تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۵
کد مطلب : ۴۰۸۷۱۵
پاسخی به اظهارات «خلیفه‌ خلقی‌پور» فعال سیاسی اصولگرا:

تنها روشنفکر می‌تواند پیروزی اصولگرایان را تا مدت‌ها تضمین کند / شیوخی که مصلحت اصولگرایان را فدای تثبیت شیخوخیت خود می‌کنند

۱۱۱
۹
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
تنها روشنفکر می‌تواند پیروزی اصولگرایان را تا مدت‌ها تضمین کند / شیوخی که مصلحت اصولگرایان را فدای تثبیت شیخوخیت خود می‌کنند
کبنا ؛اخیراً برادر ارزشمند جناب دکتر خلقی پور در مصاحبه‌ای با «مجموعه برنامه سه نقطه» و انتشار آن در سایت کبنا نیوز [کلیک کنید] در خصوص مسائل و شخصیت‌های مختلف اظهار نظر فرموده‌اند. ایشان در پاسخ به سؤالات مختلف ضمن اشاره به فاصله ایجاد شده بین جوانان و شیوخ اصولگرا، ضرورت پوست اندازی در جریان اصولگرا، اظهار نظر در خصوص دکتر روشنفکر و آراء ایشان، پیشینه سیاسی نماینده محترم کنونی مردم بویراحمد ودنا و نیز نقد میزان موفقیت ایشان، تمجید از بزرگان اصولگرائی استان، اشاره به نماینده محترم مردم گچساران، و... اظهار نظرهای مختلف و بعضاً عجیب داشته‌اند.
 به عنوان یک جوان انقلابی ضمن احترام کامل برای جناب دکتر خلقی پور، مستند به فرمایشات ایشان و عملکرد گذشته بزرگان اصولگرایی در شهرستان بویراحمد و دنا، چند پرسش اساسی حضور ایشان و محضر وجدان‌های بیدار جوانان اصولگرا تقدیم می‌دارم انشالله که تلنگری باشد به شیوخ تصمیم ساز و جوانان سرنوشت ساز!
۱ - جناب دکتر خلقی پور بفرمایید چگونه از خود زنی‌های اصولگرایان گلایه داشته، پوست اندازی و جوان گرایی جریان اصولگرا را ضروری می دانید ولی در نهایت قضاوتی از جنس همان خودزنی‌ها را درباره سبد رأی دکتر روشنفکر دارید و روز به روز دایره تصمیم سازی جریان اصولگرایی را تنگ‌تر و انحصاری‌تر می‌نمایید؟!
۲ - جناب دکتر خلقی پور
چگونه آراء چهل هزار نفری دکتر روشنفکر را قومیتی و در تضاد با اصول میدانید و همزمان از آن به عنوان فرصت یاد می‌کنید؟! ایا حتماً باید این آراء به خدمت عده‌ای خاص درایند تا منطبق بر اصول گردد؟!
۳ - جناب دکتر خلقی پور، خاستگاه دکتر روشنفکر را طایفه‌ای می دانید درحالیکه همه می دانیم ایشان از سالها قبل در عرصه سیاسی و مناسبات اجتماعی به عنوان یک مرجع و معتمد شناخته می‌شود و در صحنه سیاسی از کهگیلویه تا بویراحمد حضور فعال داشته‌اند. آیا دیگر نامزدهای انتخاباتی در طایفه و روستا و منطقه خود طرفدارانی اندک داشتند؟؟
۴- جناب دکتر خلقی پور بفرمایند آیا دروه‌ی گذشته، واقعاً بررسی صلاحیت و شایستگی افراد موجب عدم اجماع اصولگرایان و در نهایت حضور دقیقه نود دکتر هدایتخواه گردید یا دسته بندی‌های سرحدی - گرمسیری، علیا - سفلی و یارگیری‌های منفعت طلبانه شیوخ محترم؟!
۵ - جناب دکتر خلقی پور بفرمایید چرا شیوخ محترم سعی دارند مصلحت جمعی اصولگرایان را فدای تثبیت و تحکیم شیخوخیت خود نمایند و با حضور چهره‌های جدید در عرصه مخالفت می‌کنند؟!
۶ - جناب دکتر خلقی پور بفرمایید چرا با وجود اعلام نظر شورای حکمیت با کاندیداتوری جناب اقای پیشوا مخالفت گردید؟! ایا جز این بود که به صراحت گرمسیری بودن ایشان را دلیل مخالفت اعلام کردند؟!
۷ - جناب دکتر خلقی پور بفرمایید بر اساس کدام اصل اصولگرایی، با حضور اقایان دکتر روشنفکر، دکتر پیوند و خرسندیان به عنوان گزینه اصولگرایان مخالفت گردید و برادر عزیزِ اصلاح طلب جناب دکتر نیکبخت را به عنوان کاندیدای جریان اصولگرایان معرفی نمودند؟!
۸ - جناب دکتر خلقی پور بفرمایید مسئولیت جدایی چهره‌های اثرگذار مجموعه از جمله اقایان زارعی و دهراب پور که جز السابقون اصولگرایی بوده و تاکنون هم بر اصول انقلاب و نه اصول شیوخ خود خوانده، استوار مانده‌اند بر عهده کیست؟!
۹ - مشخصاً بفرمایید جناب دهراب پور در کدام اصل اصولگرایی فرسنگ‌ها جلوتر از دیگران نبوده و نیست؟!
۱۰ - جناب دکتر خلقی پور اظهار می‌دارید چنانچه قصد حضور در انتخابات داشته باشم با همگان از جمله خوانین، کدخدایان، اصولگرا، اصلاح طلب، وحتی عجیب‌تر با ضد انقلاب خواهم نشست و آراء آنان را جلب خواهم نمود ولی روشنفکر را متهم به رأی قبیله‌ای نمودید، زارعی را متهم به چرخش سیاسی می‌کنید، تاجگردون را با تمرکز بر تعصبات منطقه‌ای محدود نمودید. با این وجود آیا از نظر جنابعالی افراد فوق حق تلاش برای جلب آراء دیگران را ندارند؟!
۱۱ - جناب دکتر خلقی پور صراحتاً ناسوینالیستی و قومیت گرائی را به دکتر روشنفکر نسبت می‌دهید و شدیداً محکوم می‌نمایید والبته گاهی فرصت می‌شمارید، اما برای اعتراض به سفر وزیر در گچساران حس ناسیونالیستی را به اوج رسانده و اظهار می‌دارید اگر بنده جای اقای زارعی بودم یا شر به پا می‌کردم و یا استعفا می‌دادم (دقیقاً سخنان شما در مصاحبه)؟!
۱۲ - جناب دکتر خلقی پور، کدام گزینه از میان اصولگرایان سبدی حداقل ۱۰ هزارتایی بدون حمایت بدنه‌ی اصولگرایان در انحصار خود دارند؟
 حال که جناب دکتر روشنفکر به عنوان یکی از سرمایه‌های اجتماعی انقلابیون ولایتمدار، بدور از حمایت جریان‌های پرهیاهوی سیاسی و منابع تاثیرگذار مالی و صرفاً با تکیه بر پایگاه مردمی و توده‌ها، و با کسب 40 هزار رأی خود را کانون توجه اقشار مختلف مردم قرار داده است، آیا غیر از این است که ایشان ظرفیتی هم وزن مجموعه اصولگرایان ایجاد کرده و می‌توان با هم افزایی این دو ظرفیت، تا مدت‌ها پیروزی اصولگرایان در بویراحمد و دنا را تضمین نمود؟؟
چرا این دستاورد باید فدای خودخواهی و انحصار طلبی عده‌ای گردد؟
۱۳ - جناب دکتر خلقی پور
اگر هواداران و طرفداران دکتر روشنفکر در اثر تنگ نظری و خودخواهی تصمیم گیران و بزرگان ِاصولگرا، به سوی رقیب تغییر موضع دهند آیا غیر از این است که شما و دیگر بزرگان با انحصار طلبی و خودخواهی موجب جدایی و چند پارگی نیروهای انقلابی و ولایتمدار شده‌اید؟!
۱۴ - جناب دکتر خلقی پور مسئولیت آسیب‌های مترتب بر نحیف و لاغر شدن پیکره‌ی انقلابیون که همانند انتخابات گذشته در اثر سوء تدبیر بزرگان اتفاق میافتد بر عهده کیست؟!
در خصوص نظام تصمیم گیری و عملکرد شیوخ و بزرگان اصولگرا که این روزها ذهن بدنه‌ی اصولگرایان را درگیر خود ساخته است، این سؤالات و تناقضات تنها قطره‌ای از خون دل هائی است که جوانان انقلابی شهرستان‌های بویراحمد و دنا می‌خورند و موجب همان فاصله معنادار جوانان با شیوخ محترم گردیده است که جناب دکتر خلقی پور به درستی بدان اشاره داشتند.
 ما و شما خوب می‌دانیم دیگر چه بخواهیم و چه نخواهیم باید مهدی روشنفکر را در معادلات سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد فردی ویژه و تأثیر گذار در نظر بگیریم و نیک بدانید، که بی توجهی به این ظرفیت عظیم که در تضاد اشکار با فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر جذب حداکثری و دفع حداقلیست موجب زخم‌های فراوان بر پیکره انقلابیون خواهد بود
 درد و دل فراوان است و مجال کوتاه، لکن امید آن داریم که شما بزرگان با عنایت به لزوم همبستگی با جوانان و بدنه‌ی سر شکسته، موجب نزدیکی قلوب نیروهای چند پاره و گسترش دایره نفوذ انقلابیون شده و با کنار گذاشتن انگیزه‌های شخصی، پاسخی درخور به همراهی و وفاداری نجیبانه‌ی جوانان و بدنه‌ی انقلابیون بدهید.
 ان شاء الله.
------------------------------
محمد رضا افتخاری
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
متاسفانه گروه روشنفکر بدون تجربه و پختگی دارن کاملا بر علیه جریان اصولگرایی قلم میزنن. جای تاسفه
Iran, Islamic Republic of
البته این کسانی که مصداقی به روشنفکر یا درخشنده یا هدایت خواه می پردازنند دنبال موفقیت و نتیجه مطلوب بویراحمد همیشه سربلند منهای این 8 سال نیستند فکر کنم اگر اهل قلم هستید دنبال یک راهکار علمی منطقی که اون راهکار دربدنه مردم دنبال میکند و همکنون دنبال اون است که به دلایلی یک نفر مورد نظر با یک مکانیسم علمی و منطقی بعنوان نماینده مشخص بعد تکلیف دومی و سومی برای بعد از موفقیت مشخص میشود و برای دور های اینده ..پس به این گروه بپیوندید
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
خدا دونه که امثال روشنفکر و دهراب پور باید اصل اصولگراین باشن.امثال خلقی پور فقط قرعه به نامشون افتاد و از اول جز این گروه افتادن و گرنه همشون رو هم هزارتا رای ندارن
اصولگرای واحد
Iran, Islamic Republic of
رای اصولگرایی در کنار سبد رای 40 هزار نفری روشنفکر هر رقیبی را ناامید خواهدکرد.خدا میدونه که این دوور هممون باید دست به دست هم بدیم و دکتر روشنفکر حمایت کنیم.
مهذی افتخاری
Iran, Islamic Republic of
مهدی روشنفکر: واقعا یک سیاستمدار قهاری که توانست علی رغم عدم حمایت جناح خاصی از وی، به دلیل توانمندی سیاسی و وجه اجتماعیش سبد رای حدود 40 هزارتایی را به خود اختصاص دهد و بارقیبان کار کشته خود برابری نماید وشاید بی دلیل نبود که پدیده انتخابات 94 لقب گرفت.
مجید نبوی دولت آباد
Iran, Islamic Republic of
خدمت همه عزیزان عرض کنم که وجود اختلاف و تزلزل در بین اصولگرایان و نارضایتی شدید اصلاح طلبان از زارعی باعث شده اقبال عمومی به سمت روشنفکر روز به روز افزایش یابد
Iran, Islamic Republic of
درود
تحلیل بسیار منطقی و دقیقی بود
کریک/ بیطرف
Iran, Islamic Republic of
تحلیل و تفسیر بجایی بود/
آقای دکتر خلقی پور که از انسانهای نیک هستند، باید توجه کنند که در مصاحبه ی قبلی خود، اشتباهات زیادی رو ارائه دادند، که این تحلیل سنگ تمامی بود بر آنچه نباید گفته میشد.
نو اصولگرایان
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر روشنفکر . اینها جریان اصولگرایی رو دورش خط کشیدن و اونو ملک شخصی خودشون میدونن .به جوونا میدون نمیدن. قطعا جایی که جوونا کاربرد ندارن اونجا محکوم به شکسته .
روشنفکر _ جوانگرایی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر روشنفکر که با جوانان انقلابی خو گرفته اون هم دلیلش اینه که خودش از دل دانشگاه برخاسته و هنوز اون روحیه جوون گراییی و دانشجوییشو حفظ کرده
Iran, Islamic Republic of
اصولگریان به امثال آقای پیشوا و دهراب پور و روشنفکر نیاز ندارند.این بار کاندید اصولگرایان فقط خلقی پور هست و بس.
Iran, Islamic Republic of
روشن_فکر_کنیم_تا_روشن_بمانیم
پیام نور
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر روشنفکر و حامیان وفادارش . بیایید با هم بودن را به زنجیر وفا بسپاریم و به بویراحمد و دنا مهر بورزیم چون مهربانی کمترین هزینه را دارد.
مجید بهرامی
Iran, Islamic Republic of
اگر کاندیدای مطرح اصلاحات تایید نشوند
قطعا به اقای روشنفکر رای خواهیییم داد
عنایت
Iran, Islamic Republic of
واقعا نا أميد كننده ست هنوز كسي به فكر رأي دادن به زارعي و و هدايتخواه است ما به نماينده نياز داريم كه شهرستان ما رو أز أين همه محروميت و تبعيض نجات بده كي بهتر أز حاج روشنفکر با أين همه سابقه كاري درخشان. خارج إز تعصب ما بايد ي نماينده داشته باشيم كه شجاعت داشته بإشه تو حادثه سقوط هواپيما. كه نماينده گچساران أز حق طبيعي شهرستان بويراحمد دفاع كند.
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز کار درخشان کجا بود
یا مهدی
Iran, Islamic Republic of
با_روشنفکر_تا_بهارستان
با_روشنفکر_تا_بهارستان
با_روشنفکر_تا_بهارستان
Iran, Islamic Republic of
سلا خدمت آقای خلقی چور و دوستانشون:
یک سوال:
کدام یک ازشماها که بقولی خواص اصولگرا هستید می توانید این ادعا را داشته باشید که بدون حمایت حزب و جناح به اندازه یک پنجم دکتر روشنفکر پایگاه اجتماعی دارید؟
در این میان شما که جای خود دارید جناب دکتر و دوستان نزدیک شما و هم حزبی های شما نیز به این امر کاملا واقف اند که؛ اگر تمام توان حزبی و جناحی را نیز کنارتان بگذارند هرگز به چنین ظرفیتی نخواهید رسید. شاهد این ادعا هم دست ردی بود که دوستانتان درسال 94 علی رغم بیرون امدن اسمتان از سبد اصولگرایی به سینه شما زدند.
Iran, Islamic Republic of
حامی روشنفکر هستم
اینده روشن
United States
درود خدا برشما جوانان انقلابی که زبان گویای مردم نگون بخت ودرد وزجر کشید هستید با این تحلیل زیباتون

اندکی_صبر_سحر_نزدیک_است

اینده_روشن

حامی_روشنفکر_هستم
طایفه با صلابت جلیل
Iran, Islamic Republic of
کرسی بهارستان 98 ب امید خدا متعلق ب دکتر روشنفکر است.ایل جلیل این بار فقط دکتر روشنفکر
دانشگاه فرهنگیان
Iran, Islamic Republic of
هریک از ما در زندگی، حق گزینش داریم و می‌توانیم اندیشه‌ها و احساسات خود را برگزینیم. چنانچه آگاهانه به گزینش نپردازیم، بهای آن را خواهیم پرداخت.

روشنفکر_ندای_وحدت_بویراحمد_و_دنا
با روشنفکر تا بهارستان
United States
حماسه_در_راه_است

رای_پاک_مردی

رمز_ماندگار_یامهدی
تا آخر ایستاده ایم
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه برای انتخابات 98 بدون تعارف و تعصب و هر چیز دیگری آقای دکتر روشنفکر می باشد که کارنامه شاخصی در سابقه سیاسی خود داشته و توانسته به همه مردم با پاک دستی و دلسوزی برای داشتن بوبراحمدی اباد نقش پررنگی در سیستم سیاسی و اجتماعی شهر ما و استان داشته باشند . قاطعبت و صلابت روشنفکر می تواند هویت و تاریخ سازی دیگری به شهرستان ها و استان ببخشد . امیدوارم که این بار مردم شریف استان بدون در نظر گرفتن جناح سیاسی و قومیت به فکر پیشرفت و توسعه استان باشند و با انتخاب دکتر روشنفکر بعنوان وکیل خودشان در مجلس راه را بر منفعت طلبان و گوشه نشینان ببندند.
قطعا مردم ما هوش سیاسی و اجتماعی خوبی دارند و خاطرات تلخ گذشته از یادشان نخواهد رفت.
ندای وحدت
Iran, Islamic Republic of
اندکی صبر سحر نزدیک است .درود بر دکترمهدی روشنفکر
سرکوهکی
Iran, Islamic Republic of
سوابق مدیریتی پاک و توانمندی های بی نظیر و توجه ویژه به اقشار و طوایف مختلف و نبوغ علمی از ویژگی های بارز دکتر روشنفکر است۰ امید است با پرهیز از غرض ورزی های بی اساس زمینه ی ترقی افراد شایسته را فراهم نماییم۰
نیما
Iran, Islamic Republic of
اصولگرا به رای گرمسیری پیشوارنیاز نداره .جایگاش هم در حدی نیست که بخاد با خلقی پور مقایسه بشه.
حلمی محرومان
Iran, Islamic Republic of
خدا شاهده چقد هدایتخواهو دوس داشتم ولی از موقعی که علیه احمدی نژاد حرف زد از چشمم افتاد.احمدی نژاد کسی بود که زندگیشو برای محرومان داد .
امید
Iran, Islamic Republic of
به امید پیروزی دکتر روشنفکر
دردمن
Iran, Islamic Republic of
با این اختلاف اصول گرایان بویراحمد و دنا به جایی نمیرسن. موضع گیری‌های جدید کرم جانی پور و شیرعلی خرامین و جدا شدن بزرگانی همچون محمد رحیم دهراب پور و شکرالله امامی از آنها و همچنین گرویدن عده زیادی از عوام اصولگرایی به مهدی روشنفکر ترس از شکست را در بین اصولگرایان دوچندان کرده است.
زنده باد بویراحمد و دنا
Iran, Islamic Republic of
کسی به قطاری که ایستاده سنگ پرتاب نمیکنه همیشه به قطار در حال حرکت سنگ می زنند . . شتاب قطار جریان مهدی روشنفکر چنان زیاد است که هر کسی بخواد خود را در مسیرش قرار دهد جز آسیب چیزی نخواهد دید.
جوان اصولگرایی
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر خلقی پور از طرف طیف جوان اصولگرایی با شما اتمام حجتی خواهیم کرد؛ که اگر به خاطر منفعت طلبی هایتان بخواهید منافع جریان رازیر پابگذارید به زودی پروژه عبور از اصولگرایان سنتی را در بویراحمد و دنا رقم خواهیم زد و ان موقع دیگر پشیمانی بسان نوشدارویی خواهد شد بعد از مرگ سهراب.
لنده
Iran, Islamic Republic of
دکترخلقی پور درست گفتند.بالاخره روشنفکر اصولگراست یامستقل؟ اگه مستقلند که حرفی نیست اما اگه ادعای اصولگرایی دارند باید به اصول وقوانین اصولگرایی بعنوان یک تشکیلات پایبند باشند.
کی غلوم
France
روشنفکرخوشه ایبینه اگه قدردورقبلی رای آوردخوراس ایگیت
کی غلوم
France
روشنفکرخوشه ایبینه اگه قدردورقبلی رای آوردخوراس ایگیت
کمی بیندیشیم
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایان زخمی تیشه بی تدبیری و منفعت طلبی امثال خلقی پور هست.آخه یکی نیست بگه با کدوم پشتوانه و پایکاه اجتماعی دارین به عنوان بزرگ اصولگرا عمل میکنی.چهار نفر مثل روشنفکر و دهراب پور باید تصمیم گیرنده اصولگرا باشن که یه پشتوانه مردمی دارن نه امثال شما
درود بر روشنفکران
Iran, Islamic Republic of
هستیم_بر_ان_عهدی_که_بستیم
حامی_روشنفکر_هستم
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب افتخاری مطمعن باش برنده انتخابات تنها دکتر هدایتخواه است وجناب روشنفکر از دفعه قبلی کمتر رای میاره
خواهیم دید اگر با تفکر وواقع گر باشی
زهرا قبادی
Iran, Islamic Republic of
چه خوش گفت دکتر روشنفکر:
ما خواهان اصلاح امور استانیم
آمده_ایم_برای_تغییر
جوان انقلابیم
Iran, Islamic Republic of
تمام شهر تو را می خواند...بیا ای عشق که مارا با تو ماجرایی هست. دود بر مرد جوانگرای استان دکتر روشنفکر
سعادت
Iran, Islamic Republic of
به جز تامرادی یه ادم رای و روشنفکر نداده و نخواهد داد
پیام نور
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا تامرادی خودش حداقل 70 هزار رای داره دور قبل 30تاش به زارع و هدایتخواه رای دادند ...کوچن کاری برادر
رو انان
Iran, Islamic Republic of
همشری با غیرت به پا خیز ، زنده باد دکتر روشنفکر
United States
درود بر جناب آقای روشنفکر عزیز به امید پیروزی
عابد
Iran, Islamic Republic of
باسلام،برادر سراسر متن شما،همون بوی ناسیونالیستی می دهد ولاغیر،چ بخواهیم،چ نخواهیم انگ قومیت گرایی ب ایشان زده شد،ایشان باید این طرز فکر را بتواند برای جریان اصولگرا اثبات کند که اینطور نیست،مرد بزرگ،نگاهی بزرگ دارد و فراروی زوان را بهتر و خود را فدای بحث قومیت و طایفه نمیکند،باتشکر
گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
اگر شما می خواهد سیاسی باشید بیایید یک مناظره ای بین دکتر خلقی پور وروشنفکر بگذارید آن موقع مردم هستند که قضاوت کنند آقای دکتر خلقی پور استخان خردشد جزیان اصولگراست آقای روشنفکر فقط دنبال فاتحه خوانی است چرا الکی مطلب که در حد کسی نیست می زنید آقای دکتر روشنفکر یک شب با قالیباف بود شب دیگر با حاج آقا رئیسی بود بدون اینکه یک کلمه صحبت کند آن موقع می خواهد بگوید من اصولگرا هستم ایشان فرصت طلب است
امین
Iran, Islamic Republic of
تا هدایت خواه وخلقی پور برای اصولگرایان تصمیم منفعت و خود خواهی وخودبزرگ بینی میگیرند هیچ کس باشونهم قدم نیسته
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
سلام. بر همگان واضح هست که 90 درصد ارای اقای روشنفکر قومیتی بود که حالا 37 هزار که در دور قبل به سبد رای ایشان ریخته شد با امدن اقای دکتر درخشنده پور تقلیل خواهد یافت که به اذعان پاره ای از سیاسیون خبره که طرف خود ایشان هم هستند به 16 تا 21 هزار خواهد رسید. جناب افتخاری که فکر کنم مستعار باشد و خود اقای روشنفکر باشید شما از تازه از کهگیلویه و دهدشت به فضای سیاسی بویراحمد ورود پیدا کرده اید و جناب خلقی پور سرشان را در انتخابات ها و کارهای سیاسی سفید کردند و حرف شان را به شما زدند حالا چرا بال بال می زنید.
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم امثال شماها بودین ک دور قبل میگفتین دکتر روشنفکر پنج هزار رای هم نمیاره
Iran, Islamic Republic of
راست میگه فکر کنم امثال شماها بودین ک دور قبل میگفتین دکتر روشنفکر پنج هزار رای هم نمیاره
تام صبور
Iran, Islamic Republic of
دوست و دشمن آگاه، بخوبی آگاه هستند که در دور گذشته انتخابات بویر احمد و دنا چه کلاه گشادی بر سر اصول گرایان رفت.حضور ناگهانی دکتر هدایتخواه که تا روزهای پایانی منجر به انتخابات،در هاله ای از ابهام بود اردوگاه آنان را به دو نیم کرد،کاری که هوادران زارعی با اون کبکبه و دبدبه ای و لو ظاهری ،با پول و دلارها شان قادر به آن نبودند،اما خود زنی اصول گرایان در خانه خود یاد آور مثل معروف،"گر خدا خواهد عدو سبب خیر شود"مصداق بارزی برای زارعی بود ،آن هم در زمانی که بسیاری به عینه وحضور فیس تو فیس با مردم دریافته بودند که ایشان دیگر بر صندلی سبز بهارستان تکیه نخواهد کرد و لو جهت شادی روح امواتی که مدام در حال پرسه زدن بر سر مزار آنان بوده واست. آنچه که در این دور مایه امیدواری است،اظهار نظرهایی از این دست در رسانه هاست که خوشبختانه از چهره های سرشناس و البته تاثیر گذار اصول گرایان رو به فزونی گرفته،امیدوارم که صرفا در حد مصاحبه‌ نبوده و در عمل شاهد حمایت آنان در جمنا (همان شورای سیاست گذاری اصور گرایان در بویراحمد و دنا)از چهره ی مردمی و توانا ،مدیر، مدبرو از همه مهمتر دکتر روشنفکر باشیم.آنچه روشن است،رهبران ارشد اصولگریان دو راه بیشتر ندارند یا حضور در انتخابات با تکثر کاندیداها و شکستی دیگر یا حمایت از دکتر روشنفکر با پیشینه ی آرای چهل میلیونی،و طعم شیرین پیروزی قطعی...
نظر شما چیست؟
Iran, Islamic Republic of
رای ا قای روشنفکر مثل اقای بهرامی است حالا تا اسفندماه
احمد تقوی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما برادر انقلابی الحق و الانصاف تحلیلتون عالی بود دست مریزاد 👌
نگین تاج
Iran, Islamic Republic of
حامی_روشنفکر_هستم
نگین تاج
Iran, Islamic Republic of
حامی_روشنفکر_هستم
نگین تاج
Iran, Islamic Republic of
حامی_روشنفکر_هستم
انقلابیون
Iran, Islamic Republic of
جانا سخن از زیان ما میگویی .
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور دیگه جایگاهی در اصولگرایی نداره .ایشون با سابقه ای که دارن نصف خلقی پور و حاج حسینی به جریان خدمت نکردن.
مظاهر الهی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر روشنفکر
سبحانی مارگون
Iran, Islamic Republic of
ماهيت دموكراسي و عقلانيت ايجاد مي كند كه بزرگان و افراد مرجع بدون انحصارگرايي و منفعت انديشي اين بار از حاج مهدي روشنفكر حمايت كنند و بار اساس پايگاه راي مناسب ايشان و انتصاب به برادر شهيدش و ... ميدان را به ايشان بدهند البته مدعي نيستيم كه " روشنفكر " هيچ عيب و ايرادي نداره اما در شرايط موجود گزينه مناسبي است .
Iran, Islamic Republic of
الهامی نسب:
حاج مهدي روشنفكر توانست خود را به عنوان يكي از سرمايه هاي اجتماعي و يك كنشگر سياسي بدون حمايت جريان هاي پرهياهوي سياسي و منابع تاثيرگذار مالي و صرفا با تكيه به پايگاه مردمي و توده ها در انتخابات گذشته مطرح كند .
میلاد احمدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر روشننفکر و بهرامی
سید رضا افتخاری
Iran, Islamic Republic of
به نظر مي رسه بويراحمد و دنا در اين ٤ دروره انتخابات مجلس و از اين همه هياهو براي هيچ خسته شده اند و منتظر هواي تازه و نشاط و طراوت اند.
سید رضا افتخاری
Iran, Islamic Republic of
به نظر مي رسه بويراحمد و دنا در اين ٤ دروره انتخابات مجلس و از اين همه هياهو براي هيچ خسته شده اند و منتظر هواي تازه و نشاط و طراوت اند.قطعا روشنفکر برگ برنده ای خواهد بود برای اصولگرایان
Iran, Islamic Republic of
یا حاج محمدرحیم دهراب پور یا حاج مهدی روشنفکر
فقط این دو نفر
اتحاد اصولگرایان
Iran, Islamic Republic of
ضمن احترام برای شما جناب اقای دکتر خلقی پور. به عنوان یک جوان با تفکر انقلابی و اصولگرایی به شما عرض میکنم خوب این متن را بخوانید شاید تلنگری باشد بر ذهن همه کسانی که با هیزم بی تدبیریشان آتش به خرمن این جریان می اندازند.بزارید جریان به موفقیت خودش برسه خدایی .دست از این همه خودخواعی بردارین.روشنفکر یه پتانسیل عظیمه نباید دستی دستی تحویل رقیب بدیمش.بش کمک کنید تا جریانو احیا کنه.
Romania
پیروز انتخابات امسال قطعا دکتر روشنفکر است و بس
Iran, Islamic Republic of
برادر خود آقای خلقی پور بسیار قویتر از آقای روشنفکر هستند.
آقای روشنفکر 100درصد ناسیونالیستی است
پیام نور
Iran, Islamic Republic of
اخ من جونم .......وسلام حاج مهدی ی کلام
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
فقط روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر توانایی نمایندگی مجلس را ندارد حتی ضعیف تر از نماینده فعلی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود بر نویسنده محترم . واقعا لذت بردم .
انصافا نکته سنجی نویسنده عالی بود .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
واویلا سوال شماره دو

زد وسط خال انصافا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ستار هدایت خواه و مسعود حسینی باید بپذیرن دیگه تموم شدن . هدایت خواه مسبب همه این اختلافاته و اجازه نمیده فردی جدید در بین اصولگرایان ظهور نماید
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
ما طیف عظیمی از طایفه جلیل که در دوره گذشته به اقای زارعی رای دادیم، در این دوره به اقای دکتر روشنفکر رای میدهیم.
یا مهدی
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر این دوره ۲۵۰۰۰ هزار رای داره
Iran, Islamic Republic of
درود بر برادر محمد رضا افتخاری عزیر
Iran, Islamic Republic of
درود بر نویسنده محترم من ک دیگه چیزی برای گفتن ندارم
علی
Iran, Islamic Republic of
برادرعزیزدست ازاین همه خودنمایی وهیاهو ومشغولیت وافراطیت بردارید اقای روشنفکرمردی شهیدداده وزجرکشیده وفرهنگی وبااصالت دینی و مذهبی نه مثل دیگران که ربطی به هیچ اصولی ندارنددریک جبهه بانام آزادی و ودرجبهه . ودرموردخودو دیگران قضاوت منصفانه ندارندحقیقت راببینیدوخودرامدیون حق الناس ننماییدوروشنفکراگه خدایی وقانونی باشدبرنده واقعی انتخابات دوره قبل بوده ورایش مربوط به علیاوسفلی بوده وهدفش اتحادوارتباطات اجتماعی است و هدفش دروغ ومنافع شخصی نیست شایداشکالاتی هم داشته باشدکه هیچ انسانی بدون ایرادواشکال نیست .
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
قدرت طلبی وترس از دست دادن آن توسط بعضی از تصمیم گیران جریان باعث رای نیاوردن جریان اصول گرا شده
محمد
Iran, Islamic Republic of
درود برشما و سخنان کاملابحق و منطقی. مگرهمه کاندیداقوم و قبیله ندارن ، مگر اقای زارعی و اقای تاجگردون با رای قوم و قبیله بالا نرفتن ، اقای خلقی پور و مسعود حسینی فقط کارشان تفرقه افکنی بویراحمد علیا و سفلی و سنگ بنای بالا و پایین را این دوتا با اقای دهراب پور گذاشتن
نیما دهراب پور
Iran, Islamic Republic of
این های ک به طرفدلری از خلقی پور به دنبال تخریب دهراب پور و پیشوا هستن بدونن . فقط دارین همه رو از اصولگرا دور میکنید.یک لحظه صداقت همون روشنفکر می ارزه به تمام سال هایی ک شما این گونه بی حرمتی می کنید.
بازیار
Iran, Islamic Republic of
درود بر روشنفکر ،دهراب پور،پیشوا
زریر تامرادی
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر :به دنبال گفتمان تغییر
اسلام علیک یا امامزاده مختار
Iran, Islamic Republic of
درود بر روشنفکرماندلای زمان که مهمترین وبژگی ایشان پرهیز از خشونت و نگاه حذفی است .
ماندلا در کنار گاندی از سرآمدان پیگیری مبارزات مسالمت آمیز و بدون خشونت در قرن بیستم بود ادامه منطقی مشی خشونت پرهیزی او، در سریر قدرت تبدیل به پرهیز از انتقام، پرهیز از حذف رقیبان و احترام به حقوق اقلیت شد. هر جامعه درگیر تغییر و تحول و اصلاح با مسئله «عدالت برای قربانیان ظلم و خشونت» مواجه می شود اما در شرایط غلیان احساسات که جوامع دستخوش هیجانات شدید و عواطف تند و تیز هستند تمیز دادن بین «عدالت» و «انتقام» کار ساده ای نیست و شاید مهمترین تفاوت این دو مقوله این باشد که عدالت آبی است بر آتش خصومت و خشونت، و انتقام سوخت تنور دشمن کامی، بی‌ثباتی و خشونت ورزی است. اگر جامعه آفریقای جنوبی توانست از پس تحولات مهم دهه ی 90 میلادی در حین حرکت به سوی آزادی و رفع تبعیض از افتادن در مسیر انتقامگیری و حذف بپرهیزد باید یکی از دلایل عمده این اتفاق را در عملکرد مناسب، شجاعت اخلاقی و بصیرت سیاسی شخص نلسون ماندلا و یاران نزدیکش باید جستجو کرد
حسینیان
Iran, Islamic Republic of
قطعا حضور استاد روشنفکر پایانی است .ه به مردم بویر احمد تحمیل شده است
یک دلی
Iran, Islamic Republic of
درود بر منادیان وحدت کهگیلویه و بویر احمد دکتر روشمفکر عزیز
Iran, Islamic Republic of
فقط درخشنده
امین
Iran, Islamic Republic of
خلقی پور. نمونه بارزش قلم چی هستش که نمیذاره در دیگر شهرهای بویراحمد ودنا کسی به غیره خودش صاحب امتیاز وپول قلم چی باشه ولی بروید در کهگیلویه ببیند در چرام که 5 کیلومتر تا دهدشت فاصله داره خودشون مستقل هستند بابا این خلقی پور. در شهرداری اگه به خدا قدرت داشتن همه مخالفانشون
زهرایی
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت همه مخاطبین کبنا .اگر حرف اقای خلقی پور راست باشه که رای اقای روشنفکر از طایفه خاص بوده از ایشون چندتا سوال میپرسم .اول اینکه کدوم شخص ازشما بدون حزب خاصی 40هزاررای دارید2اگر طایفه ای چندنمونه برات میگم که متوجه بشی .مگه عبد الکریم پاراد حمزه آزاربوم .حافظ چراغسحر .اقای خرامین.....مگه از طایفه اقای روشنفکر نبودن.3 شما خودت چه گلی برای این گروه سبز کرده اید جز منافع شخصی خودتان 4اگر تحلیل گر خوبی باشید یکی ازدلیل موقیت هرگرو داشتن ارادر قوم خود میباشد
بابایی
Iran, Islamic Republic of
کمال تشکر و قدر دانی از سایت کبنانیوز.
Iran, Islamic Republic of
جناب نگارنده به عرض برسانم که مهندس بهرامی هم در انتخابات گذشته 36 هزار تا اوردن. تقریبا هم اندازه روشنفکر. ایا دیگه اینقدر سرو صدا. روشنفکر 36 هزار رای اورد که این دوره با امدن درخشنده پور کاهش پیدا میکنه ولی بهرامی که دیگه هم طایفه ای هاش قصد ثبت نام ندارند
Iran, Islamic Republic of
کبنای عزیز همه کامنت ها درراستای انسجام بویراحمد بزن
Iran, Islamic Republic of
بخدا روشنفکر25 هزار رأی نیاره.
Iran, Islamic Republic of
بخدا روشنفکر25 هزار رأی نیاره.
Iran, Islamic Republic of
کامنتها کار یه نفره
حالهعف
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر دکتر روشنفکر

جمع کثیری از دانشجویان دانشگاه ازاد دهدشت
Iran, Islamic Republic of
اون زمان كه در حمايت از جريان راست سابق يا انقلابيون امروز در بويراحمد سفلى ميخ در باهاى حاج دهراب بور مى رفت و ماه ها رنك خانه و شهر را نمى ديد و امثال خلقى بورها مسخره اش مى كردند كه اين آدم بويراحمد سغلى است تا به امروز كه از خود بويراحمد سفلى شخصيت هايى نظير دكتر روشنفكر كه از نزديك با درد ها وآلام مردم منطقه آشناست هميشه بودند وهستند افرادى كه بدون زحمت و حضور در صحنه با وجود دورأيى بودن مى خواهند تصميم ساز اين جريان باشند.
خود آقاى هدايت خواه هم نه زحمت كشيدن ونه دردسرى دارن اكر مهياشد ميان صحنه دارى مى كنند اكر هم نه كه ديكران متهم به سنك اندازى مى شوندو .خارج شده اند
متأسفم براى اين وضعيت اسف ناك
معلم
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشید که اگر آقای روشنفکر 1400 سال در صف بماند رای نمی آورد. این کاره نیست. این رای قومی ،روز بروز افول خواهد کرد. چون بجزء رای قومی تناسب دیگری یا ویژگی ممتازی در ایشان نیست. از ما نصیحت. اصول گرایان فکر جمعی کنید و الا شکست همیشگی.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
من خودم بویر احمدی نیستم ولی با توجه به شناختی که از جناب روشنفکر دارم مطمئنن گزینه خیلی از شهرستانی ها جناب روشنفکر هست در صورتی که بعضی از آقایان متعصب اصولگرایی بگذارد از همین کامنت ها مشخصه روشنفکر بیشترین آمار انتخاباتی جریان اصولگرایی را خواهد آورد. بنده قبلا خیلی به جناب هدایت خواه اعتقاد داشتم ولی متاسفانه با سخنرانی های اخیرش موقعیت و جایگاه خودش را از دست داد جوانان دیگه به یک چهره جدید همچون دکتر روشنفکر نیاز دارند ولی ترس همه جوانان اصولگرا از تخریب هایست که بعضی از چهره های شاخص جریان خودی دارند در مورد دکتر روشنفکر انجام میدن. روشنفکر متعلق به همه هست نه یک جریان یا قوم
باران
Iran, Islamic Republic of
با سلام
بیشتر این پیام ها توسط دو الی سه نفر هست
من خود تامرادی هستم
رای من دکتر درخشنده پور هستش
و روشنفکر به علت عدم سابقه مدیریت توان نمایندگی را ندارد
ایشان فقط هر جا بوده یا معاون بوده یا سریع استعفا داده
بیندیشیم و رای بدهیم
Iran, Islamic Republic of
جناب باید بدانند هر که را بهر کاری ساخته اند.
شما کجا و نمایندگی مجلس؟!
مجلس مرد سیاس و تمام عیار می خواهد نه فردی برخواسته از یک نگرش ناسیونالیستی!
مردم تجربه انتخاب نماینده فعلی و طایفه گرایی ایشان را دارند و اشتباه را تکرار نمیکنند
Dr
Iran, Islamic Republic of
یا دکتر روشنفکر یا هیچ کس
جوان بویراحمد سفلی
Iran, Islamic Republic of
انتخاب روشنفکراصلح یعنی دنده عقب رفتن
Iran, Islamic Republic of
انتخاب روشنفکر یعنی دنده عقب رفتن
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر خلقی پور بفرمایند اولا در دوران مدیرکلی اداره کار و معاونت استاندار، چه کاری برای جوانان انقلابی انجام دادن؟ ثانیا بفرمایند الان همه کاره ایشون در موسسه قلم چی، کیه؟ پس خواهشا دم از انقلابی گری نزنید.
دانشجوی ارشد
Iran, Islamic Republic of
بسیار تحلیل جالبی است. فرصت را به دیگران هم بدهیم. روشنفکر ولایتمدار و مدیر خوبی است. فقط در آموزش و پرورش استان بالغ بر 450 نفر سهمیه استخدام از وزارتخانه متبوع گرفت
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
عرض سلام و ادب به محضر دکتر خلقی پور عزیز... قطار زغال سنگی وکهنه اصلاح واصول( مقصد ،اهداف،تکراری واز پیش مشخص هیچ تغییر ونوآوری ندارند !)!نیروهایی انقلابی، مخلص ،جوان ومبتکر باتغییرات جدید میخواهیم...
بیراحمد
Iran, Islamic Republic of
اوفیییییییییییییی بنازمت افتخاری
شستی خلقی پوره
تضاد زیاد داره گفته های خلقی پور
اینها تنها یک هدف دارند تخریب روشنفکر
چون می دانند چه با اصولگرا چه بدون اصولگرا این دوره خودش پیروز خواهد شد
محمد
Iran, Islamic Republic of
فقط روشنفکر
زلزله انتخابات قبلی
و پیروز انتخابات آتی
سلامت
Iran, Islamic Republic of
واقعا که گل گفتی. البته رو زیاده زییییییاد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1