تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۷
کد مطلب : ۴۷۱۳۰۶
در خطبه‌های نماز جمعه مطرح شد

آب شهر دیشموک غیرقابل شرب است

۱
۰
آب شهر دیشموک غیرقابل شرب است
کبنا ؛امام جمعه دیشموک گفت: حل مشکل آب شرب شهر دیشموک با جمعیتی حدود ۸ هزار نفر نیازمند توجه مسئولان در سطح کلان و توجه ویژه به این موضوع است.
به گزارش کبنا، امام جمعه دیشموک در خطبه‌های نماز جمعه انتخابات را یک فرصت مهم برای تحول و انتخاب‌ایده‌های دنبال تحول و قانونگذاری در کشور دانست و گفت: اگر درست انتخاب نشوند باعث سرخوردگی و فروپاشی اجتماعی می‌شوند، مشارکت را کاهش می‌دهند و از کیفیت مشارکت میکاهند.
راوند با بیان اینکه تحول گرایی باعث افزایش مشارکت سیاسی می‌شود، افزود: آنچه امروز نیازمند آن هستیم حل مشکلات کشور و جامعه با‌ایده‌های تحولی و پویا برای ساختن ایرانی قوی است.
وی نگاه انتخاب‌کنندگان را متوجه اشخاص و جریان‌هایی برای تحول با‌ایده نو و مورد نظر مقام معظم رهبری دانست و افزود: منتخب مردم باید کسانی باشند که تحول را نه در شعار بلکه در عمل به سرانجام می‌رسانند و برای شکوفایی آن‌ایده تحول آفرین تلاش کنند.
راوند ملاک انتخاب را برنامه تحویل آفرین عنوان کرد و افزود: نباید به خاطر اینکه فلان کاندیدا به ما زنگ زد یا فلان کاندیدا به مراسم ما یا خانه ما آمد رای دهیم.
حجت الاسلام راوند با اشاره به شهادت نزدیک به ۲۴ هزار نفر در غزه، حمله آمریکا و انگلیس به انصار الله یمن را نشانه عجز و ناتوانی این جنایتکاران در دنیای اجتماعی و انسانی برشمرد و بیان کرد: در کربلا بیش از ۳۰ هزار نفر در برابر ۷۲ نفر قرار گرفتند بعد از گذشت ۱۴۰۰ سال از آن واقعه خبری از آن سی هزار نفر نیست ولی کربلا و ۷۲ نفر پیروز تاریخند، الان هم تمام دنیای کفر علیه مردم مظلوم غزه و یمن‌ایستاده و مطمئناً خون بر شمشیر پیروز است و شکست قطعی از آن مستکبران عالم خواهد بود.
امام جمعه دیشموک با تبریک حلول ماه مبارک رجب این ماه را برای اهل‌ایمان بهار معنویت و بندگی خواند و تصریح کرد: این ماه شروع سیر و سلوک معنوی است و بنا بر روایات کسی که یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد، از ترس روز قیامت در‌امان است.
وی شب لیله الرغائب در ماه رجب را شبی برای دعا و راز و نیاز و درخواست آرزو‌ها از خداوند برشمرد و افزود: باید بر اساس تعالیم دین درخواست‌های بزرگ داشته باشیم چرا که آرزو‌های بد باعث شکست انسان می‌شود.
امام جمعه دیشموک یکی از بارزترین مشخصات‌ایمان را تولی و تبری عنوان کرد و افزود: حقیقت‌ایمان این گونه است که با دوستان خدا دوست و با دشمنان خداوند دشمن باشیم و همراه صادقان دین باشیم.
راوند تبیین خدمات نظام و انقلاب را لازم دانست و افزود: در حوزه آب، اصلاح شبکه آبرسانی چندین روستا، آبرسانی به روستای پاتاوه رودسمه، شبکه‌گذاری آبرسانی به گلزار مطهر شهدا و اصلاح شبکه آبرسانی به چندین کوچه و خیابان شهربا بودجه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان از زحمات قابل تقدیر مسئولان آب منطقه‌ای و استان است.
وی با اشاره به اینکه آب شهر دیشموک مشکل دارد و غیرقابل شرب است، تصریح کرد: حل مشکل آب شرب شهر دیشموک با جمعیتی حدود ۸ هزار نفر نیازمند توجه مسئولان در سطح کلان و توجه ویژه به این موضوع است.
امام جمعه دیشموک ضمن دعوت از استاندار برای سفرمجدد به دیشموک و پیگیری مصوبات قبلی از جمله پروژه آبرسانی به شهر دیشموک، یادآور شد: از مسئولان آب منطقه‌ای استان و کشور انتظار داریم این مشکل را به جد پیگیری کنند و به فکر راه حل اساسی و حل مشکل آب مردم شهر دیشموک باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مديرعامل اب و فاضلاب بعد از تاييد صلاحيت اقاي تاجگردون از ترس رفته تهران خيمه زده، حالا شما بفرماييد اب فلان شهر الوده و غير قابل اشاميدني
پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم می‌گوید: احمدی‌نژاد با این برخورد نسبت به حادثه کرمان ...
عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

در روز‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از هشدار آمریکا نسبت به حمله علیه مواضع گروه انصار الله ...
1