کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شست انتخاباتی دهیاران و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در گچساران برگزار شد

تذکر انتخاباتی معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به دهیاران

1 دی 1402 ساعت 3:08

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه صیانت از آرای مردم راهبرد اساسی دولت، مدیریت ارشد و ستاد انتخابات استان است، گفت: دشمنان همواره با توطئه و سیاه نمایی به دنبال تضعیف نظام جمهوری اسلامی است به همین دلیل باید در این زمینه هوشیار باشیم.


معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه صیانت از آرای مردم راهبرد اساسی دولت، مدیریت ارشد و ستاد انتخابات استان است، گفت: دشمنان همواره با توطئه و سیاه نمایی به دنبال تضعیف نظام جمهوری اسلامی است به همین دلیل باید در این زمینه هوشیار باشیم.
به گزارش کبنا، سید جواد هاشمی‌مهر در نشست انتخاباتی دهیاران و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در گچساران افزود: انتخابات یک آزمون بزرگ و مهم برای ملت ایران است و با شکوه برگزار شدن انتخابات پیش رو موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.
وی ابراز کرد: صیانت از آرای مردم اولویت همه نهاد‌ها و دستگاه‌های برگزار‌کننده انتخابات خواهد بود ومردم بدانند در انتخابات پیش رو هیچ گونه تخلف و تقلبی نخواهد بود.
هاشمی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات مسئولیت دولت را سنگین‌تر می‌کند گفت: دشمن تاکنون فتنه‌های بسیاری را علیه ایران اسلامی اجرا کرده وهم اکنون نیز با نقشه‌های متفاوت و سیاه نمایی زیادی به دنبال ناامید کردن مردم و عدم شرکت آن‌ها در انتخابات است.
وی اظهار کرد: مردم ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها با حضور گسترده، نقشه‌های شوم دشمنان نظام و انقلاب را خنثی کرده است.
معاون سیاسی، امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن و پشتوانه نظام و دولت به شمار می‌رود و برای اینکه بخواهیم این حضور حداکثری را رقم بزنیم باید زمینه و بستر‌های لازم فراهم شود.
هاشمی‌مهر با بیان اینکه دهیاران مطابق قانون باید اصل بی‌طرفی را در انتخابات پیش رو رعایت کنند ادامه داد: با توجه به اینکه فرمانداری و بخشداری عوامل اجرایی این رویداد بزرگ هستند باید بستر‌های لازم برای انتخابات پرشور را فراهم کنند.
وی با اشاره به اینکه انتخابات یک رویداد مهم است، ادامه داد: جایگاه نماینده مجلس بسیار مهم بوده و در تصویب قانون و رویداد‌های کشور بسیار تأثیرگذار است، و در صورتی که نمایندگان مجلس دانا، توانا و آگاه به تمام زمینه‌های باشند.
هاشمی مهر با بیان اینکه برگزاری انتخابات بر عهده هیئت‌های اجرایی و دیگر دست اندرکاران است گفت: برای برگزاری انتخابات باید تفاهم، همدلی و انسجام خوبی بین مسئولان باشد.
تذکر انتخاباتی معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به دهیاران
معاون سیاسی، امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دهیاران در‌امیدآفرینی، جلب رضایت مردم، حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌توانند نقش مهمی داشته باشند.
وی با بیان اینکه دهیاران و شورا‌ها باید تنش‌ها و معارضاتی را که این روز‌ها در روستا‌ها وجود دارد را برطرف کنند افزود: برخی افراد این روز‌ها برای برگزاری انتخابات مطالبه‌گری کرده و می‌گویند در صورتی که مشکل در روستا حل نشود اجازه نخواهیم داد صندوق وارد روستا شود که اینگونه صحبت‌ها درست نیست.
هاشمی مهر افزود: در انتخابات باید رقابت‌ها سالم و در چهارچوب قانون انجام گیرد تا موجب برهم زدن نظم در شهر یا روستا نشود.
وی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات اقتدار نظام را در پی دارد گفت: امسال برای نخستین بار ستاد انتخاباتی تبلیغات کاندید‌ها در استان شکل گرفت.
هاشمی مهر گفت: دهیاران و شورا‌ها نیز باید بحث تبلیغات را در روستا‌ها مدیریت کنید، هنوز در مناطق ما ریش سفیدان و بزرگان تأثیرگذار هستند که باید از ظرفیت آن‌ها در بهتر برگزار کردن انتخابات استفاده کرد.
فرماندار گچساران گفت: دهیاران و شوا‌ها نباید از امکانات در اختیار خود تنها برای شخص یا جناح خاص برای استفاده کنند.
روانبخش دیهیم خوب با بیان اینکه انتخابات نماد مردم سالاری است افزود: برگزاری انتخابات آزاد و سالم از مهمترین ثمره انقلاب اسلامی است که مردم آزادانه و به اختیار خود در رویداد سیاسی متعلق به خودشان حضور می‌یابند.
وی بیان کرد: هرچه مشارکت ما در انتخابات پیش رو بیشتر باشد محبوبیت نظام بیشتر خواهد شد.
دیهیم خوب ابراز کرد: دشمنان نظام و انقلاب برای طراحی و اجرای نقشه‌های شوم خود منتظر چگونگی حضور مردم در انتخابات پیش رو هستند.
وی عنوان کرد: در انتخابات پیش و رو باید از هر زمانی هوشیارتر باشیم تا دشمن با مشاهده امنیت، آرامش، وحدت و یکپارچگی از نقشه‌های خود ناامید شود.
فرماندار گچساران ابراز کرد:‌ امیدآفرینی، ایجاد وحدت و حضور حداکثری مردم در انتخابات تکلیف مهمی است که بر دوش دهیاران قرار دارد.
دیهیم خوب اظهار کرد: شورا‌ها و دهیاران به عنوان متولی قانون در روستا‌ها هستند و در صورتی که از قانون تبعیت نکنید موجب کم شدن اعتماد مردم می‌شوند.


کد مطلب: 470618

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/470618/تذکر-انتخاباتی-معاون-سیاسی-استانداری-کهگیلویه-بویراحمد-دهیاران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1