تعداد نظر۱
جالب است ۰
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد

آغاز فرایند جذب ۲۵۰ نیروی پیمانی در وزارت ارتباطات

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از آغاز ثبت نام فرایند جذب ۲۵۰ نیروی پیمانی در این وزارتخانه خبر داد.
آغاز فرایند جذب ۲۵۰ نیروی پیمانی در وزارت ارتباطات
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از آغاز ثبت نام فرایند جذب ۲۵۰ نیروی پیمانی در این وزارتخانه خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ غلامرضا امیدی، معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ با اعلام این خبر تاکید کرد که به‌منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز، از میان واجدان شرایط، تعداد ۲۵۰ نفر را از طریق سیزدهمین آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی جذب خواهد کرد.
متقاضیان می‌توانند برای مشاهده دفترچه راهنما و ثبت‌نام در این آزمون، از تاریخ ۱۱ تیر تا ۲۰ تیر ۱۴۰۴ به وب‌سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir مراجعه کنند.
امیدی در پایان یادآور شد: این فرایند در چارچوب ضوابط قانونی و با رعایت اصل شایسته‌سالاری انجام خواهد شد و تمامی مراحل آزمون و گزینش تحت نظارت نهادهای ذی‌ربط صورت می‌گیرد.
https://kebnanews.ir/vdcjyvei8uqeyxz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

سلام
تو رو خدا شرط سنی دارندگان مدرک کارشناسی ارشد را به ۴۲ سال تغییر بدید. به خدا عادلانه و منصفانه نیست شرط سنی کارشناس ارشد، با کارشناسی یکسان باشه. شما رو حضرت ابوالفضل و امام حسین قسم میدم این درخواست رو به گوش مسئولین برسونید تا فرصت ثبت نام تمام نشده اصلاحیه بزنن و شرط سنی دارندگان مدرک کارشناسی ارشد را به ۴۲ سال افزایش بدهند