تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۴۷۲۳۴۶
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد:

کلنگ 1200 واحد نهضت ملی مسکن کهگیلویه به زمین‌زده شد

۱
۰
کلنگ 1200 واحد نهضت ملی مسکن کهگیلویه به زمین‌زده شد
کبنا ؛معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: کلنگ یکهزار و ۲۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در شهرستان کهگیلویه به زمین‌زده شد.
به گزارش کبنا، علی محمد روستا روز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه و کلنگ زنی پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان کهگیلویه گفت در این شهرستان به خصوص شهر دهدشت به خاطر آسانی تأمین زمین بیش از یکهزار و۲۰۰ واحد کلنگ زنی و عملیات اجرای آن آغاز و یکهزار و ۱۰ واحد در حال ساخت داریم که با پیشرفت فیزیکی متفاوت بالای ۲۰ تا ۶۰ درصد در حال اجرا هستند.
معاون عمرانی استانداری تصریح کرد: ۲۲۰ قطعه زمین به ۴۴۰ فرد اقشار ویژه از جمله طرح جوانی جمعیت در حوزه مسکن با ارزش اعتباری بالغ بر یکهزار میلیارد تومان اهداء شد.
وی با اشاره به تکلیف دولت در حوزه مسکن استان در ساخت ۴۸هزار مسکن در کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد با توجه به پیشرفت خوبی که در شهرستان‌ها بخصوص کهگیلویه بوده از رتبه‌های اولین کشور در اجرای این طرح هستیم.
روستا تأکید کرد که سرعت پروژه نباید به نادیده گرفتن کیفیت بیانجامد و پیگیری‌های مستمر در این خصوص لازم و مورد تأکید است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اظهار داشت در استان بیش از ۶۹۰ پروژه آماده برای افتتاح و آغاز اجرا داریم که افزون بر ۹۰ درصد آن‌ها افتتاحی و با رویکرد تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و تأکید بر پروژه نهضت ملی مسکن بوده است.
روستا خاطرنشان کرد به مناسبت دهه فحر در شهرستان کهگیلویه بیش از ۵۷۰ میلیارد تومان افتتاح طرح و قریب به یک هزار ۶۰۰ میلیارد تومان کلنگ زنی داریم.
روستا این پروژه‌ها را اغلب در حوزه مسکن، کشاورزی، ورزش، فناوری اطلاعات و توسعه فاضلاب عنوان کرد و گفت: امروز پروژه مهم سد کوهبرد کهگیلویه افتتاح شد.
وی تصریح کرد:‌امید است که افتتاح این پروژه‌ها رونق بیش از پیش به توسعه اقتصادی، گردشگری و صنعت شهرستان کهگیلویه تزریق کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جناب معاون اگه کارآمد هستید بفرمایید یاسوج مرکز استان چی شد !!!¡!!!¡!!
بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1