تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۰
کد مطلب : ۴۰۸۸۳۲
متن ارسالی

پاسخی به یادداشت «اکبر نادری» ؛ دادن امتیازات خاص به افراد خاص، سیره اشتباه «حاج عدل»

سید علی اکبر رضویان
۶
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
پاسخی به یادداشت «اکبر نادری» ؛ دادن امتیازات خاص به افراد خاص، سیره اشتباه «حاج عدل»
کبنا ؛پس از انتشار مطلبی با عنوان «پاسخی به یادداشت «سید علی اکبر رضویان» ؛ «جلال دانش» امتیازات را پس دهد تا آزاد شود!» در این سایت خبری (کلیک کنید)،سید علی اکبر رضویان با ارسال متنی به آن واکنش نشان داد که به شرح زیر است:
جناب آقای نادری مطلبی از شما در باب حمایت از جناب عدل هاشمی پور و نقد جلال دانش منتشر گردیدوفرمودید که بنده بی اطلاع هستم،و جناب جلال دانش هم امتیازات را گرفت و رفت،امیدوارم که از موضع وابستگی قلم نزده باشید.
برادر با اطلاع ابتدا خوب است بدانید که منطقه ما سالهاست در رکود و توقف فرهنگی، سیاسی واجتماعی مانده و این معضل دست آورد تاخت وتاز قدرت طلبان با ابزارهای غلط بوده و هست،و جوانان ونخبگان هم دستخوش این عرصه های اشتباه واقع شدند و به نوعی هم خود آتش بیار این معرکه ها بودند وهنوز هستند.
پس اطلاع داشته باشید که باید از فرهنگ و افکار مردم دفاع کرد تا باز هم قربانی قدرتها نشوند،وبعد اینکه اصل استعفای جناب آقای جلال دانش و حمایت ایشان از تفکر جوانگرایی که یک راه جدیدی است مورد حمایت ماست و نه چیز دیگر.
همچنین اگر ایشان بواسطه جناب مهندس هاشمی ویا برادرشان به منصبی رسیده اند که ادعای شماست وبرای بنده ثابت نیست و لزومی هم نمیبینم به اثبات این امور بپردازم،دلیل نمیشود که جناب آقای دانش تا ابد در این اسارت بماند وحق انتخاب راه جدیدی نداشته باشد.
اگر مهندس هاشمی امتیاز داد آقای جلال دانش هم حامی بود و سبد رای ایشان را تقویت کرد،پس امتیاز دادن  یک امر دوطرفه بود به تعبیر دیگرفرض به اینکه راست گفته باشید و به اقرار شما مهندس هاشمی این همه امتیاز خصوصی را به آقای جلال دانش داده باشد،چرا باید این مدل امتیاز دهد!؟!
آیا این سیره برای نماینده مردم اشتباه نیست؟!که اشتباه هست،واما اگر دروغ گفته باشید بدتر از نوع اول است،پس در دوحالت(راست یا دروغ) این  شما و مهندس هاشمی هستید که راهتان اشتباه است و استعفای آقای جلال دانش یک انتخاب راه است که حق هر انسانی است ومطلوب.

واما  نکته ای در باب قدرت وقدرت طلبی،بنده همیشه حامی خدمات حقیقی جناب حاج عدل هاشمی بوده وهستم وخواهم بود،اما آنکس که خود نیک میداند مجلس شاخص های لازم را میخواهد و ندارد و درصدد کسب کرسی مجلس هست قطعا قدرت طلب از نوع مذموم است.
ورها شدن جوانان ازاین روند قدرت طلبانه امریست معقول ومطلوب ومورد حمایت ما خواهد بود،امیدوارم شما هم در این ریل اشتباه ادامه به حمایت خود ندهید وبه نهضت تفکر جوانگرایی در پناه آزادگی بپیوندید.
آرزوی موفقیت برای شما دارم.
-----------------------------
سید علی اکبر رضویان
-----------------------------
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جناب نادر اکبری این سینه چاکی که در لحن ادبیات حضرتعالی ملموس است یقینا بدون حاصل نیست پس لطفا در وهله اول دیگران را به این و آنی که متهم نکنید!
این ادبیات ناپسند که حاوی گره گشایی بود بیشتر معرف شخصیت بود تا تخریب جلال دانش که هدف شما بود...!!!
درست است که میگویید جلال دانش را کسی نمیشناخت همانطور که شما را کسی نمیشناسد! ولی امروز یقینا ذهنیت من از جلال دانشی که نمیشناختم بهتر از انسانی !
کلامی که شما قلم زدید معرف گذشته ی بود که شما را به حال رسانده است!!!
جیگر
Iran, Islamic Republic of
شما جیگر کی بودی خیلی خودتو تحویل میگیری
مسلمی
Iran, Islamic Republic of
شماها مگه بیکارید که در مورد. که حالا شده دانش با هم بحث می کنید .. ، سایت شما مگه بیکاره که به هر چرت و پرتی می پردازه ..برایش اسم و رسم درست می کنید .
محمود
Iran, Islamic Republic of
ایشان یعنی اقای دانش همه موارد بالا در موردش درست است ضمننا ایشان به تازگی. هم استخدام شده از طرفی ایشان در جلسه ای گفتند که این استخدام ها را من از طدیق دیگر جور کروم نه عدل هاشمی در پاسخ باید گفت که شما از طریق آقای هاشمی به مجلس رفت و آمد درست کردی و از طریق نمایندگان دیگر استخدامهایت را شروع کردی
Germany
محمود 🤔تاته الکی گپ نزن نخوبه
Iran, Islamic Republic of
واقعا مضحک هستید
چطور موحد حالا شده جوانگرایی!؟
بابا رو رو برم!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1