بیمارستانهای استان کهگیلویه و بویراحمد بارها شاهد درگیری و برخورد فیزیکی افراد متعددی با پرسنلش بوده؛ دعواهایی که تقریباً نگرانی کادر درمان بیمارستانها را موجب شده است و همواره امنیتشان را مطالبه میکنند. اتفاقاتی که در برخی موارد ناشی از کمکاری کارکنان بیمارستان و در اکثر موارد ناشی از زیاده خواهی و عدم فرهنگ درست مطالبه گری از کادر درمان است. جایی که پزشک بهخاطر عدم درج داروی مد نظر بیمار، توسط همراه بیمار مورد ضرب و جرح قرار میگیرد و ده نفر به عنوان همراه بیمار وارد بخشهای بیمارستان می شوند و هیچ کس جرات تذکر به آنها را ندارد. همه و همه مسئله نگران کننده از عقب گرد فرهنگی در بخش زیادی از شهروندان استان مان است.


























