تاریخ انتشار
شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۴۷۰۶۶۴
یادداشت؛

جناب تاجگردون، بخاطر مردم، گذشته را تکرار نکن

۹۲
۱۷
جناب تاجگردون، بخاطر مردم، گذشته را تکرار نکن
کبنا ؛سال‌ها است که استان کهگیلویه و بویراحمد از مدیریت‌های کارآمد محروم است. متأسفانه آنقدر به حداقل‌ها خوشبین شده بودیم که منفعت طلبان، هیچگاه نگذاشتند افقهای توسعه را با وجود منطقه‌ای مملو از نعمت و برکت، ببینیم. استعداد‌های کم نظیری را در استان کهگیلویه و بویراحمد داشتیم و داریم که برخی رفتار‌های درون استانی و گاهی هم تعصبات قومیتیِ برخی از مسئولان کلان، اجازه نداده است که بچه‌های استان بتوانند بخشی از این بست‌ها را بردارند.
با وجود تمام این مصائب، گاهی فرصتی بدست می‌آید و چهره‌هایی در مدیریت‌های مختلف رشد می‌کنند که واقعاً می‌توانند نقش برجسته‌ای در تحولات استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان‌ها داشته باشند. اگر ۲۰ سال پیش شهرستان گچساران را بیاد‌آوریم، شاید بهتر بتوانیم قضاوت کنیم.
کسی مثل غلامرضا تاجگردون، یکی از آرزو‌های مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بود. در انتخابات سال ۱۳۹۰ به عنوان نماینده مردم شریف گچساران و باشت به مجلس شورای اسلامی راه یافت. کسی که هم دانش تخصصی و آکادمیک لازم را داشت و هم سطوح مدیریتی را با کارنامه‌ای درخشان و سابقه‌ای ارزشمند طی کرده بود. مسلماً چنین فردی، مخصوصاً که رشته تحصیلی‌شان هم حکایت از حضورشان در مؤثرترین کمیسیون مجلس شورای داشت، آینده‌ای پرثمر را برای استان نویدبخش بود.
در اولین دورۀ حضورشان در مجلس شورای اسلامی، در کمیسیون برنامه و بودجه عضو شدند. پس از مدتی به عنوان رئیس کمیسیون و رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند. این یعنی ارزشمندترین موفقیت و تنها فرصتِ مناسب برای ساختن و آبادانی استان و خاصه شهرستان‌های گچساران و باشت. یعنی که آقای تاجگردون می‌توانست با همراه کردن دیگر نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد و انتخاب استانداری بزرگتر از موسی خادمی و مدیرانی بسی کارآمدتر از مدیران وقت، یکی از استان‌های برخوردار کشور بشویم. به راحتی می‌توانستیم، قطب نفت و گاز، قطب پتروشیمی، قطب گردشگری، آب و کشاورزی، راه و زیرساخت‌های توسعه باشیم.
اما!
آقای تاجگردون؛
ضرب المثلی هست که می‌گوید برای کاری ۵ دقیقه‌ای باید ۵۵ دقیقه فکر کرد. توصیه می‌کنم فقط ۵ دقیقه به همراهانت بنگر. فکر کن و عرصۀ سیاسی امروز و فردای جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد را در نظر بگیرید. شک نکن که اگر از فیلتر شورای نگهبان به سلامت بگذری، با اختلاف، همه رقبا را حریف هستید. ان‌شاءالله شورای محترم نگهبان، شرایط مردم و انزوای گچساران و باشت را مدنظر قرار خواهند داد و مسیر بهره‌مندی دوباره استان از دانش و درایت شما را میسر خواهند کرد.
لطفاً به گذشته فکر کنید. به اینکه تریبون امروزتان را در اختیار دیروزی‌های کنارتان قرار ندهید و دوباره فرصت سوزی نکنید، تأمل کنید. به این مردم رحم کنید و اینکه وقتی می‌توانید برای این مردم باشید و دردی از این مردم بردارید، از برخی افراد خاص صرفنظرکنید. آن روزی که مجلس یازدهم به سرکردگی علیرضا زاکانی علیه شما بود، منفعت طلبانی که گِرد شیرینی شما بودند، نه تنها هیچ اقدامی نکردند، بلکه در روزی که شما از مجلس بیرون رفتید، پست‌ها را تحویل دادند و پشت سرشان را هم نگاه نکردند. این یعنی که افراد سبک فکری آویزانتان بودند. ولی این مردم بودند که تا لحظات آخر همان کاری که از دستشان بر می‌آمد، یعنی حسرت خوردن از نبودن شما، دریغ نکردند. پس لطفاً بخاطر مردم گذشته را تکرار نکنید.
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
واقعا گل فرمودی مدیرانی که فقط و فقط به فکر خود بودند و حتی یک اقدام قانونی هم برای همراهان انجام نمی دادند
Iran, Islamic Republic of
اگر تاجگردون فقط همین کامنت ها و لایک های زیر این یادداشت را ببیند متوجه می شود که در افکار عمومی چقدر مورد تنفر و انزجار است و اگر کمی فقط کمی عاقلانه فکر می کرد با اون عملکرد فاجعه بارش هرگز دیگه به انتخابات فکر نمی کرد.
Iran, Islamic Republic of
کارآمدتر از آقای تاجگردون نداشته و نداریم .لطفا منطقی حرف بزنید
یاس
Iran, Islamic Republic of
منظورتون از کارامد برودن تا چه باشد اقای تاجگردون هیچ ربطی به حوزه بنده و منطقه صلاحیت من رو ندارند ولی گچساران با توجه به چاه های نفتی که فعال داره نباید ظاهر شهریش به این افتضاحی باشد واقعا شهری با این ثروت باید رقابتی با کانادا داشته باشد نه چنین شهری عقب افتاده و فقیر
mhmd
Iran, Islamic Republic of
حتماگچساران را60ندیده ایداستانه وتاجگردون، من بازنشسته هستم /که موحد و روشنفکربانیامدن تاجگردون شیربیشه وابیدن
Iran, Islamic Republic of
شما مغرضانه نرف می زنید،تاجگردون محبوبیتش چندبرابر شده نسبت به دور قبل ،امثال زاکانی منفور ملت هستند.
یا زهرا
United Kingdom
آن چیز ک عیان است چ حاجت ب بیان است
ب نظر من یکی از هزاران نفری هستی ک برا جامعه جز پوچی چیز دیگه ای را ب همراه نداری ،مردم انتخاب میکنن نماینده اصلح رو ن شما اصولگران ب دوران رسیده
Iran, Islamic Republic of
بخدا سیل مدیران قبلی تمام مدیران استان رو می ارزه، مدیران قبلی همه جزءبهترینا بودن همه مراحل و سسله مراتب مدیریتی رو طی کرده بودند، الان چی واقعا جای تاسفا داره باید به حال استان گریه کرد.
تاج نما
بفرما تا میتوانی نگذار بچه های گچساران وباشت در کشور وعلی الخصوص در وزارتخانه ها و سازمان های دولتی رشد کنند بله تا میتوانی اینکار را مانند اون 8سال تکرار کن
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون بایستی هرگز به صحنه سیاست برنگردد. هرگز اون دوران سیاه ۸ ساله که تاجگردون ظالمانه بر مقدرات استان یکه تازی می کرد فراموش نخواهد شد.
بیشترین ظلم و تبعیض و بی عدالتی را بدون شک در طول تاریخ غلامرضا تاجگردون در حق مردم انجام داد.
Iran, Islamic Republic of
احتمالا در نوشتن اسم سید ناصر حسینی .اشتباه تایپی شده و نوشته اید غلامرضا تاجگردون .وگرنه هیچ دلیل دیگری برای این متن نمیبینم
Iran, Islamic Republic of
منظورم این متن اعتراضی هست که به یاداشت نویسنده اصلی جواب داده .اونکه در مدت حضورش بیشترین ظلم و بی عدالتی رو راداشته سید ناصر حسینی بود
سام
Iran, Islamic Republic of
امثال شما دنبال منافع شخصی هستین و نه وجدان دارین که همه کارای بزرگ ایشونا نادیده می‌گیرین ....جیره خوار کی هستین شما
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون فقط خودش و منافعش براش مهمه م
مردم آگاه از خودخواهی و تکبر تاجگردون بیزارند.
امان از مردم ساده دلی که احیانا هنوز تاجگردون را نشناختن
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون اگر سرسوزنی خاطر مردم را می خواست با اون همه پرونده های آنچنانی و کارنامه سیاه مردودی باید برای همیشه گوشه نشین می شد.
متاسفانه گریخته و گرنه سرنوشت دیگری در انتظارش بود نه دوباره کاندیدا شدن!
Iran, Islamic Republic of
خداوند به دکتر زاکانی و یارانش خیر کثیر در دنیا و آخرت عطا کند که شر تاجگردون را از سر ملت ستمدیده کم کردند.
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کنه زاکانی و دار دسته اش رو
Iran, Islamic Republic of
خداوند نیامرزد افراد سودجو و فرصت طلبی را که ۸ سال با نقش بازی کردن و عوامفریبی تا تونستن خیانت کردن.
خداوند آدمهای متکبر خودشیفته را نیامرزد.
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا موبتزنشسته ودهدشتم ولی ثاا60دانش آموز که سوق داشتم هم ایام سی دکتروراسی تاج
Iran, Islamic Republic of
یقین داشته باشید که هرگز گذشته تکرار نخواهد شد و فرصت نقش بازی کردن و سوء استفاده از موقعیت به غلامرضا تاجگردون داده نخواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
حنای تاجگردون دیگه هیچ رنگی نداره و همه شناختنش.
نه به فرصت طلب
نه به فصولگرا
نه به باعث و بانی اون همه پارتی بازی و رانت‌خواری
نه بزرگ به تاجگردون
نه خانواده سالاری
امینی
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون اگر برای خودش و مردم گچساران احترام قائل است نباید در صحنه انتخابات حاضر شود و قید کاندیدا شدن را بزند و به زندگی شخصیش بپردازد و بیشتر از این برای مردم گچساران مشکل درست نکند.
Iran, Islamic Republic of
ای عزیز جان برادر یعنی شما نمی دونید که تاجگردون استاندار و مدیر نمی خواست فرمانبردار می خواست، پارتی باز می خواست، پادو میخواست. واقعا تعجب می کنم چطور برخی تاجگردون را تا حالا اونطور که باید نشناخته اند.
Iran, Islamic Republic of
به یاری حق این تاج شکسته دیگه قابل ترمیم نخواهد بود و تاجگردون برای همیشه تمام شده هست.
دست حق از آستین دکتر زاکانی بیرون آمد و کار را تمام کرد
منصف
Iran, Islamic Republic of
زاکانی منفعت طلب صرفا نمی توانست یک شهرستانی قدرتمند را در کنار خود تحمل کند ولاغیر از این گذشته زاکانی خودش از این مملکت میباشد وهر حرفی زد بویزه در جریان رقابت های ریاست جمهوری نیرنگ بازی بود ووضعیت معیشت امروز مردم محصول تفکر انها است
Iran, Islamic Republic of
زاکانی سی ختو حاضره ازصورتش ریامیباره توعمرش کی پزشکه وشهردارایابو اقای حسینی مردشریغی است جنگ 32روز باهم بودیم ولی کارش این نبس
دنای اسطوره
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون آرزوی هیچ کس نیست
انشالله که هرگز برنگردد
استان را با چینش مدیران ضعیف بدبخت کرد

باید روزی پاسخگو باشد
Iran, Islamic Republic of
شما هر که هستی دشمنی داری این حرف می زنی خجالت بکش تاج گردون ی شخصیت ملی
Iran, Islamic Republic of
الان که تاجگردن نیست اینا چه گلی به سر منطقه زدن؟
Iran, Islamic Republic of
اینهایی که الان هستن پاک دست و یکرو هستند و از رانت و رانتخواری بیزارند. اگر هیچ کاری هم نکرده باشند همینکه ظالم نیستند و ستم نمی کنند جای شکرش باقیست.
سام
Iran, Islamic Republic of
شعر نگو شاعر میشی......
Iran, Islamic Republic of
معلوم نیست که این یادداشت وتوصیه به تاجگردون چه هدفی دارد . آقای نگارنده خانواده تاجگردون خصوصاً حاج بهرام وآقای غلامرضا تاجگردون نه تنها برای مردم ، روشنفکران ، فرهنگیان ، کسبه وبازار ، دانشجویان ، علمای اعلام این استان شناخته شده وآزمایش شده اند بلکه درسراسر این کشور به سیاستمدار بودن واقتصا د دان اشتهار دارند . فکر کنم برای جنابعالی هم جای شک وشبهه ای باقی نمی گذارد. دربحث اطرافیان ودوستداران ومریدان ایشان نیز نه تنها درشهرستان گچساران بلکه درشهرستانهای کهگیلویه ی بزرگ ، بویراحمد افرادی فهیم ، باسابقه ، باسواد ، اهل منطق ، علمی ، دانشگاهی ، معتمد و... حی وحاضر در میان مردم فراوانند . خیلی از فرزندان این استان که به مقام ونصب های وزارتی ، استانداری ، فرمانداری ، مدیر کلی درسطح ملی رسیده اند همه از آینده نگری وحمایت حاج بهرام وحاج غلامرضا بوده اند . اینه مایه افتخار این استان وکشورند آنهارا بایکی دو نفر بد دراطراف نرنجانیم .وحرمتشان را پاس داریم .
Iran, Islamic Republic of
و چه مصیبت ها و تبعیض ها و ظلم ها که در دوره حاکمیت تاجگردونیان بر نخبگان استان روا داشتند.
Iran, Islamic Republic of
اشتبا مثبت زدم
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون نماینده کل استان هستن برای عموم استان کار می کند
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون فقط در خدمت منافع شخصی خودش و اطرافیانش بود.
درود بر سید ناصر حسینی که اهل هیچ زد و بندی نبود و دنبال پارتی بازی و تبعیض نبود و نشون داد که می شود نماینده بود و سالم زندگی کرد و نه دستمال کثیف شد و نه شیشه کثیف.
داود
Iran, Islamic Republic of
قبول شدن ورای آوردن ایشان خیانتی دیگر نسبت به بویراحمد دنا وگهگیلویه میباشد
Iran, Islamic Republic of
خیانت رو اونایی کردن که در رد صلاحیت تاجگردون نقش داشتن
خان
United Arab Emirates
چیه ترسیدین؟
ایرانی
Germany
دقیقآ
ایرانی
Germany
بیشترین ظلم و تبعیض و بی عدالتی را بدون شک در طول تاریخ غلامرضا تاجگردون در حق مردم استان انجام داد
خود را در گچساران خلاصه کرد
تا توانست از موقعیتش برای پسرفت کهگیلویه و بویراحمد استفاده برد و موفق هم شد حتی به شخصیت بزرگی مثل حاج زارع نماینده بویراحمد هم در مجلس رحم نکرد
در آن دوران طلایی می توانست کلی طرح استانی در کهگیلویه و بویراحمد کلنگ زده شود ولی ایشان با نفوذ نگذاشت
دلم به حال مردم بدبخت استانم می سوزد که هنوز ایلی و طایفه ای نظر می دهند
ایرانی
Germany
فقط هدفش اینه
که عمران و آبادی در کهگیلویه و بویراحمد اگه شده بیاد جلوشون را بگیره
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون فقط برای یه عده ای خاص خصوصا گرمسیری ها کار کرد و خیلی ها را با پارتی بازی وارد ادارت کرد اصلا کار نمیکنند و ادعاشون هم میشه و فقط دنبال این هستند که رسمی بشن و دیگه آزاد آزاد و هیچ کاری تو ادارشون نکنند چنتایش همکاره من هست همشون همینجوری هست
Iran, Islamic Republic of
گرمسیری های بیچاره کجا بودن
تاجگردون فقط برای خودش و خانواده و پیمونکاراش کار می کرد و بس
اتفاقا بیشترین ظلم را هم به نخبگان گرمسیر و هم سردسیر کرد
Iran, Islamic Republic of
لطفا نفرمایید تاجگردون برای گرمسیری ها کار می کرد بفرمایید فقط برای نوچه هاش کار می کرد فرقی هم نمی کرد که چه فکری دارند مهم این بود که مطیع خودش باشند.
خدا نکنه که هیچ وقت اون دوران سیاه تاجگردونیسم دوباره تکرار بشه
Iran, Islamic Republic of
مردم هرگز رانت ورانت گرایی گسترده او و حامیانش را فراموش نخواهند کرد . هرگز پیمانکاری خواهرزاده و دامادش را فراموش نخواهند کرد
دوست
Netherlands
تا آنجا که میدانیم هشت سال نماینده گجساران بودند آیا در آن هشت سال گچساران خیلی پیشرف کرد وبی نیاز شد
Iran, Islamic Republic of
ممطلب تناقض داره

از یه طرف گفته قید اون اطرافیان بزنید و کنار مردم باشید مثل گذشته نباشید


از یه طرف گفته اگر تایید صلاحیت بشید با اختلاف و با حمایت مردم قبول میشید


اخه چطور در کنار مردم نبوده و الان مردم میخوانش



به اعتقاد بنده تاجگردون اینده ای نداره

چون به شدت اهل نقش بازی کردن هست
Iran, Islamic Republic of
آخه ، گفته اطرافیانت مثل گذشته نباشن
Iran, Islamic Republic of
اگر تاجگردون مال هر استان دیگری بود حلوا حلواش میکردن فقط یه استانی مثل ما مردم بدبختی دارن که قدر اسطوره هاشونو نمیدونن وفقط واسه حرفهای خاله زنکی درست شدن وحسادت میکنن
مردم
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این قلم رسا و شیوا و واقعیت هم همین است.
تاجگذدون مردی برای تمام فصول که بدون اینکه بپرسد مثل باران می بارید ، مثل رودخانه جاری بود ، مثل چشمه جوشان و زلال و مثل رعد و برق و طوفان غرش می کرد بر هر ناملایمات و بی عدالتی ...
هیچ وقت دفاعیات و سخنان زیبا ، با قدرت ، محکم و از صمیم قلب دکتر تاجگذدون را در خصوص عوامل و عاملین سانحه دلخراش سقوط هواپیمای تهران به یاسوج را در مجلس شورای اسلامی که دیگر مجلسیان و مسولان سرشان درد نمی کرد و گوش شنوایی نبود جمله زیبای ای دنا تو شاهد باش آقای دکتر تاجگذدون را که با خشم و فریاد و اشکانی در چشم فراموش نخواهیم کرد...
و چه بی وفایی عجیبی از سوی نماینده بویراحمد روشنفکر و کهگیلویه در زمان اعتبارنامه اش را لمس کرد و حس کردیم...
ستاره سهیل
United States
متاسفانه عده ای فرصت طلب هستند که همیشه دور بر تاجگردون هستند که با تاثیر گزاری برروی نماینده ،به بیراهه میبرند اداره امور شهرستان و استان رو!همه هم فقط در فکر گرفتن پست ومقامند کاره ای دل در گرو خدمت به شهرستان ندارند!وبازهمون افراد در حال جمع شدن به دور نماینده هستند!
United States
همیشه آواز دهل از دور خوش بوده و هست ما که ندیدیم اگر اطرافیان دیده باشند بیکاری زمان قبل از نمایندگی تاجگردون ده هزارتا بود تحویل گرفت با ۲۲ هزارتا تحویل داد البته دلیل افزایش کارخانجاتی بود که آورد
Iran, Islamic Republic of
خدایی تاجگردون حرف بدبهش نزنید
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون که اون همه بدی کرد خیلی خیلی بالاتر از اینها باید به جرمش رسیدگی می شد و پاسخ بدیهاش داده می شد ولی افسوس که عدالتی در برخورد با اینگونه افراد زرنگ و سودجو و فرصت طلب نیست.
محمود یاسوج
United States
درود بر تاجگرپون شیرمرد لر ، کاردان ، شایسته وبااصالت !
آری نمایندگی حق مسلم اوست ، به جرأت میگویم شایسته ریاست جمهوریست اگر عدالت و انصاف باشد ، خداوند یاور و پشتیبان تاجگرپون است !
Iran, Islamic Republic of
🥰👌
Iran, Islamic Republic of
اگر عدالت و انصافی بود تاجگردون باید محاکمه می شد و تاوان سنگینی می داد و جایش معلوم می شد که کجاست!
بویراحمد اصولگرا
United States
خدا لعنت کند زاکانی را که شهرداری تهران را به گند کشید
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون اندیشه و تفکر والایی دارد وبرای استان و کشور مفید است بواسطه افکار خوبش گفتار خوبش صداقتش تحصیلات عالی و اکثر افراد فهیمی و میهن دوست استان و کشور اورا دوست دارند رد صلاحیتش یعنی نابودی اندیشه دلسوزان ایران زمین و جلوگیری ازآبادی استان و کشور.
عدالت و قانون باید کار کند نه شخص
Iran, Islamic Republic of
روحش شاد تاجگردونی در کار نیست. چارت سازمانی استخدام رانتی بستگانش را در اینترنت سرچ کنید،
سایه
Iran, Islamic Republic of
به خدا فقط اسم تاجگردون رو شهرمون باشه برامون کافیه . حیف تاجگردون که بعضی قدرشو نمیدونن
دارابی ارخلو
Iran, Islamic Republic of
کاملا موافق نظر نویسنده محترم هستم ، افسوس و صد حیف برای آقای دکتر تاجگردون که چنین افرادی رو بها دادن و به اسم آقای دکتر تاجگردون به پست و مقام رسیدن ، ولی در زمانی که این حق خوری بزرگ به آقای تاجگردون شد ، از ترس ازدست دادن پست و مقام خودشون فقط سکوت کردن و بعضا هم با جناح مخالف همسو شدن برای تخریب آقای دکترتاجگردون.
سرت سلامت دکتر تاجگردون
زاگرس نشین
Iran, Islamic Republic of
سلام
درود بر دکتر تاج گردون مرد تکرار نشدنی استان، به امید حق علیه باطل با آرای بالای ۸۰ درصدی قبول انتخابات هستند.
استان به چنین شخصیت هایی کاریزماتیک و با علم و تخصص نیاز دارند.
کدام نماینده ای از استان در طول حضور در مجلس توانستندر راس یکی از مهمترین کمیسیون های مجلس قرار بگیرند؟
به حق ایشان شایسته بالاترین جایگاه در این کشور هستند.
تخصص،دانش،سیاست و بیان صریح و عالی از ویژگی های بارز این شخصیت ملی و استانی است.
Iran, Islamic Republic of
مردم استان به ویژه شهرستان گچساران توسعه وزیرساخت ها راقبل وبعد از تاجگردون در نظر بگیرند وقضاوت کنند که نقش ایشون در توسعه زیر ساخت های استان وحتی استانهای همجوار چقدر پررنگ وموُثر بوده است وامثال زاکانی وتوکلی و...برای جلوگیری از توسعه وپیشرفت استان ایشون که منتخب مردم بوده وصلاحیتشون توسط مردم منطقه احراز شده بود را از وجودشان برای خدمت بیش تر محروم کرده اند.
میرسی
Iran, Islamic Republic of
اولا بین تمام کاندیدایل گچساران خدا میدونه و همش شایستگیش بیشتره !! شکی نیست؟ ! ثانیا اقای تاج اگه تایید و قبول بشه متاسفانه در این دولت نمیتونه کاری انجام بده و فکر کنم خودش تخریب بشه!!!!!!!!!!!!
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
چرا در مورد نماینده الان گچساران که معلوم نیست تو مجلس یا عصو کمیسیونی هست صحبت نمی کنید یا دو نماینده بویراحمد و دهدشت که بود و نبودشان یکی است چیزی نگفتید تو تاریخ استان فردی به ت آزمندی تاجگردون در مجلس نرفته و نخواهد رفت
..............
Iran, Islamic Republic of
فرصت طلب....................
پشوتن
Iran, Islamic Republic of
شیر لر دکتر تاج گردون خدا حفظش کند برای لرها
آرمین
Iran, Islamic Republic of
جالب است که طرفداران اقای تاجگردون جوری با بقیه برخورد میکنن که انگار ایشان از دماغ فیل افتاده اند.!
انگار همین مردم یادشان رفته غرور خانواده ایشان و اینکه جز حلقه نزدیک ایشان کسی دیگری نمیتواند رشد کند؟
البته در انتخابات قبلی که همین اقای تاجگردون وجود داشت مجموع آرای مخالفان ایشان تقریبا دو برابر رای ایشان بود ولی طرفداران ایشان فقط نیمه پر لیوان را فریاد میزنند و فکر میکنن مردم شهر مثل قدیم آگاهی ندارد..
همان تعداد رای دوره های قبلی هم با چه زد و بند های جلوی حوزه های رای گیری بود بماند ولی مردم دیگر خسته شده اند از غرور این خانواده و اینکه همیشه به مردم نگاه بالا به پایین دارند و فک میکنند جز خودشان و دوستانشان کس دیگه ای نمیتواند کار کند!!
امیدوارم این بار واقعا یک جریان جدید و نو برای شهرمان اتفاق بیوفتد و مردم شهرمان درک کنند که تغییر از دوره خانی تاجگردون به دوره مردمی بودن چگونه است..
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون لیاقت وزارت را دارد و حقش هم هست که وزیر شود
مهدی
Iran, Islamic Republic of
مرد میدان هست تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
عالی
یاس
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید ، بنده یک کاندید منتخب جوان روشنفکر و جهان دیده و از دید بنده کاندید مد نظر جوانان و موقعیت کنونی جامعه را مد نظر دارم در حوزه کهگیلویه اگر تمایلی به مصاحبه با ان را دارید اطلاع دهید و اگر صلاح دانستین به اشتراک بگذارید ،
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون امتحانشو پس داده آدمی نیست که بتونه ازمنفغت طایفه وایل تبارخودش بگذره به خاطر استانش برگرده همون آشه وهمون کاسه این استان نیاز به استاندار ومدیران غیر بومی وقوی داره تا بتونن ازاین طایفه گرایی وایل گرایی عبورکرده شاید این استان ثروتمند را به جایی که لیاقتشو داره برسانند نیروهای بومی درهررده ای متاسفانه دراین چند ساله نتوانستن مصالح عمومی را برمصالح قومی قبیله ای ترجیح بدن ازجمله خودتاجگردون ونتیجه این تفکر فاجعه ای هست که الان این استان گرفتارش شده
ممد
Iran, Islamic Republic of
هر کسی بین مدیران دشمن زیاد داشت و بین مردم طرفدار،،همون آدم بهترین آدمه و پیروزی نهایی با اوست ..درود خدا بر تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر ذاکانی و اعوان و انثارش که گچساران را فلج نمود و شما هم که خواستی این را بگویی طوری پیچاندی که تاجگردون مقصر باشد نه ریاکاران دزد
Iran, Islamic Republic of
ای کاش نماینده بویراحمدبه خاک پای تاجگردون میرسید
فربود
Iran, Islamic Republic of
اگه قالیباف بذاره تایید صلاحیت بشه یا مثل اون دفعه ردش کنند زورکی
Secret2013.blogfa.com
بخشی
Iran, Islamic Republic of
واقعا جنوب به چنین نمایندگانی نیاز دارد
الحق که شایسته است
Germany
سلام تنها استانی که هنوز دنبال این کانديد بازی ها هست استان ک ب هست بخدا خجالت بکشید استان محروم کشور کدام نماینده برای شما کارخانه تاسیس کرد بخدا با خودتون فکر کنید
Romania
امیدوارم با تفکر پی ببرید که در استان ک ب هیچ نماینده ای دلسوز مردم نبود که تا حالا یه کارخانه تاسیس نشده و محروم ترین استان کشور است
Romania
استان اصفهان باید سنگ نماینده و به سینه بزنند که در مرور زمان صنعت کشور با تاسیس کارخانه ها به اصفهان می‌بالد..استان ک ب کدام نماینده تا حالا کار مثبت عمومی کرده است
زینب
United States
شیر به بیشه برمیگردد... منتظریم اسطوره ...مرد عمل ...خدا پشت پناه خودت و خانواده بزرگوارت ....


شیر مادرت حلالت‌‌ مرد عمل
آرین
Iran, Islamic Republic of
زاکانی خودش سرآمد است اون از تحصیلات ومدارکش که با معدل پایین وبا استفاده از سهمیه وحق خوری رفت بهترین دانشگاه وکارهای دیگرش.. .خدابخیرکنه...اینامملکت رانابود میکنند
Canada
سلام خدمت همه عزیزان بنده حدود ۴۰ سال در مدیریت حوزه مالی واقتصادی دارای تجربه هستم و ساکن استان خوزستان هستم و به مسائل مالی وبودجه ای کاملا اشراف دارم
جناب تاجکردون واقعا دردوره خدمت در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و هم در دوره نمایندگی به خصوص در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی خدمات ارزنده ای به استان کهگیلویه و بویراحمد واستان همجوار خود نمودند به با پیشنهاد واستدلال منطقی استان خوزستان در بودجه سال ۹۶ با اصلاحاتی حدود ۳۰۰۰میلیارتومان به طرحهای عمرانی مناطق نفت‌خیز اضافه نمودند از عزیزان استدعا دارم فارغ از نطام طایفه ای وعشیره ای با این موضوع برخورد نمایند
حسن
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون شنیده ای نمک خوردن و نمکدان شکستن، از خودت بنگر که مردم استان علاقمند وعشق به حضور شما را یدک می کردند ، اما با نشستن به اریکه قدرت تنها از گوشه کوچکی از دید خود را نمایان کردید وافتادید به جان مردم دهدشت وبویراحمد وتنها به حوزه گچساران توجه داشتیدحداقل کاری که می توانستید داشته سکوت بود برای برای این مناطق بخاطر اون همه احترام ولی شمشیر دولب علیه این مناطق ، حالا همان کسانی به نوایی رساندی با دادن پست ها و مقام ها بعد اخراجتون از مجلس از برنامه وبودجه ای تا مدارس نیروهایی که گماردی و لشکر پشت خود افتخار داشتی ، همانند یک اجنبی ازتو دور شدند.
بعد اون سابقه تلخی که بر ما روا داشتی باز از خداوند آرزوی عاقبت به خیری وموفقیت داریم .
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
من بچه دهدشتم ولی واقعا تاجگردن کارهایی برای گچساران و باشت کرد که فقط مردمش قدر دانش باشن
امید
Iran, Islamic Republic of
بهترین نماینده کل دوران استان جناب تاج گردون هستن با اختلاف
Iran, Islamic Republic of
تاجگردونم بود همین گرانی وتورم بود
صادق انصاری
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام بنده به شخصه ساکن مراسخون از توابع شهر کوپن هستم ولی لر بودنم ایجاب میکنه که در مورد جناب آقای تاجگردون که با افتخار از کارآمدترین اشخاص حاضر در مجلس بوده دفاع کنم چرا که ایشون در زمان آقای روحانی تنها کسی بود که جلوی روحانی ایستاد و گفت دلار پانزده هزار تومانی فقط تورم ایجاد میکنه و پشتوانه ی مالی نداره و فقط فشارش به قشر محروم جامعه وارد میشه منتهی هیچ کس از ایشون حمایت نکرد و نتیجه ش این شد که می‌بینید این دولت نماینده ی مردمی نمیخواد و در واقع مجلس ما کاری ازش ساخته نیست همه هم میدونیم علیرغم علاقه ی شخصی بنده به ایشون باید عرض کنم / آقایون کاری به قانون ءذاری مجلس ندارن چرا که الان هم شاهدیم که واردات با اینکه الان قانون شده ولی قوه ی مجریه یا همون دولت قانون رو انداختن کار خودشون رو میکنن
Iran, Islamic Republic of
زرت
مزایا و معایب «مهاجرت»

مزایا و معایب «مهاجرت»

این که نیرو‌های انسانی ما به کشور‌های مختلف و به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس مهاجرت ...
بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

دیوان عدالت اداری حکم بازگشت موقت به تحصیل ۳۵ داوطلب مشکوک به تقلب کنکور را که اکثرا ...
قاچاق موتور هواپیما در هرمزگان!

قاچاق موتور هواپیما در هرمزگان!

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان از محکومیت بیش از ۹۶ میلیارد ریالی قاچاقچیان یک نگله موتور ...
1