تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۲۷
کد مطلب : ۴۷۴۵۸۹
در آستانه برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش؛

آیین بزرگداشت ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

۰
آیین بزرگداشت ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
کبنا ؛در آستانه اجلاسیه شهدای ارتش آیین بزرگداشت ۲۰۸ شهید ارتش استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
به گزارش کبنا؛ امروز شنبه ۱۸فروردین‌ماه  1403 جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در نشست خبری با خبرنگاران استان گفت: بزرگترین همایش سال ۱۴۰۳ برگزاری کنگره شهدا و یکی از این برنامه‌ها بزرگداشت شهدای ارتش است.
سردار مصطفی مثنوی با بیان اینکه اولین اجلاسیه کنگره شهدای ارتش در استان برگزار می‌شود، گفت: بر اساس اخرین آمار ۲ هزار شهید بر اساس سامانه‌های مختلف در استان ثبت و ضبط است.
وی اظهار داشت: برگ‌های زرین و افتخارات استان دو هزار شهید هستند که از این تعداد ۲٠۸ شهید متعلق به ارتش است و ۱۰درصد شهدای استان را شامل می‌شوند.

جانشین فرمانده سپاه فتح با اشاره به اینکه اجلاسیه بزرگداشت شهدای ارتش در ۶ شهریور در شهرستان گچساران برگزار می‌شود، گفت: ارتش اولین گروهی بود که به امام خمینی پیوستند و در دوران جنگ نیز همواره شاهد شجاعت و فداکاری‌ها آنان بودیم.
سردار مثنوی اضافه کرد: ارتش اکنون نیز همانند گذشته به صورت زمینی، هوایی و دریایی می‌درخشند؛ بنابراین نیازمندیم برای نسل جوان فداکاری‌های ارتش را تبیین کنیم.
وی خاطرنشان کرد: امروز یکی از مهمترین اقدامات ارتش محرومیت زدایی و توسعه است که نمونه آن را در دوران کرونا و پزشکی نیز دیده‌ایم همچنین ارتش همیشه در کنار فراجا حافظ امنیت مردم و مرز‌ها بود.
در ادامه افشاری، فرمانده تیپ ۳۷ زرهی شهید عطریان نزاجا استان فارس نیز گفت: ارتش اکنون باتوجه به تجربه هشت ساله جنگ بسیار آزموده و متبحر است و تجربیات خود را برای نسل‌های جدید آموزش می‌دهند تا نسل به نسل حفظ بشود.
وی ادامه داد: فرماندهی بر ارتش جمهوری اسلامی و نیرو‌های مسلح برعهده ولایت فقیه و رهبری الهی است؛ که مهمترین تفاوت آن با ارتش دوران طاغوت است.
  
افشاری با بیان اینکه تیپ ۳۷ زرهی ۳ماه قبل از جنگ در دوکوهه درگیر آشوب‌ها و درگیری‌ها بود، گفت: اولین شهد این تیپ در اردبیهشت دوماه قبل از جنگ است در این مسیر ۵۴۵ شهید داده که به تنهایی به اندازه دو استان شهید ارتشی داده است.
فرمانده تیپ ۳۷زرهی ارتش استان فارس به برنامه‌های بزرگداشت شهدای ارتش اشاره کرد و گفت: حضور فرماندهان و پیشکستوتان ارتش در اجلاسیه، رونمایی از ۲کتاب در حوزه دفاع مقدس، سخنرانی فرماندهان ارتش در قبل از خطبه‌های نماز جمعه در شهرستان‌ها و نمایشگاه آخرین دستاور‌های ارتش جمهوری اسلامی نیز از این برنامه‌ها است
وی با تأکید بر اینکه شعار «ارتش انقلابی» نام‌گذاری شده است، اظهار داشت: در راستای شعار ارتش فدای ملت گروه‌های جهادی پزشکی روانشناسی به روستا‌ها استان فرستاده می‌شوند.
افشاری در پایان گفت: بازسازی خانه جانباز دوران جنگ، برپایی بیمارستان صحرایی و ویزیت رایگان بیماران نیز از برنامه اجلاسیه ۶اردیبهشت است.
   
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
1