تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۴۷۱۴۴۸
کبنا گزارش می‌دهد

بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در خصوص سفر روح‌الامینی به کهگیلویه و بویراحمد

۲
۰
بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در خصوص سفر روح‌الامینی به کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص رهاورد سفر عبدالحسین روح‌الامینی به استان بیانیه‌ای صادر کرد.
به گزارش کبنا، متن این بیانیه به شرح زیر است.
شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با نهایت خضوع در برابر اعتماد، همکاری و همراهی مردم شریف استان پیرامون رونق‌بخشی و برگزاری موفق مجمع عمومی مردم‌ پایه ائتلاف استان و ره‌آورد سفر دو روزه جناب دکتر روح‌الامینی معاون محترم امور استان‌های ائتلاف کشور و هیأت همراه، نکاتی را مختصراً به استحضار می‌رساند؛
۱. از استقبال عموم مردم شریف و وفادار، به‌ویژه نیرو‌های مؤمن و انقلابی، در همه برنامه‌های شورای ائتلاف استان سپاسمندیم.
۲. از جوانان شورای ائتلاف و مشارکت پویا و با نشاط‌شان به ویژه؛ در «همایش باشکوه به سوی مشارکت حداکثری» و انتخابات «مجمع عمومی ائتلاف استان» سپاس ویژه به عمل می‌آید.
۳. از مشارکت مؤثر بانوان به ویژه نقش‌آفرینی آنان در همه مراحل و فرایند شکل‌گیری شورای ائتلاف تشکر به عمل می‌آید.
۴. از پیش‌کسوتان، متنفذین و سرآمدان جریان انقلاب که متواضعانه در برنامه‌ها رونق‌بخش محافل تشکیلات ارزشی بودند و با مشاورت، هدایت، حمایت و مشارکت‌شان باعث دلگرمی جوان‌تر‌های تشکیلات شدند سپاسگزاریم.
۵. از معاون محترم سیاسی امنیتی استاندار که در زمینه سالن‌ها و اماکن برگزاری محافل ائتلاف همکاری داشتند قدردانی می‌نماییم.
۶. از نماینده معزز و مکرم ولی فقیه در استان و استاندار محترم که شورای ائتلاف استان را به حضور پذیرفتند و نصایح مشفقانه‌ای را تقدیم فرمودند، سپاسمندیم.
۷. از عموم کنشگران سیاسی ائتلاف، به ویژه اعزه شهرستان‌های ۹‌گانه که پابه‌پای ائتلاف استان و با تحمل مرارت سفر حلاوت شکوه مجمع را رقم زدند، تجلیل می‌نماییم.
۸. از رسانه‌ها و مجاهدان عرصه خبر و تحلیل تجلیل می‌نماییم.
۹. از تک‌تک اهالی ائتلاف استان اعم از مؤسسین، دبیران احزاب، مجریان، ناظران، منصوبین و منتخبین؛ رأی‌دهندگان و رأی گیرندگان که در عناوین و قوالب مختلف ایفای نقش نمودند و با برگزاری مجمع عمومی، همایش و سلسله برنامه‌ها و جلسات پربار، فشرده و شبانه‌روزیِ منسجم، کاربردی، موفق و باشکوه، که به اذعان مهمانان کشوری، برنامه‌ها در نوع، نسبت و مقیاس کشوری، ویژه بود، سپاسگزاریم.
۱۰. همه این رویداد‌ها، فرایند‌ها و کنش‌ها با رویکرد و هدف برگزاری یک انتخابات در تراز انقلاب و با مشارکت حداکثری همراه با رقابت، سلامت و امنیت است.
از همین‌جا؛ از همه نامزد‌های محترم انتخابات و هواداران عزیزشان در همه ۹ شهرستان و هر سه حوزه انتخابیه استان، فروتنانه درخواست می‌نماییم که با اخلاق‌مداری و کنش و منش انقلابی، ضمن حفظ نشاط و پویایی فضای رقابت‌، از تخریب همدیگر و سیاه‌نمایی در فضای عمومی کشور به جد پرهیز نموده و از بوستان معطر مردم‌سالاری دینی همچون باغبانی مشفق مراقبت نمایند.
و آخر دعوانا أَنِ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعالَمِین
شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
حالا بفرمایید بگویید این شورای ائتلاف چه گلی میخواد به سر مردم بزند ؟چه منافعی برای مردم بیچاره دارد؟آیا بجز اختلاف افکنی و باند بازی هم کاری کرده ؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
مردم خودشان باید تصمیم بگیرند آقای روح الامینی چه می داند که مردم چه سختی هایی تحمل می کنندمردم درعشارند
نزاع ایران اسرائیل؛ جنگ جهانی سوم از قبل آغاز شده است؟

نزاع ایران اسرائیل؛ جنگ جهانی سوم از قبل آغاز شده است؟

حرکت تروریستی اسرائیل در حالی رقم خورد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل روزچهارشنبه ...
پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم می‌گوید: احمدی‌نژاد با این برخورد نسبت به حادثه کرمان ...
عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
1