تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۴۱۱۷۹۸
یادداشت سیاسی |

اصلاح طلبان بویراحمد و دنا فرصت آزمون و خطا ندارند

امید همتی
۳۳
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
اصلاح طلبان بویراحمد و دنا فرصت آزمون و خطا ندارند
کبنا ؛کمتر از 8 ماه دیگر تا انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی زمان مانده است و از مدت‌ها قبل تاکنون فضای شهرستان‌های بویراحمد و دنا کاملاً انتخاباتی شده است.
 جریان‌های سیاسی نیز این دوره از انتخابات را بسیار حیاتی می‌دانند و دنبال برنامه ریزی و حضور قدرت مندانه در این رقابت سیاسی هستند.
 اصولگرایان جدی‌تر و مصمم‌تر از دوره‌های قبل دنبال جبران چندین شکست پیاپی از سال 1392 تاکنون هستند و اصلاح طلبان نیز نه تنها در پی پیروزی هستند که این بار در پی یک پیروزی کامل و با پرچم اصلاح طلبی هستند.
 اصلاح طلبان بعد از حذف سید باقر موسوی در سال 1382 به دلایل مختلف بویژه انشقاق و تقسیم آنها میان نامزدهای مختلف موفق به حضور با یک نیروی مستقل در مجلس شورای اسلامی نشده‌اند.
 این موضوع سبب شده است فعالین این جریان سیاسی در این دوره به جد دنبال یک حضور موفق و نتیجه بخش در صحنه انتخابات باشند. در این دوره بر خلاف دوره‌های قبل سید باقر موسوی که نقش کلیدی و لیدری برای این جریان در شهرستان بویراحمد دارد وارد صحنه شده است و قرار است به زودی از میان گزینه‌های مدعی یک چهره به عنوان نامزد نهایی و مورد حمایت جریان اصلاحات بویراحمد و دنا معرفی شود.
 قطعاً چهره‌های زیادی مدعی خواهند بود و تلاش خواهند کرد تا خود را به شورای تصمیم گیرنده نهایی تحمیل نمایند.
 اما آنچه در این میان مهم است صرف تلاش خود افراد نیست بلکه باید چهره نهایی واجد حداکثر ظرفیت‌های لازم باشد و بتواد به عنوان یک رقیب جدی وارد صحنه سفت و فشرده انتخابات در بویراحمد و دنا شود.
 قوام فروزان و محمد بهرامی از جمله چهره‌های اصلاح طلبی هستند که اولی برای اولین بار و دومی برای سومین بار قصد بخت ازمایی در انتخابات را دارند. در کنار این دو صحبت‌هایی از حضور محمد علی وکیلی نیز به گوش می‌رسد که البته هنوز رسماً چیزی در این مورد اعلام نشده است.
 فرصت آزمون و خطا برای اصلاح طلبان وجود ندارد و از دست دادن مجدد شانس حضور در مجلس یعنی ضعیف‌تر شدن جریان سیاسی در شهرستان و پخش آنها در میان سایر گروه‌ها و افراد.
  فضای قوم زده استان تا حدودی محصول انفعال و عدم موفقیت نیروی‌های جریانی بوده است و باید جریان‌های سیاسی و بویژه اصلاح طلبان با جدیت و برنامه ریزی درست و ورود به عرصه انتخابات فرصت مانور را از نگرش‌ها و رفتارهای قومی سلب نمایند.
 اصلاح طلبان در دور قبل به تبع شورای عالی سیاستگذاری حضور فعالی در عرصه انتخابات کشور و استان داشتند و در استان اقدام به معرفی یک گزینه در قالب لیست امید کردند. البته در همان ابتدای فعالیت این گزینه در قالب لیست امید برخی چهره‌ها و افراد متعلق به جریان اصلاح طلب و گروه‌های این جریان در مقابل تصمیم شورا موضع گیری و سبب انشقاق در میان جریان ریشه دار اصلاح طلب در شهرستان بویراحمد شدند. این موضوع به همراه حضور چندین نیروی جدی و هم چنین تشدید مسائل قومیتی در نهایت مانع از ان شد که گزینه لیست امید بتواند در بویراحمد به مجلس راه پیدا کند.
 در همان دوره با وجود فشردگی زیاد این گزینه یعنی محمد بهرامی به نسبت دور نهم افزایش محسوسی داشت و برخلاف دو گزینه دیگر که ریزش بالایی داشتند توانست رأی خوبی بدست بیاورد ولی در کنار آن دو گزینه یک گزینه رأی آور دیگر به همراه دو گزینه دیگر فضا را کاملاً نزدیک کرده بودند.
 اینک در آستانه یازدهمین دوره «سید باقر موسوی» می‌تواند به ایجاد یک هماهنگی و وحدت کمک کند و با حمایت از نیروهای جوان و امتحان پس داده‌ای همچون محمد بهرامی که یک رزومه قوی مدیریتی و سابقه درخشانی در شهرداری یاسوج دارد این جریان را از سردرگمی نجات دهد.
-------------------------------
امید همتی
------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

باقری
Iran, Islamic Republic of
درود بر نویسنده این متن. انشاالله این دور با حمایت اصلاح طلبان جناب آقای دکتر بهرامی وارد مجلس خواهند شد و شاهد پیشرفت این دیار خواهیم بود
Iran, Islamic Republic of
فقط بهرامی میتواند از سبد آرای خوبی برخوردار باشد
عسکری
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهرامی. پدر پایتخت طبیعت ایران.
Iran, Islamic Republic of
تنها کسی از جریان اصلاحات در انتخابات قبول بشه دکتربهرامی هستش چون کارنامه درخشانی وسبدرای خوبی دارد می تواند انشالله قبول بشه
Iran, Islamic Republic of
سلام برادر عزيز ارجمند اقاي همتي ميداني كه اسم نبردن و كنار گذاشتن أفراد نميتوان از حضور انها جلوگيري نخواهدكرد بلكه انها را مصمم تر خواهيد نمود براي حضور كدام اصلاحتي هستيد كه چهره اصلي اصلاحات انها كه بارهاي هزينه ها داده اند براي اصلاحات نميشناسي كمي مطالعه در خصوص ايزدپناه مدعي حضور اين دوره از انتخابات و نماد چهره عملي اصلاحات جنابعالي را از تحلبل هابي سطحي بر حذر خواهد داشت با مقالات و تحليلهاي يك جانبه مانع جمع بندي جريان نگرديم
مهندس
Iran, Islamic Republic of
بر پدر پایتخت طبیعت ایران جناب آقای دکتر محمد بهرامی
Iran, Islamic Republic of
من یک اصلاح طلب هستم تا صد سال به بهرامی رای نمیدهم
جععع
United States
به جی حاجی آغا اگر ۱۰۰بار بهرامی کاندید وابو پا من مجلس نینه چون ایشون دوبار شرکت کردن رای نیاورد امکانش صفره
محمدی
Iran, Islamic Republic of
چرا خودتو خفه کردی؟ از همون اول اسم بهرامی رو میاوردی و خودتو راحت می کردی. بهرامی کجاش رویش رای داشت؟ بنده خدا بین ۴ نفر، چهارم شد.
بهبهانی
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم معنی رویش رو نمیدونی ، نه تنها رویش داشت بلکه رای دکتر بهرامی کاملا پاک و بر اساس شایستگی و عملکرد ایشان بود نه تقلب بودنه خریدو فروش و نه قومی قبیله ای و طرفداران تمامی کاندیدا اذعان داشتن که اگر طایفه دکتر بهرامی حمایت میکرد ایشون پیروز انتخابات میشد
Iran, Islamic Republic of
رویش داشت از مقام سومی به چهارمی صعود کرد
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
بهرامی دوراول دوماه کارکردوبیست وپنج هزار رای گرفت ودور دوم سی وهفت تا این ریزشه یارویشه؟
اقایان هدایت خواه وزارعی هم رای دورقبلشون مشخصه وارای دو دور پیش هم هست ریزش داشتن یارویش؟
اگر سیدباقر دست ازخودخواهی خودش برنداره برای همیشه میسوزه ،الان بدنه قویی درکنار بهرامیه وموسوی هرچه هم شیطنت کنه نهایتا به ضررخودشه ،الان امده وگفته ایزدپناه اما کاملا میدونه که ایشان توفیقی نمیتونه داشته باشه ودرنهایت باتوجه به حسادت وخودخواهیی که داره دنبال اینه که باایزدپناه مخالفت بشه وبره سمت زارعی ،اما غافل ازاینکه خیلی ها دیگه فریبی که دوردقبل توسط موسوی خوردن الان نمیخورن ،بخدا باقر موسوی حاضره هدایت خواه قبول بشه اما بهرامی چون‌نیروی قوییه موفق نشه ،مردم بویراحمد فریب نخوردید
Iran, Islamic Republic of
فقط ثابت كن بهرامي اونقدر قويه كه سيد باقر بهش حسادت كنه، كل تحليل هاي آبكيت قبوله. بنده خدا بهرامي نتونسته تو اين ٨ سال يه پست مديريتي برا خودش جور كنه، كنار عارف عكس يواشكي گرفتن كه نشد نون و آب.
Iran, Islamic Republic of
چطور حساب كردي برادر من؟ بهرامي چون دور قبل از ششم شده پنجم بعد دوباره از پنجم شده چهارم اين دور اول ميشه؟؟؟؟ بعد به نظر شما طرفداراي بهرامي ايزدپناه توفيقي نداره، ايزدپناه هم فاميل گسترده اي داره هم اصلاحاتي ها همراهشن، حالا نبين شما طرفداراي بهرامي ساز مخالف ميزنين چون از يار غار هدايت خواه و راننده مورد اعتماد ايشان انتظاري جز اين نيست.
دلار
Iran, Islamic Republic of
اشتباه نکنید
وکیلی میدیونه اصلا گزینه خوبی برای اصلاح طلبان نیست .رای نخواهد اورد
اما محمد بهرامی که گزینه نسبتا خوبی بود و پایه رای خوبی داشت و اینبار شانس خیلی خیلی کمتر هست
چون اقای ایزد پناه نیز به یقین ثبت نام خواهد کرد و بیشتر رای فامیلی مخمد بهرامی را کم میکند

ولی ایزد پناه که شخصیتی بسیار خشک و تعامل خیلی کمی با نیرو ها دارد و شخصیت مغرورانه دارد این قابلیت را ندارد که گزینه رای اوری نهای جریان باشد

ولی فروزان که به مرد اخلاق و اهل تعامل و قدرت رای اوری و اهل جریان سازی و ارتباط بسیار خوبی با جوانان دارد
و در صورت معرفی گزینه اصلی و جریان اصلاحات میتواند با ارتباطی که در تهران حاصل نموده
میتواند گزینهاصلی و قدرت مقابله با جریان اصوال گرای را دارد
و حتی به لحاظ صالح مقبولی در پایگاه اصول گرا دارد انتخابات پرشور و بدون حاشیه خواهد داشت

درود بر مرد بویر احمد
سید باقر موسوی
و انشا ا... موفق باشند
ایل
Iran, Islamic Republic of
اگر موسوی گزینه ای به جزء بهرامی معرفی و یا حمایت کند یعنی ساقط کردن اصلاح طلب یعنی نابود کردن و مانع از رویش جوانان اصلاح طلبان در بویراحمد می شود یعنی اینکه فقط باید(باید) همیشه من(موسوی) بالاتر از همه باشم؛ این تفکرخیلی خطرناکه.
اقای موسوی فریب افراد نزدیکتان را نخوردید
اجازه دهید مردم همانند دوران جهاد سازندگی و نمایندگی تان دوستتان داشته باشند.
Iran, Islamic Republic of
با اين حرف ها نميتونيد موسوي رو تحت فشار بزاريد كه راننده محبوب اصولگرايان رو انتخاب كنه
شهروند آتش
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهرامی انشالله این بار بهارستان
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
محمد بهرامی در صورت دستیابی به کرسی مجلس به یک اسطوره تبدیل میشه. به همین دلیل باقر با ایشون مخالفت میکنه.
Iran, Islamic Republic of
در صورت دستيابي، شتر در خواب بيند....
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
حتما گزینه خروجی دکتر بهرامی خواهد بود،راهی غیر از این نخواهد داشت
Iran, Islamic Republic of
در انتخابات 94 جالبه دو گزینه ریزش داشتن اما بهرامی رشد داشت، ، راست میگه از سوم به مقام چهارمی رسید، بهرامی نمیتونه ی تحلیل سیاسی کنه از شرایط کشور ،طرف شش ساله نتونسته ی سمت مدیریتی برای خودش جور کنه میتونه بویراحمد ودنا رو نجات بده، حضور بهرامی صرفا یک توهم هستش که میتونه پیروز بشه، والا من یکی صرفا بخاطر جریان اصلاح طلبی بهش رای دادم اگه این دفعه سید باقر هم بگه بهش رای نمیدم، فروزان ، وکیلی و ایزدپناه ، هر کدوم باشن رای میدم، خدا وکیل بشینین واسه ده دقیقه بحث مسائل روز رو باهاش داشته باشین ببینین چطور تحلیل میکنه، خدا وکیل نمیدونه عنوان رساله دکتراش چی هست،
Iran, Islamic Republic of
شتر در خواب بیند پنبه دانه.بهرامی دور قبل چهارم شد این دور پنجم میشه
/
Iran, Islamic Republic of
انقدر از نظر اقتصادی امیدی ها مردم را نابود کردند که مردم استقبال ندارند
زاده باقری
Iran, Islamic Republic of
قطعا گزینه ای غیر از بهرامی منجر به شکست اصلاحات برای همیشه است
Iran, Islamic Republic of
هیچکدام از اینها گزینه واقعی نیستند و تنها حاج اردوان ایزدپناه گزینه نهایی و اصلی می باشد
Iran, Islamic Republic of
تحلیل آبکی... رزومه قوی بهرامی چیه
یعنی هرکی یه مدت شهردار شد رزومش قوی میشه
دنا داشتروم
Iran, Islamic Republic of
اولا سید باقر موسوی هرگز و تحت هیچ شرایطی از یار و غار و شاگرد هدایتخواه یعنی محمد بهرامی حمایت نخواهد کرد

دوم: بهرامی سواد آنچنانی ندارد و قدرت علمی خاصی ندارد
سعید
Iran, Islamic Republic of
برادر تو سواد رو معنی کن بعد بیا حرف بزن دکتر بهرامی دکترای مدیریت صنعتی از دانشگاه تهران هستن و سال هاس سال است که مدرس دانشگاه هستن و دلیل موفقیت ایشان و روزمه قوی ایشان استفاده از علم وسوادشون در عمل بود
Iran, Islamic Republic of
رزومش كجاست به جز شهرداري؟ اونم با شوراي شهر وقت. از نظر سواد دانشگاهي هركس براي انتخابات ثبتنام ميكنه حداقل سوادي داره، منظور سواد سياسيه منظور اينه توي مجلس چهارتا تحليل ميتونه انجام بده يا ميخواد روي حالت آفلاين باشه؟ سواد دانشگاهي همه دارن.
چنارستان
Iran, Islamic Republic of
گزینه ای غیر از بهرامی یعنی انفجار اصلاح طلبان
ناشناس
United Arab Emirates
آقاي بهرامي چند دور داره مياد ما رو مسخره خودش كرده آقا وقتي پتانسيل نداري راي بياري برو كنار ديگه بزار يكي بياد كه راي بياره اگر قرار بود راي بياري تا الان مياوردي، اين دور هم كه. پيروز انتخابات هستي، با كدوم تحليل خودت رو پيروز ميدوني آقاي بهرامي؟ اين سبد آراش كجاست كه ايشون داره بقيه ندارن؟ اگر اصلاحات واست مهمه اين دور برو كنار آقاي بهرامي اگر مهم نيست بمون تا يه اصولگرا يا همون زارع بره مجلس.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان اگه به غیر از بهرامی کس دیگه ای را انتخاب کنند مثل سید باقر به تاریخ میپیوندند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1