تاریخ انتشار
جمعه ۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : ۴۷۰۸۷۸
اولین نشست استانی حلقه‌های میانی تحلیل سیاسی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

فرماندار بویراحمد: انتخابات در منظومه فکری امامین انقلاب، گامی تازه برای فتح قله هاست

۷
۰
فرماندار بویراحمد: انتخابات گامی تازه برای فتح قله هاست
کبنا ؛اولین نشست استانی حلقه‌های میانی تحلیل سیاسی کهگیلویه و بویراحمد با حضور، میلاد چاردولی دبیر نهضت جوانان تحلیل‌گر انقلابی کشور و دکتر مهدوی فرماندار شهرستان بویراحمد و سرگروه حلقه‌های میانی استان بر‌گزار شد.
به گزارش کبنا، در این نشست، شهرام‌ مهدوی‌مطلق، فرماندار شهرستان بویراحمد، با ارائه موضوع (انتخابات، گامی برای فتح قله‌ها در منظومه فکری امام خامنه‌ای با تشریح فرآیند‌های انتخابات، به جایگاه انتخابات و تأثیر آن در تقویت پیشران‌های حکمرانی مردم پایه بر اساس منظومه فکری امامین انقلاب پرداخت و گفت: برگزاری بیش از ۴۰ انتخابات در ۴۴ سال عمر انقلاب و مطالعه تاریخ انقلاب اسلامی، گواه روشنی بر جایگاه مشارکت توده‌های مردم در حرکت انقلاب اسلامی از ابتدا تا انتها خواهد بود.
وی با بیان اینکه هر انتخاباتی یک نفس‌گیری و انرژی تازه‌ای برای سرعت بیشتر و دقت بهتر در حرکت انقلاب اسلامی بوجود می‌آورد، گفت، با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب اخیراً نوید داده‌اند که به قله نزدیک شده‌ایم، قطعاً انتخابات پیش رو گام بسیار مهمی برای فتح قله خواهد بود.
فرماندار شهرستان بویراحمد با تأکید بر بیانات اخیر رهبر انقلاب که ادامه جمهوریت و اسلامیت هردو با مشارکت مردم میسر خواهد شد و هرکس هر تریبونی در اختیار دارد باید جهت افزایش مشارکت در انتخابات بکار گیرد، گفت، مسأله اول ما در این مدت باقی مانده از سال، انتخابات و مشارکت حداکثری مردم هست که شما به عنوان حلقه‌های میانی نقش بسیار فزاینده‌ای را می‌توانید ایفا بکنید.
مهدوی که خود سابقه حضور فعال در تشکل‌های جهادی جوانان و نهضت اجتماعی جوانان را دارد، در این نشست، ضمن توصیه به حاضرین مبنی بر قدر دانستن چنین تشکل‌های بی‌ادعا و جهادی، گفت: راهبرد نظام در انتخابات پیش رو همان چهار شاخص اساسی(مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت )هست و در عین حال دشمنان نظام چه داخل و چه خارج، راهبرد‌های بحران‌سازی، القاء غیر سالم بودن انتخابات، بی‌فایده بودن و بی‌تفاوتی نسبت به انتخابات تا تحریم انتخابات را در دستور کار قرار داده‌اند.
وی اضافه کرذ: یکی از تبیین‌های سیاسی ما باید پاسخ به شبهات جوانان در برابر این دستور کار باشد تا جوانان و جامعه را در جنگی که شناخت جامعه و جوانان را نشان کرده است، حفظ و هدایت نماییم.
فرماندار بویراحمد، در پاسخ به پرسش برخی از حاضرین، گفت: میزان ثبت نام‌کنندگان داوطلبین در این دوره انتخابات مجلس در کل کشور نسبت به تمام ادوار قبل رکورد‌ زده است و میزان تأیید صلاحیت‌ها در هیئت‌های اجرایی بر اساس آمار هم کم سابقه بوده است.
مهدوی مطلق، ظهور بازیگران و قدرت‌های جدید در منطقه، ناکارآمدی آمریکا در مهار بحران‌ها، و افول ابرقدرت‌ها، ایجاد فرصت‌های جدید در منطقه، جنگ غزه و قدرت مؤثر محور مقاومت در معادلات منطقه‌ای در عرصه خارج و عبور از دامنه‌ها در مسیر انقلاب و رسیدن به نزدیکی قله، کم اثر شدن تشکل‌ها و ائتلاف‌های سیاسی، پر رنگ شدن تصمیم‌سازی‌های مردم و حلقه‌های میانی، جنگ شناختی شدید و... را از مهم‌ترین ویژگی‌های منحصر‌ به فرد، فضای پیرامونی این دوره از انتخابات دانستند و گفت مشارکت حداکثری در این دوره از انتخابات مجلس و خبرگان رهبری را به همین میزان بسیار مؤثر خواهد بود و شور و نشاط سیاسی برای مشارکت و رقابت سلایق گوناگون در عرصه انتخابات باعث نفس‌گیری مجدد کشور و ملت در پیمودن مسیر پیشرفت خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ژ
Iran, Islamic Republic of
تو هم رفتنی ه‍ستی
کمال
Iran, Islamic Republic of
ها بله...قله های بیکاری وتبعیض وفاصله طبقاتی ومسکن وخودروطلاق وبیماری وافسردگی...دلتون خشه واشعاردادنتون...
دنا
Iran, Islamic Republic of
مهدوی خان عزیز !!
نفرمودی قبیله گرایی ، انتصابات فامیلی و باندی در راس ادارات ، استخدام و جذب نیروهای فله ای ، خانوادگی و متطقه ای تحت عنوان شرکت خدماتی و در نهایت استخدامشان در ادارات ، توزیع وامهای خرد و کلان قبیله ای و باندی ، توزیع امتیازات مختلف اداری ، اجتماعی ، اقتصادی ، موقعیتی بین فک و فامیل و باند انحصاری و دست و تیپ نماینده و متسوبین و منصوبین .......
چه تاثیری بر حضور مردم و انتخابات دارد ؟؟!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
قله کجا بود برادر من
انتخابات به هر جایی ربط داشته باشه به قله ها ربط نداره
انتخابات یک موضوع کاملا اجتماعی است و چسباندن ان به انشا های خیالی انحراف از واقعیت است.
کیهان
Iran, Islamic Republic of
اخ سی دکمه لباس
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
با تیم مدیریت استان ته چاهم آرزوست.....
Iran, Islamic Republic of
جناب فرماندار شما هر هفته تو دفتر درخشان زاده مدیرکل دفتر روستایی دنبال چه می گردید پیدا کردن راه برای روشنفکر
چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

کتاب‌های درسی اقتصاد تک نفره کروزوئه را به‌عنوان نوعی معیار معرفی می‌کنند که می‌توان ...
مزایا و معایب «مهاجرت»

مزایا و معایب «مهاجرت»

این که نیرو‌های انسانی ما به کشور‌های مختلف و به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس مهاجرت ...
بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

دیوان عدالت اداری حکم بازگشت موقت به تحصیل ۳۵ داوطلب مشکوک به تقلب کنکور را که اکثرا ...
1