تاریخ انتشار
جمعه ۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۳:۰۸
کد مطلب : ۴۷۰۶۱۸
شست انتخاباتی دهیاران و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در گچساران برگزار شد

تذکر انتخاباتی معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به دهیاران

۳
۲
تذکر انتخاباتی معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به دهیاران
کبنا ؛معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه صیانت از آرای مردم راهبرد اساسی دولت، مدیریت ارشد و ستاد انتخابات استان است، گفت: دشمنان همواره با توطئه و سیاه نمایی به دنبال تضعیف نظام جمهوری اسلامی است به همین دلیل باید در این زمینه هوشیار باشیم.
به گزارش کبنا، سید جواد هاشمی‌مهر در نشست انتخاباتی دهیاران و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در گچساران افزود: انتخابات یک آزمون بزرگ و مهم برای ملت ایران است و با شکوه برگزار شدن انتخابات پیش رو موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.
وی ابراز کرد: صیانت از آرای مردم اولویت همه نهاد‌ها و دستگاه‌های برگزار‌کننده انتخابات خواهد بود ومردم بدانند در انتخابات پیش رو هیچ گونه تخلف و تقلبی نخواهد بود.
هاشمی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات مسئولیت دولت را سنگین‌تر می‌کند گفت: دشمن تاکنون فتنه‌های بسیاری را علیه ایران اسلامی اجرا کرده وهم اکنون نیز با نقشه‌های متفاوت و سیاه نمایی زیادی به دنبال ناامید کردن مردم و عدم شرکت آن‌ها در انتخابات است.
وی اظهار کرد: مردم ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها با حضور گسترده، نقشه‌های شوم دشمنان نظام و انقلاب را خنثی کرده است.
معاون سیاسی، امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن و پشتوانه نظام و دولت به شمار می‌رود و برای اینکه بخواهیم این حضور حداکثری را رقم بزنیم باید زمینه و بستر‌های لازم فراهم شود.
هاشمی‌مهر با بیان اینکه دهیاران مطابق قانون باید اصل بی‌طرفی را در انتخابات پیش رو رعایت کنند ادامه داد: با توجه به اینکه فرمانداری و بخشداری عوامل اجرایی این رویداد بزرگ هستند باید بستر‌های لازم برای انتخابات پرشور را فراهم کنند.
وی با اشاره به اینکه انتخابات یک رویداد مهم است، ادامه داد: جایگاه نماینده مجلس بسیار مهم بوده و در تصویب قانون و رویداد‌های کشور بسیار تأثیرگذار است، و در صورتی که نمایندگان مجلس دانا، توانا و آگاه به تمام زمینه‌های باشند.
هاشمی مهر با بیان اینکه برگزاری انتخابات بر عهده هیئت‌های اجرایی و دیگر دست اندرکاران است گفت: برای برگزاری انتخابات باید تفاهم، همدلی و انسجام خوبی بین مسئولان باشد.
تذکر انتخاباتی معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به دهیاران
معاون سیاسی، امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دهیاران در‌امیدآفرینی، جلب رضایت مردم، حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌توانند نقش مهمی داشته باشند.
وی با بیان اینکه دهیاران و شورا‌ها باید تنش‌ها و معارضاتی را که این روز‌ها در روستا‌ها وجود دارد را برطرف کنند افزود: برخی افراد این روز‌ها برای برگزاری انتخابات مطالبه‌گری کرده و می‌گویند در صورتی که مشکل در روستا حل نشود اجازه نخواهیم داد صندوق وارد روستا شود که اینگونه صحبت‌ها درست نیست.
هاشمی مهر افزود: در انتخابات باید رقابت‌ها سالم و در چهارچوب قانون انجام گیرد تا موجب برهم زدن نظم در شهر یا روستا نشود.
وی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات اقتدار نظام را در پی دارد گفت: امسال برای نخستین بار ستاد انتخاباتی تبلیغات کاندید‌ها در استان شکل گرفت.
هاشمی مهر گفت: دهیاران و شورا‌ها نیز باید بحث تبلیغات را در روستا‌ها مدیریت کنید، هنوز در مناطق ما ریش سفیدان و بزرگان تأثیرگذار هستند که باید از ظرفیت آن‌ها در بهتر برگزار کردن انتخابات استفاده کرد.
فرماندار گچساران گفت: دهیاران و شوا‌ها نباید از امکانات در اختیار خود تنها برای شخص یا جناح خاص برای استفاده کنند.
روانبخش دیهیم خوب با بیان اینکه انتخابات نماد مردم سالاری است افزود: برگزاری انتخابات آزاد و سالم از مهمترین ثمره انقلاب اسلامی است که مردم آزادانه و به اختیار خود در رویداد سیاسی متعلق به خودشان حضور می‌یابند.
وی بیان کرد: هرچه مشارکت ما در انتخابات پیش رو بیشتر باشد محبوبیت نظام بیشتر خواهد شد.
دیهیم خوب ابراز کرد: دشمنان نظام و انقلاب برای طراحی و اجرای نقشه‌های شوم خود منتظر چگونگی حضور مردم در انتخابات پیش رو هستند.
وی عنوان کرد: در انتخابات پیش و رو باید از هر زمانی هوشیارتر باشیم تا دشمن با مشاهده امنیت، آرامش، وحدت و یکپارچگی از نقشه‌های خود ناامید شود.
فرماندار گچساران ابراز کرد:‌ امیدآفرینی، ایجاد وحدت و حضور حداکثری مردم در انتخابات تکلیف مهمی است که بر دوش دهیاران قرار دارد.
دیهیم خوب اظهار کرد: شورا‌ها و دهیاران به عنوان متولی قانون در روستا‌ها هستند و در صورتی که از قانون تبعیت نکنید موجب کم شدن اعتماد مردم می‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
رقیبان روشنفکر با وجود فرماندار مارگون ، هیچ نیازی به تبلیغ ندارند چون بزرگترین ضربه را روشنفکر وقتی خورد که فرماندار فعلی را جایگزین قائمی کرد و بزرگترین رقیب روشنفکر عملکرد این فرماندار است که باعث نارضایتی ما اهالی شهرستان مارگون شده است.
دهیار روستا
United States
آقای معاون سیاسی..خودت خونه به خونه برای رای به کاندیدای مورد نظرت که قطعا قبول نمیشه میکردی بعد دهیاران را تذکر میدی؟
حسینی یاسوج
Iran, Islamic Republic of
الله اکبر از اینهمه تهمت در این استان
بعد میگن چرا بیماری و فوت و بدبختی زیاد شده
همش اثرات همین زیرپا گذاشتن وجدان و اخلاق و در نظر نگرفتن خداست
انشالله خدا به راه راست هدایت کنه
مزایا و معایب «مهاجرت»

مزایا و معایب «مهاجرت»

این که نیرو‌های انسانی ما به کشور‌های مختلف و به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس مهاجرت ...
بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

دیوان عدالت اداری حکم بازگشت موقت به تحصیل ۳۵ داوطلب مشکوک به تقلب کنکور را که اکثرا ...
قاچاق موتور هواپیما در هرمزگان!

قاچاق موتور هواپیما در هرمزگان!

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان از محکومیت بیش از ۹۶ میلیارد ریالی قاچاقچیان یک نگله موتور ...
1