تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۹
کد مطلب : ۴۷۳۸۲۵
در خطبه‌های نماز جمعه مطرح شد

انتقاد امام‌جمعه چیتاب از ضعف برخی نهادهای فرهنگی در بخش کبگیان

۳
۲
انتقاد امام‌جمعه چیتاب از ضعف برخی نهادهای فرهنگی در بخش کبگیان
کبنا ؛امام‌جمعه کبگیان گفت: برخی از مسئولان از نمازجمعه که هیچ، برنامه ماه رمضان‌شان هم تعطیل است. زیبنده نیست اعتبار فرهنگی برخی ادارات بجای تحکیم فرهنگ دین مردم، خرج فضای سیاسی بشود. 
به گزارش کبنا از چیتاب، حجت‌الاسلام سید فرج‌الله پژمان امام‌جمعه کبگیان در خطبه‌های نمازجمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ چیتاب ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه ضمن تبریک فرارسیدن ماه رمضان گفت: فرصت امسال نعمتی است که خداوند در مجال نفس‌کشیدنی دوباره به شما در این ماه بزرگ‌داده فلذا نهایت استفاده از این فرصت را ببرید.
وی وسوسه، ارتباط، ورود به قلب، ماندگاری در روح، وابسته کردن به حزب، با سرپرستی و تبدیل‌کردن نفس انسان به خود ابلیس را از مراحل نفوذ شیطان جهت سلطه بر آدم برشمرد و گفت: در این وانفسای عمرهای زودگذر، خیلی مراقب تسلط شیطان و رخنه در وجودتان باشید. حجت‌الاسلام پژمان با تبریک تقارن بهار قرآن و طبیعت نیز گفت: در این تحول عظیم ابتدا تغییر در خود، وَرَع (تحول عظیم در شکست نفس و بندگی خالص)، و همچنین تبدیل بدی به سیئات، کمک مخفیانه به نیازمندِ همنوع باشید. 
امام‌جمعه چیتاب در فراز دوم از خطبه‌های این هفته خطاب به برخی از نهادهای دولتی که در اجرا و همراهی برنامه‌های فرهنگی ضعیف‌اند نیز گفت: برخی از نهادهای دولتی بجای عمل به وظایف خود تنها دلخوش به تنوین و تکثیر آمار نوشتاری لیست نویس خروجی کارشان می‌پردازند، فلذا می‌بینید که از عملکرد فرهنگی فقط اسمشان هست، اما اندیشه غیرفرهنگی و غیردینی دارند. 
سید فرج‌الله پژمان تصریح کرد: اگر می‌خواهید برای فرهنگ دین کاری بکنید پس چرا هرجایی که باید باشید نیستید؛ ولی هرجایی نباید باشید هستید. 
وی در ادامه انتقاد حضور کم‌رنگ بعضی از مسئولان در برنامه‌های فرهنگی گفت: برخی از مسئولان از نمازجمعه که هیچ، برنامه ماه رمضانشان هم تعطیل است، و زیبنده نیست اعتبار فرهنگی برخی ادارات بجای تحکیم فرهنگ دین مردم، خرج فضای سیاسی بشود. 
امام‌جمعه چیتاب در ادامه خطاب به مسئولان ورزش نیز گفت: عزیزانی که بارهای بار تماس با شما داشته‌ایم، بفرمایند برای حل معضلات همین سالن ورزشی چیتاب چه کاری کرده‌اید. 
وی ادامه داد؛ این سالن بزرگ ورزشی چیتاب مانند یک سردخانه شده واقعاً زیبنده نیست یک جوان و نوجوان این شهر برای یک شب سالن رفتن در چیتاب به علت نداشتن سیستم گرمایشی، یا باید در سرمای زمستان به خود بلرزد و تحمل بکند، و یا مجبور باشد در دل شب با به‌جان‌خریدن تمام مخاطرات جاده‌ای به پاتاوه، و یاسوج برود، فلذا کسی که ادعای مسلمانی دارد و در دولت اسلامی مسئولیتی می‌پذیرد، کم‌کاری نکُنَد. 


--------------------------------
خبرنگار: اسماعیل رسام
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
فقر فساد تبعیض پاشنه اشیل هست.پارتی بازی اشنابازی جناح بازی گروه بازی ریشه مشکلات کشور هست.مادامی که خدا فراموش شود و فقط شعار داده شود و در عمل حقوق مردم مظلوم و محروم و بی پناهان و فقرا نادیده گرفته شود مشکلات هست.مشکل فرهنگی یعنی پارتی بازی یعنی ستم یعنی حق خوری یعنی زورگویی یعنی تضییع فقرا و ایتام و مظلومان و .....نهادهای فرهنگی می بایست علیه بی عدالتی و تبعیض و سوگیری اقدام کنند
Iran, Islamic Republic of
بهرامی همش درس آیکن...قول داده یک جوان بیکار نباش...حتی قرار پتروشیمی تو چیتاب بزن
Iran, Islamic Republic of
خدا وبهرامی نخو
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
1