تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۸
کد مطلب : ۴۰۱۸۴۵
نامه‌ی وارده:

نامه انتقادی دکتر «خرامین» به تاجگردون؛ شما در راس مقصرین وضع بد اقتصادی کشور هستید

علی خرامین
۱۸۲
۶
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
نامه انتقادی دکتر «خرامین» به تاجگردون؛ شما در راس مقصرین وضع بد اقتصادی کشور هستید
کبنا ؛دکتر علی خرامین استاد دانشگاه و از فعالین سیاسی استان در نامه‌ای شدید الحن به غلامرضا تاجگردون، وی و سایر اعضای کمیسیون بودجه مجلس را در شکل گیری وضعیت اقتصادی کشور مقصر خوانده است.
وی با انتقاد از بگو و مگوهای روزانه تاجگردون در فضای سیاسی و رسانه‌ای استان در این نامه آورده است: اگر قرار است کسی در این بین محاکمه و پاسخگو باشد حضرتعالی و سایر اعضای کمیسیون بودجه مجلس هستید که به نظر می‌رسد به هیچ کدام از وظایفی که برای انجام آن سوگند یاد کرده‌اید، عمل نکرده‌اید.
متن نامه خرامین به تاجگردون به شرح زیر است:
 
به نام خدا
جناب آقای تاجگردون
نماینده محترم مردم شریف و بزرگوار شهرستانهای گچساران و باشت
 سلام علیکم
روزانه ما مردم استان شاهد سخنان و اظهارات حضرتعالی در موضوعات مختلف هستیم. اظهاراتی که دایره اثرگذاری آنها از سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی فعال در درون استان و هم چنین اختلافات منطقه‌ای و ایلی فراتر نمی‌رود. سخنان و اظهاراتتان معمولاً در حول و حوش مسائل پیش پا افتاده و بگو و مگو و یک به دو با هر رقیب، منتقد و معترضی به عملکردتان بر سر مسائل کوچک و بی ارزشی بوده که نشان از بی خبری، بی خیالی و یا سر پوش گذاشتن بر مسائل کلان بوده است که امیدوارم چنین نباشد و این همه در حالی است که توقع و انتظار از جنابعالی به جهت تخصص و هم چنین جایگاهتان در مجلس بیش از این رفتارها و اظهارات ابتدایی بوده است.
 اگر مستحضر باشید که حتماً هستید و بهتر از ما هم اطلاع دارید در هفته‌ها و ماه‌های اخیر دلار از مرز نه هزار تومان گذشته است و سکه چهار میلیون را به راحتی رکورد زده است. به عبارتی در عرض چهار ماه دلار سه برابر و سکه چهار برابر گردیده و حقوق کارگران در سطح پنجاه هزار نا قابل برای جلوگیری از ایجاد تورم باقی مانده است.
 پدیده‌ای که از سالهای قبل توسط دلسوزان متخصص و حتی غیر متخصص به عنوان نتیجه انفجار فنری کنترل رکودی تورم به همه شماها گوشزد شده بود ولی نه تنها وقعی به این پیشنهادات ندادید که هر منتقد و دلسوزی را به جایی حواله کردید و اینک نیز بعد از وقوع فاجعه قرائن رفتاری شما و دوستان مسئول شما مانند خرید دلارها، دریافت وامها و راه اندازی صرافیها، خرید سکه‌ها ورود ماشینهای خارجی همه نشان دهنده اطلاع دقیق شماها از بحران فوق الذکر از مدتها قبل و حتی قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته بوده است.
از طرف دیگر استحضار دارید که وظیفه خطیر نمایندگی و مجلس محترم تصویب قوانین و نظارت بر اجرای آنان می‌باشد. به عبارتی در هر جایی ضعفی باشد آنجا یا فاقد قانون وبرنامه بوده است یا نظارتی در کار نبوده است، چرا که در کشور از چهار رکن توسعه دو رکن آن یعنی منابع مالی و انسانی در وضعیت خوب و مطلوبی است و اگر ضعفی بوده باشد آن ضعف متوجه دو رکن دیگر یعنی برنامه و قانون و نظارت می‌توانسته باشد.
حال بد نیست حضرتعالی به عنوان رئیس کمیسیون بودجه مجلس به جای نشست‌های اثبات خود و بعضاً تحقیر دیگران به برخی سوالات بی شمار مردم پاسخگو باشید.
1- شما به عنوان مسئول بالاترین کمیسیون اقتصادی مجلس که وظیفه برنامه ریزی، تصویب قوانین و نظارت را به عهده داشته‌اید برای جلوگیری از این بحران کدام قدم عملی جز مصاحبه‌های ساختگی و بی اثر را برداشته‌اید؟
2- در طی این چندین سال با علم اطلاع از این بحران کدام وزیر را استیضاح، مورد پرسش و یا بازخواست نمودید؟
3- در طی این چندین سال کدام تذکر یا نامه دلسوزانه را برای مسئولین فرستادید. پای کدامین طرح سئوال را از مسئولین اقتصادی امضاء نمودید؟ شما حتی در نامه دیروز 91 نماینده از همکارانتان که سوالی را در همین زمینه از جناب رئیس جمهور مطرح کردند حاضر به امضای نامه نشده‌اید.
4- کدام قانون، برنامه را برای رهایی از بحرانی که همه از قبل می‌دانستید پیشنهاد، تصویب ویا عملیاتی نمودید؟
5- در طی این مدت کدام طرح نظارتی، تحقیق و تفحص و برنامه بازخواستی را از تیم اقتصادی دولت داشته‌اید؟
تا آنجاییکه من در این مدت پیگیر اخبار و رویدادها بوده‌ام هیچ کدام از این موارد را ندیدم که بر عکس هر جا سئوال، استیضاح و یا بازخواستی بوده است یکی از سینه چاکان مدافع این تیم اقتصادی ورشکسته شما بوده‌اید. شاید بفرمایید در بعد از بحران نامه‌ای برای رئس جمهور برای ترمیم تیم اقتصادی فرستادید. تصور این است این نامه جز فرار به جلو و یا به عبارتی نوش داروی بعد از مرگ سهراب و دست پیش گرفتن برای بازخواست نشدن چیز دیگری نبوده است.
شاید هم بفرمایید ما غافلگیر برجام شدیم، یادتان باشد در تصویب پانزده دقیقه‌ای این برجام بدون ضمانت اجرایی چه نقشی شما به عهده داشتید.
جناب آقای دکتر تاجگردون هم استانی عزیز
 آیا فکر نمی‌کنید برای این بحران به جای حمله صوری به دولت، حضرتعالی و همکارانتان در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نیز باید بازخواست شوید و جواب پس بدهید. فکر نمی‌کنید اگر قرار است کسی در این بین محاکمه و پاسخگو باشد حضرتعالی و کمیسیونتان باشد که به هیچ کدام از وظایفی که برای انجام آن سوگند یاد کرده‌اید عمل نکرده‌اید.
توقع از شما این بود که امروز در محضر مردم پاسخگوی مشکلاتی باشید که بیشتر ریشه آن در دامن شما و مجلستان به خاطر غفلت از انجام وظایف بوده است نه اینکه به طرح مسائل تفرقه انگیز و منیتهای بچه گانه و آزار دهنده‌ی آرامش جامعه بپردازید.
متاسفانه باید قبول کنیم که در راس مقصرین وضع فعلی کشور شما باید بیش از بقیه پاسخگوی این بحران باشید. پاسخگوی غفلتتان، پاسخگوی عدم انجام وظایفتان، پاسخگوی پرداختن به مسایل حاشیه‌ای وزارت خانه‌هایی که هیج نتیجه‌ای نداشت و پشت آن هزاران اما و اگر و حدیث باج خواهی به نام دنا مظلوم بوده است به ثبت رسیده است.
 یادمان باشد این ملت نجیب روزی از همه ماها بازخواست خواهند کرد.
----------------------------------------------------
علی خرامین
 استاد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شرمت اااه
United Kingdom
جناب خرامین با حمله به تاج گردون قطعا منفور خواهید شد نه انکه مطرح
محمد
Iran, Islamic Republic of
برادر ..ی که اینهمه از .؟!!! تاجگردون هیچ دفاعی ندارد و در وضع موجود مقصر هستند؟
گچساران
Iran, Islamic Republic of
صددر صد تاجگردون در این قضیه مقصر است زمانی که وفق مرادش بود خوب تعریف و تمجید می کردید ولی حالا او هیچ کاره هست.
شرمت اااه
United Kingdom
جناب خرامین با حمله به تاج گردون قطعا منفور خواهید شد نه انکه مطرح
همشهری
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر خرامین واقعا بحق و زیبا نوشتین.
نماینده های من فقط دنبال نیرو کاشتن توی ادارات هستن.اونم فقط فامیلهاشون و کسایی که بهشون رای دادن
همشهری
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر خرامین واقعا بحق و زیبا نوشتین.
نماینده های من فقط دنبال نیرو کاشتن توی ادارات هستن.اونم فقط فامیلهاشون و کسایی که بهشون رای دادن
شبلیز
Iran, Islamic Republic of
با سلام
دکتر شیر علی خرامین واقعا شیر هستی
دوست داریم مرد بزرگ
واقعا گل گفتی
باشت
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه خوب صحبت نمی کنند
اسلام کمایی
Iran, Islamic Republic of
سلام برادر بزرگوار شما در ان حد و اندازه نیستین که بتوانید به مردی توانا و شخصیتی ملی و انقلابی و اقتصاددان چون دکتر تاج گردون انتقاد کنید هر چند مردان بزرگ هرگز از انتقاد بدشون نمیاد و انتقاد پذیرن
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیزمن هم مثل شما فکر کردم تاج گردون یه چهره ی ملی هست البته ضمن اینکه همفکرایشان نبودم ولی دربررسی های که داشتم واظهارات درون استانی وبه قول شما ملی این . محترم راکه گوش دادم دیدم که اشتباه بوده وفهمیدم اون چیزی که من وشمارابه اشتباه انداخته این اصطلاح بوده که می گوید : شه. میشه نه عزیزمن اون طوری که فکر می کنی نیست! نجابت خرامین هاشرف داره به ا.ی که من شما ب...
ایرانیم
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست عزیز کاملا حرفای آقای خرامین به جاهستن لطفا. طرفداری آقای تاجگردون نکنین
Iran, Islamic Republic of
احسن بر اقتصادان احسن بر دلار دوازده هزار تومانی سکه چهار ملیونی و...در بکار بردن عبارات دقت کنید
اهواز
Iran, Islamic Republic of
يك استان عليه تاج گردون و يك ايران عاشق تاج گردون
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
واقعا لياقت ميخواد!خوب اومدي تيكه رو
خخخخ
Iran, Islamic Republic of
بجز باشت کسی تاجگردون رو نمیشناسه ..
Iran, Islamic Republic of
ایران تاجگردون رو نمیشناسه ولی استان از نزدیک میبینه همه چی رو
حسین
Iran, Islamic Republic of
سلام.
باید از معمار اقتصاد(لقبی که اطرافیان نماینده محترم به ایشان میدادن) پرسید
واقعا کدام برنامه را به دوستانتان در دولت دادید یا در مجلس کدامین پیشنهاد را ارائه کردید.
اکثرا در حال رایزنی برای اقوام و فامیل جهت گماردن در پستهای مدیریتی بودید.
این گوی و میدان حالا ببینیم چکار خواهید کرد.
Iran, Islamic Republic of
نامه جناب دکتر خرامین اولا مصداق ضرب المثلی است که زورش و خیار نیرسه پی بالنگه ایشکنه ثانیا فرافکنی روانشناسانه است. ثالثا با توجه به گرایش فکری دستش را پیش می گیره پس نیفته. رابعا خانه از پای بست ویران است.......رابعا رانتخواران بزرگترین مشکلند. .
Iran, Islamic Republic of
.ت دکتر خرامین حق رو گفتن
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود هزاران سلام به جناب دکتر خرامین که حرف دل مردم بدبخت بیچاره را زدواما و هزاران اما......کو گوش شنوا . فردا هم بادمجان دور قاب چین های تاجگردون هم دفاع بی رضای خدامیکنند. خدایا دگه بس خودت بفریاد مظلومین برس .
Iran, Islamic Republic of
مرحبا به میرشکال تاجکردون ازیاسوج امین رادنیا
فرزندان استان
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر شیر مادرتون حلالتون عالی درد دل مردم رو نوشتید انصافا اقای تاج جز مقصران این وضعیت اقتصاد هستند و تو استان به جز حاشیه درست کردن چیزی ازش ندیدیم
همشهری
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد خرامین چهره دلسوز استان حرف دل مردم مظلوم را بدرستی بیان کردید عده ای خیال میکنند در هیاهوی رسانه میتوانند کاری از پیش ببرند اینها خیال میکنند چنان فقر فرهنگی و رسم غلط در بدنه ادارات چیده که تا بیست سال آینده باید گستره این بیماری خطرناک درمان شود انشاءالله سال نود هشت این افراد یا نباید تایید صلاحیت بشوند یا اگر ورود پیدا کنند با نه قاطع مردم مواجه شوند تورم ریشه مردم سوزانده اونوقت اینها چه اهدافی را دنبال در سر دارند
United Kingdom
خوب حالا جواب بده میر شکال
Iran, Islamic Republic of
باسپاس از هردو بزرگوار اما نامه جناب دکتر مصداق ضرب المثل لری است که زورش وخیار نیرسه پی بالنگه ابشکنه. و از طرفی خانه از پای بست ویران است. و همینطور مشکلات ناشی از رانتخواری و فساد مالی در همه قوا و عدم گفتمان صحیح در عرصه جهانی است و ؟؟؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
حرف های جنابعالی صحیح است مانماینده فعلی را نمیخاهیم
کارمند
Iran, Islamic Republic of
/ چقدر مغرضانه//ی . چقدر کوته بین و سطحی نگر . شما به عنوان یک استاد دانشگاه (بقول خودتان) همان حرفهای را لق لقه میکنید که بر سر زبان بعضی معرضین است . آقای خرامین شما توی این مملکت نیستید یا اینکه خبر از وضعیت مملکت ندارید؟ مقصر اصلی این وضعیت آن کسانی هستند که نمیتوانند موفقیت طیف مخالفشان را ببینند . مقصر وضعیت موجود و گرانی و تورم و تحریم و سایر بلایا کسانی هستند که زبانشان یک متر و ولی فهمشان علی رغم تحصیلات دانشگاهی به اندازه یک ششم ابتدایی نیست . کیست که نداند مقصر کیست؟ سرپوش گذاشتن بر دزدیها و اختلاسها و رانتها توسط امثال شماها عامل این وضعیت هست که مدام میگیید من آنم که رستم بود پهلوان . بفرما شما هم بیا وسط میدان و به عنوان یک استاد دانشگاه به سهم خودت علم تولید کن در هر رشته و تخصصی که هستی . شما بفرما به عنوان یک دانشگاهی تا الان چه کار علمی راهگشا انجام داده ای ؟ آیا چیزی جز آنچه در جزوه هایی که از قدیم و در دوران دانشجویی داشته ، داشته ای ، مطلب دیگری در چنته داشتی که به دانشجوهات تحویل دهی ؟ آقای استاد دانشگاه لطفا از خودت شروع کن همانطور که همه
سیددست افکن
Iran, Islamic Republic of
دکترتاجگردون محبوب قلبها.....ومعماربزرگ اقتصادایران.....دکترتاجگردون پاینده باشین انشاءالله.....چشم حسودکور
Iran, Islamic Republic of
بااین اوضاع اقتصادی هنوز.. بگین معمار اقتصادی، بهتره اسمش رو بذارید.اقتصاد کشور......
Iran, Islamic Republic of
. معمار اقتصاد .ه تا لب پرتگاه بردنه
ایرانیم
Iran, Islamic Republic of
سلام حتما شما یکی از فامیلای واطرافیان نزدیک ایشون هستین که چشم برواقعیتها بستین واینگونه طرفداری میکنین متاسفم براتون
افسانه
Iran, Islamic Republic of
معمار به کسی گفته میشود که جایی را عمران و آبادانی ببخشد نه اینکه باعث. آیا با این وضعیت بسبار ناگوار اقتصادی میشود به کسی لقب معمار اقتصاد ایران را داد؟؟؟؟ بهتر است بگوییم . البته منظور تاجگردون نیست ایشان قطره ای از دریای اقتصاد کشور هستند کار خاصی نمیتونن انجام دهند و از سخنان این استاد فرهیخته متعجبم که پاسخ نابسامانی اقتصاد مملکت را از چه کسانی میخواهد.
واقعیت
United Kingdom
من شمارو نمیشناسم اما بیامرزا همه رفتگانتو
نگين تاجي
Iran, Islamic Republic of
عالي بود اقاي خرامين عزيز
Iran, Islamic Republic of
افرین دکتر خرامین
رادک
Iran, Islamic Republic of
نظر دکتر خرامین مورد تایید میباشد وتاجگردون.جز فرقه چیزی نیست
رادک
Iran, Islamic Republic of
نظر دکتر خرامین مورد تایید میباشد وتاجگردون.جز فرقه چیزی نیست
رادک
Iran, Islamic Republic of
نظر دکتر خرامین مورد تایید میباشد وتاجگردون.جز فرقه چیزی نیست
حسن
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی فرمودین!
آقای تاجگردون وقت پاسخگویی فرا رسیده.
دانشگاه گچساران
Germany
احسنت دکتر عزیز حرف دل دانشگاه ودانشگاهیان را زدید
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
باسلام جناب آقای دکتر تاجگردون بعنوان برادر کوچک شما خواهش میکنم کاری بکار این مرکز استان نداشته باشید بگزارید این به اصطلاح سیاست زدگان عقب افتاده از مسیر توسعه کشور همچنان اندرخم همان کوچه باشند. انشالله تا چند سال آینده با این سوء مدیریتها یاسوج دیگر حتی مناسب سفر برای تفریح هم نیست، و با زکاوت شما تنگ دیل و دشت برابر و نیمدور و مارین جایش را خواهد گرفت .
آخه با انصاف که اسم دکتر رو یدک میکشی چرا اینقدر مردم رو بیسواد گیر آوردی با این متن سخیف و بی ارزش لااقل بگردین برا تخرییب ایشان دلیل علمی و در شان استاد دانشگاه پیدا کنین با این منطق شما که باید حضرت آقا رو هم مقصر دانست متاسفم برای مردم شریف بویر احمد که اون از مسولینشون و این از اساتید دانشگاهشون یا حق
استوار چون بلوط
Iran, Islamic Republic of
خیلی هوا برت نداره پسر خوب
درخت از ریشه آب می خوره، بویراحمد همیشه بویراحمد خواهد ماند و گچساران همیشه گچساران
اینو خوب تو گوشت فرو کن و روزی چند بار با خودت تکرار کن
تاریخ را دوباره برایت خواهیم نوشت و بویراحمد را دوباره خواهی شناخت
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
باسلام جناب آقای دکتر تاجگردون بعنوان برادر کوچک شما خواهش میکنم کاری بکار این مرکز استان نداشته باشید بگزارید این به اصطلاح سیاست زدگان عقب افتاده از مسیر توسعه کشور همچنان اندرخم همان کوچه باشند. انشالله تا چند سال آینده با این سوء مدیریتها یاسوج دیگر حتی مناسب سفر برای تفریح هم نیست، و با زکاوت شما تنگ دیل و دشت برابر و نیمدور و مارین جایش را خواهد گرفت .
آخه با انصاف/ چرا اینقدر مردم رو بیسواد گیر آوردی با این متن/ لااقل بگردین برا تخرییب ایشان دلیل علمی و در شان استاد دانشگاه پیدا کنین با این منطق شما که باید//برای مردم شریف بویر احمد که اون از مسولینشون و این از اساتید دانشگاهشون یا حق
Iran, Islamic Republic of
راس میگه گچساران گلستان شده. خودت خنده ت نمیگیره خدایی
جواب به دلسوز
Iran, Islamic Republic of
با سلام آقای دلسوز. واقعیت اینه که شما. را بزرگ دیده اید. ولی باید بدانید اینجا یعنی بویراحمد بیشه شیران هزاران نفر وجود دارند. را از هر حیث توی جیب شان می گذارند. بویراحمد هرگز اقدامات..را از یاد نخواهد برد
علی
Iran, Islamic Republic of
...ر. تاجگردون آب ..ی اصولگرا انداخته
شهریاران باوی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف دکتر خرامین ،هنوز انسانهای منتقد باشرف و شجاعت در بین این قوم زنده استد
رضانسب
Iran, Islamic Republic of
سلام.درود بر شرفت دکتر خرامین
نه اون نه من پس کی مقصره.....
اصحاب کهف چندین سال خواب بودن،همه چیز عوض شده بود ولی ماچندساعته نمیشه مثل جنگ جهانی المان قیمت دقیقه ای عوض میشن.......باید اتحاد و همدلی و کار مضاعف و حمایت از کالای ایرانی و تلاش برای اینده بهتر و وفاداری به مردم شعار باشه....
مرغ امروز شد ده هزار پانصد..
ماست و شیر و پنیر شد دو برابر
گوشت شد دو برابر
سکه شد چندین برابر
زمین شد چندبرابر
...حالا بماند تا13 ک ترامپ تحریم های کالاهای خارجی را تبدیل به قولنامه...
راحلش اینه ک ایثارگری و خداشناسی و عدالت علی ع پیاده بشه...نمیدونم کالاهای داخلی قیمتهاش چطور بالا میرن.....
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر خرامین شما که در دولت احمدی نژاد رییس دانشگاه پیام نور بودید و چند نفر از بستگانت را بدون آزمون وارد کادر اداری کردین سکوت فرمایین؟ تمام بدبختی های این مملکت تقصیر دولت احمدی نژاده ؟ وقتی میگفت کاغذ پاره به فکر امروز هم باید میبودین؟
ایرانیم
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست عزیز مطمئنم شما چشمهایتان رابسته اید و این وضع اقتصادی /اجتماعی /سیاسی کشور رو نمیبینید وهمه مشکلاتو گردن دولت احمدی نژاد میندازید ببینید شما روحساب حرف نمیزنید حرفایتان غیر منطقی هستش دولتی که بیش از6سال به مردم. وهیچ کارمثبتی درراستای اقتصاد کشور نکرده. کشور رو به کجا کشیده لطفا ازخواب بیدار بشین دولت احمدی نژاد خدمات بسیار خوبی برای کشور انجام دادن پس توپ بدبختی کشور رو درون زمین دولت قبل نیندازین تمام مشکلات مقصر دکتر روحانی هستش
Iran, Islamic Republic of
یعنی تو دولت قبلی مشکلی نبود؟ همین اقای خرامین چند تا فامیلش را استخدام کرده تو دانشگاه؟ هیات علمی های .
علی
Iran, Islamic Republic of
. احمدی نژاد و یارانش را خواجه حافظ شیرازی هم میداند . شما از خواب زمستانی برخیزید .
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر خرامین شما که در دولت احمدی نژاد رییس دانشگاه پیام نور بودید و چند نفر از بستگانت را بدون آزمون وارد کادر اداری کردین سکوت فرمایین؟ تمام بدبختی های این مملکت تقصیر دولت احمدی نژاده ؟ وقتی میگفت کاغذ پاره به فکر امروز هم باید میبودین؟
United States
ای جونم شیرعلی.بزن دراین مرتیکه
احمد
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا آقای دکتر خرامین از چه زمانی فعال سیاسی شد هر کس با نوشته میتونه خیلی از این بهتر بنویسد این هنر نیست دو صد گفته چون نیم کردار نیست اساسا خودتان در دوره مدیریت دانشگاه پیام نور چه کردید جز چه قدم مثبتی بر داشته اید که پارا فراتر گذاشته وبه اختلافات استانی در سطح وسیع تر دامن میزنید قد و قواره تو در این حد که نوشته ای نیست کنار گود نشسته با شعارلنگش کن با زور ازمایی میدانی فرق داره آقای خرامین شما حق تهمت و افترا را ندارید
احمد
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا آقای دکتر خرامین //د هر کس با نوشته میتونه خیلی از این بهتر بنویسد این هنر نیست دو صد گفته چون نیم کردار نیست اساسا خودتان در دوره مدیریت دانشگاه پیام نور چه کردید/ چه قدم مثبتی بر داشته اید که پارا فراتر گذاشته وبه اختلافات استانی در سطح وسیع تر دامن میزنید//ین حد که نوشته ای نیست کنار گود نشسته با شعارلنگش کن با زور ازمایی میدانی فرق داره آقای خرامین شما حق تهمت و افترا را ندارید/
محمود
Iran, Islamic Republic of
/
شهروند
Iran, Islamic Republic of
درود برآقای خرامین
سلام
Iran, Islamic Republic of
بدبختی های روزگار ما این است که هر کس به خود اجازه میدهد در هر حوزه غیر تخصصی خود ورئد نماید علی جان تو کجا و اقتصاد کجا یار عزیز من تو فرق ریال و تومان را نمیدونی بچسب به همون تدریس بی خاصیت خودت
سیدافضل
Iran, Islamic Republic of
به نظرمن مشکلات اقتصادی وزیربنایی تولیدواشتغال ریشه ای 40ساله درکشورمادارداتفاقااقای تاجگردون رابرعکس من مقصراین حوادث وتورم وگرانی نمیدانم چراکه بخشی ازتلاشهاوبرنامه ریزیهاونظارتهای ایشان نیزموثردرکمترشدن این بحرانهابوده واگرنبودطرح ها وبرنامه های ایشان الان مشکلات ازاینی که هست خیلی بیشتربودازطرفی جناب دکترمگرتاجگردون به تنهایی میتوانداقتصادبیماروورشکسته ورانتی واختلاس و...دولتی رانجات بدهدخیرتااز رانت هاواختلاسها وفامیل بازیهای اقایان دولت ووزراجلوگیری نشودوبرخوردهای پیشگیرانه ومحکم دربرخوردباسارقان بیت المال نباشدهیچ معجزه ای نخواهدشدیادنامه یکی ازبستگانم به فرمانده وقت پاسگاه بوستان درمورددزدیهایی که دردهه 40شده بود ودزد مشخص وشناخته شده بودولی پاسگاه بوستان باشت دستگیرش نمی کردافتادم که نوشته بودکه معلوم است که پاسگاه شما اراده ای برای دسنگیری دزدهای احشام ما نداردومن به این نتیجه رسیدم که سارق سارقان رانمیگیرد حالاجناب دکترخرامین عزیزسارقان بیت المال وانهایی که کشورومردم رابه این روزنشادن اول ئااخرسران سه قوه معاونین فامیلها خانواده ولیدرهایشان هستندنه تاجگردون وتاجگردونها تاجگردون فقط میتواندصدای اعتراض وناخورسندی خودراازنگاه مردم فریادکندکه بارها گفته وفریادکرده است
شب نشین
Iran, Islamic Republic of
ای گل فرمودین . بست ویران هست . به خرمنی به گل رسیده میمانیم که هر کس از حول جون یه مشتی با خاک برمیدارد و .انشاله ساخته خواهد شد
سید
Iran, Islamic Republic of
مرحبا به شما ای آزاد مرد بسیجی
شاگرد
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر شاید شما فعال سیاسی باشید ولی قطعا فعال اقتصادی نیستید و این بلا را همفکران شما بعد از دولت اصلاحات بر سر این مرز بوم آوردند همان زمانی که پرونده ها را کاغذ پاره بیش ندانستند
خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا میرود دیوار کج
شاگرد
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر شاید شما فعال سیاسی باشید ولی قطعا فعال اقتصادی نیستید و این بلا را همفکران شما بعد از دولت اصلاحات بر سر این مرز بوم آوردند همان زمانی که پرونده ها را کاغذ پاره بیش ندانستند
خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا میرود دیوار کج
مطلع
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر خرامین عزیز، خدا را شکر که تا جگردون دستش رو شده است. متن کارسناسی و فوق العاده ای بود. تنها اشکال آن استفاده از کلمه دکتر برای آقای تاجگردون است که حتی دکترای جعلی هم ندارد.
مدرس
Iran, Islamic Republic of
سلام
درود بر دکتر خرامین . که تمامی واقعیت های را گفتی
Iran, Islamic Republic of
درود بر این واقعیت وقلم توانا!
Netherlands
نماینده محترم کی پاسخگو بوده که الان باشه.لقب معمار اقتصاد ایران به خاطر همین کارهاشونه عزیز دل برادر .
آرش
Iran, Islamic Republic of
با سلام
خدارو شکر باز یکی پیدا شد با دید علمی و به دور از بازی های جناهی و سیاسی یه انتقاد سازنده از آقای تاجگردون (معمار اقتصاد ایران🤔) کرد. والا این بنده خدا که همش درگیر شوهای سیاسی قبل از انتخابات شده و پایه گذار
بسیاری از اختلافات قومی و جناحی در سطح شهرستان و استان.
Iran, Islamic Republic of
سلام اقای دکتر کدام نماینده این استان از مردم دفاع می کنند هر کدامشان فقط دنبال خویش قوم ومنافع خودشان هستند اتفاقا اقای تاجگردون می تواند دفاع کند
Iran, Islamic Republic of
سلام اقای دکتر کدام نماینده این استان از مردم دفاع می کنند هر کدامشان فقط دنبال خویش قوم ومنافع خودشان هستند اتفاقا اقای تاجگردون می تواند دفاع کند
جوان روشنفكر
Iran, Islamic Republic of
باسلام،احسنت به اظهارات به واقع دكتر خرامين عزيز در اين اوضاع نابسامان اقتصادي جناب تاجگردون مث كبك سرشون رو زير برف كردند و بقول معروف خودشان را به كوچه علي چپ ميزنن،و براي فرار از واقعيت و مطالبات به حق منتقدين وضع موجود سكوت را اختيار،سؤال عامه مردم و حوزه انتخابيه شما اين است آقاي تاجگردون چرا جوابي براي اين همه انتقاد به شما و كابينه شما نداريد؟چرا طفره مي رويد؟چرا رويه ي سكوت را پيشه كرده ايد؟با اين روند تنها چيزي كه از ذهن مي گذرد كه جواب منطقي براي انتقادات منتقدين خود(پاكدل-خرامين و...)نداريد و بر همه ما ثابت شد كه مي گويند(سكوت علامت رضاست)
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر خرامین شما در زمان ریاست دانشگاه پیام نور استان چه دستاوردی داشتی .چرا در زمان احمدی نژاد که سازمان مدیریت وبرنامه ریزی حذف شد وکلید بی توجهی به قانون در کشور زده شد سینه چاک نبودی فقط بخاطر پست وریاست بودی پس دست شماها برای مردم رو شده ودیگر بازیچه امثال شماها واحمدی نژادها نمی شوندهر چند که روحانی آش دهن سوزی نیست وخط فکری شماهاست ولی به اسم معتدل وبا رای اصلاح طلبها به قدرت رسیده که فقط راستگرا های افراطی امثال شماها نباشد
ارمان دره شوری
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم ٫ احسنت ٫ احسنت جناب استاد عزیز خرامین ٫ گویا این نامه ازعرش امده است ٫ حیف دنا و مردان سی سختش ٫ دنایی که دربستر پایش سوراخ ها حفر کرده اند ویا اب ان و یا نفت انرا توشه سفره ها کرده اند ٫ دنا باان عظمتش به مردان سی سختش می بالد .
بی خبر
Iran, Islamic Republic of
آقای خرامین صبح بخیر.برادر من یعنی شما خبر ندارید د و چه کسی و گروهی,آنرا به ورطه نابودی کشانده است?
علی
Iran, Islamic Republic of
درودبردکتر خرامین.حرف دل خیلی ازمردم استان رازدی .تاجگردون ///.صوری بودن مخالفتهاش بادولت.امتیاز گرفتن از دولت.//بین مردم استان از سردسیری تاگرمسیری وطوایف،دخالت درچیدن مدیران استانی،و خیلی چیزهای دیگراست/
همشهری
Iran, Islamic Republic of
کدام مجلس،این مجلس که ی دکان بیشتر نیست .مجلسی که گروه ها و حزب های انها براساس لابی و پول بنا شده توقع کار ازش داشتن حماقت است.
Iran, Islamic Republic of
احسن دکتر خرامین که واقعیت هارا گفتی
بی ریا
Greece
از ماست که بر ماست.رییس کارتل های اقتصادی که کاری به مردم ندارد بر و بچ رو عشقه.
میرشکار
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر خرامین ، درود بر این استاد ارزشمند.
درود بر اندیشه و تقکر زیبا و مستقل ایشان
و درود بر دنای استوار و اما مظلوم
جانا دسخن از زبان ما میگویی ....
ماههاست که نشیب و فرازهای لجام گسیخته امور اقتصادی کشور را که با بی تدبیری مسولین بر این مردم مظلوم نازل شده از طریق فضای مجازی و رسانه ها پیگیرم، مگر پاسکاری این مشکل بزرگ بین دولتیان و مجلسیان راهکار عملی که مستق این ملت بزرگ باشد نمیبینم،
راستی وظیفه مجلس و کمیسیون اقتصادی آن در این دوران دشوار چیست؟
چه کسی باید فریاد دادخواهی مردم مظلوم را از این همه فشار و تورم وحشتناک به گوش دولتیان برساند؟
کی باید پیشبینی و آینده نگری در مورد بحرانهای اقتصادی داشته باشد ؟
چه کسی باید قانون لازم را برای مقابله با بحرانها وضع کند؟
چه کسی باید بر اجرای قوانین نظارت داشته باشد؟ آمریکا با چه زبانی تهدید کند، تحریم کند وبگوید ، که که مسولین اقتصادی و سیاسی مملکت بفهمند که چاره اندیش باشند؟
آیا این ملت همیشه در صحنه و مظلوم مستق این نامهربانی هاست؟
که نماینده مردم و رییس مهمترین کمیسیون مجلس بجای پرداختن به وظیفه و رسالت خود، بر خلاف خواست مردم و همراه دشمنان مردم و کشور رسالت اصلی خود را رها کرده و به جوسازی طایفه ای، منطقه ای، استانی بپردازد .کار اصلی و اساسی خود را به عنوان رییس کمیسیون اقتصادی مجلس رها کند و دنبال حاشیه سازی و برونفکنی کم کاریها و مغفول بودن خودباشد.
این استاد دانشگاه چه زیبا این حاشیه سازیها و برون فکنی ها را پاسخ داد و ما هم منتظریم که این نماینده میرشکار به سوالات اعلامی پاسخ دهد.
خداوند عاقبت ما را و کشور ما و این ملت بزرگ را ختم بخیر کند.
میرشکار
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر خرامین ، درود بر این استاد ارزشمند.
درود بر اندیشه و تقکر زیبا و مستقل ایشان
و درود بر دنای استوار و اما مظلوم
جانا دسخن از زبان ما میگویی ....
ماههاست که نشیب و فرازهای لجام گسیخته امور اقتصادی کشور را که با بی تدبیری مسولین بر این مردم مظلوم نازل شده از طریق فضای مجازی و رسانه ها پیگیرم، مگر پاسکاری این مشکل بزرگ بین دولتیان و مجلسیان راهکار عملی که مستق این ملت بزرگ باشد نمیبینم،
راستی وظیفه مجلس و کمیسیون اقتصادی آن در این دوران دشوار چیست؟
چه کسی باید فریاد دادخواهی مردم مظلوم را از این همه فشار و تورم وحشتناک به گوش دولتیان برساند؟
کی باید پیشبینی و آینده نگری در مورد بحرانهای اقتصادی داشته باشد ؟
چه کسی باید قانون لازم را برای مقابله با بحرانها وضع کند؟
چه کسی باید بر اجرای قوانین نظارت داشته باشد؟ آمریکا با چه زبانی تهدید کند، تحریم کند وبگوید ، که که مسولین اقتصادی و سیاسی مملکت بفهمند که چاره اندیش باشند؟
آیا این ملت همیشه در صحنه و مظلوم مستق این نامهربانی هاست؟
که نماینده مردم و رییس مهمترین کمیسیون مجلس بجای پرداختن به وظیفه و رسالت خود، بر خلاف خواست مردم و همراه دشمنان مردم و کشور رسالت اصلی خود را رها کرده و به جوسازی طایفه ای، منطقه ای، استانی بپردازد .کار اصلی و اساسی خود را به عنوان رییس کمیسیون اقتصادی مجلس رها کند و دنبال حاشیه سازی و برونفکنی کم کاریها و مغفول بودن خودباشد.
این استاد دانشگاه چه زیبا این حاشیه سازیها و برون فکنی ها را پاسخ داد و ما هم منتظریم که این نماینده میرشکار بیگانه با مظلومان و همراه ظالمان به سوالات اعلامی پاسخ دهد.
خداوند عاقبت ما را و کشور ما و این ملت بزرگ را ختم بخیر کند.
رسول
Iran, Islamic Republic of
دکتر خرامین آدم باسواد ی است خیلی دوست داشتنی حرف حق راگفت ناراحت نشود میر شکال کاری به مجلس ندارد
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
اقای خرامین در دولت مهر دانشگاه پیام نور را تبدیل . .دانشگاهی که متخصص در پرورش دانشجویان باسواد بود.ولی متاسفانه از روی. هاشمی ودانشگاه ازاد دانشگاه پیام نور .
مخاطب
Iran, Islamic Republic of
بنازمت اقای دکتر تاجگردون معمار و پرفسور اقتصاد..می خواهند..د شما لب خند بر لبان ارام وبا چشم های تیز بین خود بر رفتار .ن نظاره گر باش چون عدو شود سبب اگر خدا خواهد
كهگيلويه - شيراز
Iran, Islamic Republic of
به حسين پناهي خرده مي گرفتند كه نقشهايت موجب سربه زيري است ايشان گفتند روزي كه من نباشم ميفهميد كه بوده ام و چه مي گفتم .
اكنون كساني كه به تاجگردون خرده مي گيريد لحظه اي در خلوت خود بدون عرض و تعصب بيانديشيد كه با تمام نقايص و ضعفهايي كه دارند كدام نماينده كنوني و ادوار در قامت ايشان ظاهر شده اند و بيانديشيد كه ايشان ديگر نباشند چه كسي ياراي اداي خواست مردم را در اين حد و اندازه دارد لذا بياييم خود زني ها را كنار بگذاريم و گامي در جهت زدودن فقر و محروميت از رخسار مردم دردمند ديارمان برداريم.
Iran, Islamic Republic of
لایک
شب نشین
Iran, Islamic Republic of
کدامین چشمه سمی شد
که آب از آب میترسد
که حتی ذهن ماهیگیر
از قلاب میترسد
گرفته دامن شب رو
غباری آنچنان برهم
که چشم از پلک و پلک از چشم و چشم از خواب می ترسد.
لطفا بجای تخریب هم نوع و هم استانی و هم نژاد و هم تبارمان ، مثل کوه محکم پشت دکتر تاجگردون و دیگر نخبه های استان بمانیم . خدا درد رو از هر طرف بنویسی درده .
آخه دکتر خرامین عزیز
من بشما و توان علمی ات مینازم و بر خود به عنوان یه همشهری می بالم
فضای کلی.م هست . دکتر تاجگردون چاره ای جز حمایت و همراهی با دولت و مجلس ندارد .واقعیات را باید پذیرفت. .اخلاقی و عقب ماندگی است . در این فضای .م که نفس کشیدن برای منتقدین زجر آوار و عرصه ب. دوستان تنگ و قانون توسط.به کاغذ پاره تشبیه نی گردد. و هر وزیری و وکیلی و مقامات ارشد هر کدام ادعای . و روشنفکری و عقل کل بودن را دارند . از دکتر تاج گردون چه انتظاری باید داشت.
بدون شک اگر واقعا در جامعه قانون حاکمیت داست و بوقهای تبلیغاتی و جنگهای روانی و رسانه ای جای خود را به حقیقت میداد ،شاید دکتر تاج گردون به عنوان متخصص برنامه و بودجه ،میتوانست توان خود را نمایان سازد.
در این.ی جامعه جاریست ، تاجگردونها چاره ای جز تسلیم ندارند.
تا دیر نشده ، دست به دست هم دهید و به باری دکار تاجگردون و امثال وکیلی ،موسوی ،افشانی ،زارعی ،عدل هاشمی و دکتر خداداد غریب پور ، سید کامل تقوی و حاح نادر جنتی و سایر مدیران استانی در کشور ،کمر همت به احقاق حقوق مردم ببندیم .
از جناب دکتر تاج گردون انتظار داریم که مدیران استانی را انتخاب می نمایند ،خداوند را داور قرار دهند و در حد نام و آوازه ی تاجگردون و توان تخصصی اش ،مدیرانی انتخاب نمایند که وقتی پشت تریپون قرار میگیرند مثل یه آرشیتکت در خصوص سازمان تحت امر علم بیان داشته باشند .
و مدیران ضعیف و ناتوان را هر چه زوتر جایگزین و مدیرانی چون . که دو ساله هم اضافه مونده اند و بابت این پست باید سالیان درازی سجده شکر بخوانند و نماز حاجات بجا بیاورند رو بازنشست و متخصصین مغضوب که نه در دولت چپ جایگاهی دارند و نه در دولت راست و دقیقا مثل همون واو گچساران در سی سال قبل بوده اند رو به خدمت و به کمک همدیگر توانایی های این استان را از حالت بالقوه به بالفعل برسونند.
من ا..التوفیق
سنگ زیرین آسیاب و خاک غم خورده قوم لر ،بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
عطاء ظهرابی بازنشسته جناب دکتر نخبه کشی جزء فرهنگ لاینفک ماست این ی دونه نخبه هم سهم شما وامثالهم
Iran, Islamic Republic of
این استاد ما بود اصلا خوب تدریس نمی کرد.
Iran, Islamic Republic of
. خرامین مخ ر وانشناسیه.زند باد استاد اخلاقم
Iran, Islamic Republic of
این ...همون جزوه ها را تدریس کنه بعد میاد از دیگران انتقاد می کنه. اصلا فارسی بلد نیست.
Netherlands
مجلسی که بیشتر استیضاح هاش .میتونه از اقتصاد دفاع کنه
Iran, Islamic Republic of
جناب خرامین حتما خوب میدونی که این همه دانشکده های مختلف که داره ساخته میشه به خاطر نفوذ دکتر تاجگردون می باشه که امثال شما انجا رشد کنه و بعد از خودش انتفاد کنه.
محمدی
Iran, Islamic Republic of
والله ما دیگه رومون نمیشه بگیم ..
بهتره بگیم .و. .......
استاد دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر خرامین سلام
نامه علمی و سراسر مستند و دقیق شما را در سایت وزین کبنا نیوز خواندم به خودم و استانم بالیدم به وجود چنین مردانی علمی در استان افتخار می کنم. کاش اقایان جنبه انتقاد علمی را داشته و به جای توهین و تهدید جواب مردم را می دادند
Iran, Islamic Republic of
منم موافقم با فرمایشات آقای خرامین
دانش محمودی
United States
شما و دوستانتان مقصرین جناب دکتر خرامین که همیشه ساز مخالف تو این مملکت زدین انصاف داشته باش پدیده هایی چون دکتر تاجگردون در این شرایط بیمار مملکت نعمت بزرگی از سمت خداوند متعال است شکر گذار باشیم .کاش شماها اگر ادعای دلسوزی می‌کنید برا مردم این خط و جناحاتونو این روزا زمین می گذاشتید و این همه دنبال خودنمایی نبودین .
دکتر
Iran, Islamic Republic of
آقا جان ختو مو آخر متوجه وانبیوم تجناب تاجگردون دکترن یا نه. وکو دانشگاه مدرک گروته. خدایی هرکه جواب بیه
دانشجوی علوم پزشکی
Iran, Islamic Republic of
احسنت
کار را باید به کاردان سپرد.
مقصر اصلی این وضعیت جناب دکتر هدایت خواه هستن که با شرکت دقیقه ی نودی در انتخابات هم شکست خود و هم شکست استان و بویراحمد را رقم زد.
ای کاش دوستان از گزینه های اصلح و توانمندی مثل شما استفاده می کردند.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
واقعا گزینه خوبی واسه نماینده و خدمتگذار مردم هستین. ای کاش این دوره دوستان سر عقل بیان
درود بر شما !
غیر از خوت .
محمد
Iran, Islamic Republic of
نامه دکتر خرامین بسیار عالی بود احسنت اجرک الله یک استیضاح به تمام معنا بود.
شیر بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
تاج ایگوم ای گپل ول کن ت.
هی روزگار
Iran, Islamic Republic of
بخدا ای گپل ومو زیه وابیبی ایرتم خمه ولا ایکردوم که هیشکه نجورم
سید
Iran, Islamic Republic of
احسنت عالی بود
دیل
Iran, Islamic Republic of
اقای. خودش از افرادیه که از بازاز ارز وسکه خریداری کرده
چون از این وضعیت خبر داشته
دنا
Iran, Islamic Republic of
اقای تاج گردون این مطلب نوشته یکی ازشیرانیه که علی فرهادی بهتون
گفتن احسنت دکتر خرامین عزیز
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
دنا تو شاهد باش که تاج گردون غیر از شوی سیاسی هیچ منفعتی برای استان
مخصوصا برای بوبراحمد نداشته
انصاف
Iran, Islamic Republic of
سلام
. همینه که هر که در همه حوزه اظهار نظر میکنه به غیر از حوزه تخصصی خود. والا بگم چه.
نیما
Iran, Islamic Republic of
احسنت جناب دکتر خرامین.. باید یکی باشه که. بیدار کنه. العاقل فی الاشاره..
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
گل کاشتی جناب دکتر، خدایی این به اصطلاح معماران اقتصادی نباید جواب دهند که چرا باید روز به روز اوضاع اقتصادی مردم وکشور خراب تر شود؟ چرا باز دست از منم منم بر نمی دارند ؟مگر چکاری برای اوضاع پریشان مردم کرده اند، که حالا انتظار دارند مردم حرف هایشان را باورکنند؟و.....
احمدی
Iran, Islamic Republic of
شما چطور به خود اجازه می دهی درباره تاج استان اظهار نظر کنی .بزرگ نمی شوی برادر
جوان گچساران
Iran, Islamic Republic of
..شدی هم فامیلای نزدیکت.مردم گچساران و باشت بیدار باشین تو هر اداره ای بریم اگه فامیل درجه یکش رییس یا معاون نبودن بعد بگین . نماینده فامیل خودش.
شهروند
Netherlands
جای تاسف داره که این همه خدمت دکتر تاجگردون نادیده گرفته میشه تا بحال گچساران و دهدشت و یاسوج همچین نماینده ای به خود ندیده و نخواهد دید . قدر دان باشید اگر بجای دکتر تاجگردون شخصی دیگر از استان دیگر رئیس کمیسیون بودجه بود مشکل اقتصادی ایران حل میشد ؟ اگر بجای دکتر شخص دیگری نماینده بود مشکل بیکاری جوانان شما حل میشد ؟؟ ریشه اقتصاد بیمار هست ریشه یابی و درمان این مشکل با کارشناسان برجسته ی اقتصاد هست ....
رادک
Iran, Islamic Republic of
سلا م.گل گفتید دکتر خرامین کسانیکه از تاج حمایت میکنند .ن که تاجگردون باشون جلسه میزاره ضمنا .ی گذاشته .که سالاطول میکشه تا این .رداشته بشه بتونند جلو پاشونو ببنند .بود از طرف تاج تا شاید مهندس صیدالی مقصر کنه کسی تاجوبیشتر میشناس.،به اینجاها رسیدن
Iran, Islamic Republic of
بعد از. که آقای جعفری از بهرام تاج گردون دادند این نامه نیز همانند. بر اصلاحاتی های .وارد شد حالا .. جواب مستند بدهند از نوشتن .پرهیز شود
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما دکتر تاجگردون.ادمایی امثال دکتر خرامین که دایم از این نماینده به اون نماینده،از این رءیس جمهور به اون رِِءیس جمهور میپرد وهی. سیاسی ندارد. شنیدن و خواندن اظهارات.را نداره.درود بر افتخار استان تاجگردون
گچساران
Iran, Islamic Republic of
افرین بردکتر خرامین که حقایق را بیان کردید منم میگم برا نمونه شرکت و نفت گچساران را اسمشو عوض،گنید وبزنید شرگت. تما م شده خانوادگی بجز مهندس صیدالی اکثر مدیران این شرکت عظیم ا..
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر واقعی دکتر خرامین
حسین
Iran, Islamic Republic of
نرخ تورم و فقر و فلاکت مردم بیانگر همه چیز می باشد،معمار کبیر اقتصاد بفرمایند این چه طرح معماری بوده که در .می باشد و در اینده نزدیک نود درصد مردم باید.
باشتی
Iran, Islamic Republic of
همین بس که دکتر خرامین دارای مدرک دکترا از انگلستان هستند ولی ..
United Kingdom
میرشکار چرا جواب نمیده
شیخ
Iran, Islamic Republic of
دکتر خرامین انسان شرافتمند و بزرگی است همه ما متوجه این مطالب شده ایم اما شجاعت و ان رانداشتیم درود بر دکتر خرامین دکتر خرامین کاملا منطقی و مستدل و علمی و دلسوزانه سوال کرده اند که حق هر ایرانی است تاجگردون به. از رشد نخبگان استان .ی با بقیه علیه استان دقیق و علمی جواب دهد
سحاب
Iran, Islamic Republic of
از مدیر دولت احمدی نژاد انتظار سواد و واقع بینی و صداقت نداشته باشید . آقای خرامین مثل بقیه مخالفین تاجگردون با چند کلمه قرض گرفتن از این و آن میخواهند خودی نشان دهند . خوش بحال تاجگردون که دشمنانش اینگونه اند .
شیخ
Iran, Islamic Republic of
دکتر خرامین انسان شرافتمند و بزرگی است همه ما متوجه این مطالب شده ایم اما شجاعت و ان رانداشتیم درود بر دکتر خرامین دکتر خرامین کاملا منطقی و مستدل و علمی و دلسوزانه سوال کرده اند که حق هر ایرانی است تاجگردون به جای تفرقه و جلوگیری از رشد نخبگان استان و تبانی با بقیه علیه استان دقیق و علمی جواب دهد
Iran, Islamic Republic of
اسم ...جناب . با این حرفت معلومه خیلی اصولگرایی تو که. بیان حرفت را نداری چطور میخواهی با دشمن کشور بجنگی ؟ لابد از. که موقع .و پاره و چهره در هم و مشت گره کرده صدایت گوش آدم را کر میکند.
Iran, Islamic Republic of
وقتی کم میآورید بحث اصول گرا و اصلاح طلب را پیش میکشید چشمت را باز کن و برو بازار خرید کن تا فقر گرانی فساد قوم گرایی و هزاران بدبختی ملت و مملکت را ببینی بعد سوال جواب دارد یک کم به خودت بخند
هم استانی
United States
تفکرات بسته ومحدود کردن ایران به کشورهای ضعیف ازطرف طیف همفکرتان دراین ۴۰سال نتیجه اش شده رکود اقتصادی وفقر وبیکاری .آیا راه سومی برای این کشور واداره آن وجود ندارد آیا حتما باید باشرق وغرب بجنگیم واگر نجنگیدیم حتما مستعمره ایم .این تفکر راه به جایی نمی برد .دراین دنیا هیچ کشوری حتی آمریکا نمی تواند کشور دیگر رااشغال وبراو حکومت کند پس جنگ وخون ریزی هیچ نتیجه ای را برای ما رقم نمیزند تعامل وتجارت آزاد با دنیا واستفاده ازتکنولوژی روز دنیا تنها راه نجات اقتصاد وپیشرفت وتولید است
سرود نشین
Iran, Islamic Republic of
احسنت و تبارک الله بر جناب دکتر خرامین مرد روشن ضمیر.
Romania
احسنت بر شما
Romania
اصلاح طلبان واقعا. تبدیل کردند
محمدی چرام
Iran, Islamic Republic of
دکتر خرامین عالی نوشتی و حقایق را ذکر کردی با ادبیاتی مودبانه .دست مریزاد.
Iran, Islamic Republic of
ما از علم و دانش و قلم خود جهت پایین اوردن دیگران و اثبات حسادت خویش و مخدوش نمودن فضای عمومی واقعا استادیم .جناب دکتر از اینکه تازه به فکر مردم و استان افتاده ای از دلسوزیت سپاسگذاریم ولی نظری هم در این چند سال که کشور با بحران مالی و تحریم جهانی روبروست به نمودار مالی استان و بودجه های اختصاص یافته بگمارید و با سالهای قبل مقایسه کنید انگاه یقینا به نتیجه مطلوب خواهی رسید
Iran, Islamic Republic of
راستی. چی شد
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم برای استان کهکیلویه وبویر احمد ببینید که بر اثر. زمانی ریاست دانشگاه استان ما بوده این دیگه به اصطلاح دکتر وتحصیل کرده استان ما هست واقعا سیاسی واجتماعی واقتصادی را در استان ما زیر سوال برده با با جان چقدر آقای تاج گردون تلاش کند تا.ن را از چهره استان پاک کند خدا میداند که امثال ایشان که بعنوان دکتر وتحصیل کرده توی جلسات باعث شده که استان ما هنوز ناشناخته مانده حتما توی جلسات روسای دانشگاهها هم همینطور نظر میده صحبت میکرد این برند استان که..کرد بورسشون کرد تا فرانسه درس خواند اینطور بی منطق حرف میزند جن..د دکل های نفتی تریلر های پ.د تاج گردون پاسخگو باشد یادتان رفته بریز وبپاش های زمان حکومت چاوزیتان .د از خد خجالت بکشید دوبار..م تکان میدهید در این آشتفته بازاری که ایجاد کرده اید. بیرون می آیید فکر میکنید شما عاقلید و مردم هالو و.همه این تخریب های برنامه ریزی شده شما بحول قوه الهی توسط مردم فهیم و انقلابی شهرستانهای گچساران وباشت نقش بر آب میشود ودوباره به .ای خود میروید گذشت هشت .ی از عزا درآوردید دیگه این مرد..ی وهدیه های انچنانی به شما نخواهند داد
Iran, Islamic Republic of
انصافا. تحصیلات عالیه داره بابا پیرزن هشتاد ساله مشکلات مملکت درک میکنه بقول خودش دکتر اینگار تازه.
باشتی
Iran, Islamic Republic of
این دولت و این مجلس هیچ حرفی برای گفتن ندارند
جوان گچساران
Iran, Islamic Republic of
.ه نه مردم شریف گچساران و باشت.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
معمار اقتصاد واقع
مالک اخلاصی
Iran, Islamic Republic of
سلام تعجب می کنم جناب دکتر خرامین با این همه سواد که بنده هم نسبت به ایشان ارادت دارم . ظاهرا اقتصاد جهانی و روابط بین الملل را در استان کهگلویه وبویراحمد می بینند و انچنان میگویند که انکار کدخدای جهان دکتر تاجگردون است .
Iran, Islamic Republic of
استانی که به اصطلاح دکترش استاد دانشگاهش ا
.ه نه محروم باشد ..عنوان استاد دانشگاه میرزند پول نفت گچساران.اد انصافا اگر کسی این نوشتار ا ببیند فکر میکند یک ملا مکتبی با عرض معذرت خدمت ملا مکتبی ها آن را نوشته واقعا از اول گفتند نه اصل دار خطا ایکنه نه.
محمد
Iran, Islamic Republic of
من اصلاح طلب هستم ولی دکتر خرامین بخ نکات بسیار خوبی اساره فرمودند. ما در کشور و ایتان باید واژه ای به نا...را به ادبیات سیاسی و اجتماعی اضافه کنیم.دخالت در همه چیز حتی انتصاب مدیران جز و مشاوران و پیمان ها و کسب منفعت ..ول اخلاقی سیاسی و
واقعا نوبره
فرزادحا
Iran, Islamic Republic of
احسنت آقای خرامین واقعاگل گفتی همه ماهرچی میگیم به گوش آقای نماینده نمیره واقعا.. درتیم اقتصادی دولت دارن به هدفشون که .کردن ملت ایرانه میرسندانشاالله که باتدابیرهمیشه منطقی ودرست رهبرمعظم انقلاب خدابه این ملت رحم کند.
همشهری
Romania
فقط موندم اون دوستانی که میفرمایند معمار اقتصادایران،یا خوابند و وضع اقتصادی مملکت را نمیبنند یا اینکه خودشون رابه خواب زده اند ،یا اینکه یک امتیازی از تاجگردون گرفته اند و لب به، به به و چه چه میزنند.
همشهری
Spain
دوستان عزیز بنده بعنوان یک اصلاح طلب حرفای جناب خرامین تایید میکنم متاسفانه اقتصاد امروز با حل و رفع ورجوع چند پروژه استانی حل نمیشود امروز با عملکرد مناسب و عملگرا میتوان ثابت کرد که توانمندی چیست بحران اقتصادی امروز مرهون عملکرد.. میباشد اما وضعیت اسفناک اقتصادی امروز در راس ان کمیسیون اقتصاد وبرنامه وبودجه مجلس هست چرا باید با تعص. حقیفت را کتمان کرد نا گفته نماند این بحران حاصل ۲۰ سال. در این مملکت میباشد که اقایان پیگیری نکردنند وهر کس به منافع خود وبستگانش فکر میکرد ومیکنند معمار اقتصاد به چی به کدام معماری به دلار ۱۰ هزارتومان یا به روزبه روز ببکاری جوانان این کشور
Iran, Islamic Republic of
با سلام
لازم دانستم در خصوص مطالب اقای خرامین عرض کنم که مشکلات امروز اقتصاد کشور بیشتر بر می گردد به دورانی که رئیس جمهور وقت می فرمودند تحریم یه مشت کاغذ پاره ای بیش نیست البته ان موقع و چند سالی اقای خرامین بورس تحصیل ان دولت محترم را گرفته بودند و در اروپا مشغول بودند
اقای خرامین عزیز مردم از همه چیز بخوبی اطلاع دارند
از ان زمانی که رئیس جمهور وقت سازمان برنامه و بودجه را منحل کردند و بودجه استانها را در اختیار استاندارانی قرار دادند که اصلا تخصصی در برنامه و بودجه نداشتند و مدارک تحصیلی انها در رشته های معارف بودند
جناب اقای خرامین ایا می دانید در ان مقطع تورم در کشور چند درصد بود و مطمئنا بخش زیادی از این مشکلات به ان دوران برمی گردد
البته و مطمئنا در دولت کنونی هم که بخش اعظمی از مدیران و تصمیم گیران ان را همفکران شما تشکیل می دهند که سیاستهای دولت را قبول ندارند اما متاسفانه اقای رئیس جمهور بخاطر سیاست اعتدال از انها در بدنه دولت استفاده کردند
در پایان عرض کنم که مشکلات اقتصادی کمر مردم را خم کرده و به قول مثالی که نه سیر خبر گرسنه دارد و نه سواره خبر از پیاده دارد
خوشبحالتون که حقوق انچنانی از علوم پزشکی می گیرید
اقای خرامین مردم ایران همه چیزو خوب می فهمند اما متانت بخرج می دهند
موفق باشید اقای دکتر بورسیه خارج رفته
نصرت زاده
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر خرامین
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
وقتی این نمایندگان استان ما و این هم اساتید دانشگاهی استان ما هستند خدا به داد این استان برسد هر روز رسانه ها را که مطالعه می کنی حالت از این رفتارهای خاله زنکی به هم می خوره همه علامه دهرند در شعار وغافل از یک عمل . رفتار و گفتار آنها تامین خوراک رسانه های صد من یه غاز استان است و فراهم نمودن جک برای هوطنان در مورد استان
Iran, Islamic Republic of
حقتون همین است که اعتبارات دنا را اینقدر کم کردن نوش جان
Iran, Islamic Republic of
حقتون همین است که اعتبارات دنا را اینقدر کم کردن نوش جان
رضوی پور
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شما ولی کو گوش شنوا وچه کسی پاسخگو خواهد بود هرکی به فکر خودشه فقط....
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم دکتر خرامین بره دنبال کارهایی مشاوره خانواده بهتر از بحث هایی اقتصادی و بودجه ای .....اشکال کشور ما در همینه که هر شخصی در خصوص موضوعی که سابقه ای و تخصصی نداره اظهاره نظر میکنه
علی شیر
Iran, Islamic Republic of
شیرعلی مردون
بویراحمد و دنا
Iran, Islamic Republic of
انشالله دکتر تاجگردون در دوره بعد نماینده بر حق ما مردم بویر احمد و دنا خواهد بود
خداحافظ_سی باقر
خداحافظ+_ستار
خداحافظ_غلام
خداحافظ_خداحافظ بدبختی و فقر
نئو بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاجگردون باید حمایت بشود تا نقد و تخریب
آقای دکتر خرامین میتونید بفرمایید خودتون و امثال حضرتعالی چه اقداماتی مفیدی برای مردم و شهرستان ها و استان در سطح کلان و استراتژیک داشته اید؟
Iran, Islamic Republic of
نیو .
Iran, Islamic Republic of
همه میدانند که باشتی هستی
Iran, Islamic Republic of
همه میدانند که باشتی هستی
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم .که این افراد رو با سید باقر عزیز مقایسه میکنید..واقعا دیگه حرفی نگذاشتیت که بخوام بهتون بگویم.برو یکم فکر کن حرف بزن
حیدر
Iran, Islamic Republic of
ایشان درمحل کارش .دنبال کشور می گردد . آقای خرامین آدرس رو اشتباهی گرفتی صلابت دنا را. کرده است
بویراحمد
Romania
افرین بر دکتر خرامین .قضاو ت عادلانه ای است سیاست تاجگردوند. ایرانه و گچساران .
قشقایی
Romania
سلام.افرین بر دکتر خرامی..لا بزرگی گذاشت قشقایها .قشقایها بیدار شید تا کی خواب کافیه تو شرکت نفت یه مدیر بنام باقری داشتید که اونو عوض کرد
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
من اقای خرامین رو نمیشناسم اما این نامه ایشان کاملا درست ومنطقی هستش،واقعا آقای تاجگردون. واینکه خودش رو میخواست نفر اول اقتصاد مملکت معرفی کنه همه رو بیچاره کرد ونشون داد.
Iran, Islamic Republic of
بیکاری دکتر خرامین بنویس تا بشوی خوش نویس آقای تاج گردون مشغله کاری دارد در حال خدمت رسانی وپیگیری کارهای خلق خداست وشما وامثال شما در حال تخریب شما را مردم خوب میشناسند .به دل مانده ای. هی تومار مینویسید هر رهگذری متوجه پیشرفت چند پله ای حوزه انتخابیه آقای دکتر تاج گردون خواهد بود
بی جواب
Iran, Islamic Republic of
بیکاره تویت بنویسه اما بیکا ر نیست جواب سوالات یک استاد دانشگاه را بده
رادک
Iran, Islamic Republic of
افرین بر دکتر خرامین .نمونش شرکت نفت گچساران شده .
Iran, Islamic Republic of
انگیزه شما تخریب وبدر کردن یک نیروی قدر سیاسی اقتصادی اجتماعی است که شما ها که در ادوار گذشته دستتان تا. و رفته بود الان..زبیت المال وسکه وجایزه ها وپارچه های . کوتاه شده دارید تخریب می کنید ولی کور خواندید مردم آگاه هستند فرق خوب وبد .را خوب میفهمند آقای تاج گردون با تمام توان دارند کار میکند
باقر معصومی
Iran, Islamic Republic of
با سلام..من به عنوان یک ایرانی و یک بویراحمدی با نظرات محترم جناب دکتر خرامین عزیز و بزرگوار کاملا موافق هستم..واقعا سران. بخصوص آقای تاجگرد....ی این جایگاههارو بدست آوردند..متاسفانه در کشور شایسته سالاری جایگاهشو به لابی گری داده است.
1125
Iran, Islamic Republic of
چرا نظر مردم را سانسور میکنید..روزنامه های ما متاسفانه . خدا ازتون نگزره حداقل نظر مردم را بزارید بیان کنند.
دریلا
Iran, Islamic Republic of
دکتر خرامین به اذعان همکاران دانشگاهی اش و دانشجویانش از اساتید برجسته استان و کشوری میباشد.
مخالفین بجای پاسخ دادن به سوالاتی که داشته و اتفاقا سوالا مردم استان و کشور بوده ، چرا به فحش و توهین متوصل میشوند.
سواد را در کامنتهایی که موافقین و مخالفین میگذارند ارزیابی کنید.
دکتر خرامین کجا مدرک گرفته دیگران کجا؟؟
معمار اقتصاد کشور ، امروز مشخص شده معمار.اقتصاد بوده با وضع موجود و .......
اگر رییس مهمترین کمیسیون مجلس که رسالت تبیین، تامین، تصویب و نظارت بر قوانین و اجرای آن را دارد . مسیول نباشد که پیش بینی های لازم را داشته باشد ، چه کسی باید این وظیفه را انجام دهد.
طرفداران نماینده محترم باشت و گچساران بجای تعصب کور و توهین پاسخ سوالات را بدهند و نقدی این چنین داشته باشیم در جهت اصلاح کشور و استان دلسوزتر بوده اند...
دریلا
Iran, Islamic Republic of
دکتر خرامین به اذعان همکاران دانشگاهی اش و دانشجویانش از اساتید برجسته استان و کشوری میباشد.
مخالفین بجای پاسخ دادن به سوالاتی که داشته و اتفاقا سوالا مردم استان و کشور بوده ، چرا به فحش و توهین متوصل میشوند.
سواد را در کامنتهایی که موافقین و مخالفین میگذارند ارزیابی کنید.
دکتر خرامین کجا مدرک گرفته دیگران کجا؟؟
معمار اقتصاد کشور ، امروز مشخص شده . اقتصاد بوده با وضع موجود و .......
اگر رییس مهمترین کمیسیون مجلس که رسالت تبیین، تامین، تصویب و نظارت بر قوانین و اجرای آن را دارد . مسیول نباشد که پیش بینی های لازم را داشته باشد ، چه کسی باید این وظیفه را انجام دهد.
طرفداران نماینده محترم باشت و گچساران بجای تعصب کور و توهین پاسخ سوالات را بدهند و نقدی این چنین داشته باشیم در جهت اصلاح کشور و استان دلسوزتر بوده اند...
محمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام. تشکر میکنم از نقد بجا و دلسوزانه دکتر خرامین.و خواهش میکنم طرفداران اقای تاجگردون . این همه طرفداری از ایشان نکنند چون همه میدانیم اقای تاجگردون. میباشند پس لطفا واقع بین باشیم تا بیش از این باعث رکود .باشیم. نهایت دوستانی که از پیشرفت گچساران و عقب ماندگی بویراحمد حرف میزنند حق دارند چون در واقع بویراحمد اصلا . در سطح کلان و نماینده بویراحمد صرفا در سطح ادارات شهرستان ها و بخش ها برنامه ریزی دارد که جای بسی تاسف دارد/موفق باشید..
تنگ هنگون
Iran, Islamic Republic of
بله جناب خرامین تا تفکرات امثال شما در این کشور و استان هست تا . هست تا... باید بدتر از اینا اتفاق بیفتد شما که مشکل مالی ندارید و فقرا رو درک نمی کنید پس لطفا اظهار نظر نفرمایید در زمان .کجا بودید ؟ باید هم مدافع باشید!!! پس خودتان و امثال خودتان رو در سال های نه چندان دور قضاوت کنید!!! ؟پس اظهار نظر نکنید بهتر است لطفا
معینی
Iran, Islamic Republic of
تشکر ار دکتر خرامین که حرف حساب زدند....
صادق عباسی
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتررهبرفرمودنداقای روحانی معاف و کسانی که دم از این بحث ها داشته باشند در خط دشمن است۰کدوم یک از نمایندگان مجلس دولت را ضعیف و ذلیل توصیف کردتاجگردون از دولت خواست تیم اقتصادی را تغییرداد آقای وکیلی وزارع که هم استانی ما بود چرا دکتر همراهی نکردندتاجگردون سنبل استان است
وحید خا تم فر
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض ادب احترام خدمت شما جناب آقای دکتر خرامین اولا شما واقعیت ها را لگدمال کردید چون یکی از منتقدین دولت تدبیر و امید جناب دکتر تاجگردون می باشد در صورتی که دولت دولت همفکر و هم عقیده ایشان است پس ایشان واقعیت ها را گفتند که نمونه بارز آن استیضاح وزرا بود دوما اگر ایشان لیاقت نداشتند ریاست مهمترین کمیسیون های مجلس یعنی بودجه و تلفیق را چندین مرتبه با بیشترین آرا کسب نمیکردند پس این نشان از شایستگی ومدیریت قوی دکتر تاجگردون می باشد سوما تحلیل حضرتعالی در حدی مبتدی ست که هیچ سنخیتی با یک استاد دانشگاه ندارد در زمان مدیریت دانشگاه پیام نور استان یکی از ناکارآمد ترین مدیران این حوزه حضرتعالی بوده ای اگه شما توان مدیریتی دارید چرا در حوزه خودتان نامزد انتخاباتی نمی شوید که باری از مشکلات را حل نمایید پس شما در بین مردم مشروعیتی ندارید و چون گوی و میدان از شما گرفته شده پس مجبورید باید مغرضانه نقد کنید
Iran, Islamic Republic of
چه استنباطهای.
حسین
Iran, Islamic Republic of
آقای. وکامنت تنگ هیگو ن می دانم هر دوکامنت را یک نفر نوشته مگر خاطرات. فراموش کردی شماها درحدی نیستید که بخواهید در مورد دکتر خرامین نظری بدهید شما در بایگانی کار می کنی آخ وبخت ایلی که شما برایش تکلیف مشخص می کنید خجالت می کشم برو دنبال کارت .افرادی که با شما بودند تمام دکترا گرفتند حضرتعالی فقط دنبال .در طایفه هستید
علی
Iran, Islamic Republic of
برادر همه میدونیم مشکل اصلی کجاست مشکل که همزمان چ.را اداره کردن همین مکافات را هم داره بنا برین ادر س غلط ندین مردم همه چیز را میدونن
عطاء ظهرابی از شمال کشور
Iran, Islamic Republic of
جهت معرفی خود لازم دانستم خدمت دکتر خرامین عرض نمایم بنده ۳۵ساله رانده شده سیاسی از وطنم اما از دور نگاهم به سرزمین مادری میباشد جناب دکتر با مطالعات تاریخی و فرهنگی در حد ابتدایی داشتم باید عرض شود که بعد از آریو برزن سردار دلیر کهگیلویه و گیلویه سردار دیگرمان سردار دیگرمان که تاریخ برای آیندگان ثبت خواهد شد دکتر تاجگردون راست قامت تاریخمان خواهد شد. ازشما عذر خواهی میکنم اگر قامتی بسان تاجگردون میشناسی با این حقیر معرفی تا بنده خاک پایت را بوسه زنم منتظر م. چالوس در خدمتم ۰۹۱۲۸۹۶۹۱۹۸ آماده نقد حضوری و تلفنی با سپاس (ظهرابی)
محمدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و تشکر از دکتر بزرگوار آقای خرامین واقعا حرف دل مردم گچساران را زدید .. فقط به فکر خود و فامیلهای خود هست و . به مردم گچساران هیچ کاری برای کارجوانان گچسارانی..خود و باشتیها نکرد .درود بر دکتر با معرفت آقای خرامین
Iran, Islamic Republic of
درودبردکترخرامین واقعیت راگفتی نمایندگان بویراحمد وگچساران .
محمد
Iran, Islamic Republic of
ببخشید بچه ها کسی که مدام داره زد و بند میکنه و پول پارو میکنه کسی که بدون ظابطه و بدون قانون نیرو وارد ادارات دولتی میکنه کسی که بدون شایستگی ولیاقت جای مدیران استان رو عوض میکنه چیزی که اصلا بهش ربطی نداره کسی که طرز فکرش اینقد.هست که مردم دیار خودشو داره بهشون بالا پر میده این نماینده .ه که با این افکارش فقط باعث ثروت ملی و بیت المال میشه و خدا میدونه چقد استعداد خوب تو این استان از دست میره.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1