میدانی. بفرما ما ؟ همه لر یاسوج نیست که لرتبار یاسوجی می نویسی. انگار علامه دهری. این سید عزیز واقعیت را نوشته. خودتو هم بکشی این متن در دل ما جا باز کرده. خود دانی لر تبار یاسوجی
جاده آبشار
Iran, Islamic Republic of
واقعا حاج آقا مزارعی برای استان ما تکرار نشدنی است. کاش این مسیر ادامه پیدا می کرد. ولی از مدیر جدید انتظار داریم که راه فساد را بندد . چیزهایی شنیدیم که جای نگرانی است
Iran, Islamic Republic of
محدث کوتاه بیا کسب به تو پست نمیده
شهروند
Iran, Islamic Republic of
درود بر این قلم واین اندیشه والا وانقلابی... درود بر جناب مزارعی مرد عدالت.... بعضی ها کار خودشون را کردند.... مفسدان در آرامش بخوابید چون کارخانه برمی‌گردد.. اما بدانید برگرداندن در این شهر....
Iran, Islamic Republic of
.بابا من خودم یه زخم خورد ناعدالتی هستم متاسفم از این مقاله محدث محدث والا کسی به تو پست نمیده با چه زبونی بگم
مارال
Iran, Islamic Republic of
دلم براتون می سوزه که از مقاله این سید خیلی. افتاده اید. مگه دادگستری پست میده به کسی؟
Romania
اگه پست و سمت ميخواست كه بايد از طيف قدرت حمايت مي كرد نه از آقاي مزارعي كه خودش قرباني مخالفت با طيف بود
Iran, Islamic Republic of
اگر عدالت است پس الفاتحه بخوانم عزا گیرم که عدالت خاک شد محدث جمع کن این مقالات ت رو ی عدالت سیاه کردی
Iran, Islamic Republic of
خدایا د بسه دِلم ایره سی عدالتی که محدث بگه عدالت
Iran, Islamic Republic of
کی صدای عدالت رو قطع کرد خیلی متاسفم از این نوع ادبیات نویسنده
Iran, Islamic Republic of
اگر عدالت این بود. قلمهای که دم از عدالت میزنند اولا انصافا مدیرکل دادگستری بود که تا به حال توی این استان آمده مگه دادگاه محل تبلیغ بود که عده ای عکاس را جمع کرده بود هرکه میرفت انجا فوری عکس می گرفت عدالت را شما چطور معنی وتحلیل وتفسیر می کنید چهارتا فیش برقی گازی از یک کارخانه ای را آن هم به خاطر انتقام گیری برای پرونده ای دیگر نتیجه همان فیشهای برق وگاز چه شد انصافا این آقای نویسنده چه امال وآرزویی دارد وچه میخواد اینطور ثناگویی ومرثیه خوانی مداحی می کند
حمیده سعیدی یاسوجی لر تبار
Iran, Islamic Republic of
انا لله و انا الیه راجعون ارتحال جانسوز "عدالت "را در کلام نویسنده مقاله می بینم چرا که اگر عدالت است چرا قلمتان برای افراد خاص هست چرا !!!!به استناد آیه شریفه قرآن کریم ((يا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ «2»

اى كسانى كه ايمان آورده‌ايد! چرا چيزى مى‌گوييد كه عمل نمى‌كنيد؟

كَبُرَ مَقْتاً عِنْدَ اللَّهِ أَنْ تَقُولُوا ما لا تَفْعَلُونَ «3»

نزد خدا بسيار مورد غضب است كه چيزى را بگوئيد كه عمل نمى‌كنيد.))آقای سید علی عباس محدث آیا بین افرادی که پرونده در دادگاه دارند رفته ای واز رنج درونشان خبرداری آیا؟ واقعا هرچه فکر میکنم میبینم این مقاله ربطی به عدالت ندارد برادرجناب محدث طبق آیه شریفه آنچه که میگویی به آن عمل کن ...مقصود" عدالت" !!!!این قلم تو جای دیگری عدالت را رعایت میکند؟؟!!! یک جوری از عدالت سخن به میان آوردی که نمیدانی با ناعدالتی ها عزا گرفتیم شیون کردیم وتشیع کردیم .چون بین مردم نرفتی که بدانی ناعدالتی ها افسرده اشان کرد حالمان را بد کرد و تو آقای محدث چرا زبان به عدالت ناعدالت میگشایی !!!!یادت بخیر عدالت .....!!!به امید آنکه عدالت مُرده دوباره زنده شود و حالمان خوب شودوعدالت جان تازه بگیردانشاالله
ارادتمند غیورمردان شیرزنان سرزمینم حمیده سعیدی یاسوجی لر تبار
مطلع
Iran, Islamic Republic of
پاک میشه اون عکسی هم که از مزارعی گذاشتی همان شب نامه هایی هست که دست اش هست . هر دوتا تون که باعث نابودی استان شدید
Iran, Islamic Republic of
حیف که رفت
و صد حیف که برخی از مفسدان در مقابل مزارعی حمایت کردند.
،.،
Iran, Islamic Republic of
متن ادبی بی یا تحلیل.
لااقل چند روزنامه و تحلیل و تفسیر خبر بخون تا یه چی یاد بگری..فقط خوب با کلمات بازی کردیی..احتمالا روزی یه بار فرهنگ لغت دهخدانه مرور ایکنی.
ناامید
Iran, Islamic Republic of
سلام بر شیر مردان عدالتخواه نابود باد جرثومه های فساد وحامیانشان .الحق مردم همه چیز را خوب میدانند
Iran, Islamic Republic of
ماه درخشنده چو پنهان شود،شب پره بازیگر میدان شود
درود بر مزارعی بزرگمرد شریف و دستپاک دستگاه قضایی، قطعا شهر بدون مزارعی میشود جولانگاه فساد آنهایی که به هر دری میزدند برای نبود این اسطوره ی عدالت و ا دب،ولی ما مردم گرچه هیچی از دستمان بر نمی آید تنها شاهد چپاول و فساد و رانت بزرگان شهرمان هستیم همیشه دعاگوی مزارعی هستیم چون دیدمان را باز کرد و لا اقل دیگر انتظاری از منتخبهای خودمان نداریم
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای مزارعی انسان شایسته و حق مداری بود به حق و انصاف با همه وجود در طول دوران مسولیت ایشان در این استان علیه تبعیض و رانت و بی عدالتی قد علم کرد
خداوند یاورشان باد
spv
Iran, Islamic Republic of
چیزی ندیدیم
آن از مدیران متخلف
پتروشیمی که تعیین تکلیف نشد
این هم از این همه استخدام فله ای
فقط محدث خودش را خسته کرد و مدحی را گفت که در وجود .
نانا
Iran, Islamic Republic of
خدای من، چی نوشتی تو... این همه ....
فتاحی
Iran, Islamic Republic of
افرین براین قلم که هم زیبا نوشتی وهم درد مردم را فریاد براوردی
بهزیستی
Iran, Islamic Republic of
برادر محدث؛ مگه هر که رو بهش پست ندادن و به دلایل ...... نزاشتن مدیرکل بهزیستی بشه باید عدالخواه بشه و حمله کنه به نماینده ها. با این مطالبم پست گیرت نمیاد
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
عدالتخواهی نویسنده هم مثل عدالت خواهی. هر موقع نفعشونه که همه چی خوبه وقتی که احساس خطر کردن مبارزه با فسادشون شروع میشه
چرامی
Iran, Islamic Republic of
آقای نویسنده بهتره مبارزه با فساد رو از خودتون شروع کنید مثل قوه قضائیه که از خودش شروع کرد و ...
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
هرکه تو رو نشناسه من میشناسمت .. فیلم بازی نکن مثل .. که کلا در حال فیلم بازی کردنه و . با درایت آیت الله رئیسی رقم خورد
بختیاری
Iran, Islamic Republic of
نمی دونم چرا مدعی مبارزه با فساد شدن. مثل اون .
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
جوگیر نشید لطفا. مبارزه با فساد کجا بود؟.. این قبری که روش نشستی و گریه می کنی کسی توش نیست. از قضات و ما کارکنان خود دادگستری سوال کن تا حداقل برات بگیم داستان رو...
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
داستان از چه قراره.بگید تا ماهم بدونیم..۳ سال و نیم با ایشون در این استان محروم زندگی کردم.جدای از مردم ساده و بی آلایشش جز دروغ و زیرآب زنی و تهمت و نامه نگاری و شایعه پراکنی چیزی ندیدیم.الحق که کوفه ایران این استان است‌.ایشون تک و تنها مقابل اشخاصی ایستاد که با سو استفاده از موقعیت و ثروتشان ظلم به مردم استانشون کردند.یک دست هیچوقت صدا ندارد.خوشحالم و به وجود پدر پاکم افتخار میکنم که هیچوقت دستش به مال حرام و وعده های ناپاکان آلوده نشد و هیچوقت از قدرت و جایگاهش سو استفاده نکرد و خوشحالم که به سلامت از این استان رهایی پیدا کرد.امیدوارم مردم خوب و پاک این استان آنهایی که قدر پدر من و امثال او رو میدانند و در قضاوتشان خدارو در نظر میگیرند خدا یاورشان باشد و شیطنت و مکر و ظلم ظالمان و دروغگویان رو هم بخودشان برگرداند
Iran, Islamic Republic of
اقای محدث شما که دفاع از حق میکنی احتمالا قرار بود برگردنتون دادگستری که اینقدر ناراحتی این عدالت است شما از بهزیستی آمدید به دادگتستری وسه نقطه وبرگشتی دادگستری
لر
Iran, Islamic Republic of
فقط میخواست.ه بعدا قضاوت خواهید کرد به قول معروف صبح میشه همه چیز معلوم میشه
Iran, Islamic Republic of
در کلام نویسنده مقاله می بینم چرا که اگر عدالت است چرا قلمتان برای افراد خاص هست چرا !!!!به استناد آیه شریفه قرآن کریم ((يا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ «2»

اى كسانى كه ايمان آورده‌ايد! چرا چيزى مى‌گوييد كه عمل نمى‌كنيد؟

كَبُرَ مَقْتاً عِنْدَ اللَّهِ أَنْ تَقُولُوا ما لا تَفْعَلُونَ «3»

نزد خدا بسيار مورد غضب است كه چيزى را بگوئيد كه عمل نمى‌كنيد.))آقای سید علی عباس محدث آیا بین افرادی که پرونده در دادگاه دارند رفته ای واز رنج درونشان خبرداری آیا؟ واقعا هرچه فکر میکنم میبینم این مقاله ربطی به عدالت ندارد برادرجناب محدث طبق آیه شریفه آنچه که میگویی به آن عمل کن ...مقصود" عدالت" !!!!این قلم تو جای دیگری عدالت را رعایت میکند؟؟!!! یک جوری از عدالت سخن به میان آوردی که نمیدانی با ناعدالتی ها عزا گرفتیم شیون کردیم وتشیع کردیم .چون بین مردم نرفتی که بدانی ناعدالتی ها افسرده اشان کرد حالمان را بد کرد و تو آقای محدث چرا زبان به عدالت ناعدالت میگشایی !!!!یادت بخیر عدالت .....!!!به امید آنکه عدالت مُرده دوباره زنده شود و حالمان خوب شودوعدالت جان تازه بگیردانشاالله
کوثر
Iran, Islamic Republic of
شمایی که دم از عدالت میزنید.عدالت زمانی مرد که برخی در لباس دین به دین خیانت کردند.فکر کردند پول برایشان آبرو میاورد.وقتی شکم از مال حرام پر بشودظلم کردن هم آسان میشود.عدالت با یک نفر تنها اجرا نمیشود.یک دست صدا ندارد.مزارعی تنها بود و خدا شاهد است تا پای جانش مقابل مفسدان ایستاد.اگر مال حرام چشمتان رو کور کرده به این معنا نیست که عدالت مرده
حقوق دان
Iran, Islamic Republic of
چرت نوشته این ا. شما خبر نداری .. این عدالته
امین
Iran, Islamic Republic of
عدالت هزینه می خواهد از جان از مقام از مال.امام علی (ع) عدالت گستری بود که در راه عدالت به شهادت رسید.لگام زدن بر نفس سرکش در مدیریت قدرت می خواهد و برتر از آن اجرای عدالت دشوارتر و مخصوصا اکنون.خسته نباشی حاج آقا و حق پشت و پناهت باشد.
حقوقدان
Iran, Islamic Republic of
آقای محدث آقای به قول خودت عادل چقدر پول گرفتی اینو بنویسی ...
حقوقی
Iran, Islamic Republic of
آقای مزارعی اگه که هوز سر جاش بود آقای رئیسی داره مدیران برمیداره یکیشون آقای مزارعی خودمونه آقای محدث بعد از این مقاله جیبتونو پر ...
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای محدث اگه همه تخم مرغها را در یک سبد نگذارید بهتر است.شما ایشون را بالا بردی یه روزی هم احمدی نزاد ولاریجانی نصاب ایشون را بالا بردی فکر نمیکنی اگه در سالهای آینده خلاف این مقاله اتفاق بیفته چطوری دفاع خواهی نمود.البته من بی طرف هستم وپابرهنه ای شبیه هستم
سعید
Iran, Islamic Republic of
چاپلوسی فاخرانه ... احسنت
Iran, Islamic Republic of
جناب محدث هنوز هم میشغول. بسه دیگه
Slovenia
متنی سراسر غرض..
البته انتقاد سازنده حق هر شهروندیست ولی توهین و افترا خیر. آقای مزارعی نیز منتقدان بسیاری دارن از جمله در خود دادگستری استان. بسیاری از کارمندان پاک و سالم از دست ایشان و بعضی کارهای دور از عدالت و... ترک استان کردند....
(چرا سانسور میکنی کبنا جان؟؟؟!!!)))
مگه توهینی و .... تو کامنت قبلی بود!!!؟؟؟
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
بعنوان یک شهروند از تلاشهای خالصانه ی حاج اقا مزارعی تقدیر و تشکر میکنم. خسته نباشید خدا یارو نگهدار شما
متین
Iran, Islamic Republic of
ای قلمها بشکنید اگر غیر از این حدیث بنگارید
ای قدمها بشکنید اگر غیر از انچه برای حق باشد بردارید
ای زبانها لال شوید اگر غیر انچه به ناحق برما گذشت را بگویید
درود و صد بدرودتان باد.قلمتان جاویدان و قدمتان در راه حقگویی پر صلابت باد.درود بر شما و تمامی اهل قلمی که برای رضای خدا ومنافع خلق خدا قلمفرسایی میکنند.احسنت و تبارک الله.
مجید
Iran, Islamic Republic of
درود بر مزارعی و همه قضات سالم و عالم دستگاه قضا
Iran, Islamic Republic of
ای جونم منه نفس کسی که شلاق ها را بزنه .مردم منتظرن
قدرت حسونی
Iran, Islamic Republic of
ممنون ازجناب محدث عزیز حرف حق رو میزنند هیچ کس نیاز به پست نداره که بعضیا ضعف دارن میگن پست حرف حق زدن تاوان داره از قدیم تا الان . جناب مزارعی چهارسال مردانه زحمت کشید دست مریزاد خدا یاورتان باشد ممنون ومتشکر اونایی که باید بدونن میدونن امیدوارم موفق وموید باشند.
آرا
Iran, Islamic Republic of
؟
کدام عدالت .آقای محدث از دادگستری چه اطلاعی دارد؟.از وکلا بپرسید در اعمال ماده ۴۷۷ چه کار می شد. چرا بدون اشراف مطلب می نویسید کو عدالت آقای مزارعی ویک فرد را عدالت مینامید؟آقای مزارعی دستور داد در اسرع وقت کارگران کارخانه تخلیه شدند بعد که اختلاف پیش آمد یهو شد مدافع عدالت.
نمی دانم
Iran, Islamic Republic of
آقای محدث؛ یا از قبل ایشان بسیار شده ای یا واقعاً نمی دانی؟
بهزیستی
Iran, Islamic Republic of
آقای محدث از خودت در بهزیستی چه خبر؟ نکنه بهت قولهایی داده که رو مختوم میکنه؟
یاوریان
Iran, Islamic Republic of
هم اینکه آن روی واقعیت خیلی از سیاسیون و مذهبیون را برای مردم ستم دیده رو کرد از ایشان ممنونم و سپاسگزار. جناب محدث عزیز
با رفتن آقای مزارعی الزاما می بایست مطالبات مردم پیگیری بشوند. و.اقعاً مسئولیت شما خیلی بیشتر از دیگران است. چون قلم حقگویی را در دست دارید.
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
جناب کمایی، خداوکیلی متن بنده را منتشر کنید. یه عده ای آدم دارند مطلب می زنند که آقای محدث برای پست مطلب را نوشته اند. واقعاً جای تاسف داره. مگه دادگستری می تواند پست بدهد؟
تقوی نسب
Iran, Islamic Republic of
مگه عدالت چیزی غیر از این است که . برخی از حضرات رو شد تا مردم بدانند کهک از این جایگاهها چه استفاده ای می شود. مگه عدالت این نیست که مشخص شده که چه کسانی دارند مدیران فاسد را حمایت می کنند؟
رمضان زاده
Iran, Islamic Republic of
متن بسیار قابل تاملی است. واقعاً وضعیت مدیریت در استان تاسف آور است. نمی دانم چرا برخی از افراد به دنبال حرف زدن هستند. مگر آقای محدث غیر واقعیتی که همه مردم می دانند چی نوشته؟ چرا شما را درد گرفته است. به چی دارین خرده می گیرین؟ مگه محکومیت برخی از مدیران رسانه و کشوری نشد؟ مگه در کارخانه های قند و آرد و گندم هویدا نشد؟ مگه فساد استاندار جهانی نشد؟ تا کی می خواهید جاهل باشید. آقای محدث تو را به جدت بنویس که فساد خواص داره نفس مردم را می گیره. از این پس دامنه فساد گسترده تر می شود. درود بر شرف همه محدث هایی که حق می نویسند و برای حق طلبی همه نوع اتهام را تحمل می کنند.
شریفی از گچساران
Iran, Islamic Republic of
جناب محدث واقعا شیر مادرت حلالت. درود بر این قلم و این نگارش. خداوند به حق جدت فاطمه زهرا هر روز توانمندتر باشی
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
واقعا از این متن بسیار علمی و شیوا لذت بردم. خداوند به شما عزت بدهد. بدون تعارف عرض می کنم که حاج آقای مزارعی را نمونه حقیقی عدالت دیدم.
احمدی یاسوج
Iran, Islamic Republic of
عده ای در این کامنت ها مطالبی را نوشتند ک نشان دادند که دارد بر آنها حکومت می کنند حق شان هستند. واقعا با این ما را چه به عدالت؟////
سيد
Iran, Islamic Republic of
شهامت ايشون ستودني هست و جلوگيري از ادامه كارشون قابل پيش بيني چونكه مسلما يك نَفَر به تنهايي و بدون پشتوانه نميتونه با فساد مبارزه كنه
Iran, Islamic Republic of
احسنت به این قلم و این فهم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1