تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : ۴۷۲۳۵۹
در نشست خبری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مطرح شد؛

جاودان‌سیرت: صدور مجوز جذب ۳۷۵ نیرو در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج / مرکز ناباروری بیمارستان دهدشت افتتاح می‌شود

۶
۱
جاودان‌سیرت: صدور مجوز جذب ۳۷۵ نیرو در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج /  مرکز ناباروری بیمارستان دهدشت افتتاح می‌شود
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت عیدسعید مبعث و دهه مبارک فجر برگزار شد، اقدامات و عملکرد این دانشگاه را تشریح کرد.
به گزارش کبنا، سعید جاودان سیرت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای این نشست ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تبریک عید مبعث، اظهار داشت: جمع کثیری از رسانه‌های وزین استان در تمامی مراحل در کنار دانشگاه علوم پزشکی بودند و‌امید است با هم برای تبیین اقدامات جامعه هدف دانشگاه نیز این همکاری استمرار پیدا کند و در کنار هم ادامه دهیم.
وی با بیان اینکه این دانشگاه دارای ۸ هزار و ۵۰۰ پرسنل است که از این تعداد ۷۰۰ نفر نیروی خدماتی هراستی و قراردادی و مابقی به صورت رسمی مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند، گفت: این دانشگاه دارای ۷ معاونت، ۵ دانشکده و ۱۰ بیمارستان است که ۴ بیمارستان آموزشی درمانی و مابقی درمانی هستند همچنین ۳۳۱ خانه بهداشت می‌باشد.
جاودان‌سیرت تعداد اعضای هیأت علمی این دانشگاه را ۲۲۰ نفر دانست و افزود: تعداد ۱۸ نفر استاد تمام و ۳۸ نفر دانشیار ومابقی مربی و استاد هستند.
وی در ادامه، گفت: بالغ بر ۲ هزار و ۷۵۰ نفر دانشجو در ۳۱ رشته مختلف در سطح دانشگاه مشغول تحصیل هستند.
پیگیری بالگرداورژانس /صدور مجوز جذب ۳۷۵ نیرو در بهداشت و درمان استان
جاودان‌سیرت گریزی به نبود بالگرد در سطح استان زد و عنوان کرد: با نشست‌هایی که در حوزه‌های مختلف با وزارت‌خانه، ستاد و شرکت‌های هلیکوپتری داشتیم مقرر شد در کمترین زمان هلیکوپتر اورژانس هوایی وارد استان شود و معضلات این مهم مرتفع شود.
وی با تأکید بر اینکه در سال جاری با حمایت‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای ۲۳۵ نفر در ۱۴ رشته مجوز استخدام گرفتیم که آزمون کتبی و مصاحبه برگزار و نتایج نهایی اعلام خواهد شد‌.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، گفت: مجوز جذب ۶۰ نفر نیرو حراستی نیز دریافت شد که آگهی و ثبت نام انجام و در اسرع وقت آزمون برگزار خواهد شد.
وی همچنین، افزود: با رایزنی‌هایی که با سازمان برنامه بودجه داشتیم مجوز جذب ۸۰ نفر نیروی خدماتی نیز صادر شده است که هنوز ابلاغ نشده و با انجام گرفتن این مهم بخشی از مشکلات دانشگاه در این زمینه حل و فصل می‌شود.
جاودان‌سیرت با اشاره به اهمیت تدوین سند جامع برنامه منابع انسانی با تأکید بر ارتقای کمی و کیفی خدمات، گفت: تدوین این سند توسعه ماحصل همکاری‌های خوب سازمان برنامه و بودجه با دانشگاه است.
این مقام مسئول، عنوان کرد: ما در حال ثبت این سند توسعه تحول هستیم که این مهم می‌تواند زمینه ساز تحولات بنیادین در زیرساخت‌ها، نیروی انسانی و به روز نمودن چارت تشکیلاتی قدیمی دانشگاه شود.
وی به اقدامات انجام شده در سامانه‌ی نیرو‌های خدماتی و هراستی اشاره کرد و گفت: با انعقاد قراردادی با شرکت آوای سلامت توانستیم معضلات به وجود آمده اعم از پرداخت نشدن حقوق و مابقی مشکلات را حل و فصل نماییم.
جاودان‌سیرت، ابراز کرد: برای مجموعه دیگر علوم پزشکی در حوزه رفاهی و پرسنلی در مناطق شمال کشور و خراسان رضوی امکانات رفاهی تدارک دیدیم و جهت پرداخت تسهیلات به پرسنل اقداماتی انجام شد.
افتتاح عملیات اجرایی ۱۵ پروژه با اعتبار بالغ بر ۱۳۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به اینکه پروژه‌های کلنگ‌زنی شده، به مرحله افتتاح رسیده و آن‌هایی که تکمیل شدند در سال ۱۴۰۰ تعداد ۳۸ پروژه و در سال ۱۴۰۱، ۶۵ پروژه و ۱۴۰۲ هم ۸۳ پروژه افزایش داشت، افزود: طی این دو سال اقدامات ارزشمندی از سوی دولت انجام شد که در ابتدای امسال ۲۹ پروژه افتتاح کردیم که مهم‌ترین آن‌ها بیمارستان شهید سلیمانی بود.
وی افزود: پروژه بعدی قابل طرح افتتاح بخش تشخیصی پزشکی هسته‌ای به دست معاون وزارت بهداشت بود و مابقی پروژه‌ها مربوط به ساخت خانه‌های بهداشت، مراکز اورژانس بین‌راهی، و ساخت خانه بهداشت بود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در ادامه افزود: در ایام دهه فجر ۱۵ پروژه قابل افتتاح با اعتبار بالغ بر ۱۳۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان داریم.
جاودان‌سیرت: صدور مجوز جذب ۳۷۵ نیرو در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج /  مرکز ناباروری بیمارستان دهدشت افتتاح می‌شود
وی افزود: در این مرحله افتتاح بخش درمان پزشکی هسته‌ای را در استان داشتیم.
جاودان‌سیرت به افتتاح مرکز سراج یا مرکز روان جامعه‌نگر در ایام دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: این مرکز یکی از دغدغه‌های مقام ریاست جمهور بود که به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و با همکاری پزشک، روان‌پزشک، روان‌شناس و به طور رایگان در خدمت مردم عزیز استان است.
پیشرفت ۹۶ درصدی دانشکده دندان‌پزشکی و دانشکده بهداشت و پرستاری
وی در ادامه، گفت: ۲۸ پروژه در حال تکمیل داریم که از ۳۰ تا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند که از دو پروژه دانشکده دندان‌پزشکی و دانشکده بهداشت و پرستاری پیشرفت ۹۶ درصد داشته‌اند که در آینده نه چندان دور به بهره‌برداری می‌رسند.
وی به موفقیت‌های دانشگاه علوم پزشکی در پروژه‌های درحال تکمیل اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها هیچگاه تعطیل نشدند و همیشه در حال انجام بودند.
جاودان سیرت، بیان کرد: پروژه بیمارستان‌های لنده، چرام، سی‌سخت از پروژه‌های مهم دیگر در حال تکمیل هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به سفر معاون درمان وزارت بهداشت و آموزش پزشکی کشور اشاره کرد و افزود: توسعه بخش مراقبت‌های ویژه NICU نوزادان بیمارستان امام سجاد (ع)، با افزایش تخت‌هایش به ۲۰۴ تخت ارتقا پیدا کرد.
وی به دیگر محور‌های سفر اخیر معاون بهداشت به استان اشاره کرد و گفت: صدور مجوز بیمارستان ۹۶ تخت‌خوابی سرطان یا انکولوژی همچنین مجوز بیمارستان جدید الاحداث دهدشت با ظرفیت ۲۹۵ تخت‌خوابی، مرکز جامع و منتخب بستر درمان پاتاوه، مجوز راه‌اندازی سی تی اسکن بیمارستان نرگسی، بیمارستان شهید جلیل و در حوزه‌های چشم پزشکی و بسیاری دستگاه‌های مورد نیاز دانشگاه قول‌های مساعدی دادند.
۸۵ میلیاردتومان از اعتبار دور اول سفر ریاست‌جمهوری به استان تخصیص داده شد / مرکز ناباروری بیمارستان امام خمینی دهدشت افتتاح می‌شود
جاودان‌سیرت در ادامه به سفر اول و دوم ریاست جمهور به استان اشاره داشت و تصریح کرد: در سفر اول بالغ بر ۴۸۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد که ۸۵ میلیارد تومان تخصیص داده شد و در سفر دوم بالغ بر هزار میلیاردتومان اعتبار در نظر گرفته شده که ۵۰ درصد از طریق وزارت نفت و ۵۰ درصد از طریق برنامه و بودجه پرداخت خواهد شد.
وی، افزود: در سفر دوم هئیت دولت به استان تقاضای تعداد ۷۰ یونیت مربوط به دانشکده دندان‌پزشکی، ۱۴ یونیت مربوط به کلینیک دندان‌پزشکی گچساران و همچنین تعدادی از دستگاه‌های دیالیز برای دیگر نقاط استان توسط وزارت بهداشت در نظر گرفته شده است.
جاودان سیرت در ادامه صحبت‌هایش و در خصوص حوزه درمان نیز، بیان کرد: در سال جاری تعداد ۱۵۰ تخت هم ویژه هم معمولی به تخت‌های قبلی بیمارستان‌ها اضافه شده است.
وی، گفت: در سال جاری افتتاح مرکز ناباروری شهید جلیل و افتتاح کلینیک داندان‌پزشکی شهید رجائی را داشتیم همچنین افتتاح مرکز ناباروری بیمارستان امام خمینی دهدشت را در آینده نزدیک خواهیم داشت.
جاودان‌سیرت در ادامه سخنانش پیرامون حوزه بهداشت به طرح پزشک خانواده شهری در شهرستان‌های گچساران و کهگیلویه اشاره کرد و گفت: در شهرستان‌های بیش از ۵۰ هزار نفر، طرح سلامت خانواده اجرایی می‌شود.
مجوز بکارگیری ۴۰ روانشناس/ ۴ هزار و ۵۰۰ نفر بیمار دیابتی در استان شناسایی شد/ پرداخت ۶۹ میلیارد تومان کمک هزینه به بیماران صعب‌العلاج و نیازمند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان گریزی به اجرای طرح پویش ملی دیابت و فشارخون زد و گفت: در این طرح جزء ۱۰ استان برتر کشور در شناسایی بیماران دیابتی و فشارخون بودیم که در این پویش توانستیم بالغ بر ۹ هزار نفر از افرادی که دچار فشارخون بالا بودند و اطلاعی نداشتند و همچنین بالغ بر ۴ هزار و ۵۰۰ نفر دچار دیابت بوده و بی‌اطلاع بودند را شناسایی و ارزیابی کنیم و به مراکز درمانی و پزشکان متخصص معرفی نماییم.
وی در ارتباط با آسیب‌های اجتماعی، گفت: مجوز به کار‌گیری ۴۰ روان‌شناس را گرفتیم که مراحل چگونگی ثبت‌نام و برگزاری آزمون بین آن‌ها اجرایی خواهد شد.
جاودان‌سیرت در ادامه گفت: در سال جاری بالغ بر ۶۹ میلیارد تومان کمک هزینه دارویی به بیماران خاص و صعب‌العلاج و بیماران نیازمند از سوی معاونت غذا و دارو انجام گرفته است.
وی به توزیع شیرخشک اشاره کرد و گفت: با اقداماتی که انجام شد توزیع شیرخشک در حال انجام است و مشکلی در این زمینه نداریم‌.
دکتر جاودان سیرت در ارتباط با آزمایشگاه کنترل موادغذایی، افزود: در حال حاضر کلیه آزمایش‌های میکروبی، شیمیایی لازم بر روی نمونه‌های موادغذایی و آرایشی و بهداشتی در حال انجام است.
وی، تأکید کرد: در سال جاری بالغ بر ۵ هزارو ۵۱۸ پروانه ساخت داروخانه و شرکت‌ها و صنایع مدنظر قرار گرفته است.
جاودان سیرت به مشکلات دانشگاه علوم پزشکی در زمینه مطالبات این دانشگاه از بیمه‌های تأمین اجتماعی و خدمات درمانی اشاره کرد و ابراز داشت: بالغ بر ۱۹۰ میلیارد تومان از بیمه‌ها طلبکار هستیم و انتظارمان از بیمه‌های عزیز این است که این بدهکاری در اسرع وقت پرداخت شود.
وی در پایان به استفاده از ظرفیت خیرین استان شاره کرد و گفت: توسعه بخش اطفال بیمارستان امام سجاد (ع) و راه‌اندازی بخش اورژانس قلب، تحویل زمین و ساخت اورژانس بین جاده‌ای از خدمات خیرین عزیز به دانشگاه علوم پزشکی استان بوده بنابراین از مردم شریف استان انتطار داریم در راستای ارتقای کمی و کیفی حوزه سلامت یاریگر مجموعه بهداشت و درمان باشند.
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج گریزی به تعداد پزشکان تخصص و فوق تخصص در استان زد و گفت: بالغ بر ۴۰۰ پزشک متخصص و فوق تخصص در رشته‌های گوناگون در حال فعالیت هستند.
وی در ارتباط با کمبود پزشکان در سطح استان، گفت: متخصص طب اورژانس و پزشک متخصص بیهوشی کمتر از حد معقول در استان داریم که این مهم با رایزنی‌ها و اقدامات وزارت بهداشت در حال انجام است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ختو مدیریت کردنت،،سه ماهه در قرارداد بیمه تکمیلی مانده ای
Iran, Islamic Republic of
اولا ایشون رئیس نیست بلکه سرپرست است که مطابق آیین نامه شورای انقلاب فرهنگی ، تنها تا ۶ ماه میتواند در جایگاه سرپرست بماند! جناب دکتر از یک سال پیش تا کنون ، سرپرست دانشگاه است که از ۶ ماه پیش تا کنون ، سرپرستی جناب جاودان سیرت غیرقانونی و تصرف در اموال دولت است که این موضوع در نامه مورخ .۲ آبان دیوان محاسبات استان هم منتشر و به دانشگاه ابلاغ شده همچنین از سوی سازمان بازرسی هم به ایشون تذکر داده شده اما جناب دکتر منتظر برخورد است !!! حاشیه دیگر ؛ عدم اخراج سرپرست غیرقانونی شبکه بهداشت و درمان گچساران است که بصورت موردی استخدام شده و این نوع استخدام توسط رای دیوان عدالت اداری باطل شده اما وی میز مانندمقام مافوق خود ، همچنان منتظر برخورد است !! اما هم ایشان و هم جناب دکتر جاودان سیرت بدانند در آینده بسیار نزدیک هم اخراج خواهند شد و هم عقوبت قانونی اقدامات غیرقانونی خود را خواهند دید !!!
Iran, Islamic Republic of
کم حرف بزن هر کی هستی زورت میاد
صداقتی
Iran, Islamic Republic of
دکتر جاودان مدیری موفق و پاکدست.. آرزوی توفیق داریم
حسینی
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر جاودان سیرت لطفا در فکر یک دستگاه ام آر آی دیگر در مرکز استان باشید بیش از نصف جمعیت استان در مرکز استان متمرکز شده اند و نیاز به ام آر آی دیگری میتواند کمک حال باشد.
زحمات و تلاش شما در خور تقدیر است انشااله همانند دوران سخت کرونا موفق و سربلند باشید.
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
فقط کلاه سرپاتاوه گذاشتیدوقراربودبیمارستان باشه وتبدیل شدبه مرکزجامع سلامت وبستردرمانی...اقای روشنفکربایدپاسخگوباشه...شهرستان شدن پاتاوه چه فایده ای داره اگه بیمارستان نشه🤔
بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1