تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۵
کد مطلب : ۴۷۲۵۹۸
با ارسال متنی انحام گرفت

سکوت مهدی روشنفکر راجع به کلیپ تقطیع شده سی‌سخت شکست / انتظار داشتم حاضران در آن جلسه، به حرمت نان و نمک و مهمان‌، روشنگری می‌کردند / هر تفکری که به مردم سی‌سخت پشت کرد پشتش به زمین خورد / مجلس و دولت، بنده را، فرزند سی‌سخت و سی‌سخت را کارگاه عمرانی می‌گفتند / به دلیل نوپایی جریان و روحیات مخالفان، باید از شخصی شجاع، مدبر، رازدار، متواضع با فرهنگی غنی برای مدیریت اتاق فکر رسانه استفاده می‌کردم و این مسئولیت را به وحید زابلی‌زاده فرزند شما سپردم / تفکری برای تخریب بنده از بیداری مردم سی‌سخت گفتند که خود کمترین عذرخواهی از مردم به دلیل گذشته سیاه خود ندارند و اگر مرحوم آیت‌الله ملک حسینی نماینده روحانیت و نظام، ترمز این تفکر را نمی‌کشید مشخص نبود چه سرنوشتی در انتظار بویراحمد بود؟

۳۰۶
۶
سکوت مهدی روشنفکر راجع به کلیپ تقطیع شده سی‌سخت شکست / انتظار داشتم حاضران در آن جلسه، به حرمت نان و نمک و مهمان‌، روشنگری می‌کردند / هر تفکری که به مردم سی‌سخت پشت کرد پشتش به زمین خورد
کبنا ؛مهدی روشنفکر، نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی و نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون با ارسال متنی که نسخه‌ای از آن در اختیار پایگاه خبری کبنا نیوز قرار گرفته است به کلیپی که در خصوص مردم سی‌سخت به او نسبت داده بودند، واکنش نشان داد.
به گزارش کبنا، این متن به شرح زیر است.
در این مدت و در این بزنگاه تاریخی پیش روی بویراحمد، علی‌رغم حجم بالای فشار از طرق مختلف، صبر کردم تا این آب گل‌آلود زلال گردد و واقعیت ماجرا برای مردم فهیم، نجیب و شرأفتمند سی‌سخت روشن شود و بدانند مهدی روشنفکر نه به دلیل نسبت‌فامیلی با مردمان سی‌سخت، بلکه به دلیل درایت، تدبیر، سخت‌کوشی، ‌امانت‌داری و فرهنگ‌غنی مردمان سی‌سخت همیشه خود را فرزند سی‌سخت دانسته است و همواره فرزندانم نیز به ریشه و نسبتی که با مردم سی‌سخت دارند به خود بالیده‌اند و افتخار کرده‌اند.
در این مدت که شاهد چنین بی‌اخلاقی غیر قابل بخششی بودیم. هر چه زمان گذشت نه تنها این آب گل آلود جهت مشخص شدن واقعیت ماجرا زلال نشد بلکه مخالفان روز به روز این آب را بیش از پیش گل‌آلود کردند تا راست و دروغ ماجرا هیچ‌گاه مشخص نگردد و به قول معروف از این آب گل‌آلود ماهی بگیرند.
در این مدت به عنوان فرزند کوچک بویراحمد، از بزرگوارانی که به دعوتشان در جمعشان به عنوان یک مهمان حضور داشتم و آگاه بر اصل ماجرا بودند، انتظار داشتم که پس از انتشار آن فیلم تقطیع و برش داده شده و آن هم پس از چند ماه، اولاً به حرمت شجاعت و نجابت مردم شریف سی‌سخت و سپس در حمایت از مظلومیت بنده و برای دفاع از شرف تاریخ مردمان سی‌سخت و دیگر مردم بویراحمد واقعیت ماجرا را می‌گفتند زیرا بنده مهمان این عزیزان بودم و انتظار داشتم تا هر عزیز و بزرگواری در آن جلسه، به حرمت شجاعت و نجابت سی‌سختی‌های شریف و شجاع اینچنین کند تا عده‌ای به بهانه حمایت از مردم سی‌سخت از این موضوع سوءاستفاده نکنند که خدایی نکرده جدا از مسائل انتخاباتی، به ساحتی بی‌حرمتی نگردد. اما به هر دلیلی اینچنین نشد تا نه تنها روح و روان مردم دانا و غیرتمند سی‌سخت آزرده شود، بلکه همه دلسوزان واقعی خاک بویراحمد که از آن جهت که سی‌سخت را به پشتوانه تاریخ درخشانی که به همه فضایل انسانی گره خورده است دوست دارند نیز آزرده خاطر گردیدند. لذا لازم می‌دانم تا اگر آزرده شده‌اید، نه از آن جهت که فرزند و خادم شما به ساحت شما جسارتی کرده باشد بلکه به این دلیل که تخریب بنده عاملی و بهانه‌ای شد که عده‌ای به این موضوع دامن بزنند، از محضر یکایک شما عذرخواهی می‌کنم. زیرا عده‌ای آرزو دارند بویراحمد نابود شود تا به بهانه این نابودی، پروژه جدیدی برای تخریب فرزند و خادم شما شروع کنند.
در تمامی این مدت توسط تعداد اندکی از عزیزانی از مردم فهیم سی‌سخت و بسیاری از مخالفان و حتی بسیاری از موافقان و دوستان و خویشاوندان که اطلاعی از واقعیت ماجرا نداشتند بار‌ها مورد بی‌مهری و توبیخ قرار گرفتم. و بزرگوارانی از سی‌سخت بار‌ها مرا به ناآگاهی تاریخی و تقابل با مردم سی‌سخت متهم کردند، حال آنکه اصل ماجرا و واقعیت، فقط جانبداری بنده در آن جلسه در حمایت از مردم نجیب سی‌سخت بود. زیرا هیچ‌گاه نه در دوران نمایندگی و نه پیش از آن خود را جدای از مردم سی‌سخت ندانسته و نخواهم دانست.
امروز بعد از مدت‌ها تصمیم گرفتم صادقانه خدمت مردم فهیم، نجیب و شرأفتمند سی‌سخت عرض کنم بنده اگر تاریخ را نمی‌دانستم و از فهم و شعور، دانایی و وفای به عهد و شجاعت شما مردم سی‌سخت بی‌اطلاع بودم تلاش نمی‌کردم بیش از هر بخش و منطقه‌ای، وفاداری و خدمتگزاری و احساس مسئولیت خود به مردم سی‌سخت را فراتر از نگاه‌های مردود و نادرست سیاسی و انتخاباتی ثابت کنم. به همین دلیل بود که آنقدر از زلزله و محرومیت سی‌سخت و این بهشت گمشده و پتانسیل‌هایش گفتیم و از مسئولان کشور و برخی نمایندگان در جلسات خصوصی از کوتاهی در حق شما مردم سی سخت قاطعانه مطالبه‌گری کردیم که برخی از نمایندگان مجلس و مسئولان دولت بنده را فرزند سی‌سخت خطاب می‌کردند و البته باعث افتخار این فرزندتان بوده و خواهد بود. من امروز به شما و همه مردم بزرگ و عزیز بویراحمد، اگر ناراضی هستید و از شرایط خود ناراحتید، حق می‌دهم، چراکه من خود نیز، با همین سختی‌ها و مشکلات روزمره دست و پنجه نرم می‌کنم و به همه شما عزیزان عرض می‌کنم که تلاش فرزندتان تا آخرین لحظه این مسئولیت برای خدمت به شما و کاهش رنج‌ها و مشکلاتتان ادامه خواهد داشت.
حقیقت این است که تاریخ بویراحمد منهای مردمان دانا، عالم و سخت‌کوش و شجاع سی‌سخت مانند دنای بدون آب و برف است و این واقعیتی انکار ناپذیر است. و به همین دلیل است انتظار نداشتم عده‌ای برای مقاصد سیاسی و رقابت، رفاقت‌ها را فراموش کنند و اینگونه به دامان بی‌اخلاقی پناه ببرند. تا با بدبین کردن شریف‌ترین مردمان نسبت به فرزند خودشان دستاوردی کسب کنند.
بنده از ابتدای حضور در مجلس بر خلاف دیگر جریانات سیاسی تاریخ بویراحمد، راز ماندگاری جریان ندای وحدت را دور نشدن از‌اندیشه و رضایت مردمان سی‌سخت دانستم. از این رو بعد از پیروزی در انتخابات ۹۸ به این دلیل که نقطه مقابل ما یک تفکر با سابقه خطر‌ناک انحصارطلبی و تمامیت‌خواهی بود، باید مشاورانم را از شجاع‌ترین، داناترین و‌امین‌ترین و رازدارترین افراد انتخاب می‌کردم. بنابرین در اولین اقدام، مسئولیت مهم‌ترین بخش مغزافزاری این جریان نوپا، یعنی مدیریت اتاق فکر رسانه و محتوای خود که حکم جعبه سیاه و مخزن‌اسرار جریان ندای وحدت را دارد و ده‌ها خطر ممکن بود‌ایشان را تهدید کند به وحید زابلی‌زاده فرزند سی‌سخت و دنای استوار سپردم تا این جریان با پیوند با‌اندیشه‌، شعور، اخلاق و فرهنگ مردم سی‌سخت غنی گردد و شهادت می‌دهم که بهترین انتخابم فرزند شما بوده است زیرا علی رغم تمام ناملایمتی‌ها، صبور و مدبر بود و به جای منافع شخصی، دائماً منافع جریان، منافع بویراحمد و منافع مردم سی سخت برایش اولویت داشت.
با تاریخ آشنایی دارم و می‌دانم هر گروه، جریان و سیاستمداری به شما که نمادی از مردمان شجاع، دانا، نجیب، شریف و وطن‌دوست می‌باشید پشت کردند پشتشان به بدترین شکل ممکن به زمین خورد!
از تاریخ درس گرفتم تا خود به درس عبرتی دیگر در تاریخ تبدیل نگردم. و به همین جهت عملکرد مهدی روشنفکر بیش از هر منطقه‌ای با نام سی‌سخت و زلزله سی‌سخت و زیرساخت‌های سی‌سخت شنیده می‌شود و اگر امروز تا آن نقطه آرمانی که شما انتظار دارید و من تحقق آن برای شما را آرزو دارم فاصله داریم، باید به شما بگویم که کار و تلاش ما در سی‌سخت این نگین درخشان استان ادامه دارد و نقطه درخشان کارنامه عملکرد بنده، پیگیری‌ها و نظارت بنده مربوط به حوزه اجرایی دولت مربوط به شهر سی سخت می‌باشد.
اما خطاب به تفکراتی که مغرضانه از این موضوع نهایت سوءاستفاده را بردند و به بهانه حمایت از مردم سی‌سخت به بنده انواع توهین‌ها و تهمت‌ها را نسبت دادند فقط یک گل تقدیم می‌کنم. اما، اما خوشحال شدم که شما به جهت تخریب بنده تا این اندازه واقعیات را پذیرفتید و از بزرگی مردمان سی‌سخت تعریف و تمجید کردید و به کوچکی خود در مقابل بزرگی این مردم نجیب و شریف اعتراف کردید.
بنده نیز اعتقاد دارم بسیاری از کسانی به بهانه حمایت از مردم سی‌سخت بر خلاف واقعیت ماجرا، انواع توهین و تهمت را به بنده نسبت دادند اگر جای مردم اصیل سی‌سخت می‌بودند، امروز سی‌سخت بیابانی بی‌درخت بیش نبود و اینهمه افتخارات علمی، هنری و ورزشی در کارنامه آن ثبت نمی‌شد.
آری این فهم و نجابت و شجاعت مردم سی‌سخت می‌باشد که از وجب به وجب خاک سی‌سخت در مقابل هر زیاده‌خواهی شجاعانه دفاع کردند، سی‌سخت را آباد کردند و امروز سی‌سخت و فرزندان سی‌سخت نام و آوازه ملی و بین‌المللی دارند تا هر آن کس که عاشق این خاک باشد، به این فرزندان افتخار کند.
مردم شریف بویراحمد بدانید که بنده به اصلاح، تغییر و تحول اعتقاد راسخ دارم و قطعاً هر انسان و گروهی قابلیت تغییر دارد اما به مردم فهیم، دانا، آزادی‌خواه، تاریخ‌ساز و مورخ سی‌سخت عرض می‌کنم اگر عده‌ای با کارنامه سیاه، امروز مدعی هستند تفکرشان دیگر آن تفکر بسته و ضد بیداری و ضد آزادی اوایل انقلاب یا آن تفکر تندرو و ضد بیداری قبل از اسفند سال ۹۸ نیست، می‌بایست در ساده‌ترین حالت ممکن از شما و خانواده فرزندان بیدار و نخبگان بیگناهی که در سی‌سخت و بویراحمد در این ۴۳ سال حذف یا منزوی شدند یا از حذف و حصر و دار ترساندند عذرخواهی و طلب حلالیت کنند و اظهار پشیمانی کنند سپس مدعی تغییر خود نسبت به گذشته باشند.
مادامی که گروهی همزمان که مدعی می‌شوند تفکرشان ۱۸۰ درجه با قبل از اسفند ۹۸، تغییر کرده است و از سوی دیگر در محافل خصوصی و عمومی به گذشته سیاه خود افتخار می‌کنند یعنی تغییری را شاهد نبودیم. و اگر بزرگانی مانند مرحوم آیت‌الله ملک حسینی (ره) به عنوان نماینده جامعه روحانیت و نظام و برخی بزرگان در استان برای کشیدن ترمز این تفکر تندرو نبودند مشخص نبود چه بر سر بیداری در این استان می‌آمد و چه هزینه‌های دیگری برای نظام و انقلاب تحمیل می‌شد.
آگاه باشید که تفکری که حاضر نیستند اشتباهات خود در گذشته را بپذیرند و از مردم بویراحمد حتی یک عذرخواهی ساده بخاطر آن خطاهای جبران‌ناپذیر داشته باشند، اما از عذرخواهی بنده به خاطر خطای نکرده می‌گویند.
آری، امروز تفکری در ظاهر در حمایت از بیداری مردم سی‌سخت به بنده حمله می‌کنند که در گذشته خود بزرگترین دشمنان بیداری بوده‌اند و تاریخ گذشته و حال ما خود گواه این مدعاست که این تفکر تمامیت‌خواه دشمن بیداری و آگاهی بوده و حتماً شما نیز خود نیک می‌دانید که این تفکر انحصارطلب، به دلیل نپذیرفتن اشتباه گذشته و عدم عذرخواهی از مردم، امروز از بیداری مردم و اگاهی مردم، احتمالاً بیشتر از شعله‌های آتش جهنم واهمه دارند. چون بیداری مردم، پایانی بر انحصارطلبی و تمامیت‌خواهی آن‌ها و هر تفکر انحصار طلبی در آینده خواهد بود و اگر حتی ندای وحدت روزی پای در این مسیر انحصار طلبی و تمامیت خواهی بگذارد قطعاً با دشمنی به نام آگاهی و بیداری مردم مواجه خواهد بود و بیداری مردم کرکره چنین جریانی را پایین خواهد کشید.
من الله توفیق
خاک پای مردم
مهدی روشنفکر
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کجای اون لفظ تقطیع شده بود؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
عذر بدتر از گناه که میگن همینه.
محبت کن یک‌ دقیقه صحبت بفرما بجای بیانیه
Iran, Islamic Republic of
برق بفروشنه
یا
آب بکاره
یا
بگه انگور پرور
یا
بگه با بخار
یا
ما را به خدا بشماره
یا
هزاران لغت جدید به فرهنگ لغت اضافه کنه؟
چرا انتظار زیادی داری؟
در حد توان مخاطب ت مطالبه گری داشته باش!
مهاجر سرگشته .
Iran, Islamic Republic of
اصلا چی شده ؟ این جریان انگور ، بخار ، آب ، برق چیه مگه ؟
Canada
همه چیز واضحه سعی نکنید خودتدن رو به اون راه بزنید ،خواستید از آب گل آلود ماهی بگیرید نتونستید،دیگه سکوت کنید
اصلاحطلب
Iran, Islamic Republic of
اعتبارات زلزله سی سخت را کجا هزینه کردی؟به اسم سی سخت به کام جایی که دنبال رای گرفتن بودی؟این دور کارت تمام است
دنا
Iran, Islamic Republic of
تقطیع نه به این معنا که بریده باشند. قبلش یکی در این جلسه خطاب به روشنفکر گفته ول کن/ا و روشنفکر اینچنین از سی سخت دفاع کرده. جلسه در سریز بوده جهت اطلاع، خود بخوان حدیث مفصل از این ماجرا
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
تقطیع بود برادر. تیم بهرامی کلیپو پخش کردند و اولش را حذف کرده بودند که یک نفر به سی سختی ها توهین کرد. متاسفانه از ساده دلی روشنفکر تو اون جلسه حداکثر سواستفاده را کردند رقبایش. البته تقصیر خودش هم هست، میتونست واژه بهتری استفاده کنه ولی عمدی در کارش نبود. بهتره واقعیت را بپذیرید نتخابات هم تموم میشه ولی برادریها میمونه
شهر
Iran, Islamic Republic of
بابا چرا فکر میکنید تقطیع یعنی اینکه فیلم تکه تکه باشه، قبلش یکی به سی سخت توهین کرده این بنده خدا امده جواب بده و یعنی برای سی سخت غیرت کنه که تیش فکهس. سخت نگیرید دوستان
Iran, Islamic Republic of
این حرص و ولع روشنفکر و توهین به بقیه و عصبیتش نه بخاطر مردم است بلکه بخاطر از دست دادن سلف سرویس رایگان مجلس است
Iran, Islamic Republic of
اون کلیپ فرضا تقطیع شده بود.دلیل این همه بی مهری و دشمنیت با مردم سیسخت در طول این ۴سال چه بود؟تمام مدیران شهرستانی رو از طایفه خودت و البته چند خانواده خاص از طایفه ات انتخاب کردی.به یک نفر سیسختی پست و مسئولیت ندادی و قلع و قمعشون کردی.آقای روشنفکر دیگه دیر شده برای این حرفها.خیلی زودتر باید رویه ات رو اصلاح میکردی
Iran, Islamic Republic of
این همه کار برای سب سخت انجام داد از تونل ها ،پل شهید نجفی ،تا ۱۲ مدرسه و دارالقرآن، راه اندازی کارخانه آب معدنی و و.‌......فقط درخت ها عوض نشدند تشکر لازمه
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
در خصوص جاده وپل فقط کار خود بچه های سی سخت در راه و شهرسازی استان از جمله نیک اقبال مدیر کل وقت و آقای قیصرپور بود وگر نه نماینده کاری نکرد وخواستن این پروژه‌ها تعطیل بشه ،حالا هم هرچا اعتبار کم میارن از محور سی سخت برمی‌دارند وبه پروژه‌ها ی دیگر تزریق می‌کنند، در ضمن شماره طرح پروژه‌ها ی محور اقلید را حذف کردن وبه محور سی سخت اضافه کردن
Canada
اره نماینده هیچ کاری نکرد تو راست میگی
جمع کنید خودتونو بابا
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
نیک اقبال اگه میخواست کاری برای شهرستان کنه تو اون هشت سال که معاون استان بود انجام میداد. لازم نکرده شما الان ازش تعریف کنی، همه چیز مشخصه
Iran, Islamic Republic of
برو بچه
اظهار نظر الکی نکن
در هیچکدام نقشی نداشت.
Iran, Islamic Republic of
حرف بی اساس و آمار نه مالیات داره و نه بیمه
Canada
تربیت هم همینطور
Canada
احسنت
Canada
دقیقا
Canada
یا مهدی
کوخدان
Iran, Islamic Republic of
به قران
به پیغمبر
به شاه قاسم
به بیخاتنون
اگر روشنفکر صحبت کند
من به ایشان رای می دهم.

بنده خدا زدی آبرو و حیثیت بویراحمد که هیچ بلکه این‌جایگاه را لگد مال کردی.
حالا اومدی و تقطیع و تقطیع می کنی .
در هیچ برهه ای از تاریخ چنین به ما سی سختیها توهین‌نشده بود.
سی سخت‌مایه فخر و مباهات بویراحمد است .
نیک اقبال
Iran, Islamic Republic of
ششتا از بچه های سیس سخت تو اداره برق، راهداری، هلالا احمر، استانداری، برنامه بوددجه و گاز استان معاون استانی هستند جهت اطلاع
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
بقیه شهرستان هم حق دارند پست داشته باشند. همه از پستها ناراضی هستند پس این پستها را کی گرفت. پاکباز، نیک اقبالها، جهانفکر، رضایی، مووسوی، صیادی، محسنی، هرمزی، امیری، صیادی برق و ... اینا پس بچه کجا بودند.
فرهنگ پیشتاز
Iran, Islamic Republic of
جناب روشنفکر


دیگر این توجیه و اعتذار خریداری ندارد
شما همه چیز را باخته ایذ چون:

شناخت درستی از بویراحمد واحد ندارید

چون تفکرات شدید قومیتی دارید

چون چهار سال خیلی بده را در بویراحمد و دنا خلق کردید

چون حرف و عمل شما یکی نیست
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا از دور قبلیش بیشتر رای میاره چون بویراحمد شناختنش که اهل شعار و حرف مفت نیست
Iran, Islamic Republic of
به این نظر مسخره فقط میشه خندید
Iran, Islamic Republic of
دیگه خیلی دیره برای این حرفها
Iran, Islamic Republic of
برنده ی قطعی انتخابات روشنفکر هست مطمئن باش
Iran, Islamic Republic of
شیون

ندا

واپسه
جانان
Iran, Islamic Republic of
شیون خوت واپسه در خط ...
دنا نشین
Iran, Islamic Republic of
اهانت بدی کردید

همه هم دیدند

نیازی به این مصاحبه های فصلی نیست
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
مردم سی سخت خیلی مردم قدرشناسی هستند و خیلی برای پااتاوه و تامرادی محترمند. اینطوری تخریب نکنید. جلسه تو سریز بود و روشنفکر از سی سخت دفاع کرد. شاید بعداً متوجه شدید که دیره دیگه
رضا
Iran, Islamic Republic of
کجاش توهین بوده، جالبه توهین اونایی کردند که فیلم 1 سال پیش رو الان به این صورت برای تخریب منتشر کردند. کسانی که این فیلم را برای مقاصد سیاسیشون بازنشر کردند و با ابروی سی سخت بازی کردند. روشنفکر بنده خدا میخواست جواب اونی را بده که گفت سی سختیه را ول کن ولی با برش بخش اول صحبتها اینجوری شد
Iran, Islamic Republic of
حرفهات با عملت نمیخونه.یه سر به فرمانداری و مرکز بهداشت دنا بزن ببین چگونه سیسختیها رو تارومار کردی
Iran, Islamic Republic of
مطمعنین علت اصلی تار ومار شدن بچه های سیسخت خود شماها نیستین؟؟؟ ما یه مجموعه کوچک به نام شورای شهر که عضویت اون مختص خود بچه های سیسخت هست رو نتونستیم نگه داریم و منحل شد !!! برای این توجیه مناسبی داری
وقتی یکی از بچه های سیسخت موقعیت اجتماعی بدست میاره
چقد مورد حمایت قرارش میدم ؟؟؟
ما مردم عجیبی هستیم
به شدت فرافکنیم
به شدت دوگانه و متضادیم
حرف آقای روشنفکر رو به خودمون گرفتیم که ضعف خودمون رو پنهان کنیم
ما ضعیفیم
ما پشت هم نیستیم
ما علیه همیم
به ظاهر بافرهنگ و متواضعیم
اما در واقع چنین چیزی نیستیم
Iran, Islamic Republic of
تو سی سختی نیستی
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
همین مونده بود که ضعف نیورهای وابسته به منتظریان در شورای سی سخت هم بیفته گردن روشنفکر
دنا
United States
جناب روشنفکر نماینده ای میخوایم که بتونه این شهر از بن بست خارج کنه نه اینکه روز به روز داغون تر بشیم و به عقبگرد بریم ماه عسل این چهارسالتون چی بوده نگاه مبلمان شهری کنید ترافیک شهری هر وقتی به استان های همجوار میریم و دوباره برمیگردم هزار افسوس میخوریم که چقد پروژه های عمرانی و سریع پیش میرن ولی در شهر ما هیچی هیچکس سرجای خودش نیست
Iran, Islamic Republic of
لطفأ در حد توان مخاطب ت از او مطالبه گری کن
Iran, Islamic Republic of
فقط منتظریان در این دولت و مجلس میتونه موفق بشه
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
ویسا تا سیت بیارنش
Ip
Iran, Islamic Republic of
دلته وه همی چیل خش کو.فقط حاج نادر منتظریان
Iran, Islamic Republic of
شهر سیسخت با اون همه نیروی انسانی در سطح بالا باید فرماندار و معاون و...رو همگی از قوم و خویشای خودت میزاشتی؟جناب روشنفکر /در حق سیسختیها و ما هیچوقت فراموش نمیکنیم
فیلم های تلخ
Iran, Islamic Republic of
شما اشتباه کردید
نه یک بار

بلکه چند بار
پژمان
Iran, Islamic Republic of
ب قول خودت این مردم تو را شناختن...دیگه حنات رنگی نداره
Iran, Islamic Republic of
فکر میکنی حنای ما خیلی رنگیه ؟؟؟
نه متاسفانه
ما خیلی وقته به خودمون به پشت هم نبودنمون به کسایی که یه قدم برای خیرخواهی اومدن جلو وما به عقب رفتیم قافیه رو باختیم
United States
این متن را فرد دیگری براش نوشته است
Iran, Islamic Republic of
خود جنابعالی بیشترین حذف رو برای فرزندان سی سخت داشتی.فرزندان سی سخت رو در تمام ادارات به خاک سیاه نشوندی. زابلی زاده هم همون سال اول باید راهشو ازت جدا میکرد
Iran, Islamic Republic of
خوشحالم
که عجز و ناتوانی روشنفکر در توجیه انتصابات ش
به یک مشاور رسانه ای ختم می شود.
او خود معترف است بر عملکردش
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
مشاور رسانه ای روشنفکر آقای ابوذر هستند که اتفاقا بچه شهرستان دنایه. اگه منظورت زابلی هست، بدون زابلی از جایگاه بالاتری برخورداره، در قلب ماست
Iran, Islamic Republic of
جریان دشمن سی سخت و سی سختی بوده و هست و این بر مردم ثابت شده هست و هر سی سختی که برای منافع شخصی خودش به طرف این جریان برود از چشم مردم خواهد افتاد
Iran, Islamic Republic of
مطمئنأ از چشم مردم سی سخت خواهد افتاد آنکه در اردوگاه ندا باشد.
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
پس مشکل شما توهین به مردم سی سخت نیست / همشهریت را اینطر تخریب نمیکردی. برو خدا روزیت جای دیگه بده
Iran, Islamic Republic of
لفظ با بخار کجاش تقطیع شده؟؟ این کلمه را مگه میشه تقطیع کرد؟
Iran, Islamic Republic of
چرا ادم‌کاری بکنه که اینطور مجبور به عذرخواهی بشه؟؟ چقد باید هزینه داد؟
Iran, Islamic Republic of
اولا که بعد زلزله در هر جای ایران باشه دولت اتوماتیک اعتبارات و تسهیلات ویژه ای قرار میده چه در بم باشه چه کرمانشاه چه سیسخت.دوما همون اعتبارات سر از روستاهایی در آورد که کوچکترین خسارتی ندیده بودن ولی فرماندار وقت اعتبارات زلزله رو برد جاهای دیگه هزینه کرد.سوما نام ۳نفر سیسختی رو بگو که بهشون پست دادی؟قطعا نمیتونی نام ببری.ولی میخوای من بالای ۱۰۰ نفر از قوم و قبیلت رو نام ببرم که بهشون پست دادی؟
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
بله همه چیز مثبت اتوماتیک هست ولی همه چیزهای منفی تقصیره روشنفکره. برو عامو دلت خوشه
Romania
شما تا به حال یک کلام از عملکرد پوچ خود نگفتید چهار سال وقت این مردم را در مجلس هدر دادید کل عملکردشان فقط انتصاب نیروهای منتصب به خودتان چه از طایفه خودتان و چه دیگر طایفه ها در ادارجات فقط و فقط برای رای بود .در دوره قبل خوب دانشجویان را به مطالبه گری دعوت می‌کردید چه شد این دوره خاموش هستید و گفتن آن را ندارید مدام به نماینده دور قبل میتاختیت که طایفه سالاری راه انداخته و استخدام فله ای از هم طایفه ای هاش انجام داده .خودتان که از اون بدتر کردید.رای دادن به شما یعنی واپس گرایی.عقب ماندگی .درجازدن . متأسفانه اگر شما انتخاب شدید بدانید که هنوز سالها مانده تا این مردم به بلوغ سیاسی برسند و گرنه ردای مجلس به تن شما گشاده و شما اهل این کار نیستید
Iran, Islamic Republic of
هیچ تفکری مثل ندای وحدت به سیسخت پشت نکرد.پس ان شاءالله پشتش به زمین خواهد خورد
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشی، مطمئن باش روشنفکر به همه مردم بویراحمد و بخصوص سی سخت دوباره هم تو مجلسه
Ip
Iran, Islamic Republic of
خهسه وانبیی بالا تا دومن کامنت نهی و هیشکه هم نه پشتته؟
مطالبه مردم سی سخت جهانفکر
Iran, Islamic Republic of
چرا ارسال متن؟
ما مردم سی سخت دوست داریم ایشان یک دقیقه صحیت کند و روشنگری
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
به سخنرانیش هم میرسی عجله نکن
Iran, Islamic Republic of
ادبیات متن متاسفانه باز هم توهین به دیگران و اینکه همه بدن الا خودش. انشالله بعد از ۱۱ اسفند این ادبیات برا همیشه محو میشه
Iran, Islamic Republic of
با ساختن دشمنان فرضی قصد بر راه گم کنی دارد
در قالب پوپولیسم یک هولوکاست قومیتی راه انداخت.
Iran, Islamic Republic of
کلا سخنرانیها و اعلامیه های روشنفکر خلاصه میشه به این:
چقد ما خوبیم و چقد دیگران بد
Iran, Islamic Republic of
مرد حسابی تو علنا توهین کردی چه ربطی به دیگران داره؟ بگو اشتباه کردم عذرنواهی کن. چکار به دیگران داری؟
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
متنو بخون، معذرت خواهی هم کرده اگه راضی میشی
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر:
زاییده دهدشت است
بزرگ شده دهدشت است
درس خوانده در دهدشت است
کارکرده در دهدشت است
عضو شورای دهدشت بوده است
نانوایی اش در دهدشت بوده است
آش فروشی اش در دهدشت بوده است
شناسنامه اش در دهدشت صادر شده است
بوش و دیش وککاش و دییش دهدشت است
زادگاه و خواستگاهش دهدشت است
///
برادر مظلوم و باوقاااار تشریف ببر دهدشت.
انتظار دارید چنین شخصی در عمل برای بویراحمد کار کند.
حاشا و کلا
به پیغمبر با عقل جور در نمیاد
Ip
Iran, Islamic Republic of
ای قربون زونت برم حرف حقه زدی
همین یک جمله کافیست
Iran, Islamic Republic of
زیرا عده‌ای آرزو دارند بویراحمد نابود شود تا به بهانه این نابودی، پروژه جدیدی برای تخریب فرزند و خادم شما شروع کنند.
Iran, Islamic Republic of
یک جمله در راستای پوپولیسم
Iran, Islamic Republic of
کو جمع کو د گپی که زیی نیخو توجیش کنی
Iran, Islamic Republic of
مردم سیسخت با بقیه بویراحمد فرق دارن و نمیشه با حرف و شعار و طبل و دهل احساساتیشون کرد.در واقع چیزهایی که برای بعضی آرزو هست برای مردم سیسخت خاطره هست.مردمی بسیار باهوش هستند و اینگونه بیانیه ها و اشک تمساح ریختن ها جواب نمیده در مورد سیسختیها.پس لطفا خودتونو زحمت ندین و سعی نکنید طی روزهای آینده با لشکر کشی و کارناوال کشی از مردم بقیه نقاط بویراحمد یک همایشی در سیسخت برگزار کنید و اینطور وانمود کنید که ببینید اینها طرفداران ما در سیسخت هستند.
احمد
Iran, Islamic Republic of
بخاطر اینه که انگور و مویز زیاد میل می کنند. در روایات داریم انگور و مویز هوش را زیاد می کنند.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
ببخشید ولی با این حرفاتون فکر میکنید مردم نفهمن
مظمئن باشید ندای نابود خواهد شد
معلم
Iran, Islamic Republic of
تاسف تاسف از انتخابم در ۹۸ به نظرم باید اشتباه خودت بپذیرفتی نه اینکه ....
Iran, Islamic Republic of
قدم بعدی ندای وحدت:جمع آوری طرفدارانشان در سیسخت و سخنرانی روشنفکر و القا این نکته که این جمعیت سیسختی هستند ولی زهی خیال باطل
Iran, Islamic Republic of
همه میدونن تعداد طرفداراش در سیسخت به تعداد انگشتان یکدست خانواده هم نمیرسه ودیگه انجام لشکرکشی قدیمی شده .
Iran, Islamic Republic of
کاش اونقدر که تاجگردون هوای سی سخت رو داشت نمایندگان بویراحمد و دنا هوای سیسخت رو داشتند.زارعی ۴سال پیش در ماجرای هواپیما اشتباه استراتژیکی کرد و سیسختیها بهش پشت کردند و تاوانش رو دید.الانم روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
والله اگر این همه کاری که برای سی سخت کرد برای هرجا انجام می داد الان فقط تشکر می کردند شما نمی بینید که سی سخت از بافت فرسوده تبدیل به یه شهر نوساز شد از پل شهید نجفی تا تونل ها ،آب معدنی تا مدارس و ادارات خونه ها
نه به ظلم
Hungary
انشاله که هم نوسازی شود د زلزله ای ۸ریشتری
روشن
Iran, Islamic Republic of
ده پرو وا نیبو
Iran, Islamic Republic of
خدایی این متن رو کی نوشته؟کارت تمومه برادر...
Iran, Islamic Republic of
نویسنده متن که قطعا خود روشنفکر نیست با خودش گفته بزار اسم سیسختیهایی رو که بهشون پست و مسئولیت دادیم رو بیاریم و بگیم نگاه کنید ما به اینها پست دادیم.بعد هر چی فکر کرده دیده کسی نیست.گفته بزار مسئول رسانه اونو بگیم🤣🤣🤣🤣🤣
Iran, Islamic Republic of
واقعأ مسخره کننده است.
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
هیچ گونه تقطیعی در فیلم صورت نگرفته .باید به جای آب گل آلود و زلال از تیتر نوش دارو بعد از مرگ سهراب استفاده میشد .آقای نماینده نه تنها در به کار بردن الفاظ به شعور این مردم توهین کردی بلکه در ادارات این شهرستان از نیروهایی استفاده شدکه در گذشته تا کنون سابقه نداشته و به طور کلی افتضاح بوده است .ما جوانان سی سخت در روز یازده اسفندفارغ از هر نتیجه ای به شما نه بزرگی خواهیم گفت که به یادگار بمانددر تاریخ این دیار اهل علم وفرهنگ .
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید واقعا. مسئول رسانه
فرماندار و بخشدار و روسای ادارات و مدیران کل و.....همه و همه غیر سیسختی.
مسئول رسانه زابلی از سیسخت
خودتون خندتون نگرفت موقع نوشتن متن؟
دلی
Iran, Islamic Republic of
هرچی معاون استانیه از سی سخته، مشکلتون چندتا سمت شهرستانیه؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
بوبوبوبومی
ای آدم چه خطرناکه
که هالوبره بی کارت
Iran, Islamic Republic of
هولوکاست قومیتی
سناتور پوپولیسم
بندر خان
Iran, Islamic Republic of
برو ،جمع کن بساطط رو، حالاکه متوجه شدی صندوقهات به ته دیگ خورده داری ،،مردم سیسخت اگه بخوان بهت رأی بدن،، ..خواهشا توجیح نکن که مردم با علم و دانای سیسخت میدونن چه کسی رو به عنوان نماینده انتخاب کنن..
Iran, Islamic Republic of
درود بر نماینده ی پاکدست ✌️
Iran, Islamic Republic of
برادر روشنفکر اون کلیپ هم که تقطیع شده باشه ولی قبول کن این ۴سال در حق مردم شریف و نجیب سیسخت بی مهری کردی و بهایی بهشون ندادی.کاش برای این مورد عذر خواهی میکردی تا ما هم حس کنیم به اشتباهت پی بردی ولی متاسفانه باز هم سخن از دشمن فرضی کردی که ما آخرش نفهمیدیم منظورت کیه.کل سخنانت و سخنرانی‌هات شده پرونده سازی و دشمن فرضی.بابا ول کن این دشمن فرضی رو یکم از کارنامه و کارهات در ۴سال گذشته بگو
Iran, Islamic Republic of
اگر در پاکی و صداقتت شک داشتم قدمی با قدم هایت بر نمیداشتم

روشنفکر اعتباراتی که برای سیسخت آورد بینظیر بود
مارگون
Iran, Islamic Republic of
😅😅😅😅
Parsa
Iran, Islamic Republic of
خدا نخو وی گپ!
Iran, Islamic Republic of
سونامی اعتبارات سیسخت هیچوقت فراموش نمیشن
Iran, Islamic Republic of
کلی اعتبار برای سیسخت آوردی
Iran, Islamic Republic of
در دوره ی روشنفکر سیسخت تبدیل شد به کارگاه عمرانی ✌️
Iran, Islamic Republic of
ای نه مبارک
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر همین که پاکدسته من بهش رای میدم
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر همین که پاکدسته من بهش رای میدم
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر همین که پاکدسته من بهش رای میدم
Iran, Islamic Republic of
گوشه هایی از کارهای عمرانی و زیرساختی که در طول سه سال گذشته در شهر سیسخت انجام گرفته

آوردن اعضا هئیت رئیسه مجلس به سی سخت
آوردن کلیه اعضای کمیسیون عمران مجلس به سی سخت
۵۴۰ میلیارد بودجه زلزله
گرفتن ۱۰ درصد سهمیه برای بچه های سی سخت در کنکور
آوردن اکثر وزرا و معاون اول رئیس جمهوری به سی سخت
۲ دهنه تونل در مسیر یاسوج به سی سخت با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد
جاوه یاسوج سی سخت
پل بزرگ سی سخت که در شرف احداث هست
اخذ بودجه برای زیر خاک کردن لوله های انتقال آب کشاورزی سی سخت که عمر لوله ها را به ۵۰ سال افزایش میده
ترمیم و بهسازی کلیه کانال های انتقال آب کشاورزی باغات سی سخت
پوشش ۱۰۰ درصدی آبیاری قطره ای باغات سی سخت
افزایش ضریب مکانیزاسیون کشاورزی شهر سی سخت از ۷/. به ۲.۲
بیمارستان سی سخت
Iran, Islamic Republic of
جهاد کشاورزی است که ۸۰ درصد اعتبارات زلزله را در غیر از سی سخت هزینه کرد
سی‌سخت
Iran, Islamic Republic of
باز هم دمت گرم. ما هم میدانیم که اشتباه کردی ولی باید زودتر این جوابو می‌دادی که عده‌ای سواستفاده نکنند.
دشتروم
United States
دکتر روشنفکر مرد پاکدست وبا صداقت
Iran, Islamic Republic of
بقیه کاندیدا فعالیت نکنند. این دور حاج مهدی برنده است
Iran, Islamic Republic of
من تربه وش نیکنی
شیون
ندا
واپسه
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
این متن شکستن سکوت نیست .این متن نشانه ترس از شکست است .دراین متن آمده است اگر این مردمان به کسی پشت کند پشتش برزمین خواهد نشست .بنده به عنوان شخصی که درانتخابات تعصب ندارم آنچه که دراین مدت میبینم نماینده فعلی هیچ پایگاهی در شهرستان دنا ندارد و دکتربهرامی جهش چشمگیری حتی نسبت به دور قبل داشته و با اطمینان رای اول راداردوهمچنان به تعداد طرفدارانش افزوده می شود .
Iran, Islamic Republic of
فقط منتظریان. کار بهرامی در دنا تمام شده است
Iran, Islamic Republic of
حاج مهدی چون پاکدسته خدا بهش کمک میکنه شک نکنید این دور خودش برنده میشه
Iran, Islamic Republic of
هیشکه نیگه دوغ مو ترشه
بله با توجه به چینش صندوق های رای و حذف مهره های غیر هم سو از اموزش و پرورش ها و فرمانداری ها بایدم بگین برندس
Iran, Islamic Republic of
آری پاکدسته
چون روزی چن بار دستهای خودش را می شوید
زارع
Iran, Islamic Republic of
در بازی ایران وقط شهریار مغانلو هم با تسبیح داشت ذکر میگفت ولی قطر برد
Iran, Islamic Republic of
ما مانند دنا استواریم و با شکوه هستیم

رای من مهدی روشنفکر
صلیب سبز
Iran, Islamic Republic of
عملکرد دکتر روشنفکر در زلزله سی سخت
احداث دو تا تونل و چهار خطه کردن مسیر یاسوج سی سخت
شروع به ساخت بزرگترین پل قوسی کشور در منطقه پل کلو
ساخت دهها مدرسه پس از زلزله و دهها پروژه دیگر در این منطقه قابل تحسین هست و مردمان سی سخت قطعا قدر دان زحمات وی هستند
Iran, Islamic Republic of
احداث تونلها مصوبه قبل است
جاده یاسوج سی سخت مصوبه چندین دوره قبل از این انتخابات است.
ساخت مدارس غالبأ توسط سایر استانها و از محل اعتبارات حوادث غیر مترقبه آنها بوده است. مثل استانهای فارس و خوزستان و آذربایجان و غیره
سیاه نمایی نکنید تا سیه روی نشوید.
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
خدایی ازحق نگذریم روشنفکر واسه مامخصوصادرزلزله سی سخت هیچی کم نذاشت واقعاازایشون تشکرمیکنم
Iran, Islamic Republic of
جمع کن بساطت رو در سی سخت چه کاری کردی اعتبارات دولت و و سپاه بود همه خدمات نطام رو به اسم خودت می نویسی همه رو تخریب می کنی اصل و ریشه اصول گرایی رو زیر سئوال بردی اخه کارخونه آوردیتو استان تمام این خدمات مربوط به دولت سیزدهم برو تاریختو بخون هنوز مدرک تحصیلی مشخص نیست فکر می کنی سیاست مداری در سطح ملی چه داری
نظری
Netherlands
درود بر مردم سی سخت و همچنین اقای روشنفکر انصافا آدم پاکدست یه و برای سی سخت خوب تلاش کرد از نزدیک خودم دیدم چند بار اومد سر به‌مون زد حتی روز عید در کنار ما بود
Iran, Islamic Republic of
تو سی سختی نیستی و الا سوز بی‌خیالی و ناعدالتی های این چند ساله مغز استخوان ت را می سوزاند.
Iran, Islamic Republic of
حداقل عذرخواهی بکن. یک کلمه را چطور تقطیع کردند؟ کی تقطیع کرده؟ به چه شیوه هایی متوصل شده!!! نسبت فرزندان و ....
نیک اقبال
Iran, Islamic Republic of
احسسسسسنت
سی سخت
United Kingdom
این جریانی که میفرمایید ندای وحت چیزی بجز تفرقه و ندای قومی قبلیه ای نیست ،حالاهم برای پاک کردن این بی حرمتی و توهين نمی خواد این حرف ها رابزنید واقعا هم برای کسانی که در سی سخت باهستند باید تاسف خورد و مطمئن باشید این متن را براش نوشتند، تمام مدیران این آقا اعتبارات سی سخت را به فنا دادن
Iran, Islamic Republic of
حنایت دیگه رنگی ندارد
توپ رو میندازه تو زمین دشمن فرضی.
خاک بر سر ما مردم سی سخت که چه ساده دل به تو امید داشتیم که صدای مظلومیت دنا باشی نا باورانه شما با عملکرد ضعیف استخوان در گلو شدی , از کدام فرزند سی سخت استفاده کرد؟

کرم پور
Iran, Islamic Republic of
الحق ک بنده بعد از خواندن بیانیه ی آقای روشنفکر تصمیم جدی گرفته ام که هر چه در توان دارم در طبق اخلاص بگذارم و به آقای روشنفکر رای دهیم
کریم
Iran, Islamic Republic of
قبلا هم رای دادی
اتفاقا من با این بیانیه دیگه بهش رای نمیدم
چون این بیانیه توهین به شعور مخاطبه
Iran, Islamic Republic of
خوب سی هرچی بهونه داری
...
Iran, Islamic Republic of
دیگه فایده نداره پای چراغ رو تاریک دیدی ب حرمت استوار دنا یک نه بزرگ ب تو خواهیم داد. تا یادت باشه . در ظاهر مظلومی اما از درون .....
Iran, Islamic Republic of
چرا اینقد دیر؟ حالا که دیدی اوضاع خوبی نداری برای رای اوری اعلامیه میدی؟ زهی خیال باطل
محمد
Germany
درود بر مردم فهمیم و دوست داشتنی شهر برف و آفتاب (سیسخت)
احسنت بر جناب دکتر روشنفکر که واقعیت ها را به همه اعلام کردند
🌹🌹🌹
Iran, Islamic Republic of
متاسفم که چشم بر واقعیات بسته ای
مطمئنأ سی سختی نیستی
شیرزادی
Iran, Islamic Republic of
مردم مثل قدیم گول نمی خورند .همه عاقل شده اند و فهیم..عملکرد روشنفکر و شیوه جذب آرایش بدرد ۳۰ سال پیش می خورد
شهروند
Iran, Islamic Republic of
توهینش جواب سختی براش داره،
امید به سیسخت نبند
برو طرف منطقه خودتون
Iran, Islamic Republic of
اعتبارات را برای شما آورد کارا را برای شما کرد می‌فرستیم پیش خودتون
علی
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی خودش این گفته یا براش نوشته اند وایشون قرائت کرده
Iran, Islamic Republic of
براش نوشتن اینم ارسالش کرده این ور اون ور
فرزند سی سخت
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای روشنفکر
به هیچ عنوان ما باور نکرده و نمی کنیم.
بعنوان یک شهروند حاضرم جفاهای رفته بر سی سخت را با شخص شما مناظره و مباحثه کنم و قضاوت را به عموم بسپاریم.
حاجی
Iran, Islamic Republic of
درووووود
سردار ندای وحدت
خدا میداند فرزند اصیل آریو برزنی
و‌دشمنانت نسل ،،،
Iran, Islamic Republic of

سردار هولوکاست قومیتی
کریم
Iran, Islamic Republic of
دقیق مثل نمایندت توهین میکنی
Iran, Islamic Republic of
زلزله از بلایای طبیعی است و مقدرات طبیعت!
غصه آنچه بعد از زلزله به سرمان آمد خیلی بدتر از آسیب های زلزله بود.
بزرگترین بهره برداری رسانه ای را شما و برخی حامیان شما از زلزله سی سخت کردید و بارها عنوان کردید من ۳۰۰ میلیارد اعتبار تخصیص دادم،
بهتر از بنده می دانید که اعتبار با تخصیص متفاوت است لذا شفاف پاسخ دهید از ۳۰۰ میلیارد اعتبار چقدرش تخصیص یافت؟
Iran, Islamic Republic of
شفاف پاسخ دهید
اعتبارات زلزله در بخش کشاورزی چقدر بوده و چه میزان در سی سخت هزینه شد؟
امیدوارم نگویید بالغ از ۲۵ میلیارد تومان بوده و حدود ۳ الی۴ میلیارد در سی سخت هزینه شده است.
United States
قبوله. ولی چرا به سیسختیها پست ندادید و همه را حذف کردید
Iran, Islamic Republic of
شما در طول چهار سال چند جلسه عمومی و پاسخگویی در سی سخت داشته اید؟
امیدوارم نگویید جلسه ای نداشته ام!
Iran, Islamic Republic of
شفاف و کوتاه بگویید
سهم فرزندان سی سخت که همواره بدون حاشیه قبول مسئولیت داشته و با پاکدستی تحویل نموده اند در انتصابات شما چه تعداد بوده است؟
امیدوارم بدون لحاظ عدد صفر بتوانید عددی بیابید!
و شفاف تر اینکه بگویید
سهم فرزندان سی سخت در برکناری های تان چقدر بوده است؟
باز هم امیدوارم جواب تان عدد دو رقمی نباشد!
Iran, Islamic Republic of
جواب:در دانشگاه فرهنگیان که ایشان عضو رسمی آنجا بودند دو تن از کارمندهای سی سختی که بندگان خدا خانه هایشان در زلزله خراب شده بود ولی با این حال کارهای دانشگاه را هم انجام میدادند به بهانه های واهی از دانشگاه اخراج شدند و ایشان انگار نه انگار که حمایتی کند.
Iran, Islamic Republic of
کارگاه عمرانی؟
چرا تعداد تونل های ما کاهش و حذف داشت؟
چرا طول تونل های ما کمتر شد؟
چرا پل دارای اعتبار ما تعطیل است؟
چرا بیمارستان ما تعطیل است؟
چرا مخابرات شهرستان دنا حذف و جمع آوری شد؟
چرا تنها مرکز شهرستانی هستیم که مرکز فوق توزیع برق نداریم؟
چرا تنها مرکز شهرستانی هستیم که پایگاه اورژانس نداریم؟
چرا تنها شهرستانی هستیم که شهرک صنعتی نداریم؟
چرا تنها شهرستانی هستیم که ناحیه صنعتی هم نداریم؟
چرا جاده اتصالی بزرگراه اصفهان شیراز به آزادراه دهدشت پاتاوه که از طریق سی سخت به پاتاوه بود بر خلاف انجام کلیه مطالعات و مشاوران طرح به کاکان یاسوج تغییر یافت؟
چرا تسهیلات زلزله به جاهای دیگر و تعاریف دیگر منتقل شد؟
Iran, Islamic Republic of
افتخار شما عضویت در کمیسیون آموزش و آسیب های اجتماعی است و اکثر انتصابات آموزش و پرورش منتسب به شما
چرا معدل نمرات فرزندان ما در این چند ساله افت داشت؟
چرا در کشور باید در پایین ترین رتبه ها و رفوزه باشیم.
چرا حجم خودکشی ها در دنا افزایش داشته و هیچ تأملی بر آن نبود؟
Iran, Islamic Republic of
چرا بعد از زلزله سی سخت که عامدانه بنام زلزله شهرستان دنا تغییر نام داده شد و اعتبارات ....
در لالی هم زلزله آمد و تسهیلات بیشتری به آنها اختصاص یافت؟
Iran, Islamic Republic of
چرا با وجود رضایت حداکثری از فرماندار دنا جناب دکتر پناهی که
با توجه به ورودی بودن شهرستان دنا در استان از سمت تهران و اصفهان و شمال و غرب و حجم وسیع ورود بیماران کرونا، بهترین عملکرد را در بحث مرگ و میر کرونایی و کنترل تعداد مبتلایان را داشت،
انجام دو انتخابات شورا و ریاست جمهوری به نحو احسنت را داشت،
بحران زلزله را به بهترین نحو مدیریت و ساماندهی نمود،
سایر اقدامات ش عامه پسند و مردم محور بود و به معنای تام وکیل المردم بود تا وکیل الوله،
تجربه چندین ساله معاونت فرمانداری بویراحمد را اندوخته داشت،
و ....
ایشان را ظرف یک شب عزل و خویشاوند فامیلی خود را منصوب نمودید؟
امیدوارم نگویید اصلاحاتی بود و فشار دولت بود چرا که سایر انتصابات اصلاحاتی نیز داشته اید ولی با چاشنی هم طایفه ای!
Iran, Islamic Republic of
اوج بی خیالی شما نسبت به سی سخت در سفر ریاست جمهور و هیأت دولت تا بدانجا انگشت اشاره و تمسخر را به سمت ما کشاند که پل شهید نجفی با میلیاردها اعتبار تخصیصی و آذین بندی شده جهت کلنگ زنی در ۳۰ کیلومتری یاسوج بدلیل نیامدن حتی یک وزیر مربوطه تا چند ماه معطل ماند عامل تأسف مردم !!!؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
چرا فرماندار خویشاوند شما در پیشنهاد اعتبار و تعریف پروژه های شهرستانی و استانی ، چیزی بنام سی سخت را کمتر و یا هیچ در یاد نداشت ؟؟
Iran, Islamic Republic of
چرا این چهار ساله سی سخت و سی سختی در انتصابات استان و شوربختانه حتی در انتصابات شهرستانی هم جایی نداشت؟
Iran, Islamic Republic of
در جوابیه تان زیاد گفته اید که تاریخ خوانده اید و تاریخ سی سخت را می دانید
و برخی سایت های خبری اعلام نمودند که مدرک شما در مجلس دکترای تاریخ ثبت شده است،
چرا شفاف سازی نمی کنید و مدرک خود را اعلام نمی کنید؟
این را از آن لحاظ می پرسیم چون معتقدم تاریخ نخوانده و تاریخ سی سخت را نمی دانید که بخار سی سختی را بلد باشید!
صمد و
Iran, Islamic Republic of
دیگه حنات رنگی نداره؟ نه برای بویراحمد بالا و نه بویراحمد پایین
الیکی سیاه نمایی نکنید.
حالا دیدی اوضاع خرابه،،،،، اومدی😁😁
Iran, Islamic Republic of
در جوابیه تان آنقدر دشمن تراشی کاذب نموده اید و بر دشمن فرضی سی سخت تاخته اید و با کلمات بازی کرده اید که اصل قضیه ماست مالی شده است،
چرا شفاف نمی گویید اشتباه کردم و پوزش می طلبم؟!
ورا شفاف نمی گویید منظورتان چه بوده است؟؟
آیا شما خود را وکیل و نماینده ما می دانید؟
ما که نمی دانیم چون هیچ وکیلی، موکل ش را به سخره و استهزا نمی گیرد!
Iran, Islamic Republic of
شفاف به ما بگویید
آیا تخصیص ۷۰ میلیارد تومان اعتبار زلزله در بخش تجهیزات مدارس سی سخت واقعیت دارد؟
اگر آری،
پس چرا در هنرستان ما حتی صندلی دانش آموز نداریم؟
چرا کف کلاسهای درس فرزندان ما خاکی است؟
مستندأ به گزارش از مدارس سی سخت رجوع کنید و ببینید.
حسن
Iran, Islamic Republic of
توکه نمیتونی حرف بزنی چرا نمیری مجلس که هرروز مجبور بشی توجیه کنی برادر
Iran, Islamic Republic of
نمیری باهوش
نمیری سخنور
نمیری دکترررر
Iran, Islamic Republic of
چرا با شهر و شهرداری سی سخت بعد از زلزله برخوردهایی انجام شد در کاهش و حذف اعتبارات شان و به سایر بخش ها اختصاص یافت؟
آیا این شایعه که می گویند چون شما را در جلسه معارفه شهردار دعوت ننمودند این کارشکنی ها انجام شده است را قبول دارید و یا رد می کنید؟؟!
Iran, Islamic Republic of
چرا در مقابل حذف فرزندان دنا از بنیاد مسکن کشور سکوت کردید و خود را نشنیدن زدید؟
سکوت های شما آیا سلسله وار و یک روش کارکردی شماست؟
چرا در مقابل حذف تاجگردون از مجلس سکوت کردید؟
آیا ایشان یک لر و فرزند استان ما نبود
دنا
United Kingdom
جان میدم برای روشنفکر
روزهای زلزله یادم نرفته
سلام
Iran, Islamic Republic of
جنابعالی دیر عذرخواهی کردید و بدانید خیلی زود دیر می‌شود اگر به شکستت در انتخابات نزدیک نمی شدید حاضر به عذر خواهی نمی شدید که در این عذر خواهی نیرنگی نهفته است که باز هم اشتباه فرض کردید.دوما خودتان جزء اتاق فکر راستی ها یا اصول گراها بودید چرا خودتان را نقد نمی کنید ضمنا کاش این نوشته از خودتان بود که بستان بود از خود نیست وگر نه حاضر به مناظره در محافل علمی و انتخاباتی می شدید و هزاران درد دیگر خداحافظی نزدیک است مدیر محترم کبنا چرا نظرات بنده را که محترمانه می باشند مانع میشوید
دنای همیشه استوار
Iran, Islamic Republic of
خود کرده را تدبیر نیست جناب روشنفکر.اشتباه بزرگی مرتکب شدی مردانه عذرخواهی کن نه اینکه توجیه کنی .
دنا
United States
آفرین دکتر، ممنون که واقعیت گفتی
حدادی
United States
جلسه تو منطقه ی کاندید دیگه بوده و انگار از سادگی و صداقت روشنفکر سواستفاده سده
حسینی سیسخت
United States
من که شخصا رای نمیدم. ولی این بیانیه شجاعانه ترین بیانیه ممکن بود. واقعا کسانی ک مردم را از دار نرساندند باید جواب بدن
Romania
متاسفانه کسانیکه که با شعار وحدت اومدن خود عامل تفرقه اندازی در هیچ دوره ای تفرقه مثل این دور نبود به خاطر رای بویراحمد را بالا و پایین کردند بحث قومیت گرایی و طایفه گری در هیچ زمانی مثل این دور پررنگ نبود.در این دور نماینده مثل اینکه فقط نماینده یک قسمت از بویراحمد و اختصاصا آیل خود بوده نه همه مردم
Romania
چرا هیچ سخنی از عملکرد چهار ساله خود در مجلس نمی‌گویید .امروز وقت حسابرسی است به جای تهدید دیگر رقبا بیا و از کارنامه چهار ساله ات بگو .شما تمام وقتتان و فکر و ذهنتان فقط و فقط گماشتن نیروهای منتصب به خود در ادارات بوده.این عملکرد نیست.
Romania
قطعا این دور پایان قومیت گرایی و طایفه‌ سالاری خواهد بود
علی
Iran, Islamic Republic of
اولا شما بزرگ شده همان جریانید که ازش بدگویی میکنید پس نمک میخورید و نمکدان می شکنید
دوما شما اگه دوستدار سی سخت و سی سختی بودید جرا فرزندانش را از پست ها و منصب ها حذف نمودید
محمد
Iran, Islamic Republic of
خدایی چند جای دیگه هم زلزله اومده برو تحقیق کن ببین چه کارهایی که براشون انجام دادن حتی وامشون هم بخشیده شد ولی این کاری که دولت باید انجام می داد شما و دوستانتان به نام خود مصادره میکنید و هر روز تکرار تکرار ، زلزله به نام سی سخت بود و به کام دیگران بروید تحقیق کنید
سیسخت سرافراز
United States
سلام. لطفاً این کامنت را منتشر کنید. ما منکر زحمات شما در بحث زلزله و بیمارستان نیستیم. اینم قبول داریم که بشدت تخریبت میکنند. الآنم معلومه که همین متن را از بچه‌های سی‌سخت کمک گرفتی چون ب مواردی اشاره کردی ک عقل جنم نمی‌رسید ولی در بحث انتصابات گلایه از شما زیاده و متاسفانه در این رابطه وضع جریان ‌و حامیهات خوب نیست. در هر صورت بخاطر صفاتی که به مردم سیسخت داده آید و شفاف سازی ممنون
به امید فردایی بهتر
United States
آقای روشنفکر جواب ندادن ت خیلیییییییییییییی سنگین تر بود دوباره سر زخم را باز کردی.توجیه نداره هیچ تقطیع ی صورت نگرفته اگر هم گرفته بود حداقل توضیح میدادی توی این متنی که برات نوشتن
United States
جناب روشنفکر
این قدر آسمان وریسمان بافته ای وصغری وکبری چیده ای که بگویید
این کلیپ تقطیع شده است بجای این هم توضیح وتوجیه اصل کلیپ را منتشر کنید
و

خودتان هم می دانید این کلیپ تقطیع نشده و توهین کرده اید.وکلیپ دیگری وجود ندارد.

بعدش جناب روشنفکر شما توهین کردید وافراد حاضر در آن نشست تمسخر وخنده کردند منتظر بودید دیگران توهین شما را توجیه کنند
و.... و....
United States
به مردم سی سخت توهین کردید
جواب توهین شما در صندوق های رای داده خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
اگه همین متن رو تو یه کلیپ ارائه دادی و معذرت خواهی کردی یعنی همه حرفات راسته
روسیاهیشم برا زغال
جهانفکر
United States
الحق و الانصاف که بیان او مطالب اخری جرات میخواست. انتظار اینو از روشنفکر نداشتیم. بازم خوبه
Iran, Islamic Republic of
جریان کلا با سی سخت و سی سختی دشمن اند و این ثابت شده است و هر کدام از اهالی سی سخت که برای منافع شخصی با ایشون همراه بشود از چشم مردم سی سخت برای همیشه خواهد افتاد
دنا نشنین
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر روشنفکر در خصوص زلزله سیسخت و توسعه راه ارتباطی سیسخت به مرکز استان، کوتاهی نکرد و قطعا این تخریبها کاری از پیش نخواهد برد
Iran, Islamic Republic of
نماینده
سی سختی
Romania
سلام دکترروشنفکر
آگاه باش که هرجایی خوب داردوبدم داردحرف چندنفرهمیشه مخالف همه جریانهارابه پای مردم خوب سی سخت ننویسید
مطمئن باشیدمردم سی سخت ازشماحمایت میکنندوممنون بابت جوابیه تون
به امیدپیروزی✌️
Iran, Islamic Republic of
// تا قبل از انتخابات یک فارغالتحصیل بیکار بود که روز می خوابید و شب تو باغها می گشت غافل از یک ساعت کار اداری و سیاسی پدرش دور دوم انتخابات شما شد مسئول ستادت به همین واسطه بردید تهران مشغول به کارش کردید/شما ایشون رو مشاور خود گذاشتید
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
اگه منظورت وحیده، بهتره بری از حسادت بمیری. روشنفکر را بخاطر توهینی که نکرده نکوهش میکنید و اینچنین یکی از بچه های سی سخت تخریب میکنید. معلوم نیست با خودتون چند چندیت. شاید نظرمون باهاش یکی نباشه ولی این رفتارهای مجازی علیهش هم درست نیست.
سی سختی
Romania
اینایی که کامنت گذاشتن برعلیه روشنفکرمعلومه کلایک نفریادونفرهستن که میخوان سی سخت راازاینی که هست خرابترکنندودارن بجای مردم سی سخت توهین میکنند
رای ماروشنفکر
سیسختی
Iran, Islamic Republic of
آب رفته زه جوی دگر باز نگردد،همه حرفها را قبلا زدی و به این واقعیت پی بردی و اقرار هم کردی که علت رفتنت به مجلس سی سخت بود ولی خراب کردی چه خرابی سه سال و ۹ ماه و ۹ روز فراموشمان کردی بعد از تریبون حرفه‌ای دور از واقعیت زدی و حالا آمدی از دلمان در بیاری آن هم نه با ادبیات خودت بلکه اردوگاهت روز به روز و شاید تا ۹ اسفند خالی از سکنه گردد ما دیگر گول این حرفها را نمیخوریم جنابعالی هم وابستگی بیشتر به حوزه کهگیلویه می‌خورد تا بویراحمد و یک سوم آرایش هم از حوزه کهگیلویه بود ولی الان چی شانس بیاری آراء نفر سوم دور قبل را بیاری تو برای ایل بزرگ و اصیل تامرادی نماینده خوبی نبودی وقتی به اطرافت بنگری میبینی خیلی ها رفتند علتش یک جانبه گرایی و تصمیمات غلطی بوده و هست که فقط و فقط برای یک طایفه و فوقش دو طایفه از ایل بزرگ که در تو نفوذ داشتند و برایت تصمیم میگرفتن را داشتی بنابراین ما مردم سیسخت و بقیه اقوام سببی و نسبی مان و طوایف تامرادی روی گزینه دیگر برای چهار سال بعد تمرکز میکنیم.
بوراحمد
United States
میفرمایید دکترپاک دست .اکثریت نامزدها پاک دست هستند.اتفاقعا ازروزی که وارد بهارستان میشن روزی بیست مرتبه دستهایشان رامیشویند پاک پاک دست هاپاک مثل هلو.
Romania
جناب کبنا فکر کنم این پیامهایی که تو صف هستند دیگه درج نمیکنی
Iran, Islamic Republic of
انتخاب کنید تا برایتان انتخاب نکنند
Iran, Islamic Republic of
تمسخر کردی و هیچ تقطیعی در کار نبوده
به زبان آوردی آن مسخره بازی که در ۴ سال و در عمل برای سی سخت داشتی
شجاع باش و بگو اشتباه کردم و معذرت خواهی کن
سی سختی
Iran, Islamic Republic of
در خانه اگر کس است یک حرف بس است خود سی سختیها عاقل اند و بالغ باید تخریبگران را طرد کنند
دنا
Iran, Islamic Republic of
تو به سیسختهای با فرهنگ گفتی انگور پرور
Iran, Islamic Republic of
شورای نگهبانی که همه را تایید صلاحیت میکند
Iran, Islamic Republic of
زیاد من من نکنند
دکتر روشنفکر برای شما زیادی هم کار کرد و نیازی به شما هم‌ ندارد
Iran, Islamic Republic of
خخخ
Parsa
Iran, Islamic Republic of
جدی میفرمایین؟ پس ما اینارو از کجا آوردیم؟
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر تمام شد
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر بدان و آگاه باش
که کرونا و حذف نشستها در دو سال اول به دادت رسید و الا مردم در همان سال اول به اشتباه خود پی می بردند و حذف ت می کردند.
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر طی چهار سال نمایندگی اش هیچ نشست عمومی با مردم سی سخت نداشت.
اگر خدا را شاهد بدانیم فقط یک بار و آن هم شاید نیم ساعت در نماز جمعه سی سخت ایشان را دیدیم ولی نه کسی اطلاع داشت و نه اطلاعی دادند.
هیچ گاه برای ما اهمیتی قائل نشد که ما هم مهم ش بدانیم.
Iran, Islamic Republic of
برای ما
حرکت برای روشنفکر
یعنی
به مردم سی سخت
Iran, Islamic Republic of
احداث تونل ها یک پروژه ملی بود و قبل از روشنفکر استارت خورد.
در زمانی که تونل ها را حذف و کوتاهتر کردند از ایشان خواستیم پشتیبانی و اظهار نظر کنند
هیچ اهمیتی ندادند و خود را به نشنیدن زدند.
Iran, Islamic Republic of
هولوکاست قومیتی راه انداخت
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر در جایی عنوان کرد
سی سخت برود خواسته هایش را از بهرامی بخواهد که رأی اول را به او دادند.
Iran, Islamic Republic of
خنده ام می گیرد وقتی می گویند روشنفکر کارخانه قند یاسوج و آب معدنی سی سخت را راه انداخت.
Iran, Islamic Republic of
و یکی از همی لیدر دشتر روشنفکر پرسیم پ حاج مهدی در این چهار سال چه عملکردی داشت چه کرده چه اهدافی داره
گو پ د ایخاسی چه کنه همه کار کرده گوتم خب کدوم مشکل آب برق، زلزله زدگان،گاز، مشکلات اداری کدومشه حل کرده فرمود اینو ربطی و دشتر نداره گوتم پ چه کرده شما بفرما گو گاز رسانی و فلان جا برق رسانی و بهمان جا وش گوتم پ خ اینو و دشتر ربط نداشت بلاکم کرد اوضاع خرابه اخ و بخت بویراحمد خخخخ
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر یک نامه یا تقاضا رو کند
که در زلزله سی سخت راجع به اجرای قانون استمهال وام شهروندان آسیب دیده از بلایای طبیعی پیگیری کرده باشد.
Iran, Islamic Republic of
تمام مردم سی سخت ميدونند کخ در زلزله سی سخت روشنفکر هیچ کوتاهی نکرد و الان هم می بینید که دنا به کارگاه عمرانی داره تبدیل میشه ما مردم سی سخت قدردان دکتر روشنفکر هستیم و همه تصمیم داریم بهش رای بدیم حتما
Iran, Islamic Republic of
ای اهالی سی سخت و دنا
آیا شنیده اید که:
می گویند از ۳۰۰ میلیارد اعتبار زیرساختی زلزله سی سخت برای شهرستان دنا
حدود نصف آن تخصیص نیافت
و
رها شد به امان خدا؟

کجا بودی روشنفکر؟
دقیقأ بگو کجا بودی؟
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر پاسخ بده
آیا صحت دارد
آیا صحت دارد
و
آیا صحت دارد
که دفتر شما برای کمک به راه اندازی برخی کارخانه ها و یا کارگاه های تعطیل
شرط می گذاشت که تعدادی از نزدیکان شما را استخدام کنند تا شما و جریان تان همکاری کنند؟
امیدوارم نگویید نه
Iran, Islamic Republic of
چرا اعتبارات زلزله شهرداری به آب و فاضلاب اختصاص داده شد و آنرا بنام آبرسانی به کریک کلنگ زنی کردی
مگر به شما تذکر ندادیم که این اعتبار باید در جای خودش هزینه شود؟
مگر نگفتیم به شهرداری ناتوان ظلم نشود و اعتبارات ش را برگردانید؟
چه کردید غیر از بی خیالی؟
توسعه سی سخت فقط در موج تبلیغی تان موجود است و نه در عمل!
موج کرونا و زلزله را خوب سوار شدید و موج سواری کردید.
Iran, Islamic Republic of
چرا تسهیلات زلزله سی سخت در بخش کشاورزی برای تعمیر و بازسازی بخش های آسیب دیده کشاورزی هزینه نشد؟
چرا آنها صرف احداث و قول های انتخاباتی در سایر مناطق شد؟
پرسیدیم و گفتند طبق موافقت نامه عمل شده،
زهی خیال باطل
موافقت نامه را چه کسانی بعد از زلزله با رفتن به تهران پیشنهاد دادند و تقاضا نمودند تا اعتبارات در سی سخت هزینه نشود؟
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پرورش بر فنا رفت
منصف و بیطرف
Iran, Islamic Republic of
به خدای یکتا قسم ، به کتاب خدا قسم ، یک کلمه از این متن را نه بیان کرده و ننوشته ،بلکه کسی براش نوشته.
United Kingdom
منظورت اینه که کلمه بابخار و انگور پرور رو بکار نبردی از یه جای دیگه چسپوندن به حرفای شما!!!!!؟؟؟ الان که دیدی اوضاع ارا در سی سخت خرابه فکر شفاف سازی افتادی... نباید میگفتی و گفتی و این متن هم عذر بدتر از گناه بود.. یه عذرخواهی مث اقای بهرامی تو همون سخنرانی میکردی که اجازه فضا سازی نمیدادی.. که الان مجبور به توجیه و دشمن سازی و توهم توطئه بشی
Iran, Islamic Republic of
ای کارها بار اولت نیست که انجام میدی دیگه دستت برا مردم رو شده و بعدش هم قسم بخوری
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین
و
قدرتمندترین
رقیب
روشنفکر

عملکرد افتضاح اوست.
Iran, Islamic Republic of
همه با هم
نه به طایفه گزینی
نه به هولوکاست قومیتی
نه به حذف شایسته سالاری
نه به انشقاق بویراحمد بزرگ
نه به پوپولیسم
Iran, Islamic Republic of
وعده ما ۱۱ اسفند
با حذف عاملین انشقاق بویراحمد
با حذف دشمن تراشان منفعت طلب و پوپولیسم
Iran, Islamic Republic of
حذف روشنفکر حتمی است.
پردیس
Romania
الان مثلا گولمون زدی؟🤣🤣توهین رو شماکردی تقصیر رقبا هست؟؟؟بده ۶
Iran, Islamic Republic of
ما بد و کلیپ دروغ
چه شد حلقه اول یاران ت؟
نوبهار ها
ناصر بهمنی ها
منوچهر بهمنی ها
آرمان بیگلری ها
کمالی ها
ولایتی ها
چرا در اردوگاه منتظریان منتقد عملکردت هستند؟
به خود بیا!
اشتباه رفتی و اشتباه گفتی و اشتباه کردی!
نوبهار شناس
Iran, Islamic Republic of
///را قاطی این انسانهای شریف و نجیب نکن
Iran, Islamic Republic of
با روشنفکر هستند
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا آقای بهمنی منوچهر الان در اردوگاه روشنفکر هستش بابا آب بریز اونجایی که داری میسوزی
Iran, Islamic Republic of
یک نشست عمومی در این چهار سال برای مردم سی سخت رو کن!
کجا بودی؟
ما تو را برای وکالت خود شایسته نمی دانیم.
Iran, Islamic Republic of
بابا خدا شناس باشید ۴۵ سال گذشته به اندازه این ۴ سال بودجه نه به استان نه به سی سخت نیومده بعدشم کی بهتر از برادر شهید روشنفکر به ولا هیچ نماینده‌ای مظلوم تر و پاک دست تر از مهدی روشنفکر نیومده و نخواهد آمد زندگی آقایان رقیب را بررسی کنید
اگاه
Iran, Islamic Republic of
انصافآ من سالها بین مردم سیسخت زندگی میکنم...اولا نبایدخدمات دکترروشنفکرزیرسوال ببریدوهرچنددورقبل هم یک چهارمتون بهش رای دادید...شهرشما پدرمستاجرها دراوردیدوسالها داریدخونه هاتون سوئیتی میدیدوبه چندتا غیربومی رحم نمیکنید... ..خودتون یک دکترومتخصصتون حاضرنیستندیک ساعت بیان شهرتون بهتون خدمت کنن وچه گلی به سرتون زدندوباهزارالتماس یک پزشک عمومی غیربومی این شهرموندگارکردیدوداره جورتون میکشه...کجای معادلات سیاسی بودیداین۴۵سال وفقط ازدورنظاره گربودید..شهرداریتون تمام پرشده ازادمهای زیرکاردررو وهرکی ازراه رسیداین سالها چپوندیدشهرداری...الان ببینید۳۰۰ میلیارددست هرشهرداری بوداین شهرگلستان میشد...باتبدیل شدن پاناوه به شهرستان وموقعیت ارتباطی اش وجمعیتش شمادیگه اصلا چیزی حساب نمیشیدوبپردازیدبه همون متراژهای بالای خونه ساختن ...اصلا همیشه خدا خودتون تافته جدابافته میدونستید
Iran, Islamic Republic of
کاملا درست میفرمایید تفکروتعقل درمعادلات سیاسی کیلویی چند مردم سخت کوش سیسخت همیشه با منطق وتفکر در انتخابات شرکت کردند نه پاچه خواری وبادی به هرجهت .درخصوص اون پزشک غیربومی باید بدونی که این خودنشانه اینه که ما مخلص نیروهای مفید هستیم چه بومی وچه غیربومی واین لفظ خودی ونخودی مختص شماست که طایفه گرایی رو باب کردید.حدس میزنم نویسنده همین متن مثلا عذرخواهی خود شماهستید که وقتی نتیجه عکس گرفتید شروع میکنید به تخریب که ۴۵ سال درمعادلات سیاسی هیچ نقشی ندارید .یه دفعه بفرمایید ۴۵ ساله تفکروتعقل تعطیله وخلاص
حسینی
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر مقتدر اما مظلوم. به امید خدا قبولی از آن ندای وحدت است
Parsa
Iran, Islamic Republic of
مقتدر و مظلوم ضد و نقیضه جهت اطلاع
Parsa
Iran, Islamic Republic of
گهی پشت به زین و گهی زین به پشت آقای روشنفکر. هل و پل مکو
Iran, Islamic Republic of
در انتخابات
کاندیدی که نماینده است از عملکردش می گوید و کاندیدی که سابقه نمایندگی ندارد معمولأ منتقد وضع موجود است.
آقای روشنفکر
چرا از عملکردت نمی گویی؟
چرا فقط دشمنان فرضی می تراشی؟
چرا فقط می توپی و جمع کن بساط ت را » ورد زبان داری؟
از عملکرد ت بگو و بدان!
رقیب شما عملکرد شماست!
و تأمل کن و تفکر که:
عجب حریف قدر ی داری!!
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
سیسخت هیچوقت درمعادلات سیاسی ۴۵ساله جایی نداشته...شهرستان شدن پاتاوه برای همیشه تعیین کننده ترازسیسخته...بذاریدخونه سوئیتی بدن وبشه شهرسوئیت شهرستان شدن به دردشمانمیخوره😂🤣😁
Iran, Islamic Republic of
شما هم شهرستان بشید و خانه های تاسیس کنید
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
شما نون وابتون به کسی نمیدید..اگه دستتون بیادبرای سایه درختانتون هم پول میگیرید😂🤣
Iran, Islamic Republic of
بیانیه ات را خواندم
انبوهی از واژگان در ذهنم رژه می روند
فرار رو به جلو
عذر بدتر از گناه
ماست مالی
نبود شجاعت اعتراف شفاف
دشمن تراشی های فرضی
جفای رفته بر سی سخت
انبوه شعار مدعی
دست خالی از عملکرد
روزهای بیخیالی
چه زود دیر شد!
و انبوهی دیگر
لطفأ مرا بعنوان یک شهروند سی سختی در گذر از این همه پارادوکس و چندگانگی یاری کنید!
سی سختی
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر
سر دادن شعارهایی مبی بر مردم داری و مظلوم بینی
در عمل و کارکرد است که عیار می یابند
نه در نطق و لسان مدعی!
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر
لطفأ صریح پاسخ دهید
آیا واقعیت دارد که با توجه به این همه پتانسیل گردشگری سی سخت و موانع پیش روی گردشگری، در سی سخت از وزیر گردشگری تقاضای احداث دو چشمه دستشویی کرده اید؟
اگر نه که فبها
و اگر آری، آیا آن دو دستشویی مورد تقاضای شما ساخته شده است یا خیر؟
Iran, Islamic Republic of
آخ و بخت عسکر
چرا دفاع روشنفکر در عملکرد خالی از اعداد و مفاهیم و پروژه است؟
او خود معترف است که نهایتأ یک مشاور رسانه ای منصوبی داشته ولاغیر!
Iran, Islamic Republic of
تو به ما آموختی که
بگوییم
جمع کن بساط ت را
مردم تو را شنافتند!
Iran, Islamic Republic of
کمالی خان باشتی عزیز،،از این همه انتقاد وپیشنهاد یه متن دیگی بیزحمت بزن تا ببینیم جواب میده سوالاتو یانه،ممنون از سایتتون...
مهندس
Iran, Islamic Republic of
مردم سی سخت در هر اداره ای هستند تمایلی به ریاست ندارند و به فکر انجام وظیفه اشان هستند. آقای روشنفکر لزومی ندارد توهین کند به مردم سی سخت. در زلزله سی سخت چقدر تلاش کرد مسولین را به سی سخت آورد و فقط یک قلم ۱۰۰۰ میلیارد بودجه برای سی سخت گرفت. سی سخت تا فبل از زلزله به یه دهکده با کوچه های بن بست تبدیل شده بود بعد از زلزله به همت شهردار جوان و پای کار جناب مهندس صیادی از بازنگری طرح تفضیلی تا سایر کارهای خوب چهره سی سخت عوض شد. ناشکری و نوشتن این همه کامنت به اسم مردم فهیم سی سخت کار درستی نیست.
سی سختی
Iran, Islamic Republic of
نه حضرت عباسی این هزار میلیارد رو کجا آوردی،،،ده میلیارد بذهی شهرداری سی سخت هنوز در گیر و گور دولته و بعد سه سال هنوز ندادن،،،هزااار میلیارد،،،بخدا کسی گله نمیکنه اگر اطلاعات نداری حرف نزنی،،،هااااا هزارمیلیارد....خداااااااااااا
قعله مرکزی سی سخت
Iran, Islamic Republic of
در اینکه منفعت طلبان سی سخت بدجوری تخریبت کردند شکی نیست. ولی تقصیر خودت هم هست که با مردم جلسه عمومی نگرفتی. هم تو زلزله، هم تو بحث جاده و هم تو بیمارستان کارای خوبی کردی خدایی. ولی خوب کم شانسی و خوب تخریبت کردن.
Iran, Islamic Republic of
آیا مردم سی سخت
در ۱۱ اسفند
نسخه اتمام عمر سیاسی
را
خواهند پیچاند؟
دنا جان
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر بی نهایت تلاش کرد
نمک نشناسی نکنید هیچ وقت
هیچگاه بی احترامی نکرد
Iran, Islamic Republic of
این بیانیه را بیشتر از آنکه اعتراف بر اشتباه و دارای شهامت عذرخواهی ببینم، مجددأ یک توهین به خودم بعنوان یک سی سختی می بینم.
دنای مرکزی
Iran, Islamic Republic of
این تعداد کامنت نشون میده روشنفکر و تیم رسانش کار درستی کردند. چقدر شماها ساده هستید اخه
Iran, Islamic Republic of
چطور اقای زرنگ.... تو متوجه نشدی چی سرش اومده
کارشناس رسانه
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر اگر تیم رسانه داشت این بلا سرش نمی‌ اومد!
واقعا آدم خندش میگیره با کارهای مثلاً رسانه ای همه کاندیدها در استان، هرکسی اومده یه دوربین دیجیتال دستش گرفته ،شده خبرنگار ،رسانه،مشاور و..‌‌.
متاسفانه مسئولان محترم هم خودشون هیچ شناختی از رسانه ندارند، از شخص استاندار گرفته تا شمایی که چهل تا مشاور رسانه‌ای داشتی تا الان
هاشم
Iran, Islamic Republic of
با تمام ضعفهات دوستت داریم. بدجوری تو این بیانیه دلمون را بدست آوردی. واقعاً کسانی که مردم را از دار ترساندند باید توسط مردم حذف شن
Iran, Islamic Republic of
حیف هاشم که خرابش کردیه
Iran, Islamic Republic of
ملا روشنفکر ستاد دور قبلت تو سیسخت خیلیاشون ولت کردنه. دلیلش چیه؟ تامرادی ها فکر نکنن ما باونا مشکل داریم. بخدا خودت مقصری فقط. همین بنده خدا هم که گفتی
Sisakht
Canada
درود به دکتر روشنفکر، دستپاک و صادق
Iran, Islamic Republic of
آخ و بخت عسکر
شیون ندا واپسه
عدم پایبندی به مرام نامه و اساس تشکیلاتی در اقدامات باعث اضمحلال درونی شده و ریزش ها همچون برگ های خزان فراگیر است و غیر قابل شمارش!

نه همایش های تکراری با اعضای ثابت جلودار ریزش هاست و نه دشمن تراش های فرضی!

قدرت حریف عملکردها خیلی بیشتر از تبلیغات است!
حضور حامیان لایه اول در اردوگاه سایر رقبا، حکایت از زار بودن اوضاع دارد!

شعور مردم هر چند هنوز آماج شعار و فرافکنی است ولی مغلوب میدان نمی شود!

چه زود دیر شد !!؟؟
Iran, Islamic Republic of
در بحث مدرک تحصیلی تان
لطفأ شفاف سازی کنید!
Iran, Islamic Republic of
خوش بود گر محک تجربه آید به میان
تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.

کارنامه و عملکرد رو کن!
ما گوش مان پر است از شعار!
نفس بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت همه دوستان من که خداییش از منتظریان خوشم نمیاد اما پیروز انتخاباته به این دلیل که ما گروه اصلاحات حال رفتن تا پای صندوق رای را نداریم اما اونهااز پیرزنی که داخل بیمارستان بستری هست را هم میارن برای رای دادن وگرنه اگر یکم خومونه تکون بییم بهرامی قبوله
کوه دنا
Iran, Islamic Republic of
واقعیت تو زلزله عملکرد میرفت که بترکونه. بعدش دباره افت کردی. ما که رای نمیدیم حالا
Iran, Islamic Republic of
اینطور نیست اقای روشنفکر.
اندرسا
Turkey
یکی از نخبگان سیسخت جاوید نیک اقبال هست که مدیر جنابعالی در اداره دارایی حقش را خورد و بعد از بیست و پنج سال دست رد به سینه اون زد و پست بهش نداد ، حنای تو دیگر رنگی ندارد تمام پستها را از سیسختیها گرفتی جمع کن بساطت را
سی سختی
Iran, Islamic Republic of
پیوندهای نسبی و سببی سی سخت و تامرادی ها
لزوم وجود و کارکرد ایلات و طوایف در قالب اتحاد جمعی
بزرگواری و بزرگان داری ایل بزرگ تامرادی و سی سختی ها
و عقبه تاریخی این شهروندان
اجازه نفوذ و رسوخ هیچ گونه بی احترامی را به هیچکس نمی دهد ولی
کارکرد نماینده مردم از این مباحث جداست و مباحثه این قبیل کارکردها لازمه توسعه متوازن در این نقاط و سایر نقاط

لذا ما حساب مطالبه گری خود از نماینده را فرای مباحث قومیتی و شیطنت های منفعت طلبان دانسته و ایل بزرگ تامرادی را ارج می نهیم.
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
تنها چیزی که از 98 برای روشنفکر باقی مونده، فقط چهار پنج نفر از تیم رسانشه که شاید بتونن کاری کنن براش. نگاه کامنتا کنید که چقدر کامنت نوشتین حضرات سیسختی. تو بازی تیم رسانه روشنفکر گیر نکنید
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر
از کارنامه و عملکرد ت بگو

عضو کمیسیون آموزش و آسیب های اجتماعی شدی
یکی از اهالی محترم توتنده را میزبان بودیم که فریادهایی از بغض و خواهش و اعتراض داشت!

میگفت در آموزش که معدل ها به زیر ۱۰ آمده و در آسیب های جوانان طی مدت اخیر فقط ۶ خودکشی داشته اند و دیگری در بستر با هوشیاری صفر!

چه کرده اید؟
آیا توتنده سرشار از حامیان شما نبود؟
آیا از جان برایتان مایه نگذاشتند؟
آیا اهالی دلی حدود ۷۲٪ و ۱۹۰۰ رأی خود را بنام شما ننوشتند؟
چه کرده اید در این کمیسیون ها؟
آمار عملکرد دهید!
چه شده که اینگونه فریادهایی مملو از بغض و خواهش و اعتراض دارند؟
شهروند
Iran, Islamic Republic of
تو زلزله خوب بودی، تو بحت بیمارستان خوب بودی، تو بحث جاده هم خوب بدی. تو انتصابات خوب نبودی.
Iran, Islamic Republic of
طبق گفته خودت
هرکس به مردم سی سخت پشت کرد پشت ش به زمین خورد،
این بار پشت ت به زمین می خورد.
Iran, Islamic Republic of
اغلب حامیان روشنفکر به منتظریان پیوسته اند.
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر تمام شد
۱۲ اسفند خواهیم دید.
Iran, Islamic Republic of
عمر سیاسی مسخره کنندگان به پایان رسیده است.
Iran, Islamic Republic of
ه نقل از رسانه ها
ببا توجه به احتمال رأی دادن حدود ۱۵ هزار نفر از ایل سترگ تامرادی در حوزه دهدشت و به حمایت سعادتیان و بزرگواری
روشنفکر یا سومه و یا چهارم
دنا نشین
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای روشنفکر، تخریبگران بدانند نمیتوانند خدماتت تو سی سخت را نادیده بگیرند. متاسفانه این کلیپ آسیب زیادی به رای شما در سی سخت زد. جد از این بیانیه محکم و عالی نیازه بصورت شفاهی هم برای مردم توضیح بدهید.
Iran, Islamic Republic of
آخ سی ریزش های ندا
قرون من تربه وش نیکنیت
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر
در جواب توهین و تمسخر ت
می گوییم
به تو از دور سلام
سی سختی
Iran, Islamic Republic of
خواستم بگویم
هر که ما را یاد کرد ایزد مر او را یار باد
هر که ما را خوار کرد از عمر برخوردار باد
هر که اندر راه ما خاری فکند از دشمنی
هر گلی از باغ وصلش بشکفد بی خار باد
در دو عالم نیست ما را با کسی گرد و غبار
هر که ما را رنجه دارد، راحتش بسیار باد .

ولی آنرا مناسب احوال این روز سی سخت ندیدم

لکن میگویم

هر کس بد ما به خلق گوید،
ما خوبی او به خلق گوییم،
تا هر دو دروغ گفته باشیم.
Iran, Islamic Republic of
آیا حقیقت داره یک نماینده ای ۴ ماه رفته تهران کلاس سخنوری ولی فرجی حاصل نشده؟
Iran, Islamic Republic of
چرا برخی مردم را احمق فرض می کنند؟
Iran, Islamic Republic of
بو بومی
پکهسوم
از بس کامنت اعتراضی خوندوم.
1
Iran, Islamic Republic of
گروهی که در تاریخ بویراحمد معروف بوده اند، روشنفکر را دعوت کردند و از صداقت و سادگیش سواستفاده کردند و با پخش کلیپی که اول و اخرش را زدند، تو سی سخت تخریبش کردند. توجه کنید که اون جلسه در کدام ناحیه برگزار شده است.
Iran, Islamic Republic of
در انتخابات امسال روشنفکر با چهل هزار رای سوم
بهرامی با پنجاه و هشت هزار رای دوم
منتظران با شصت وشش هزار رای اول
سایر کاندیداها هم بیست هزار رای
سی سختی ناراحت
Iran, Islamic Republic of
ی حرفی روشنفکر زد، حالا یا عمدی یا سحوی ای حرفو زد. جای تاسف رای کسانی داره که اینو پخش کردند و بخاطر انتخابات که کسی شرکت نمیکنه با آبروی سی سخت بازی کردنه. واقعاً بعضی از همشهریان خودمون هم باید متاسف باشند از رفتارشون
Iran, Islamic Republic of
آب را خود شخص شما گل آلود کرد
بعد میگید صبر کردید زلال شود؟
Iran, Islamic Republic of
به خدا به اندازی چهل سال در سی سخت کار شد شمای که کامنت بد ومنفی میزارید بر علیه سیسخت هستید مردم سیسخت قدردان مردم سیسخت هستند
تامرادی
India
روشنفکر عزیز
قران چی وبارت نی
Iran, Islamic Republic of
دفاع کردن بد بهترین تبلیغ برای رقیب است.

و چه بد دفاع کرده اید!؟
Iran, Islamic Republic of
لطفأ شفاف پاسخ دهید
دلیل حذف فرماندار دنا جناب دکتر پناهی
با اصالت از خطه کیگیان
مردم داری خدوم برای دنا نشینان
رتبه دار کنترل کرونا
مجری سرافراز انتخابات
عزیز دل سی سخت در بحران زلزله
دارای سوابق اجرایی در مرکز استان
و ....
از فرمانداری دنا و انتصاب فامیل شما چه بود؟
sisakht
Iran, Islamic Republic of
این قسمتش رو اگه بهرامی و منتظریان فقط تونستند بهش فکر کنند: مردم شریف بویراحمد بدانید که بنده به اصلاح، تغییر و تحول اعتقاد راسخ دارم و قطعاً هر انسان و گروهی قابلیت تغییر دارد اما به مردم فهیم، دانا، آزادی‌خواه، تاریخ‌ساز و مورخ سی‌سخت عرض می‌کنم اگر عده‌ای با کارنامه سیاه، امروز مدعی هستند تفکرشان دیگر آن تفکر بسته / قبل از اسفند سال ۹۸ نیست، می‌بایست در ساده‌ترین حالت ممکن از شما و خانواده فرزندان بیدار و نخبگان بیگناهی که در سی‌سخت و بویراحمد در این ۴۳ سال حذف یا منزوی شدند یا از حذف و حصر و دار ترساندند عذرخواهی و طلب حلالیت کنند و اظهار پشیمانی کنند سپس مدعی تغییر خود نسبت به گذشته باشند.
دنا
Iran, Islamic Republic of
یکی از مرحومان پاک دست سی سخت فرمودند که شالا راس بگی خدا کنه اینجور باشه
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر
هر چه میخوانم نمی شود به خودم بقبولانم
فرزند سی سخت
و کارگاه عمرانی سی سخت
Iran, Islamic Republic of
به خدا قسم ما که در بحث بودجه هستیم اعتبارات زیادی این چند سال بسمت سی سخت ومحور یاسوج به سی سخت تزریق شد،
سفر اول رییس جمهور،دکتر روشنفکر، یکجا ۹۰ میلیارد یک مرتبه برای این محور پول گرفت در حالی که یک ریال به کهگیلیویه بزرگ و گچساران تخصیص داده نشد،جاده ده برافتاب اتوبان شده،پیشرفت دو دهنه تونل بعلت تزریق سریع اعتبار به رشد خوبی رسیده ،
بیشترین اعتبارات را بعد از آوردن مسولین کشوری به سی سخت از تهران گرفت ،
هیچ جای استان به اندازه سی سخت در این سه سال اعتبار نیومد
آنهایی که در مسند امور هستند واقفند به اینهمه اعتباری که به این حوزه تزریق شد.
،این جو سازی ها توسط عده ای که اصلاحاتی بودند ودر این دولت ،نمی تونستن بیشتر از آن بمانند بداخلاقی است،خدا را باید در نظر گرفت
،بیشتر وقت دکتر روشنفکر در این چند سال ببین صرف کدوم منطقه شده،
ناشکری خوب نیست
نیک اقبالیان
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت. فرزندانت برازنده داشتن نسبت فامیلی با سی سخت هستند. ما هم به داشتن چنین پدری برای آن فرزندان افتخار میکنیم.
Iran, Islamic Republic of
کو سی کامنت ویچو، مگه کار ززندی نداریت ایشا. یعنی ایخیت رای بییت اصلا؟
سی سختی
Iran, Islamic Republic of
اینایی که کامنت میزارن سی سختی نیستن ی عده ای که دنبال منفعت طلبی هستن
دنبال تخریب نماینده محبوب مظلوم اما مقتدر جناب آقای دکتر روشنفکر هستن
ما جواب این عده را این طور میدیم
از کوزه همان برون تراود که در اوست / ما بداخلاقی‌ها را با بی‌اخلاقی جواب نمی‌دهیم، بلکه پاسخ بداخلاقی‌ها را ۱۱ اسفندماه پای صندوق‌های رأی می‌دهیم فقط ندای وحدت
Iran, Islamic Republic of
گروه ندا پکهسه
ده نیابو جمش کنی
Iran, Islamic Republic of
فکر هایی که به امروز خود نیاندیشیدند و بر زبان راندند هر آنچه مناسب خودشان بود.
Iran, Islamic Republic of
خاموش خواهد شد آنکه فکر نکند و خاموشفکر باشد.
Iran, Islamic Republic of
مردم با صداقت بویراحمد، دنا و مارگون

جریان ندای وحدت را دیگر به پای ایل بزرگ و با صداقت تامرادی ننویسید.
حاج حسن قلی
Iran, Islamic Republic of
همه میدونن تنها خانواده ای که داره سنگ روشنفکر رو به سینه میزنند خانواده صیادی هستش که دیگه حناشون هم رنگی نداره
دنا
Iran, Islamic Republic of
جدی میفرمایید؟🤔
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر اصلا دکترا نداره. ایشون برادری داره که دکترای تاریخ داره و اسمش هم محمد مهدی هست. حالا طایفه اش این شکلی دارن از اسم و رسم برادرش سواستفاده میکنن
پیمان
Iran, Islamic Republic of
ای ندای
همه شما را به خدای بزرگ می شمارم
یا حق
مارگون
Iran, Islamic Republic of
عامل بدبختی ایل بزرگ تامرادی و نابودی این ایل سترگ هستی لطفا خودت انصراف بده برو ....
مردم ما فهیم هستند و دانا... میفهمند که توانایی کار اجرایی و کشوری نداری .... و در 11 اسفند با ( نه) بهت ثابت خواهند کرد .
Iran, Islamic Republic of
چرا صریحأ نمی گویید
گول خوردم و مسخره کردم و پشیمان ام و پوزش می طلبم؟!
چرا آنرا به گردن دیگران می اندازید و به تقطیع دیگران گره می زنید؟؟!!
شفاف باشید شاید بخشیده شوید!
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
1