تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب : ۴۷۲۸۶۵
استاندار :

کهگیلویه وبویراحمد برای انتخابات آماده شد

۲
۰
کهگیلویه وبویراحمد برای انتخابات آماده شد
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: همه شرایط برای برگزاری انتخاباتی پر شور، سالم و رقابتی در استان مهیا شده است.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، سید علی احمدزاده با حضور در صدا و سیمای مرکز استان از نزدیک در جریان ضبط مناظرات انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
استاندار با اشاره به نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری افزود: تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۲۵ بهمن ماه آغاز شده است و تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از فردا سوم اسفند ماه آغاز خواهد شد.
وی اظهار کرد: برای معرفی بهتر نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی صدا و سیمای مرکز استان پای کار آمده و اقدام به ضبط مناطرات کاندیداها کرده است که ضبط برنامه های کاندیدای حوزه انتخابیه گچساران و باشت و بویراحمد و دنا و مارگون به اتمام رسیده و ضبط برنامه های نامزدهای انتخاباتی شهرستان های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در حال انجام است.
احمدزاده بیان کرد به همراه مدیرکل صدا و سیما به صورت زنده و مستقیم مناظره نامزدهای انتخاباتی این چهار شهر را دیدیم و مباحث خوب و امیدآفرینی در مناظراتی که می تواند موجب ترقی استان و آگاهی بیشتر مردم به خصوص جوانان با کاندیدا شود مطرح شد.
استاندار ادامه داد: به لحاظ فنی کارهای خوبی در صدا و سیما برای انتخابات پیش رو انجام شده و پوشش بی‌نظیری صورت گرفته است که در زمان تبلیغات رسمی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از صدا و سیما پخش می شود که از صدا و سیمای مرکز استان تشکر و قدردانی می کنم.
 وی بیان کرد: تعدادی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی جوانان هستند و موجب خوشحالی است که نظام برای جایگاه مجلس شورای اسلامی به آنها اعتماد کرده است. این افراد شاید امکانات وسیع برای تبلیغات و معرفی خود به مردم نداشته باشند اما صدا و سیما این فرصت را فراهم کرده که همه نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی دیده شوند.
احمدزاده بیان کرد از همه نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی برای حضور در برنامه های مناظراتی صدا و سیما دعوت به عمل آمد اما برخی ها نخواستند از این فرصت استفاده کنند و برخی دیگر استفاده کردند و در زمان رسمی تبلیغات برنامه های آنها به دفعات مختلف پخش می شود.
استاندار خطاب به نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت از فردا تبلیغات رسمی نامزدها آغاز می شود و توصیه می کنم برای حفظ آرامش، وحدت و برادری در ایام کوتاه باقی مانده تا ۱۱ اسفند به جای پرداختن به حواشی به اصل توجه کنند و برنامه های خود را برای حضور بهتر در مجلس در صورت انتخاب شدن ارائه دهند تا مردم بر این اساس به آنها رای دهند.
احمدزاده همچنین خطاب به مردم گفت: شرایط خوبی برای انتخابات فراهم است از همه مردم در شهرها، روستاها و عشایر استان  دعوت می کنم خود را برای حضور پرشور و باشکوه در انتخابات ۱۱ اسفند آماده کنند و به کسانی که تمایل دارند رای دهند و با اطمینان بدانند اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات سالم مهیا است.
وی با اشاره به اینکه همه دستگاه های نظارتی و امنیتی برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند پای کار هستند، بیان کرد: مردم نگران سلامت انتخابات نباشند بدانند از رای آنها در هر سه حوزه انتخابیه استان صیانت می شود و برنده انتخابات کسانی هستند که بیشترین رای مردم را کسب کنند، رای مردم معیار و ملاک برای انتخاب شدن است.
احمدزاده با بیان اینکه مردم با علاقه و اشتیاق پای کار باشند، گفت: فرصتی فراهم است تا مردم با حضور در پای صندوق های رای جمهوریت خود را که مشارکت در انتخابات است ثابت کنند، وعده ما با مردم استان ۱۱ اسفند در پای صندوق های رای است.
 


 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
رای نمیدم
کام
Iran, Islamic Republic of
چرا همگی دستاشون رو به نشانه غم و اندوه گرفتند
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
1