تاریخ انتشار
جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۶
کد مطلب : ۴۰۵۳۵۹
یادداشت سیاسی |

برادرانی به نام دلاویز

سید اسماعیل محمدی‌مهر
۵۹
۹
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
برادرانی به نام دلاویز
کبنا ؛متن ارسالی: محسن دلاویز، احسان دلاویز، و ساسان دلاویز نام‌هایی آشنا برای مردم شهرستان گچساران هستند که شاید به جرات بتوان گفت برای همگان سوال است چگونه می‌شود سه برادر جوان اینگونه پر آوازه شوند. ذکر نکاتی چند در این مورد این برادران خالی از لطف نیست که در اینجا به آن پرداخته می‌شود
جناب آقای احسان دلاویز مردی که در کارنامه خود مدیر مسئول ماهنامه دیار، روزنامه نگار و ستون‌نویس هفته‌نامه (ایران جوان)، عضو هیئت مدیره شرکت تصویرگستر پاسارگاد، یکی از مدیرعاملان شرکت‌های نفتی در چند سال اخیر بوده که به واسطه سابقه فرهنگی و قرابت با اهالی هنر، ترجیح داده است تا سرمایه شخصی‌اش را وارد شبکه نمایش خانگی کند.. ایشان را به عنوان مرد بی نام سریال شاهگوش نیز نمی‌شناسند، مردی که یکی از سه تهیه کننده این سریال را بود ولی نه اسمی از او در تیتراژ بود و نه تصویرش. اما جالب است بدانید عدم درج نامش در بین عوامل سریال به دلیل برخی مسائل رایج در پروژه‌های مختلف شبکه نمایش خانگی و اختلاف‌های رایج میان سازندگان این فیلم‌ها نیست. چنانچه او در همه مراسم این سریال از جلسه اهالی رسانه تا رونمایی سریال با حضور ایوبی (رئیس سازمان سینمایی) حاضر بود و به واسطه علاقه به داود میرباقری، بارها در پشت صحنه سریال حاضر شده است و همه عوامل شاهگوش او را به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان سریال می‌شناسند. اما دلیل این کراهت از ذکر نامش را باید در جای دیگری جست‌وجو کرد.
 شاید جواب این سوال را بتوان در سخنرانی دلاویز در مراسم رونمایی شاهگوش پیدا کرد. جایی که مرد پشت پرده شاهگوش، به عنوان اولین سخنران و سرمایه‌گذار شاهگوش، پشت تریبون رفت اما به جای صحبت ازشاهگوش، پی در پی از وضعیت بهرنج شبکه نمایش خانگی، تکثیر و دانلود غیرقانونی آثار و نوپا بودن آن‌ها گفت. به نظر می‌رسید او می‌کوشد جایگاهش را از سرمایه‌گذار یک اثر در شبکه نمایش خانگی به چهره‌ای دلسوز برای کل مجموعه این شبکه، ارتقا بدهد و نشان بدهد که محدود کاری او و وظیفه و حیطه عمل‌اش فقط حوزه شاهگوش نیست و در ذهنش رویای بزرگ‌تری مانند اقتدار این شبکه را می‌پروراند. باید دید این رویا برای شبکه نمایش خانگی عملی می‌شود؟
 محسن دلاویز که متولد 1355  است و دارای کارشناسی رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه شهید چمران اهواز و مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی با گرایش مدیریت تحول است (اطلاعاتی از مدرک دکتری در دست نیست) و سوابق ایشان شامل  مدیرعامل شرکت بازرگانی صندوق بازنشستگی کشوری -معاونت برنامه ریزی و توسعه شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری (شستا) -معاونت منابع انسانی و پشتیبانی شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو -سخنگو و مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی ایران در دولت نهم -مدیریت کل حوزه ریاست سازمان انرژی اتمی ایران -مشاور معاونت ریاست جمهوری و ریاست سازمان انرژی اتمی ایران در امور اداری و مالی در دولت دهم -مدیریت تشکیلات و روش‌ها و تحول اداری سازمان انرژی اتمی -ریاست هیئت مدیره شرکت کارخانجات تولیدی تهران -مشاور سرمایه گذاری مدیرعامل شرکت گسترش تجارت پارس صبا -ریاست اداره تشکیلات و ارزیابی مشاغل سازمان انرژی اتمی ایران -مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد -معاونت برنامه ریزی، نظارت و راهبردی و نظام بیمه‌ای صندوق بازنشستگی وزارت نفت در دولت یازدهم و مدیر عامل نفت خزر و مدیر عامل بهینه سازی سوخت می‌شود. بسیار جالب است که اگر سن ایشان را در نظر بگیریم جالبتر نیز می‌شود. در دورانی که یک شغل ساده به سختی پیدا می‌شود. ایشان بیش از 14 شغل داشته‌اند در سطح مدیر عامل، عضو هیئت مدیره، معاون و مشاور ... ذکر این پرسش لازم است که اگر ایشان مدیر لایقی است پس چرا نمی‌گذارند لااقل در یک حوزه بیش از دوسال پا برجا بماند و اگر مدیر نالایقی است چرا این همه پست در سطح مدیرعامل که نیاز به تجربیات سالانه دارد به او داده‌اید؟ قضاوت با مردم فهیم.
 ساسان دلاویز، ایشان در سمت‌هایی چون عضو موظف هیأت مدیره باشگاه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام وزارت ارتباطات، فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان طالقان استان البرز و مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری گردشگری بانک صادرات مشغول به کار بوده است.
وی همچنین سابقه حضور و خدمت در بخش‌های مختلف از جمله دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان، مسئول امور پارلمانی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها و مشاور چندین شرکت را داشته است و هم اکنون به  سمت معاون برنامه ریزی، پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره پست منصوب شده‌اند.
در آخر ذکر می‌کنم خوب است برادران دلاویز برای یکبار هم شده راز موفقیت خود را به جوانان استان بگویند شاید استان کهگیلیویه و بویراحمد از استان محروم به پایتخت ایران تغییر کند. چون تا جایی که می‌دانم جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در علم، ایمان، ذکاوت، خلاقیت و صبر زبان زد خاص و عام‌اند و فقط یک چیز ندارند و آنهم رابطه است.
---------------------------------------
با تشکر
گردآورنده: سید اسماعیل محمدی‌مهر
نام شما

آدرس ايميل شما

حبیب ز
Iran, Islamic Republic of
به کوری چشمانی که پیشرفت هم استانی هایش رااشک چشمان خود میداند .نیازی به رابطه نیست این گوی واین هم میدان .ولی لیاقت وکیاست را نمیشود با پول به دست اورد برادر عزیز اگر شما هم لیاقت پیشرفت دارید بسم اله لازمه شروع برای پیشرفت اولش ذات خود انسان هست بد ذاتی کسی را بالا نخواهد برد من هیچ نسبتی با برادران دلاویز ندارم ولی تا جایی که شنیدم چند صد نفر از جوانان تحصیل کرده این استان در نقاط مختلف کشور از وجود اینها دارند نان میخورند ومشغول به کارند.کاش یک با هم که شده به وجدان خودتون مراجعه کنید خانواده محترم دلاویز از طایفه بزرگ گشین واز خانواده های تحصیل کرده از قدیم تا حال حاضر هست ‌.
Iran, Islamic Republic of
گل گفتی
گچ
United States
راز موفقیت اینه با همه دولت ها.
زمان احمدی نژاد پست داشتن الانم پست دارن
بچاپ بچاپه دیگه کی به کیه
Iran, Islamic Republic of
درود بربرادران دلاویز
Iran, Islamic Republic of
برادران دلاویز افتخار ایل بزرگ باوی هستن 🌷🌷🌷🌷
سید دست افکن..بانک ملت
Iran, Islamic Republic of
سلام و عرض ادب....جهت اطلاع ...بنده حقیر هرسه برادرراازنزدیک وحتی درحدرفاقت نزدیک وهمسایگی میشناسم....هم ازخانواده ای بزرگ وولایت مدارمیباشن وهم دارای حسن وشهرت خوبی درفامیل وجامعه میباشن...به امیداینکه هرسه برادربه پله های بالاترمدیریتی وحاکمیتی برسندان شاء الله...راه پیروزی این سه برادرمردم داری واطاعت ازولایت مطلقه فقیه میباشد....لطفا باحسادت چیزی ننویسین ...که بارگناه گردن خودتان نندازین
گچ
Iran, Islamic Republic of
رازشون همون رابطس ک .یکی از برادران دلاویزه
دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
فامیل
گچساران
Iran, Islamic Republic of
والله به خدا هیچ راز موفقیتی نیست همه مسائل سیاسی و ارتباطی هست .. ولی به کام عده ای خاص؛ خدا ناظر بر اعمال همه ماست
کرمیان
Iran, Islamic Republic of
چراحسادت میکنید بابا برادران دلاویز تهرانند داخل استان نیستند این همه ادمای بی سواد با راطه تهران پست دارند فقط دلاویز وبرادرانش را دیدید جای افتخارتونه اشتباه نکنید فرزندان استان را که در تهران هستن حمایت کنید چون باپست گرفتن در تهران نان هیچ هم استانی اجر نمی شود
امپراطور
United States
باسلام خدمت نویسنده محترم . اگه منهم دست راست نماینده بودم الان معاون اول رئیس جمهور بودم
ناصر
Iran, Islamic Republic of
پرسیدی راز موفقیت؟
خوب .تا بفهمی راز موفقیت رو
Iran, Islamic Republic of
خدا را کسی که در دو طیف متضاد سیاسی پست می گیره.
حالا شما هی القاب زیاد کن
اما از نزدیک برخورد کنی میبینی هیچ نیستن
فقط نمونه
هر صاحب منسبی. دایره میپرن
اصولگرای گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
فقط برادران دلاویز دارای هوش و ذکاوت و استعداد و سواد و مدیر و مدبر هستند و هیچ کس دیگری در ایران به پای اینها نمی رسند. چرا که اینها در دولتهای اصولگرا و اصلاح طلب همواره پست و مقام دارند. در دولت خاتمی و احمدی نزاد و روحانی پست داشتند و دارند تا آینده که دولت لاریجانی باشه یا قالیباف و یا رئیسی، حتی در آینده هم در دولت این سه نفر هم پستشان ذخیره و اماده و پیش فروش شده و سند به نام این سه برادر است و بس.
منصورآباد رشیدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر برادارن دلاویز
راز موفقیت این برادارن مردم داری، اخلاق حسنه و نداشتن حاشیه کاری و تعامل مثبت با همگان می باشد.
همانطور که یکی از کامنت ها هم نوشته بود شاید بالغ بر دویست نفر در گوشه و کنار کشور توسط برادران دلاویز از بچه های استان بکار گرفته شده اند در حالی که هیچ ادعایی هم ندارند
ای کاش ما صدها از این نوع برادران دلاویز داشتیم که در رقابت با دیگران دارند نام استان را زنده می کنند و دست گیر بچه های استان هستند
کوته فکر و حسود نباشیم. دلاویزها خواستند به اینجا رسیدند ما هم بخواهیم رشد خواهیم کرد
اشنام
Iran, Islamic Republic of
رشیدی از منصور اباد یکی باید.هم اخلاقی هم رابطه ای فامیلته گذاشتته سر کار مجبوری دفاع کنی
سید احمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام
جناب محمدی مهر واقعا به این فکر کردی که در توان و شخصیت خودت توانایی مقابله با افرادی مثل برادران دلاویز داری؟شما حتی 1 درصد توانایی و .این سه نفر را نداری،میدانی چرا...
ای کاش این سه عزیز به استان اصفهان یا کرمان ربط داشتند تا الان ببینید با حمایت هم استانی هایشان به چه جایگاه های بالاتری می رسند ولی دریغ از استان محروم خودمان که چشم موفقیت هم محلی و هم استانی هایمان را نداریم.
بنده به عنوان یک خواننده مطالب سایت های استان همیشه مطالبی از این دست که با حسادت به یکی از این برادران جاری داشتید مطالعه کردم ولی نتیجه چه شد؟از عزت افتادند آیا؟خیر بلکه خداوند بیشتر به اینها لطف داشت،میدانی چرا ؟چون تا انجایی که بنده اطلاع دارم بسیاری از بچه های همین استان از طریق این عزیزان دارن زندگی میکنند.
برادر محمدی مهر نه شما که هیچ بنده ای عزت دهنده نیست،عزت دهنده همون خدایی است که شاهد بر رفتار این عزیزان بوده و هر روز عزتمندترشان میکند.
پس بجای تنگ نظری و حسادت بیایم ما جوانان استان یاد بگیریم که توانایی هایمان رو ارتقا بدهیم تا مثل این سه عزیز کمک یار هم استانی های دیگرمان باشیم.
امیدوارم سایت کبنا ترسی از انتشار حرفاهای بنده نداشته باشه و نشون بده که بی طرف است.
Iran, Islamic Republic of
اخیرا که. شدن.. حتما عزتشون زیاد شده...سرانجام و... همین هست
دلسوزگچساران
Iran, Islamic Republic of
رازبه اصطلاح موفقیت این سه برادر دلاویز درسیصد یابیشتر.می‌نوشتند.. همین مطلب هم باعث شد که یکی ازاین سه برادرمشاورجوان آقای خاتمی رییس جمهوراسبق بشه..هردولتی هم که بیاد.باهاش هستند.. شروع موفقیت ازاین جابود عزیزان وگرن. درکارنیست..راه
دلسوزگچساران
Iran, Islamic Republic of
به خدامن نه شغل دولتی دارم ونه نیازمالی..وضع معیشتیم هم خوبه ..تحصیلات عالیه هم دارم....ولی دلم برای جوانهای متعهدگچساران میسوزه وقتی کسانی رامیبینم که بدون هیچ تخصص وتعهدی فقط بدلیل داشتن نفوذ میتونن به چنین موقعیتهایی اونهم به برسند ولی بچه های تحصیلکرده ومتخصص وفنی شهرگچساران باید بیکاروسرگردان باشند...
مادر
Iran, Islamic Republic of
آخ تا قیومت..بچاپ بچاپ ..حسادت کجا بود
آخه؟حتما .من سه تا بچه دارم شاگرد اولی دانشگاه همش بیکارن بعد اینا...خداااا
نسرین
Iran, Islamic Republic of
ما کجا و انها کجا....بیاد بشینه ی بار حرف بزنه ببینم. بزنن اصلا
کامی
Iran, Islamic Republic of
در جواب دوستی که گفته در استان نیستند چکارشون دارید؟اولا کسی که ب درد استان نخوره..؟دوما حرف حرف کشوره ن استان..منطقه دیدت رو بزرگ کن
بب
Iran, Islamic Republic of
نیاز به رابطه نیست؟؟حتما خودشون نخبه هستن..؟؟اخه مدرکشون هم چیزی نیست..نباید دلیلی داشته باشه..پ
یار
Iran, Islamic Republic of
منم پارتی داشتم اینجور بودم...حساب بکنی ار کودکستان مدیر بوده
باوی
Iran, Islamic Republic of
از فرزندان باشت طایفه بزرگ و غیور گشین
به نامت افتخار می کنم طایفه بزرگم گشین با این همه فرزند نخبه و غیور
بهار
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر محدی بخدا .ن ما حسودیم..سوالی پرسیدند که راز موفقیت این برادران چیه؟؟حالا اگه بگن تلاش که همه تلاش دارند بگن مدرک که نخبه که نبودن بگم نفر اول کنکور شدن خب پس میمونه رابطه
شنگای
Iran, Islamic Republic of
اووووف و این متن
سیاست
Iran, Islamic Republic of
افرین بر اقای دکتر ..روشن گری در جامعه باعث پیشرفت جامعه میشود
سید رضا حسینی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض ادب، آقای محمدی مهر شما باید افتخار کنید از اینکه همشهریان شما پیشرفت میکنند مایه افتخار هست، ولی متاسفانه شما تک بعدی به مسائل می نگرید، اگر کسی لایق باشه مطمئن باش پیشرفت میکنه در هر زمینه ای که حضور داشته باشه، آقایان دلاویز تا الان مانع پیشرفت و ترقی کسی نشدند، این گوی و این هم میدان، آگه کسی عرضه داشته باشه یا علی، موفق باشید.
محمدی
Iran, Islamic Republic of
تا که شود کور چشم دشمنانشان
مندنی
Iran, Islamic Republic of
. برای خودت و فامیلت که اینها دارند
هفت لنگ
Iran, Islamic Republic of
راز موفقیت هرانسانی تلاش وپشتکار وارتباطات منطقی وقوه تفکر وهم اندیشی است .که این خانواده محترم از تمام موارد بالا برخوردارند .
آرزوی توفیق روزافزون برای هر سه جوان عزیز هم استانی
راز
Iran, Islamic Republic of
تو رو خدا نگاه کنید..یکی جواب نمیده و نمیگه رازشون چیه/..یکی میگه چکارشون داری اینا 200نفر گذاشتن سر کار؟یک دیگه میگه چکارشون داری اینا که تو استان نیستند؟ یکی دیگه میگه درود بر ایل من..یک دیگه میگه این گوی این میدان..اخه کدوم گوی و میدان..چطور به اینجا میشه رسید؟؟یکی این رو جواب بده
یلون
Iran, Islamic Republic of
. بازی
شن
Iran, Islamic Republic of
اخ من جونم .. تا کجااااااا..یک از این شغل هارو بده به من تو روخدا
Iran, Islamic Republic of
شما چرا خودتونو نمیزارین جای اون بد بختایی ک دستشون به هیچ جا بند نیست مطالب ایشون فوق العاده هست با دید باز و فکر منطقی مطالعه کنید حالا ک یکی داره درد جوونایی رو ک کسی رو ندارن فریاد میزنه شما حسادت کردین شما ک زبون خوبی دارین شروع کنین بنویسین در حد یه کامنت یه بچه ابتدایی هم میتونه شروع کنید مقاله بنویسین در ضمن همینکه درد مردم هم استانیشو فهمیده و فریاد زد جای تشکر داره.با تشکر فراوان از دکتر محمدی
ولایت
Iran, Islamic Republic of
هیچ حسادتی ندارن تا جایی ک من میشناسمشون با تلاش فراوان به سمت بالایی دست یافتند و بدون هیچ واسطه ای این که با واسطه به جایی برسی بدون یه جاش زمین میخوری ولی اگه فقط با توکل برخدا و همت خودت به جایی برسی این جای تحسین داره وایشون از جمله این افراد هستن.احسنت بر شما جناب دکتر
ولایت
Iran, Islamic Republic of
هیچ حسادتی ندارن تا جایی ک من میشناسمشون با تلاش فراوان به سمت بالایی دست یافتند و بدون هیچ واسطه ای این که با واسطه به جایی برسی بدون یه جاش زمین میخوری ولی اگه فقط با توکل برخدا و همت خودت به جایی برسی این جای تحسین داره وایشون از جمله این افراد هستن.احسنت بر شما جناب دکتر
Romania
چرا بجای خوشحالی و آرزو موقیت برای تمامی جوونامون مدام دنبال زیر سؤال بردن هم استانیا هستیم ! شاید منم به شخصه خوشحال نباشم !اما چون هم استانی و همشهری میباشد و باعث میشوند در رزومه کاری و تولدی ایشان !استان شهر ده و آبادی ما به گوش بقیه برسه! خیلی خوشحالم و آرزوی موفقیت براشون دارم ۰ضمننا چرا خوشحال نباشیم !؟!؟!؟!؟غبطه خوبه و باعث پیشرفت میشود !اما حسادت مخربه !و باعث سلب آسایش و فراموشی داشته های انسانه
گچساران
Iran, Islamic Republic of
اقای محمدی مهر همه این چیزا به جز رابطه هیچی نیست
خودت خوب اینو میدونی و مردم هم میدونن
وانتظار نباید داشته باشیم که این زنجیره و ارتباط را نشون بدن
Iran, Islamic Republic of
ببخشید یکی آدرس این سه تفنگدار را بده ماهم بریم خدمتشون برای کار تا ببینیم واقعا مارا به کاری معرفی میکنند یا نه؟ بنده تا نبینم باور نمیکنم.ولی چطور یکیشون میتونه 14 شغل داشته باشه اصلا وقت داره فقط برای امضا یا پاراف نامه ها؟ترا خدا چجور میشه؟ اولش از کجا شروع کردند این مهمه خب ماهم تحصیلکرده و باسوادیم ولی چرا یک شغل هم نداریم. بحث حسادت نیست خیلی هم افتخاره ولی برای خودشون و فامیلاشون. فقط کاش خودشون بگن اول اولش از کجا شروع کردند همین. در آخر مطمئن باشید . تا کسی را نداشته باشی یا پشتت به جایی گرم نباشه هیچ چیزی نخواهی شد اصلا مگه داریم مگه میشه
Iran, Islamic Republic of
ای بو و بخت و اقبال کج. مه ایابو الکی رییس و معاون وابویی مه ایابو 14 تا 15 تا شغل بگری و همشه هم انجام بیی.هر نادانی هم که بو دونه
گچساران
Iran, Islamic Republic of
یه کار دیکه هم میکردند که البته هنری بود و الان در متن ندیدم .
که زمانی در عروسی های مردم گچسارا
.به اینجا رسیده
اگه .نیست پس چیست ؟
رشیدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر محسن درود بر ساسان درود بر احسان
قطاری که در حرکت است بچه ها به سمتش سنگ پرتاب می کنند
از این سنگ پرانی ها هم نباید ناامید و ناراحت شد
ما به شماها امید داریم و هنوز به جایگاهی که مستحقش هستید دست نیافتید
ما به شماها برای فقتح مناصب مهمتر ایمان داریم و خداوند متعال را بخاطر این پیشرفت و صعود شاکر هستیم
منصوراباد
Iran, Islamic Republic of
دفاع کن چون اگه واسطه گری اینها نبود . نبود هر چند الان هم جز نیستن
Iran, Islamic Republic of
راز موفقیتی ندارن رابطه خاله خورزویی موفقشون کرده.😊
رضا
Iran, Islamic Republic of
اگر شماهم میخواین که بشین دلاویز، فاطمه حسینی، وکیلی و....
اصلا نیازنیست به خودتون زحمت بدین و دنبال تخصص وتعهد و... باشید
کافی است بتونید هفته ای یه روز به دیدار اقای خاتمی برید وابراز عشق واحساس کنید
Iran, Islamic Republic of
راز موفقیت در زبان چربه
رضا دو
Iran, Islamic Republic of
راز پیشرفت در ایران یک عبارت است: " ژن خوب یا .."
اگر یک نفر بیرون این قاعده در رده های بالای مدیریتی به من نشان بدهید به شما جایزه می دهم. اگر رابطه فامیلی ایشون با آقای تاجگردون و آقای. را بدانید، جواب همه سوال هایتان را یافته اید.
ب
Iran, Islamic Republic of
فعلا احسانشون به هر روز دادگاه می باشن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ایشان ( آقای محسن دلاویز ) واقعا مدیر لایقی هستند و اثبات کرده که مدیریت در شرایط سخت در وجود ایشان نهفته است من به عنوان یک همشهری ایشان این را نمیگویم به عنوان زیر مجموعه ایشان این مطلب را میگویم و واقعا دوست دارم همه شخصیت و توانایی ایشان را بشناند این این تبلغ برای ایشان نیست بلکه وظیفه ای بردوش ما است که توانایی ایشان را به این مرز بوم بشناسانیم
افشین
Iran, Islamic Republic of
با سلام
جناب محمدی مهر واقعا به این فکر کردی که در توان و شخصیت خودت توانایی مقابله با افرادی مثل برادران دلاویز داری؟شما حتی 1 درصد توانایی و .این سه نفر را نداری،میدانی چرا...
ای کاش این سه عزیز به استان اصفهان یا کرمان ربط داشتند تا الان ببینید با حمایت هم استانی هایشان به چه جایگاه های بالاتری می رسند ولی دریغ از استان محروم خودمان که چشم موفقیت هم محلی و هم استانی هایمان را نداریم.
بنده به عنوان یک خواننده مطالب سایت های استان همیشه مطالبی از این دست که با حسادت به یکی از این برادران جاری داشتید مطالعه کردم ولی نتیجه چه شد؟از عزت افتادند آیا؟خیر بلکه خداوند بیشتر به اینها لطف داشت،میدانی چرا ؟چون تا انجایی که بنده اطلاع دارم بسیاری از بچه های همین استان از طریق این عزیزان دارن زندگی میکنند.
برادر محمدی مهر نه شما که هیچ بنده ای عزت دهنده نیست،عزت دهنده همون خدایی است که شاهد بر رفتار این عزیزان بوده و هر روز عزتمندترشان میکند.
پس بجای تنگ نظری و حسادت بیایم ما جوانان استان یاد بگیریم که توانایی هایمان رو ارتقا بدهیم تا مثل این سه عزیز کمک یار هم استانی های دیگرمان باشیم.
امیدوارم سایت کبنا ترسی از انتشار حرفاهای بنده نداشته باشه و نشون بده که بی طرف است
Iran, Islamic Republic of
پشتش به همون تاجگردون گرم هست
علی
Iran, Islamic Republic of
دستگیری ا.. در اختلاس میلیاردی بانک سرمایه
مریم
Iran, Islamic Republic of
ولی خدا میدادند این سه فرزند چه کرده که به اینجا رسیده در حد معملی ولی چرا اینا با واسطه نماینده ها به این جا رسیده ان
محمد سیار
Iran, Islamic Republic of
من هم استانی شما نیستم ،،، راز موفقیت احتمالا دلشان پاکه ،،،،،چون دشمنان این سه برادر همه با کینه و حسادت صحبت میکنند این نشون میده کار این سه برادر درسته چون اگه اهل پارتی بازی بودن الان زیر این پست همه قربون صدقه بود نه حسادت و تهمت ،،،
خدا بهشون عزت بده
شما دوستان هم بهتره دلتون رو پاک کنید برای همه خوب بخواین و تا میتونید تلاش کنید
United States
جک خوبی گفتی
حقگو دیل
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز حزب که میگن یعنی این تحلیل اقای محمدی درسته اگر طرف کارش خوب باشه خوب میزارن تا حداقل چهارسال کار کنه حتما یه خبرهایی هست ولی اومدن تو گجساران خیلی به ضررش تموم میشه
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
1