تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۲۴
کد مطلب : ۹۰۳۲۰

زیرساخت‌های فوتبال در گچساران مهیا نیست

۵
۰
کبنا ؛ 
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: زیرساخت‌های فوتبال در شهرستان گچساران مهیا و فراهم نیست.
احمد سنجری در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: یکی از مولفه‌ها و شاخص‌ها برای توسعه و پیشرفت فوتبال در هر شهر و منطقه‌ای، فراهم کردن امکانات و زیرساخت‌ها است.
وی با تأکید بر اینکه توسعه فوتبال در هر منطقه‌ای در گرو وجود زیرساخت‌ها و امکانات مناسب بوده است، افزود: بدون فراهم کردن زیرساخت‌ها نمی‌توان به توسعه فوتبال امیدوار بود.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: متأسفانه در حال حاضر زیرساخت‌های فوتبال در شهرستان گچساران مهیا و فراهم نیست.
سنجری با بیان اینکه اگر تیم نفت و گاز گچساران به لیگ برتر صعود کند، باید زیرساخت‌های مناسبی را فراهم کند، خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر برخی تیم‌ها به لیگ برتر صعود کردند ولی به دلیل نبود امکانات و فراهم نبودن زیرساخت‌ها به لیگ‌های پایین‌تر سقوط کردند و محو شدند.
وی تأکید کرد: تیم نفت و گاز گچساران باید برای نگاه به آینده، به تیم‌های پایه توجه بسیار ویژه‌ای داشته باشد.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد: تیم نفت و گاز برای اینکه در آینده به پیشرفت و اهداف اصلی خود برسد، باید یک برنامه ۴ تا ۵ ساله طراحی کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
آقای سنجری کاملا درست میگه
برخلاف تصور اکثر مسئولین و مردم گچساران ، این تیم فعلا بهیچوجه پتانسیل و زیر ساختهای لیگ برتر رفتن رو نداره
گوش شنوايي نيست
Iran, Islamic Republic of
جناب سنجری عزیز :

همیشه تا تیم بزرگسال نتیجه نمی گیرد همه می گویند به تیم های پایه توجه شود ولی هیچکدام توجهی نمی کنند.

الان در تیمهای پایه بهترین بازیکنان و جود دارند که بخاطر عدم توجه هیچ انگیزه ای ندارند.در حال حاضر در تیم نوجوانان که در لیگ برتر امسال کولاک کرده مهاجم این تیم بنام سروش انصاری جو با ۸ گل زده بهترین گلزن ایران است ولی شما و سایر دوستان چه برنامه ای برای ایشان دارید؟؟؟

روح اله صفویان پور ، علی رضا شهرویی و ..... در آینده ستاره های فوتبال ایران خواهند شد ولی شما چه انگیزه ای برای آنها درست کرده اید؟؟؟

مهران غریبی یکی از بهترین های ایران است ولی در تیم شما تبدیل به یک نیمکت نشین شده؟

اگر به سهیل صالحی میدان بدهید قول میدهم در تمام بازیها گل خواهد زد.من نمی گویم همه بومی ها خوب هستند ولی گچساران پر است از استعداد ولی مربیان با شهامتی مثل مایلی کهن و غلام پیروانی می خواهد که به آنها میدان دهد.

میثم نارکی کاپیتان فصل قبل نوجوانان نفت و گاز که سال گذشته خط دفاع نفت و گاز را تبدیل به سیم خار دار ایران کرده بود الان آواره کرج و سایر شهر ها شده تا شاید تیمی برای بازی پیدا کند.


در تیمهای جوانان و امید هم بازیکنان مستعد فراوان یافت می شود ولی نمیدانم چرا هر مربی به گچساران میاید شهامت اش را از دست میدهد.

اگر قرار به باختن و نبردن در ۹ بازی پشت سر هم باشیم چرا نباید این فرصت را به امثال مهران غریبی و هاشمی و دیگر بازیکنان بومی بدهیم.


متاسفانه شهر پر استعداد ایران یعنی گچساران بخاطر عدم برنامه ریزی و حرف زدن و عمل کردن به این روز افتاده است.


امیدوارم گوش شنوایی باشد ولی .....
منصور
Iran, Islamic Republic of
تو را به خدا تو این تیم رو تو لیگ یک نگهدار بعدش یه فکری به حال زیر ساخت ها می کنیم
محمد
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه بیشتر مربیان بخاطر اینکه انتظارات رو از تیمشون پایین بیارن از این حرف ها همیشه میزنن..آقای سنجری عزیز اینو بدونین که تیم نفت و گاز گچساران از معدود تیم های لیگ دسته اول هست که امکانات بسیار خوبی داره و مربیان لیگ ۱ آرزوی کار کردن با این تیم رو دارن.چون هم امکانات در حد لیگ برتر داره و هم مطالبات بازیکنان و کادر فنی به موقع پرداخت میشه.آیا تیمی مثل مس رفسنجان زیرساخت های لازم رو از هر لحاظ داره که الان در صدر جدول گروه ب لیگه؟؟ الان ۳ سال که تیم نفت اومده لیگ ۱ و هر سال هم میگن یه برنامه ۳٫۴ ساله !! خب سه سال گذشت و چی شده تا الان؟؟ هر مربی هم که میاریم برنامه چندساله میده که مثلا تیم رو سال بعد میبرم لیگ برتر ولی متاسفانه همون سال اول اینقدر نتیجه بد گرفته که مسئولان و طرفداران به سرمربی گفتن لیگ برتر نخواستیم اصلا.تیم رو سقوط ندی!!و اخراجش کردن..آقای سنجری عزیز بهونه نیارین لطفا..جناب سنجری شما نگران لیگ برتر نباشین تیم رو به لیگ برتر بیارین و اون سال هزینه و سرمایه گذاری رو جوانان اون موقع بیشتر صورت میگیره..چون در حال حاضر مناطق نفت خیز حاضر نیست بیش از این برای یه تیم دسته اولی هزینه کنه و به طور مثال مثل فولاد خوزستان هزینه بازیکنان غیر بومی تیم های پایه رو هم پرداخت کنه ..لطفا بهونه بی بهونه !! جنابعالی اگه با این تیم همه ی بازیهای باقی مونده رو ببری میریم لیگ برتر..شما نگران نباش لیگ برترش با ما .
. و غار
Iran, Islamic Republic of
ببین عزیزم داری میری دسته دو از لیگ برتر حرف میزنی خنده داره خخخخخخخخخخخخخخخ
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1