تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۷
کد مطلب : ۴۰۷۰۲۰
با ارسال متنی مطرح شد

پاسخی به جوابیه‌‌ی «محمد فرهادی» در خصوص مصاحبه دکتر فیاض بخش با سایت کبنانیوز

۵
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
پاسخی به جوابیه‌‌ی «محمد فرهادی» در خصوص مصاحبه دکتر فیاض بخش با سایت کبنانیوز
کبنا ؛
بعد از گفت‌وگوی «دکتر فیاض‌بخش» با سایت خبری کبنا [کلیک کنید]، محمد فرهادی از مخاطبان این سایت به آن مصاحبه پاسخی داد[کلیک کنید] و اکنون «سید سعید علوی» با ارسال متن زیر به آن مطلب نیز واکنش نشان داد.

به گزارش کبنا، این متن به شرح زیر است؛
«فَبَشِّرْ عِبَادیِ الَّذینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ»
جناب آقای محمد فرهادی که ظاهرأ وجود خارجی ندارد و نوع شخصیت، توانمندی و وزن سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، علمی و دینی کسی یا کسانی که به‌صورت مستعار خود را معرفی می‌کنند بیانگر انتشار ایده‌ها و دیدگاه‌های مجهول و عاری از حقیقت فرد یا افراد دیگری است که حاضر نیستند در جامعه و فضای مجازی مردم آنها را بشناسند و از ماهیتشان آگاه بشوند.
به‌هرحال جهت تنویر افکار عمومی و قضاوت صحیح‌تر مخاطبین محترم به‌صورت اجمالی به جوابیه ایشان پاسخ داده می‌شود.
۱.. اقای فرهادی فرمودند در جلسه ۷ نفره اصولگرایی همگی از نزدیکان دیرینه‌ی جناب موحد و از یک قبیله و طایفه‌ی خاص بودند که این از عدم شناخت دقیق آن هفت نفر توسط آقای فرهادی هست و همین نشانه‌ای از مستعار بودن ایشان است، به‌هرحال همگان می‌دانند آقایان موحد، کریمیان، تقوی مقدم، هاشمی پور، مژدهی پور، لطف الله شجاعی و فیاض بخش اعضاء آن جلسه بودند. حال به نظر شما آیا این ترکیب از یک طایفه و قبیله خاص بوده‌اند؟
مگر جناب هاشمی پور از ایل بویراحمدی نیست.
مگر جناب مژدهی و جناب فیاض بخش از حضرات طیبی منطقه چاروسا نیستند
مگر آقایان موحد کریمیان و تقوی مقدم از سادات رضا توفیق نیستند یا آقای شجاعی از ایل دلیر بهمئی؟
پس چطور فرمودند آن ۷ نفر از یک طایفه خاص بودند.
ضمنأ هدف از تشکیل جلسه وحدت کلیه نیروهای اصولگرای کهگیلویه بزرگ نبوده بلکه با بررسی سابقه آن افراد می‌توان گفت مجموعه نیروهای بودند که در گذشته در جریان منسوب به آقای موحد فعالیت می‌کردند و افرادی بودند که خود داعیه نامزدی انتخابات مجلس را در سر داشتند و سابقه نامزدی را در ادوار گذشته داشته‌اند. صحت سقم این مطلب را از افراد فوق الاشاره یا حتی همان جناب هاشمی پور بپرسید.
 ۲. اقای محمد فرهادی (ظاهرأ مستعار) بهتر است قانون انتخابات را مطالعه کنند. بندی در این قانون وجود دارد که هر نامزدی قصد حضور در انتخاب را دارد می‌تواند تا قبل از ۱۵ روز در حوزه دیگر ثبت نام و بعدأ حوزه انتخابیه خویش را تغییر دهد که کاندیداتوری جناب موحد به دلایلی که خود ایشان باید پاسخگو باشند ابتدا در حوزه تهران، ری و شمیرانات سپس انتقال به حوزه کهگیلویه بزرگ انجام گرفته است.
یادآور می‌شود جناب فرهادی تاریخ اولیه ردصلاحیت جناب هاشمی پور را بررسی و زمان انتقال حوزه انتخابیه جناب موحد را رصد تا ثابت شود ایشان دچار پارادوکس هستند یا واژه پارادوکس را درست متوجه نشده‌اند
 ۳. ایشان اعلام داشته چرا جناب فیاض بخش که از شایسته سالاری صحبت می‌کنند از جناب دکتر تقوی مقدم حمایت نکردند. ایشان احتمالاً آن میثاق نامه را مطالعه نکرده‌اند در میثاق نامه که متن آن نیز موجود است قید گردیده چنانچه جناب موحد کاندید شوند همه حمایت کنند ولی متاسفانه آقای تقوی مقدم و جناب هاشمی پور به مفاد میثاق نامه پایبند نبوده‌اند. لذا آقای فیاض بخش در جهت پایبندی به میثاق نامه عمل کردند و دلیلی نبود از میثاق نامه عدول کنند و از جناب تقوی مقدم حمایت کنند که شاید کل آرا ایشان به ۵ هزار هم نمی‌رسید.
۴ آقای فرهادی اشاره کرده‌اند جناب فیاض بخش از دکتر هدایت‌خواه حمایت نکردند اولأ این اظهار نظر کاملاً کذب می‌باشند که می‌توان صحت سقم این را می‌توان از خود جناب هدایت‌خواه سوال کنند که چندین جلسه در حضور ایشان در مرکز استان برگزار گردید دومأ آقای فیاض بخش در حوزه کهگیلویه بزرگ حضور داشته‌اند و اکنون با اطمینان و شناخت از جناب فیاض بخش چنانچه در حوزه بویراحمد می‌بود به غیر از هدایت خواه رای نمی‌دانند.
۵.. ایشان در قسمتی دیگر اظهار داشته‌اند فیاض بخش در دوره نامزدی انتخابات، در سخنرانیهای خویش به مسائل ایلی، طایفه‌ای و قومی اشاره داشته‌اند لذا اگر آقای فرهادی سندی، متنی، صوتی، سخنی یا شاهدی دارند در فضای مجازی بگذارند تا حتی الامکان یکی از جوابیه‌های ایشان با واقعیت سنخیت داشته باشد. فیاض بخش از معدود چهره‌هایی است در استان که رمز توسعه و پیشرفت استان و شهرستانها را استفاده از نیروهای توانمند و علمی می‌داند و علت توسعه نیاقتگی استان را با همه منابع موجود (مالی، مادی، انسانی) دامن زدن به مسائل جغرافیایی، قومی و قبیله‌ای می‌داند بهتر است جناب فرهادی بررسی کند در تمام سنوات خدمتی فیاض بخش در اموزش و پرورش و دانشگاهها همکاران و معاونین خود را بدون توجه به مسائل جریانی و قبیله‌ای انتخاب می‌نموده است.
۶...در خصوص عملکرد جناب هاشمی پور و زیرساخت‌ها فرمودند اولأ آقای فرهادی استحضار دارند زیرساخت‌ها مثل جاده‌ها، برق کشی به تمام مناطق کهگیلویه بزرگ، آب لوله کشی، توسعه بهداشت و درمان، صدا و سیما، تقسیمات کشوری، استقلال آموزش و پرورش چرام، لنده، بهمئی، چاروسا، دیشموک و شبکه تلفن و... می‌باشند که همگی قبل از آقای هاشمی پور بوده‌اند فقط کافیست کمی به وجدان خودمان مراجعه کنیم و اسناد مدارک آن دوران
به‌راستی کدام زیر ساختها در سه سال نمایندگی نماینده فعلی کهگیلویه احداث گردیده، کدام پروژه مهم افتتاح شد، تمام مطالبی که در سه سال جناب هاشمی مانور می‌دهد در خصوص گاز چاروسا و دیشموک است که مجوز افتتاح آن در دوره قبلی اخذ و اقدام و کلنگ زنی شد. با این حال دوسال است وعده روشن شدن شعله گاز به مردمان منطقه در دهه فجر داده می‌شود ولی هنوز عملی نشده است.
 ۱۲ کیلومتر جاده سوق، پتروشیمی، سیمان سپو، آب شرب غرب دهدشت و بقیه وعده‌ها چه شد،؟
بفرمائید کدام زیر ساخت؟
به فرض انجام پروژه‌های فوق که اگر کار نماینده است بفرمائید دولت، استاندار، فرماندار، بخشداران و مدیرکل‌ها چه نقشی و چه عملکردی در این حوزه برای عرضه به مردم دارند؟
وبودجه سالانه‌ای که دولت به مجلس می‌برد و تصویب می‌کند ایا شامل اینگونه اقدامات می‌شود.؟
جناب فرهادی بفرمائید چرا این توان و قدرت سازندگی و زیرساختی در ۲ کیلومتر جاده قبرستان جدید دهدشت بروز و ظهور نمی‌کند که روزانه هزاران نفر عزادار در غروب پنجشنبه‌ها صاحبان اموات اینقدر معذب به همه دستندرکاران را به باد سخریه گرفته و به همه بد و بیراه میگویند.
چرا واقعیات را کتمان می‌کنید؟ چرا به چینش نیروهای حوزه انتخابیه در سه سال گذشته اشاره‌ای ندارند از این همه منابع انسانی تحصیلکرده در شهرستانهای استان در کشور چرا هیچ اقدام خاصی به عمل نیامده در صورتیکه رشد و توسعه منابع انسانی که از پایه‌های اصلی توسعه استان و شهرستان می‌باشد.
۸...آقای فرهادی بهتر است وظایف نماینده را مطالعه و ارزیابی کنید آقای هاشمی پور در حوزه انتخابیه در سه سال گذشته یا اصولگرا بوده یا اصلاح طلب یا اعتدالگرا یا موقعیت طلب. وظیفه نماینده طرح، تصویب، موضع گیری، وضع قوانین و نظارت بر اجرای قانون است. ایشان در کدام طرح، موضع گیری‌های داخلی خارجی حامی جریان اصولگرایی بوده یا نیروهای که گاها معرفی نموده‌اند دارای تفکر اصولگرایی بوده‌اند در جریان انتخابات ریاست جمهوری در مورد آبت الله رئیسی کدام موضع را خود یا لیدرهایش اتخاذ نموده است ضمن اینکه بیشتر طرفداران جناب هاشمی از اصلاح طلبان و طیف مشارکتی می‌باشد.
۸...اشاره به مناظره آقای هاشمی پور و موحد داشته‌اند، آقای فرهادی بهتر است اول هر نیروی که دارید جهت مناظره با جناب فیاض بخش در هر محفلی به صحنه بیاورید.
۹... ایشان فرمودند این مصاحبه بعد از همایش سپاه انجام گرفته، بهتر است تاریخ دقیق مصاحبه جناب فیاض بخش با سایت کبنا نیوز را از مدیران سایت بپرسد که در زمان برگزاری نمایشگاه مطبوعات استان و یک هفته قبل از همایش سپاه انجام گرفته بود.
در پایان امید است مصاحبه‌ها و جوابیه‌ها بتواند گامی در راستای کاهش فقر و محرومیت‌های جامعه اسلامی باشد و عامل همدلی و اتحاد و خدمت به مردم شود.
سید سعید علوی
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
فکر نان باش خربزه آبه
موحد، بزرگواری و هاشمی همه مثل هم هستن، این مردم بینوا اسیر قدرت طلبی یک عده شدن وگرنه چرا باید افرادی که در آستانه 70 سالگی هستن بخوان نماینده بشن
بیچاره
Iran, Islamic Republic of
که فیاض بخش و عدل هاشمی پور سیاستمدارن و فرهادی و علوی مقاله نویس سیاسی.
باید گوجه فرنگی بره کیلویی ۱۹۰ هزار تمن و گوشت بره کیلویی یه ملیون و دلار بره یه میلیون و بیکاری و قحطی بیاد.
سلام
Iran, Islamic Republic of
سلام نه فیاض هست . جمع کنی بابا
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید سعید علوی راست قامت
ناشناس
Romania
درودبرسیدسعیدعلوی باجواب های دندان شکن خود.اقای فیاض بخش اعلام آمادگی برای مناظره باهرشخصی رادارد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1