نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری خطاب به استاندار این استان گفت: آسیبهای فرهنگی از دغدغههای استاندار محترم باشد، با شورای فرهنگ عمومی و مسئولان سازمان تبلیغات، حوزهها، برای عبور از مخمصههای فرهنگی تعامل معقول داشته باشند.



نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: زحمتی که آقای موسوی کشیدهاند، عشق ایشان به چنین کاری، تجربه و تحقیق و پژوهش ایشان به یک اتفاق بزرگ در این شهر فرهنگی و ادبی تبدیل شده، این شهر لایق بود که شهر مسجدها باشد و امروز شهر موزهها هم باشد.























