تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب : ۴۰۰۵۰۵
یادداشت:

وحشت از «تاجگردون» در آینده سیاسی «بویراحمد»

۱۹
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
وحشت از «تاجگردون» در آینده سیاسی «بویراحمد»
کبنا ؛ متن ارسالی
 
پس از برگزاری افطاری همشهریان گچساران و باشت در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور بی سابقه گچسارانیها و باشتی های مقیم یاسوج و بسیاری از نخبگان و بزرگان بویراحمدی و کهگیلویه‌ای و سخنرانی دکتر غلامرضا تاجگردون ریاست محترم کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی برگزار گردید.
این حضور و همبستگی گسترده و بی سابقه اهالی گچساران و باشت در مرکز استان عصبانیت و واکنش‌هایی را برانگیخت و آنانی را که پس از حادثه دلخراش سقوط هواپیمای مسافری بری تهران به یاسوج و متعاقب آن طرح استیضاح وزیر کار و امور اجتماعی و نطق مدرس گونه و مصدق وار غلامرضا تاجگردون و سپس میزبانی بی نظیر و استقبال با شکوه افکار عمومی ایل بزرگ و تاریخ ساز بویراحمد در منزل حمید طاهری بویراحمدی خیلی‌ها را عصبی کرد و نهایتاً با اقدامی خیلی غیره اخلاقی قصد سو استفاده سیاسی و منافقانه از احساسات پاک خانواده‌های داغ دار سانحه هوایی تهران یاسوج، در واکنش به جلسه افطاری گچسارانی‌ها داشته که خود را خیلی زشت نموده و ....
  
اولاً چندین اتفاق و موضوع دلیل این واکنشها ست
۱- نطق تاجگردون در ۷ اسفند ۹۶ در گچساران که گفتند اگر اجازه دهند تا در بویراحمد و دنا کاندیدای انتخابات مجلس شوم و قطعاً مردم بویراحمد مرا بیشتر از مدعیان دوست دارند..
۲ - نطق تاریخی غلامرضا تاجگردون در جلسه استیضاح وزیر کار و انفعال نماینده بویراحمد و سپس رای نماینده بویراحمد که بر خلاف افکار عمومی مانع افتادن وزیر کار شد و در حقیقت اعتبار خویش را حتی میان طرفدار آن خویش و قاطبه مردم بویراحمد خدشه دار کرد.
۳- استقبال بی سابقه بویراحمدی‌ها از عملکرد تاجگردون که نمونه عینی آن جلسه در منزل حمید طاهری بویراحمدی که از تمام طوایف بویراحمد از تاجگردون استقبال کردند.
۵ - جلسه شورای برنانه ریزی و توسعه استان به ریاست استاندار و با حضور سه نماینده استان برگزار شد و تاجگردون گفت من به جلسه بودجه میرم و دو همکار دیگر به جلسه امر به معرف ...
۶ - جلسه افطاری و حضور بی سابقه گچسارانی‌ها از اقوام و سلایق مختلف سیاسی گرد هم سلسله این اتفاقات پنجر به آن شده است که بخشی از جریان نماینده فعلی بویراحمد که حدود ۷۵ درصد جامعه بویراحمد و دنا به ایشان رای نداده‌اند افسار گسیخته واکنش‌هایی در رسانه‌ها علیه جریان تاجگردون از خود بروز داده
و حتی خود نماینده در خلوت آن کارهای دیگر را دنبال می‌کند.
 و اخیراً هم یک فردی مطلبی را در خصوص مراسم خاکسپاری مرحومه نرگس خوبانی و ایلیا و طاها دانشی و همزمانی این مراسم با جلسه افطاری گچسارانی‌ها نگاشته است که ضمن محکوم نمودن این رفتار شنیع و غیر اخلاقی در خصوص آن موارد زیر را جهت شفاف سازی معروض می‌داریم
  ۱- اولاً ایلات بزرگ بابکانی و ساداتی که خود بخشی از تاریخ و فرهنگ گچساران و به اوی را ساخته‌اند هیچ گاه واکنش‌های صادقانه غلامرضا تاجگردون را در موضوع سانحه هواپیمایی از یاد نخواهد برد شجاعت و صداقت تاجگردون را در دفاع از حق گل‌های پرپرشده پرواز آسمان.
۲- حدود ۳ ماه از آن حادثه غم بار می‌گذرد و که قلب همه ما را تا آخر عمر بدرد آورده است و برنامه افطاری از دو هفته پیش تنظیم و هماهنگی شده بود و به طور اتفاقی با مراسم خاکسپاری آن عزیزان قلب ما همزمان شد.
و همزمانی آن تشیع تاریخی گل‌های پرپر شده‌مان با یک مراسم معنوی افطاری هیچ منافات اخلاقی دینی و انسانی نداشته است.
کما اینکه در آن افطاری تاجگردون میهمان بوده و خدا می‌داند میزبان اصلی و گمنام همین افطاری یک بزرگ مرد از بویراحمد مهمان نواز و نخبه پرور و دقیقاً از ایل سترگ و تاریخ ساز بابکانی بوده است که اصرار داشته و دارد که نامش برای رضای خدا گمنام بماند.
- تاجگردون داغدار و سیاه پوش که یک هفته از فوت برادر نمی‌گذشت - خودش هم میهمان بود نه میزبان....
 و در آخر تا آنجا که ما از صفر تا صد با ایل بزرگ بابکانی پیوند خونی و نژادی و زبانی و سیاسی داریم ایل بابکانی سید ندارد؟! که بخواهد به جای ایشان کاسه داغ‌تر از آش شود ...
 این رفتارهای و برخوردهای غیره اخلاقی صرفاً حاکی از ترس برخی از کانون‌های قدرت و ثروت، از تاثیر گذاری ویژه غلامرضا تاجگردون در آینده سیاسی بویراحمد و بخصوص انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دنا و بویراحمد دارد
 
زنده باد بابکانی زنده باد بویراحمد زنده باد کهگیلویه زنده باد بهمئی زنده باد قشقایی زنده باد طیبی. زنده با ساداتی. زنده باد گچساران زنده باد دنا. زنده با کهگیلویه و بویراحمد
زنده باد وطن زنده و پاینده باد اسلام و ایران
 --------------------- 
آریا احمدی زاده
----------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

ارمان دره شوری
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم ٫ جناب اریا احمدی زاده ٫ ضمن تشکر ازبیان دستنوشته های همراه بادلگرمی و روشنگری ٫ شما ازنام شخصیت های تاریخی دراین مطلبتان استفاده نمودید ٫ چرا؟ ایا کسی ازشما خواسته بود ؟ ایا شباهتی بین جناب تاجگردون و شخصیت های بسیار مهم تاریخ همچون ( مدرس و مصدق) دیده اید ؟
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون داخل شهر خودش هم برا رقیباش وحشتی نداره چه برسه به بویراحمد.مردم فهیم بویراحمد گول چاپلوسی و دغل بازی رو نمیخورن و به کسی که ضربه های زیادی به بویراحمد زد رای نمیدهند تاجگردون به فکر نان باشد که اینجا خربزه آب است.
محمد ياسوج
Iran, Islamic Republic of
جمعش كن كبنانيوز هنوز بويراحمد بي غيرت نشده كه به باوي راي بده بس زياد ديكه مطالب و اراجيف نًنويس
Iran, Islamic Republic of
خودت ميدوني چي نوشتي كودن
باوی
Iran, Islamic Republic of
خدایی خودت میدونی چی نوشتی!!!!!!!!
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
در جهان طرفی نمی بندد کسی با چاپلوسی
آدمی را خوار می سازد به دنیا چاپلوسی
باشت
Iran, Islamic Republic of
حتما شکمی از عزادراوردی
آقای احمدی زاده چه باشد چه نباشد نون چوپان 7منه
Iran, Islamic Republic of
بشین بینم بابا توهم زدی هامو.دکی الکی
محموداباد
Iran, Islamic Republic of
خیلی غلط اضافه میکند شما با سایت تون
ناشناس
United Kingdom
متن های ارسالی دیگران رو هم منتشر کن
علیرضا حسین زاده
Iran, Islamic Republic of
خیلی برآشفته ای!!!!
از چی؟؟؟ نمیدانیم
اما میدانیم که قلم فروخته ای و در خیال خود احساسات پاک مردم بویراحمد و دنا و خانواده های داغ دیده را مایه این معامله کثیف کنی!!!
اما بدان که برگزاری چنین مهمانی و یا جشنی اولا نه هراسی ایجاد کرده و نه مردم پاک سرشت بویراحمد و دنا منتظر تحلیل سراسر وهم گونه تو نشسته اند!!!!!
درود بر تاجگردون و حاج زارع
درود بر خدمت بی منت
Germany
قدر زر زرگر بداند قدر گوهر گوهر قدر تاج گردون را هم مردم شریف وبزرگوار شهرستان گچساران مردم گچساران جز شهرهای بسیار روشن ودارای بینش ودانش ودیدگاه سیاسی نه مثل دیگر شهر های استان است شما حتی نتیجه انتخابات ریاست جمهوری را همیشه با نظر سنجی های گچساران وباشت پیش بینی می کنند گچساران مهد سیاست وتمدن و روشنگری ایست سیاستمداران واقعی ونخبگان سیاست ومردمی قدردان هستند قدر زحمات وتلاشهای نماینده تلاشگر وسخت کوش خود را هم خوب می دانند
حامي خامي
Iran, Islamic Republic of
/
عجب انسان با خدايي بود كه نمي خواد نامش فاش بشه
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون در بویراحمد پر جیبش هم رای نیاره
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز احتمالا داری سقوط میکنی..دست به دامن هر مطلبی میشوی
تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون.
Iran, Islamic Republic of
احسنت
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز ،تاجگردون انقدر. نسبت به جوانان جویای کار گچسارانی از قشقایی وبویراحمدی ها تا بهبهانی ها وغیره کرده که بعید می دانم در گچساران هم رای بیاورد ، ایا می دانی (برد گپو نشونه نزینه)
محمدجواد
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت همه عزیزان
بهتر هست که عزیزان از کوره در نرن که به نویسنده هر مطلبی توهین کنند . شما هم خیلی منطقی میتوانید جواب دهید . اینکه توهین کنیم اصلا درست نیست .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1