تاریخ انتشار
جمعه ۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۲۰
کد مطلب : ۴۷۰۸۵۷
رئیس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

پنجشنبه پر حادثه جاده پاتاوه - دهدشت با ۱۹ مصدوم

۱
۰
پنجشنبه پر حادثه جاده پاتاوه - دهدشت با ۱۹ مصدوم
کبنا ؛اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد در کمتر از چهار ساعت به ۱۹ مصدوم سه حادثه ترافیکی جاده پاتاوه - دهدشت محدوده تحت پوشش این مرکز امداد‌رسانی کرد.
به گزارش کبنا، روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان کهگیلویه و بویراحمد، امروز پنجشنبه (۷ دی‌ماه 1402) در طی برقراری تماس‌های جداگانه مبنی بر وقوع سه حادثه ترافیکی پایگاه‌های عملیاتی اورژانس ۱۱۵ جهت امداد‌رسانی به مصدومین این حوادث به محل حادثه اعزام شدند. که این سه ماموریت به شرح زیر به انجام رسید.
محمدامین نیکویی نژاد، سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد، در تشریح این حوادث، گفت: اولین حادثه در ساعت ۱۳: ۵۶ برخورد دو دستگاه خودروی پژو پارس و سمند در محور پاتاوه دهدشت روستای عزیزی دمچنار با پنج مصدوم که مصدومان حادثه بعد از انجام اقدامات لازم توسط پایگاه‌های اورژانس دمچنار و لوداب به بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج منتقل گردیدند.
وی افزود: دومین ماموریت، در ساعت ۱۵: ۱۷ حادثه واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ در این محور منطقه دمچنار دوراهی هادی آباد با ۷ مصدوم که مصدومان بعد از انجام اقدامات لازم توسط پایگاه اورژانس جاده‌ای پاتاوه و همکاری پایگاه هلال احمر تحت مراقبت به مرکز درمانی شهید دکتر جلیل یاسوج منتقل شدند.
سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سومین ماموریت، در ساعت ۱۷: ۴۳ حادثه برخورد ۳دستگاه خودروی سواری لیفان، پراید و پیکان در این محور تونل اول لوداب به سمت یاسوج بوده که ۱۵ مصدوم این حادثه نیز پس از انجام اقدامات لازم توسط پایگاه‌های اورژانس لوداب، مارگون و اتوبوس آمبولانس به بیمارستان شهید دکترجلیل یاسوج منتقل شدند.
نیکویی نژاد با بیان اینکه این حادثه خوشبختانه بدون فوتی بوده است افزود: رانندگان در حین رانندگی و مخصوصاً در شرایط بارانی و لغزنده بودن معابر می‌بایست تمام توجه و تمرکز خود را به رانندگی معطوف داشته و از سرعت و سبقت خودداری کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا شاهد اینگونه حوادث در سطح معابر نباشیم.
وی در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای مصدومان حادثه از همکاران مرکز پیام استان، ستاد هدایت عملیات بحران و پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای پاتاوه، دمچنار، لوداب، مارگون و اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۱۵ استان تقدیر و تشکر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
قتلگاه دهدشت پاتاوه
چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

کتاب‌های درسی اقتصاد تک نفره کروزوئه را به‌عنوان نوعی معیار معرفی می‌کنند که می‌توان ...
مزایا و معایب «مهاجرت»

مزایا و معایب «مهاجرت»

این که نیرو‌های انسانی ما به کشور‌های مختلف و به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس مهاجرت ...
بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

دیوان عدالت اداری حکم بازگشت موقت به تحصیل ۳۵ داوطلب مشکوک به تقلب کنکور را که اکثرا ...
1