تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۳۳
کد مطلب : ۴۷۴۶۲۲
در بازدید میدانی مدیرکل بحران استانداری از بنـد انحرافی چیتاب مطرح شد

وعده شیرینِ علیرضا نیکروز به کشاورزانِ چیتاب و حومه

۳
وعده شیرینِ علیرضا نیکروز به کشاورزانِ چیتاب و حومه
کبنا ؛به گزارش " کِـبنا " از چیتاب ظهر امروز ۱۹ فرودین ۱۴۰۳ علیرضا نیکروز، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد به همراه بخشدار امام جمعه کبگیان و اعضاء شورای شهر چیتاب از مناطق آسیب دیده بند انحرافی تامین آب زراعی شهرچیتاب و روستاهای حومه بازدید کردند. 
ابوطالب محسنی فر بخشدار کبگیان با اشاره به حساسیت مکان ترک خوردگی در عدم مقاومت بارش و ریزشهای احتمالی گفت: انشالله با تلاش وبسیج همگانی هرچه سریعتر این معظل حل بشود چون اگر به زمان دیگری موکول گردد ممکن است طی یک رانش دیگر تبعات بدتری در زمینه تخریب داشته باشد. 
سید فرج الله پژمان امام جمعه کبگیان هم در این بازدید ضمن تشکر از حضور مدیرکل بحران در چیتاب گفت: آقای نیکروز مدیری ازجنس مردم، در دل مردم و همراه با مردم هستند که الحق والانصاف در موارد متعدد در حد توان پاسخگو بودند و این خدمات صادقانه را هم خدا می بیند و هم خلق خدا رضایتمند است و نعمتی بالاتر از این دو خصیصه برای یک مسئول در تراز انقلاب نیست. 
وی با اذعان به اینکه روز به روز به فصل کشت خاصه خزانه گیری شلتوک نزدیکتر می شویم خاطرنشان کرد: هم تعمیر نقاط آسیب دیده بند انحرافی، و هم ترمیم و بازسازی سرآب بندی زمینهای کشاورزی مردم در سیلابهای اخیر مستلزم اقدام اورژانسی مدیریت بحران بر نهادهای مربوط است. 
علیرضا نیکروز مدیرکل مدیریت بحران استانداری هم در این بازدید ضمن تشکراز پیگیریهای مُستَمرِّ امام جمعه، بخشدار و شورای شهر در حل مشکلات مردم بخش کبگیان در بازدید میدانی از بند انحرافی چیتاب عنوان کرد: انشالله بعد ازتعطیلات عید فطر، با دعوت از مدیران مربوطه ( آب منطقه ای، جهاد کشاورزی، و.. ) حتماََ بدنبال حل مشکل ترک خوردگی بند انحرافی، و ترمیم سرآب بندیِ زمینهای تحت پوشش کشت کشاورزان محترم این منطقهٔ خواهیم بود. 
لازم به ذکر است بند انحرافی چیتاب یکی از ماندگارترین شاخصه های خدمات نظام در بخش کبگیان است که در دوره نمایندگیِ سید مَسعُود حسینی بروی رودخانه کبگیان در تنگه جوزار احداث و بالِغ بر ۶۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی باغات شهر چیتاب، روستاهای حومه را تامین آب زراعی می کند. 
در این بازدید حجت الاسلام والمسلمین سید فرج الله پژمان ( امام جمعه ) ابوطالب محسنی فر ( بخشدار ) منوچهر کاشفی و کریمداد موحدی از اعضاءِ شورای اسلامیِ شهر چیتاب در کنار نیکروز مدیرکل بحران استانداری حضور داشتند.


٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭ 
خبرنگار : اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
1