تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب : ۴۷۲۰۵۲
کبنا گزارش می‌دهد

تاکید بر رعایت اخلاق در انتخابات مجلس / بیشتر از درد‌ها می‌گوییم اما درمان با کیست؟ طبیب این بی‌اخلاقی‌ها در فضای مجازی کیست؟ / حرف‌هایی می‌شنویم که انسان تا مرز سکته پیش می‌رود / بداخلاقی‌های انتخاباتی نگران‌کننده است و افرادی که فردا می‌خواهند قانون وضع کنند نباید قانون شکنی کنند

۲
۰
تاکید بر رعایت اخلاق در انتخابات مجلس /  بیشتر از درد‌ها می‌گوییم اما درمان با کیست؟ طبیب این بی‌اخلاقی‌ها در فضای مجازی کیست؟ / حرف‌هایی می‌شنویم که انسان تا مرز سکته پیش می‌رود / بداخلاقی‌های انتخاباتی نگران‌کننده است و افرادی که فردا می‌خواهند قانون وضع کنند نباید قانون شکنی کنند
کبنا ؛نشست شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حضرت آیت‌الله سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد و در این نشست همگان بر رعایت اخلاق در انتخابات و مشارکت حداکثری تاکید کردند.
به گزارش کبنا، شامگاه چهارشنبه (11 بهمن‌ماه 1402) نشست شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حضرت آیت‌الله سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان و حضور اعضای حقیقی و حقوقی این شورا در دفتر امام جمعه یاسوج برگزار شد.
امین درخشان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: به‌نسبت سایر مناطق کشور یک شور و مشارکت حداکثری در استان کهگیلویه و بویراحمد شکل گرفته است که بخشی از آن را مدیون رسانه‌ها هستیم.
وی در ادامه از دست‌اندرکاران انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کرد و گفت: فرایند انتخابات به‌خوبی در سطح استان دنبال شده و رضایت عمومی هم در این زمینه وجود دارد.
ستار هدایت‌خواه، دبیر جبهه انقلاب فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه با بیان اینکه جنگ شناختی و روایتی توسط دشمن با هدف تغییر گرایش، اندیشه و خلقیات جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان طرحی شد، افزود: مقام معظم رهبری در مقابل با این جنگ فرمان جهاد تبیین را دادند.
وی افزود: عمده کسانی که تحت القاء دشمنان قرار گرفته بودند، جوانان بودند.
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد به طراحی لیگ دانش‌آموزان جت خبر داد و گفت: جهاد تبیین و کار فرهنگی باید حرکتی مستمر و عمیق داشته باشد. بر اساس این طرح اهداف و خدمات انقلاب اسلامی برای دانش‌آموزان تبیین می‌شود، تا هم خودشان مصونیت پیدا کنند و هم بتوانند، با همسالانشان گفت‌وگو کنند.
تاکید بر رعایت اخلاق در انتخابات مجلس /  بیشتر از درد‌ها می‌گوییم اما درمان با کیست؟ طبیب این بی‌اخلاقی‌ها در فضای مجازی کیست؟ / حرف‌هایی می‌شنویم که انسان تا مرز سکته پیش می‌رود / بداخلاقی‌های انتخاباتی نگران‌کننده است و افرادی که فردا می‌خواهند قانون وضع کنند نباید قانون شکنی کنند /
هدایت‌خواه به ضرورت مشارکت حداکثری گریزی زد و گفت: ستاد مردم ایران را تشکیل دادیم و سید سید ابراهیم افتخاری را به عنوان رئیس این ستاد انتخاب کردیم، در این ستاد بدون اینکه بخواهند از کاندید خاص حمایت کند، بنا را روی مشارکت حداکثری گذاشته‌اند. 
وی تاکید کرد: هدف اصلی این است که بدون اینکه از کاندیدای خاصی حمایت کند بر مسأله مشارکت تمرکز داشته باشد.
هدایتخواه در ادامه افزود: در روستا‌ها مشکل مشارکت نداریم مشکل در شهرهاست در همین خصوص قشر‌های خاصی که ممکن است مشارکت کمتری داشته باشند از میان خود آن‌ها افراد تأثیر‌گذاری انتخاب می‌شود تا برای حضور آن‌ها در انتخابات روشنگری کنند.
وی با بیان اینکه برخی از بچه حزب‌الهی هم نسبت به مشارکت نظریه‌های دارند، گفت: آنها می‌گویند که ما پیرو فرمایش مقام معظم رهبری مشارکت داریم، اما رأی سفید می‌دهیم. رأی سفید دادن هم یک خطر است و‌ امیدواریم ستاد در دهه فجر افتتاح شود و کار خود را برای کمک به مشارکت بیشتر آغاز کند.
این فعال فرهنگی افزود: همچنین در این ستاد مطالبه‌گری از کاندیداها را هم داریم. یکی از موضوعات مطالبه‌گری از کاندیداها این است که مسائل اخلاقی را رعایت نمی‌کنند. بی‌اخلاقی در فضای مجازی نهادینه شده است و بعضی توهین‌ها، پرخاشگری‌ها و حرمت‌شکنی در فضای مجازی عادی شده، باید با این پدیده برخورد شود.
هدایتخواه تاکید کرد: متأسفانه برخی کاندیدا‌ها و هواداران آن‌ها مسائل اخلاقی را رعایت نمی‌کنند و متأسفانه فضای مجازی کنترل نمی‌شود و هر کسی هر توهینی دلش خواست انجام می‌دهد که باید فکری کرد.
وی گفت: فحش دادن و توهین کردن نهادینه شده است برای این فضای بی‌در و پیکر باید کاری شود و ارشاد در خصوص برخی سایت‌ها که چنین اقداماتی می‌کنند وارد عمل شود تا به راحتی توهین و تهمت‌زده نشود.
هدایتخواه افزود: در قالب ستاد مردم از اقشار مختلف استفاده می‌کنیم که خودشان با خودشان در بحث مشارکت کنند محتوا‌های خوبی هم تولید شده و شبهات احصا شده است و پاسخ‌ها آماده است.
وی گفت: تلاش دشمن ایجاد یاس و ناامیدی است که دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاورد‌های انقلاب است همچنین دولتی‌ها نباید در این برهه حساس اقداماتی کنند که موجب نارضایتی شود که از جمله به گرانی‌ها می‌توان اشاره کرد.
وی افزود: همچنین باید جلسات ویژه اخلاق حرفه‌ای برگزار شود و کار تربیتی ضرورت دارد. در گذشته کوتاهی شده و برخی روحیات نهادینه و عادی شده است که لازم است با آنها برخورد و اعلام شود تا عامل بازدارنده باشند. هر چند کار تربیتی اولویت دارد.
هدایت‌خواه بعضی از کارهای دولت را در آستانه انتخابات درست نداست و گفت: در افزایش قیمت خودرو، افزایش تعرفه اینترنت و برخی کارهای دیگر در آستانه انتخابات بی‌دقتی انجام گرفته است. من نمی‌دانم نفوذ هست یا چیز دیگری، اما باید دولت دقت بکند، چرا که این اقدامات خود به‌خود تاثیر دارد. دولت باید اقداماتی انجام بدهند که امیدآفرینی کنند.
فرشید احمدی‌کیش، رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج از بی‌اخلاقی و توهین توسط برخی کاندیداها را یک خطر دانست و گفت: چند جلسه توجیهی و اخطاری در سطح استان برای جلوگیری از این کارهای غیراخلاقی برگزار شده است.
وی گفت: این توهین‌ها و بی‌اخلاقی به شخصیت‌های استان قابل قبول نیست و در آینده آسیب بیشتری را می‌رساند. در جلسه انتخاباتی توهین می‌شود و برخی بزرگان هم برایش کف می‌زنند. نباید این کارهای نادرست را در سطح جامعه ترویج داد و باید فکری برای آن کرد.
او گفت: چرا نباید چنین جلسه‌ای تاکنون برگزار شده باشد تا ترور شخصیت انجام نشود حرف‌هایی می‌شنویم که انسان تا مرز سکته پیش می‌رود و هنوز تبلیغات شروع نشده از تریبون‌ها علیه رقبا حرف‌های نامربوط‌زده می‌شود و افراد شناخته شده هم پایین برای آن‌ها دست می‌زنند این بد اخلاقی‌ها را نگذارید بیشتر شود روح و روان جامعه در حال آزرده شدن است.
به گزارش کبنا، حضرت آیت‌الله سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از شنیدن این صحبت‌ها، خطاب به او گفت: سخت نگیرید، خبری نیست. الحمدالله مردم متوجه هستند و می‌فهمند.
در ادامه احمدی‌کیش گفت: باید به قانون توجه کنید و قانون در استان اجرا شود مردم استان شرکت خوبی خواهند کرد و قول می‌دهم این مشارکت ۱۱۰ درصدی باشد. [خنده حضار] 
تاکید بر رعایت اخلاق در انتخابات مجلس /  بیشتر از درد‌ها می‌گوییم اما درمان با کیست؟ طبیب این بی‌اخلاقی‌ها در فضای مجازی کیست؟ / حرف‌هایی می‌شنویم که انسان تا مرز سکته پیش می‌رود / بداخلاقی‌های انتخاباتی نگران‌کننده است و افرادی که فردا می‌خواهند قانون وضع کنند نباید قانون شکنی کنند /
حجت‌الاسلام و المسلمین عبودی، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فضای انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد خوب است. هم دستگاه‌های اجرائی خوب مدیریت می‌کنند و هم نامزدها شور و حال خوبی ایجاد کردند و در این مشارکت تاثیرگذار هستند.
وی تاکید کرد: مباحث اخلاقی باید بیشتر رعایت شود، اما کلیت فضای انتخابات خوب است.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: بداخلاقی‌های انتخاباتی نگران‌کننده است و افرادی که فردا می‌خواهند قانون وضع کنند نباید قانون شکنی کنند.
سید جواد هاشمی در این نشست با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر با اشاره به انجام فرایند انتخابات گفت: تشکیل ستاد امنیت انتخابات، ستاد جرائم انتخاباتی و جرائم تبلیغات انتخاباتی برای مدیریت تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی در یک هفته مانده به انتخابات از جمله کار‌هایی خوبی است که انجام گرفته است.
رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استان ۲۲ حوزه انتخابیه دارد که سه مورد اصلی و بقیه حوزه‌های فرعی است، افزود: استان ۸۷۲ شعبه اخذ دارد که ۳۹۲ سیار و ۴۷۳ شعبه ثابت است.
وی با بیان اینکه ۵۰۱ شعبه اخذ رای روستایی و بقیه شهری است، گفت: تاکنون ۱۲۴ نفر از نامزد‌های انتخاباتی تأیید صلاحیت شدند.
این مسوول با اشاره به اینکه تعداد رای اولی‌های استان ۳۱ هزار و ۶۳۵ نفر هستند، گفت: ۵۰۰ هزار کهگیلویه و بویراحمدی واجد شایط در انتخابات ۱۱ اسفند ماه سال جاری هستند.
هاشمی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون انتخابات و تأکیدات‌ایشان مبنی بر افزایش مشارکت گفت: خوشبختانه در سطح استان کهگیلویه وبویراحمد نگرانی از بابت مشارکت در انتخابات وجود ندارد.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری بیش از ۲۲ همایش بزرگ انتخاباتی در سطح استان خبر داد و گفت: کانال‌های تلویزیونی به مشارکت صدا و سیما راه‌اندازی شد و قرار است مناظرات انتخاباتی از شبکه دنا پخش شود.
وی با اشاره به اینکه انتخابات ۱۱ اسفند ماه در سطح استان نیمه الکترونیکی است، گفت: با پنج وسیله کارت ملی، شناسنامه، کارت پایین خدمت و گذرنامه می‌توان در انتخابات شرکت کرد.
هاشمی انتخابات را آبرویی نظام دانست و گفت: اعضای شورای فرهنگ عمومی در راستای تقویت و تشویق مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات ستاد انتخابات را یاری کنند.
وی بیان کرد: انتخابات متعلق به هیچ حزب، جناح و گروهی خاصی نیست، متأسفانه برخی صحنه انتخابات را به میدان جنگ تبدیل کردند، بداخلاقی‌های انتخاباتی نگران‌کننده است، افرادی که فردا می‌خواهند قانون وضع کنند نباید قانون‌شکنی کنند.
هاشمی بیان کرد: شعار‌های غیرواقعیانه و خارج از قانون نامزد‌های انتخاباتی که در حیطه وظیفه آن‌ها نیست برای مردم توقع ایجاد کرده و سبب نگرانی و بدبینی مردم شده است.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه رسانه‌ها اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند، افزود: شاهد بداخلاقی، بی‌حرمتی‌ها و ترور شخصیت‌ها در فضای مجازی هستیم که از دادستان می‌خواهیم به این موضوع ورود کند.
وی با بیان اینکه برخی افراد برای اینکه بیشتر دیده شود هنجارشکنی می‌کنند، گفت: برخی‌ها در تجمعات کاندیدا اقدام به تیراندازی کردند که احضار، بازداشت و سلاح آن‌ها توقیف شد و اگر موردی باشد ورود خواهیم کرد.
هاشمی بیان کرد: تجمعات نامزد‌های انتخاباتی غیرقانونی است تذکرات داده شده اما رعایت نمی‌کنند.
وی با اشاره به توصیه ائمه جمعه به نامزد‌های انتخاباتی در جهت رعایت اخلاق انتخاباتی گفت: انتظار استمرار این توصیه را داریم که کاندیدا‌ها علیه همدیگر صحبت نکنند، تهمت نزنند و تخریب نکنند.
تاکید بر رعایت اخلاق در انتخابات مجلس /  بیشتر از درد‌ها می‌گوییم اما درمان با کیست؟ طبیب این بی‌اخلاقی‌ها در فضای مجازی کیست؟ / حرف‌هایی می‌شنویم که انسان تا مرز سکته پیش می‌رود / بداخلاقی‌های انتخاباتی نگران‌کننده است و افرادی که فردا می‌خواهند قانون وضع کنند نباید قانون شکنی کنند /

در ادامه حجت الاسلام پیشقدم، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد نیز از برخی اقدامات غیرقانونی در آستانه انتخابات در استان انتقاد کرد که چرا هنوز موعد تبلیغات شروع نشده در استان بر خلاف قانون این کار انجام می‌شود.
وی همچنین انتقاد کرد از آن دسته افراد و بزرگانی که خود را از انتخابات کنار کشیده و می‌گویند نمی‌توانند در مورد انتخابات و مشارکت مردم نظر بدهند.
وی گفت: عرصه انتخابات را در اختیار نامزد‌ها قرار دادیم تا هر کاری دلشان می‌خواهند انجام بدهند با کار‌ها و وعده‌های پوچ خودشان مردم را بیشتر بی‌اعتماد می‌کنند.
پیشمقدم در ادامه گفت: در طول تاریخ، هیچ حادثه‌ای مثل حادثه‌ی پیروزی انقلاب اسلامی و حوادث بعد از آن نبوده است که مردم در آن، نقش مستقیم داشته باشند. در انقلاب اسلامی مردم آمدند؛ همه‌ی مردم، همه‌ی قشر‌های مردم، از شهری و روستائی، از زن و مرد، از پیر و جوان، از تحصیلکرده و بیسواد، همه و همه در کنار هم حضور پیدا کردند.
وی افزود: منتها نکته‌ی اساسی در انقلاب ما این بود که نقش مردم با پیروزی انقلاب تمام نشد؛ و این از حکمت امام بزرگوار (ره) ما و ژرف‌نگری آن مرد حکیم و معنوی و الهی بود. او ملت ایران را بدرستی شناخته بود، ملت ایران را باور کرده بود، به سلامت و صداقت و عزم راسخ و توانائی‌های ملت ایران‌ ایمان داشت. همان روز‌ها بعضی‌ها بودند که می‌گفتند خیلی خوب، انقلاب پیروز شد، مردم برگردند بروند خانه‌هاشان. امام محکم‌ ایستاد و کار‌ها را به مردم سپرد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد افزود: این بخشی از کلام رهبر فرزانه انقاب ر مورد نقش و جایگاه مردم در انقلاب اسلامی بود و با پذیرش و قبول مردم صاحب و گرداننده این انقلاب هستند موضوع حضور مردم را حدی می‌دانیم.
پیشقدم اضافه کرد: امروز پازل انتخابات را باید در سه ضلع حاکمیت، کاندید‌ها و مردم دانست و متناسب با هر کدام نظریه‌پردازی و برنامه ارائه داد.
وی گفت: هر کدام از این سه ضلع اگر مورد کم توجهی قرار گیرد ماحصل انتخابات که رشد و توسعه اقتدار و امنیت داخلی و خارجی است، شکل نخواهد گرفت.
این مسئول افزود: نقش آفرین اول در پازل مشارکت حاکمیت است که در بردارنده دستگاه‌ها و ادارات هست که هر کدام وظایفی بر عهده دارند. شورای نگهبان به زیبایی وظیفه خود را در مورد تأیید کاندید‌ها از جناح‌ها و سلیقه‌های مختلف انجام داد. حال بحث کار فرهنگی و  وظایف اداری برای دیگر دستگاه مطرح هست که باید به نقش مشارکت در سرنوشت کشور درحوزه امنیت و اقتدار بپردازند و مردم را به بصیرت انتخاباتی آشنا کنند.
وی افزود: مردم باید بدانند که حضور با انتخاب اصلح یعنی ریل‌گذاری برای توسعه و ابادانی کشور، این‌ها وظیفه دستگاه‌های حاکمیتی است.
تاکید بر رعایت اخلاق در انتخابات مجلس /  بیشتر از درد‌ها می‌گوییم اما درمان با کیست؟ طبیب این بی‌اخلاقی‌ها در فضای مجازی کیست؟ / حرف‌هایی می‌شنویم که انسان تا مرز سکته پیش می‌رود / بداخلاقی‌های انتخاباتی نگران‌کننده است و افرادی که فردا می‌خواهند قانون وضع کنند نباید قانون شکنی کنند /
امروز شاهد بعضی از جملات از برخی آقایان هستیم، من فلان جا مشغولم نمی‌توانم در موردانتخابات حرف بزنم این غلط شایع را باید تمام کنیم از بزرگان این استان نماینده معظم ولی فقیه تا استاندار تا نهاد‌های امنیتی وظیفه دارند به موضوع مشارکت و حضور مردم در انتخابات کمک کند اما مداخه در انتخاب نداشته باشند.
حجت‌الاسلام پیش‌قدم در ادامه گفت: مشارکت خطاب اول رهبری در اخیرترین نطق انتخاباتی بوده، بله هیچ شخص و هیچ دستگاه حاکمیتی نباید با نگاه معرفی افراد و یا حضور در متینگ انتخاباتی داشته باشد، اما بحث مشارکت و ترغیب وظیفه همگانی است.
وی گفت: نکته دوم سهولت در برگزاری انتخابات به جهت مشارکت است.  هر چقدر معطلی کم باشد در پای صندوق رأی مشارکت بالاست
امنیت صفوف کمک به مشارکت می‌کند. گفتمان یا همان فرهنگ‌سازی وظیفه حاکمیت است. امروز گفتمان با شیوه سنتی در مساجد و هیئت‌ها و اماکن مذهبی و مصلی‌ها نمازجمعه باید انجام گیرد و افراد را ضمن حضور در انتخابات ۱۱ اسفند به وظیفه «تواصوا بالحق» آشنا و دغدغه‌مند کرد
و باید از ابزار روز برای گفتمان‌سازی بهره برد ۹۰ درصد جوانان در فضای مجازی حضور دارد باید از این طریق برای گفتمان نقش مشارکت برنامه داشت.
وی ادامه داد: گفتمان‌ها باید درون خانواه و نشست‌های خانوادگی کشیده شود. امروز بزرگان و ریش سفیدان و معتمدین باید نقش آفرینی کنند.
پیش‌قدم گفت:  نمایندگان باید بداند در وحله اول همان‌هایی که به شفافیت آرا خود در مجلس رأی ندادند. چطور در شفافیت آراء افراد دارند تلاش می‌کنند، رأی یک‌ امانت است برای همه چرا امروز در استان کهگیلویه و بویراحمد ما همه می‌دانند که فلان شخص به کی رأی می‌دهد
این خوب نیست. نمایندگان توجه کنند آبروی افراد را حفظ کنند.
حجت الاسلام خاضع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز انتقاد داشت و می‌گفت چرا باید کاندیدا‌ها به رقبای خودشان حمله کنند و چرا باید وعده‌های خلاف قانون و وعده‌های بی‌عمل بدهند تا موجب بی‌اعتمادی شوند.
وی همچنین خطاب به مسئولان ارشد استانی گفت: کمی هم وضعیت گرانی بازار را در استان مورد توجه قرار دهید تا از مشارکت مردم کاسته نشود.
تاکید بر رعایت اخلاق در انتخابات مجلس /  بیشتر از درد‌ها می‌گوییم اما درمان با کیست؟ طبیب این بی‌اخلاقی‌ها در فضای مجازی کیست؟ / حرف‌هایی می‌شنویم که انسان تا مرز سکته پیش می‌رود / بداخلاقی‌های انتخاباتی نگران‌کننده است و افرادی که فردا می‌خواهند قانون وضع کنند نباید قانون شکنی کنند /
وی پیشنهادی داد که اگر موعد تبلیغات انتخابات یک هفته بیشتر باشد مشارکت نیز بهتر خواهد شد.
اما یکی از انتقادات سفت و سخت در شورای فرهنگ عمومی از سوی فرشید احمدی کیش رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج بود که از استاندار و معاون سیاسی خواست یک جلسه توجیهی و هشدار دهنده برای کاندیدا‌ها برگزار کنند.
در این میان حجت الاسلام و المسلمین صفدر پناهی، رئیس حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد هم پیشنهادی داد که یک هیئت ناظر تعیین شود و هر کاندیدای انتخاباتی یک نماینده داشته باشد که اگر خواستند موضوعی را با نیرو‌های امنیتی و قضایی و انتظامی مطرح کنند این افراد حضور پیدا کنند و نیازی به حضور کاندیدا‌ها نباشد.
رضا پارسیان‌نژاد، مدیرکل بنیاد شهید امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: نباید اجازه دهیم که رتبه استان در مشارکت پایین بیاید سال‌ها رتبه اول را داشتیم که بعد از خراسان جنوبی قرار گرفتیم.
او همچنین گفت نباید به صرف انتخابات مجلس از اهمیت مجلس خبرگان غافل شویم همچنین جامعه ایثارگری ما نباید قربانی مسائل سیاسی و فضای مجازی و انتخابات شود.

حسنعلی عزت‌خواه، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: یکی از مشکلات این است که در میتینگ‌های انتخاباتی تملق در استان بالا رفته دامنه کلمات را در فضای مجازی ببینید متأسفانه این تملق‌ها بیشتر از زبان نخبگان بیان می‌شوند.
وی به بد اخلاقی‌ها و بی‌اخلاقی‌ها در بحبوحه انتخابات اشاره کرد و گفت: بیشتر از درد‌ها می‌گوییم اما درمان با کیست؟ طبیب این بی‌اخلاقی‌ها در فضای مجازی کیست؟ بعضی از این واژه‌هایی که کاندیدا‌ها به کار می‌برند فردای همان روز دانش‌آموزان در کلاس درس آن حرف‌ها را به معلمانشان می‌زنند.
زریر حجتی، روزنامه‌نگار پیشکسوت استان کهگیلویه و بویراحمد
در این نشست از رسانه‌های واقعی و کسانی که به‌درستی رسالت خود را انجام می‌دهند، قدردانی و اظهار کرد: رسانه‌ها در انتشار یادداشت‌ها و کامنت‌ها دقت لازم را داشته باشند.
وی همچنین گفت: در راستای حفظ و صیانت از آراء مردم در گذشته مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد هم قسم شدند و اگر این رویه ادامه داشته باشد، اثرگذار خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
رای نمیدم
نیک فکر
Iran, Islamic Republic of
جریان چیه این همه رو جناب پیشقدم مانور داده میشه؟
اکثر متون سایت ها رو به ایشون اختصاص میدن، در حالیکه مثلاً در همین مطلب، از بعضی بزرگان که سوابق ارزنده تر و شخصیت و قدمت خیلی بیشتری دارن، کمترین مطالب گذاشته شده!
اگه دقت کرده باشید، یه مدتیه اینچنینه...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

 محمد حسین فرهنگی نماینده مجلس گفت: مجلس به حکم بسیار عجیبی در جریان رسیدگی به بودجه ...
1