تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۴ ساعت ۲۰:۰۸
کد مطلب : ۵۰۴۱۴۵
پایان سفر دو روزه رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی به یاسوج:
دیدار محمد بهرامی و علیاکبری / ظرفیتهای کهگیلویه و بویراحمد در مسیر توسعه مهارتمحوری شناسایی میشود
۰
کبنا ؛محمد علیاکبری، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور، در پایان سفر دو روزه خود به استان کهگیلویه و بویراحمد، بر لزوم شناسایی و بهکارگیری ظرفیتهای این استان در راستای توسعه آموزشهای مهارتمحور تأکید کرد.
به گزارش کبنا نیوز، محمد علیاکبری، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور، در پایان سفر دو روزه خود به استان کهگیلویه و بویراحمد در فرودگاه یاسوج، با سلام و عرض ادب به مردم شریف این استان، همکاران گرامی در دانشگاه جامع علمی کاربردی، رؤسای محترم مراکز آموزشی، مسئولین ارشد استان، استاندار محترم، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، رؤسای دانشگاهها و سایر عزیزان در بخش خصوصی، اظهار داشت: در جریان سفر اخیر به استان کهگیلویه و بویراحمد، دیدارهای متعددی با مسئولین و فعالان حوزههای مختلف داشتم. ارزیابی من از این سفر، ارزیابی مثبتی است. این استان از ظرفیتها و قابلیتهای قابلتوجهی در بخشهای مختلف برخوردار است. البته در کنار این ظرفیتها، نیازمندیهایی نیز وجود دارد که وظیفه خود میدانم با حس مثبت و امیدی که از این سفر به دست آوردهام، برای رفع این نیازها و تحقق ظرفیتهای استان تلاش کنم.
وی در ادامه به یکی از اقدامات نمادین و ارزشمند این سفر اشاره کرد و گفت: «بهرهبرداری از ساختمان جدید دانشگاه، گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان است. در دیدار با دکتر آورین، به جمعبندیهای خوبی برای گسترش دورههای آموزشی مهارتمحور رسیدیم. امیدوارم نتایج این سفر و اقداماتی که بر اساس درخواستهای مطرحشده و فرمایشات دوستان انجام خواهد شد، در سفر بعدی به استان به بار بنشیند و شاهد تحقق دستاوردهای آن باشیم.»
محمد بهرامی، نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون، نیز در دیدار با علیاکبری به نقش مهم دانشگاه جامع علمی کاربردی در آموزش مهارتمحور اشاره کرد و گفت: «هدف این دانشگاه، تربیت افرادی است که بتوانند نیازهای واقعی جامعه را برآورده کنند. امروزه بسیاری از جوانان ما به دلیل نداشتن مهارت و تخصص، از فرصتهای شغلی محروم هستند. اما کسانی که مهارتهای لازم را آموختهاند، نهتنها نیازی به استخدام دولتی ندارند، بلکه با تکیه بر هنر و تخصص خود، در خدمت جامعه هستند و درآمدی چند برابر حقوق کارمندان و مسئولین دارند.»
بهرامی در پایان با ابراز قدردانی از تلاشهای رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی و همکارانش، بر اهمیت آموزشهای مهارتمحور در توسعه جامعه تأکید کرد.



به گزارش کبنا نیوز، محمد علیاکبری، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور، در پایان سفر دو روزه خود به استان کهگیلویه و بویراحمد در فرودگاه یاسوج، با سلام و عرض ادب به مردم شریف این استان، همکاران گرامی در دانشگاه جامع علمی کاربردی، رؤسای محترم مراکز آموزشی، مسئولین ارشد استان، استاندار محترم، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، رؤسای دانشگاهها و سایر عزیزان در بخش خصوصی، اظهار داشت: در جریان سفر اخیر به استان کهگیلویه و بویراحمد، دیدارهای متعددی با مسئولین و فعالان حوزههای مختلف داشتم. ارزیابی من از این سفر، ارزیابی مثبتی است. این استان از ظرفیتها و قابلیتهای قابلتوجهی در بخشهای مختلف برخوردار است. البته در کنار این ظرفیتها، نیازمندیهایی نیز وجود دارد که وظیفه خود میدانم با حس مثبت و امیدی که از این سفر به دست آوردهام، برای رفع این نیازها و تحقق ظرفیتهای استان تلاش کنم.
وی در ادامه به یکی از اقدامات نمادین و ارزشمند این سفر اشاره کرد و گفت: «بهرهبرداری از ساختمان جدید دانشگاه، گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان است. در دیدار با دکتر آورین، به جمعبندیهای خوبی برای گسترش دورههای آموزشی مهارتمحور رسیدیم. امیدوارم نتایج این سفر و اقداماتی که بر اساس درخواستهای مطرحشده و فرمایشات دوستان انجام خواهد شد، در سفر بعدی به استان به بار بنشیند و شاهد تحقق دستاوردهای آن باشیم.»
محمد بهرامی، نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون، نیز در دیدار با علیاکبری به نقش مهم دانشگاه جامع علمی کاربردی در آموزش مهارتمحور اشاره کرد و گفت: «هدف این دانشگاه، تربیت افرادی است که بتوانند نیازهای واقعی جامعه را برآورده کنند. امروزه بسیاری از جوانان ما به دلیل نداشتن مهارت و تخصص، از فرصتهای شغلی محروم هستند. اما کسانی که مهارتهای لازم را آموختهاند، نهتنها نیازی به استخدام دولتی ندارند، بلکه با تکیه بر هنر و تخصص خود، در خدمت جامعه هستند و درآمدی چند برابر حقوق کارمندان و مسئولین دارند.»
بهرامی در پایان با ابراز قدردانی از تلاشهای رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی و همکارانش، بر اهمیت آموزشهای مهارتمحور در توسعه جامعه تأکید کرد.



