تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب : ۴۷۱۵۳۹
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

برای همسایگان و استقلال آنها احترام قائل هستیم / موشک باران مقر تروریست ها هشدار به رژیم صهیونیستی بود

۰
برای همسایگان و استقلال آنها احترام قائل هستیم / موشک باران مقر تروریست ها هشدار به رژیم صهیونیستی بود
کبنا ؛
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به حمله موشکی ایران به پایگاه های تروریست‌ها در کشورهای همسایه گفت: موشک باران مقر تروریست ها هشدار به رژیم صهیونیستی بود اگرچه ما برای همسایگان و استقلال آنها احترام قائل هستیم.
به گزارش کبنا نیوز، آیت ‌الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج با اشاره به حمله موشکی ایران به تروریست‌ها در عراق و سوریه، اظهار کرد: این پاسخ کوبنده به تروریست‌ها برای دفاع از تمامیت ارضی کشور صورت گرفت.
آیت الله حسینی ضمن تاکید بر تمامیت ارضی و استقلال کشورهای عراق و پاکستان خاطرنشان کرد: شلیک موشک به مقر تروریست‌ها، هشدار به دولت های استعماری بود نه دولت‌های عراق و پاکستان.
وی ادامه داد: تروریست‌ها از کشورهای آمریکا و اسرائیل فرمان می‌ گیرند و این حمله موشکی نه تنها تروریست‌ها را زمین گیر کرد بلکه عاملی برای بازدارندگی آنها خواهد بود.
امام جمعه یاسوج در فراز دیگری از خطبه‌ها به تحولات غزه اشاره کرد و گفت: مردم مظلوم و بی دفاع غزه سال‌های سال در محاصره رژیم غاصب صهیونیستی قرار داد و امروز نیز با شدیدترین بمباران های غیرانسانی مواجه است.
آیت الله حسینی اضافه کرد: استکبار جهانی و رسانه های غربی بر جنایت های رژیم جعلی صهیونیستی سرپوش گذاشته و باید ما همه تلاش خود را برای جلوگیری از این امر و تبیین جنایات صهیونیست ها به کار بگیریم.
نماینده ولی فقیه استان با اشاره به اهمیت انتخابات و ضروت توجه به آن گفت: حضور آگاهانه آحاد مردم در انتخابات حق و تکلیف است و باید با مشارکت هدفمند مجلسی منسجم و قدرتمند را رقم زد.
آیت الله حسینی ضمن تبریک اعیاد ماه رجب به‌ویژه میلاد امام علی(ع) تصریح کرد: این ماه از ارزش بالایی برخوردار است و ایام‌ البیض در ماه رجب قرار دارد و مومنان و خداجویان در روزهای ۱۳ تا ۱۵ رجب با اعتکاف در مساجد و تکایا به روزه‌داری و عبادت و راز و نیاز با خداوند مشغول می‌شوند.
وی تاکید کرد: آماده‌سازی اخلاقی، رفتاری و شخصی در ماه رجب به خصوص ایام اعتکاف برای ورود موفق به ماه مبارک رمضان نقش به‌سزایی دارد و انسان با آرامش و رضایت خاطر بیشتری برای درک شب های قدر خود را مهیا می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم می‌گوید: احمدی‌نژاد با این برخورد نسبت به حادثه کرمان ...
عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

در روز‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از هشدار آمریکا نسبت به حمله علیه مواضع گروه انصار الله ...
1